برای همه ی ما روشن است که دریافت کلیکهای بیشتر، به بازدیدکنندگان بیشتر، تبدیل بیشتر و مشتریان مناسب برای کسب و کار ما منجر میشود. اما با این شرط  که ما اشتباهات رایجی که سایر تبلیغ کنندگان انجام می&zwnjدهند را تکرار نکنیم و یاد بگیریم چگونه تنظیمات تبلیغات گوگل ادوردز خود را برای دستیابی به بیشترین بازدهی انجام دهیم، مطمئناً به هدف خود دست خواهیم یافت تبلیغات آنلاین به ما این امکان را می دهد که بتوانیم محصولات ویا خدمات مورد علاقه مردم را به آنها ارائه دهیم و کسانی که بر روی تبلیغات ما درگوگل کلیک میکنند را  مورد شناسایی قرار دهیم. قابلیت فوق العاده ی دیگر تبلیغات آنلاین این است که  این فرصت را به ما می دهد تا از پتانسیل مشتریهای خود زمانی که از دستگاه های گوناگون مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، و اسمارت فون استفاده می کنند آگاهی یابیم. ادوردز به ما این امکان را می دهد که از مزایای تبلیغات آنلاین در جهت حوزه کاری و خدماتی خود استفاده کنید و تبلیغات خود را به انسانهای موردنظر در زمان و مکان مورد نظرنشان دهید.
تبلیغات گوگل یا  پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که میتوان گفت بیشترین درآمد گوگل از این راه تامین می شود. توسط گوگل ادوردز می توانید سایت یا تبلیغ خود را در نتایج جست و جوی گوگل یا برنامه ها و سایت هایی که برای گوگل هستند مثل یوتیوب، جی میل، گوگل مپ، گوگل پلی و &hellip به نمایش در آوریدو فرصت دیده شدن خود را به چندین برابر افزایش دهید. همین حالا سری به گوگل بزنید و یک حوزه نسبتا پر رقابت را جست و جو کنید احتمالا دو الی 3 سایت ابتدایی سایت هایی هستند که برای تبلیغ در گوگل اقدام کرده اند. معمولا این تبلیغات را با علامت &ldquoAd&rdquo که ابتدای آدرس سایت شان در نتایج جست و جو وجود دارد می توان شناسایی کرد. در تبلیغات گوگل شما با پرداخت هزینه ای می توانید تبلیغ سایت خود را در بالا یا پایین نتایج جست و جوی گوگل به نمایش درآورید. در تبلیغات گوگل ادورز شما میتوانید تا سایت خود را روی کلمات و عباراتی که دقیقا مخاطبانتان به دنبال آن ها هستند تنظیم کنید تا زمانی که مخاطبانتان به دنبال خدمات شما هستند سایت شما برای آن ها نمایش داده شود.
ادوردز به شما این امکان را می دهد که درجریان تمام جزئیات هزینه تبلیغات باشید. به این شکل که هزینه تنها زمانی برای شما محاسبه می شود که فرد یا افرادی روی تبلیغات شما کلیک کنند. و حتی حداقلی وجود ندارد و می توانید انتخاب کنید که چه میزان در روز یا در ماه به ازای هر تبلیغ هزینه کنید.
هدف بندی دقیق تبلیغات کمک میکند تا بتوانید افرادی را که به محصولات و خدمات شما علاقمند هستند را یافته و تبلیغات مرتبط را به دقیقا به آنها نشان دهید. ادوردز روش های مختلفی از هدفمندی تبلیغات را پیشنهاد می دهد که در بخش های بعدی با جزئیات بیشتری نشان داده می شود.
کلمات کلیدی ،کلمات یا عبارات مرتبط به محصول یا سرویس شما خواهند بود و آنهابرای نمایش تبلیغات شما زمانی که مشتریان آن عبارات را جستجو یا از سایت های مرتبط بازدید می کنند، مورد استفاده قرار می&zwnjگیرندو تبلیغات شما دقیقا با جستجوی همین کلمات به مخاطبان نشان داده میشود.
یکی دیگر از مزیت های گوگل ادوردز صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی است. اگر بتوانید کمپین های خود را به صورت اصولی و هدفمند در ادوردز گوگل راه اندازی کنید قطعا می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. در بسیاری از روش های تبلیغات کلیکی که در سایت های پر بازدید مشاهده می کنید کلیک های زیادی بدون هیچ هدفی خرج می شوند. شاید همانطور که قبلا اشاره کردم به خاطر جذاب بودن بنر! پس روی هم رفته تبلیغات در گوگل هدفمندی بیشتری نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی دارد. بیشتر هزینه شما در گوگل ادوردز صرفه جویی می شود هرچند باید این مورد راهم درنظر داشته باشیم که بدون آگاهی و مشاوره با یک متخصص، تبلیغات خود را در گوگل شروع نکنیم چون درغیر اینصورت هزینه های زیادی را به هدر می دهیم. بدون اینکه بازگشت هزینه مناسبی داشته باشنیم.
مچنین میتوایند از گوگل ادوردز فقط به منظور برندسازی خود استفاده کنید. در برندسازی فروش محصولات یا خدمات اصلا مهم نیست! مهم دیده شدن شماست. در واقع مهم تعداد نمایش کمپین های شماست که مشخص کننده این است که تبلیغ شما در معرض دید چه تعداد از مشتریان یا مخاطبان تان قرار گرفته است. و میتوان گفت در برندسازی شما فقط هزینه ی به خاطر سپردن شعارتان در ذهن مشتری را پرداخت می کنید.
در این بخش ،اشتباهاتی را معرفی می کنیم که میتواند باعث شود تلاشهای شما حتی با صرف هزینه&zwnj در تبلیغات گوگل،بی اثر شود:
به ارزش برند خود توجه کنید واز هر فرصت و ابزار در دسترس برای برجسته کردن نام تجاری خود استفاده کنید، زیرا نام تجاری شما، متعلق به خود شماست.
فرمول ساده&zwnjای که گوگل برای رتبه بندی تبلیغات استفاده می&zwnjکند: هزینه * کیفیت تبلیغات کیفیت آگهی شما تا حد زیادی وابسته به کلمات کلیدی، نرخ کلیک و کلمات کلیدی هدفمند است. این نمره کیفی مشخص می&zwnjکند که تبلیغات شما در کجا قرار می&zwnjگیرد.
گوگل به شما اجازه می&zwnjدهد تا تبلیغات گوگل خود را در هر یک از موارد تطابق کلمات کلیدی انجام دهید. این تنها وظیفه شماست که تصمیم بگیرد کدام دسته از کلمات کلیدی را استفاده کنید. بنابراین همه ی تلاشتان را بکنید که بهترین و تاثیرگذاراترین کلمات کلیدی مرتبط با برند خود را انتخاب کنید.
با توجه به اشتباهات مخربی که در این مورد میتواند اتفاق بیفتد میتوان گفت هرکسی نمیتواند در این مورد درست عمل کند چون تبلیغات در گوگل نیازمند دانش کافی در زمینه تبلیغات آنلاین، تحلیل و بررسی کمپین های تبلیغاتی و&hellip است. پس توصیه میشود در اولین اقدام از شرکت معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا نتایج شگفت انگیزی از کمپین های تبلیغاتی تان در گوگل بدست آورید.