1 - مناسب برای خودروهای سبک و نیمه سنگین و موتورسیکلت
2 - دارای حالت های مختلف بالانس برای انواع لاستیک ها
. حالت DYN برای رینگ های استاندارد
. سه حالت ALU برای رینگ های آلیاژی یا شکل خاص(اسپرت)
. حالت statistic برای موتور سیکلت
3 - دارای حالت OPT برای بهینه کردن عملکرد دستگاه
4 - قفل کردن محور اصلی(شفت اصلی) بوسیله پدال
5 - کالیبراسیون و عیب یابی خودکار
6 - دارای کاور پلاستیکی محافظ که در هنگام انجام عملیات بر روی چرخ
قرار می گیرد
7 - مناسب برای رینگ های استیل و آلومینیومی