جستجو

این آگهی رایگان است | | مزایای آگهی ویژه (پس از ویژه شدن آگهی، این هشدار حذف می گردد)
از زمان ثبت آگهی و یا آخرین به روز رسانی آگهی یک ماه گذشته است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی نمایش داده نمی شود.
تعداد بازدید: 261 | روش های افزایش بازدید
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/128647
مشخصه آیتم: 128647 | گزارش تخلف (5 امتیاز)
به روز رسانی: 25 شهریور 1402 ساعت 09:21:49
تاریخ ثبت: 25 شهریور 1402 ساعت 08:04:24
یه ابزار خوب دیگه برای مقایسه سایتتون با سایت های رقیب ابزار مازه (Moz’s Open Site Explorer). میتونید اعتبار دامنه، رتبه صفحه و سایر فاکتورها رو چک کنید.
در حالی که گوگل ما را با تمام  به روزرسانی های الگوریتمی که مدام منتشر می کند،  مقالات  را نگه می دارد، یک چیز برای بازاریابان ورودی که به دنبال بهینه سازی وب سایت های خود برای جستجو هستند، کاملاً ثابت مانده است: تحقیق کلمات این پست، ما تعریف خواهیم کرد که تحقیق کلمات کلیدی چیست، چرا مهم است، چگونه تحقیقات خود را برای استراتژی سئو خود انجام دهید، و کلمات کلیدی مناسب را برای وب سایت خود انتخاب کلمات کلیدی فرآیند یافتن و تجزیه و تحلیل عبارات جستجویی است که افراد با هدف استفاده از آن داده ها برای یک هدف خاص، اغلب برای بهینه سازی موتورهای جستجو SEO)    یا بازاریابی عمومی)، وارد موتورهای جستجو می کنند. تحقیق کلمات کلیدی می تواند پرس و جوهایی را برای هدف، محبوبیت این پرس و جوها، دشواری رتبه بندی آنها و موارد دیگر را کشف اول: فهرستی از کلیدواژه های بلقوه بنویسید کارتونو با استخراج عبارتهایی که مردم برای خدمات یا محصولات شما به کار می برند شروع کنید، ببینید مردم چطوری برای این چیزها سرچ میکنن. از چه کلماتی استفاده میکنن؟ خدمات و محصولات مرتبطی که مردم سرچ میکنن چیا هستن؟ یه سری از عبارتهایی که همین الآنش دارن براتون ترافیک میارن کدوم ها هستن؟ (میتونید با گوگل آنالتیک جواب این سوال رو پیدا کنید. برید به Acquisition > Search Engine Optimization  >  Queries)  سعی کنید این کلیدواژه های اولیه رو گسترش یا ارتقا دوم: محبوبیت کلیدواژه و حجم جستجو رو تعیین کنید بعد از اینکه لیست کلیدواژه ها رو نوشتید، محبوبیت و حجم جستجوشونو پیدا کنید. برای این کار ما از این دو ابزار استفاده میکنیم: 1- Google AdWords Keyword Planner این ابزار بهتون تعداد تخمینی جستجوهای ماهانه و یه سری پیشنهادات ارائه Google Trends گوگل ترندز گرایشات به یک عبارت رو در طول زمان نشون میده. شما میتونید این اعداد رو با جایگزینهای پیشنهادی مقایسه به کمک ابزار اولی فهرست تان را به میوه های شاخه های پایینی محدودتر کنید. ایده آلش اینه که به کلیدواژه هایی تمرکز کنید که بیشترین حجم جستجوی ماهانه و کمترین رقیب رو دارند. توجه داشته باشید که چون کیورد پلنر برای ادوردز (تبلیغات پولی گوگل) طراحی شده، رقابت بین ادوردز رو نشون میدهد نه جستجوی طبیعی، بنابراین ممکنه رقابت واقعی متفاوت باشه. بعد از اینکه این فهرست رو تنظیم کنید، ان را با گوگل ترندز مقایسه سوم: تغییرات و کلیدواژه هایی که ارتباط نزدیکی دارند رو پیدا کنید تحقیق کلیدواژه رو با استفاده از پیشنهاداتی که کیورد پلنر و گوگل ترندز در بخش suggest ارائه میدن، ادامه بدید. Ubersuggest رو هم امتحان کنید، ابزار خوبیه و همه پیشنهادات گوگل رو از منابع مختلف جمع میکنه. از کلمات مترادف، مشتقات یا مدلهای مختلف استفاده کلیدواژه ها هم استفاده کنید. سپس این کلیدواژه ها رو گروه بندی اعضای گروه و مشتریهاتون صحبت کنید تا ببنید برای جستجو از چه کلیدواژه هایی استفاده میکنن. برای همه پیشنهاداتی که افراد ارائه میدن دوباره مرحله دوم رو انجام بدید و حجم و رقابت کلیدواژه ها رو پیدا چهارم: گروه بندی کلیدواژه ها و برنامه ریزی برای محتوای سایت هر گروه کلیدواژه رو بر اساس ارتباط کلیدواژه ها به صفحات مختلف سایتتون اختصاص بدهید. برای اینکار باید سایتتان را به مناطق مختلف تقسیم کنید. من پیشنهاد میکنم سه منطقه درست کنید: 1- منطقه اول: صفحه نخست سایت. باید کلیدواژه های رقابتی تر با هزاران جستجو رو انتخاب کنید. این کلیدواژه ها باید درعین حال شرکتتون و محصولات یا خدماتی که ارائه میده رو توصیف منطقه دوم: صفحات داخلی سایت. مثل صفحه محصولات یا خدمات. این کلیدواژه ها باید خاص تر و کمتر رقابتی باشن با صدها جستجو در منطقه سوم: وبلاگ یا سایر بخش های سایت که به طور منظم محتوای بازاریابی روشون قرار میگیره (ویدئو، مقالات، گزارشات و غیره). این کلیدواژه ها باید خیلی خاص باشن و طبعا ممکنه تعداد جستجوی ماهانه کمی هم داشته باشن (شاید کمتر از صدتا). اغلب این کلیدواژه ها طولانی و خیلی خاص هستن که البته این هم چیز خوبیه، چون اینطوری رقابت کمتر میشه یا شاید اصلا رقابتی وجود نداشته پنجم: رقابت کلیدواژه هایتان را بسنجید وقتی کلیدواژه ها رو محدود کردید، باید فعالیت و مقدار رقابت این کلیدواژه ها رو تحلیل کنید. اول تو گوگل دنبالش بگردید. پیشنهاد میکنم از ابزار Google&rsquos Ad Preview tool استفاده این موارد رو هم در نظر بگیرید: 1- تعداد نتایج جستجو: با چند صفحه قراره رقابت کنید؟ تعداد تبلیغات کلیکی رو صفحه - چند تا شرکت فکر می کنن کلیدواژه اونقدر با ارزش هست که حاضرن براش پول خرج کنند؟ 2- چه کسایی جایگاه های بالا رو گرفتند؟ به نظرتون از روشهای سئویی که ما تو مقالاتمون گفتیم استفاده کردند؟ شما میتونید با این سایت ها رقابت کنید؟ یه ابزار خوب دیگه برای مقایسه سایتتون با سایت های رقیب ابزار مازه (Moz&rsquos Open Site Explorer). میتونید اعتبار دامنه، رتبه صفحه و سایر فاکتورها رو چک کنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد