جستجو

این آگهی رایگان است | | مزایای آگهی ویژه (پس از ویژه شدن آگهی، این هشدار حذف می گردد)
از زمان ثبت آگهی و یا آخرین به روز رسانی آگهی یک ماه گذشته است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی نمایش داده نمی شود.
تعداد بازدید: 163 | روش های افزایش بازدید
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/129563
مشخصه آیتم: 129563 | گزارش تخلف (5 امتیاز)
به روز رسانی: 12 مهر 1402 ساعت 14:49:47
تاریخ ثبت: 02 مهر 1402 ساعت 08:09:46
فرانچایز یک مدل تجاری است که به یک شخص یا شرکت اجازه می‌دهد تا نام یک برند معروف، محصول، یا خدمات خود را در یک منطقه خاص یا کشوری معین به عنوان یک واحد تجاری مستقل بفروشد. فرانچایزی، اغلب برندهای معتبر و مشهوری مثل رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، سیستم‌های خدماتی، و موارد مشابه شامل می‌شود.
  فرانچایز یک مدل تجاری است که به یک شخص یا شرکت اجازه می&zwnjدهد تا نام یک برند معروف، محصول، یا خدمات خود را در یک منطقه خاص یا کشوری معین به عنوان یک واحد تجاری مستقل بفروشد. فرانچایزی، اغلب برندهای معتبر و مشهوری مثل رستوران&zwnjها، فروشگاه&zwnjها، سیستم&zwnjهای خدماتی، و موارد مشابه شامل یک معامله فرانچایز، صاحب برند (فرانچایز&zwnjدهنده) اجازه می&zwnjدهد که فرانچایز&zwnjگیرده، با استفاده از نام و نمادهای تجاری برند و همچنین روش&zwnjها و استانداردهای تجاری مشخص، کسب&zwnjوکاری را اداره کند. به عبارت دیگر، فرانچایز یک روش همکاری تجاری است که به فرانچایز&zwnjگیرنده امکان می&zwnjدهد از شناخت برند معروف و ساختار تجاری آن بهره&zwnjبرداری کند و به عنوان یک واحد مستقل در بازار عمل کند. در مقابل، فرانچایز&zwnjگیرنده معمولاً هزینه&zwnjهای مشخصی به عنوان هزینه فرانچایز و هزینه&zwnjهای بهره&zwnjبرداری به فرانچایز&zwnjدهنده می&zwnjپرداز فرانچایز یک بازی دو سر برد است. از یک طرف برند بعد از اینکه اعتبار مناسبی را بین مخاطبان کسب کرد برای گسترش فعالیت خود نیاز نیست هزینه زیادی بپردازد. دلیل ساده است به مثال مک دونالد بر می گردیم اگر قرار بود این برند در هر کشور و هر شهر تعداد زیادی شعبه تاسیس کند به احتمال زیاد باید هزینه بسیار زیادی را در نظر می گرفت. موضوع دیگر بحث مدیریتی بود که مدیریت این تعداد شعبه در سراسر جهان کار ساده ای نیست. بنابراین بهترین روش برای برند فرانچایز است که هم تعداد شعب خود را افزایش می دهد و هم بیش از پیش شناخته می شود و از طرف دیگر نیازی نیست هزینه زیادی انجام دهد. اما افرادی که از فرانچایز استفاده می کنند و از امتیاز مک دونالد استفاده می کنند هم برد کرده اند. باز هم دلیل ساده است، وقتی همه مردم در سراسر جهان آوازه مک دونالد را می شناسند بنابراین به آن اعتماد می کنند و ترجیح می دهند که از این رستوران ها خرید کنند تا رستوران هایی که اسم و رسم و برند خاصی ندارند. بنابراین راه اندازی یک شعبه مک دونالد احتمال بدست آوردن مشتریان بیشتر را برای شما فراهم می مهم بین حق نمایندگی و فرانچایز در رابطه بین دو طرف قرار دارد: حق نمایندگی: در حق نمایندگی، یک شرکت (نماینده) به عنوان نماینده&zwnjای مستقل برای یک شرکت دیگر (نماینده&zwnjدهنده) عمل اجازه دارد محصولات یا خدمات شرکت نماینده&zwnjدهنده را در یک منطقه مشخصی به نام و برند خود به مشتریان ارائه عموماً در کنترل کامل فعالیت&zwnjهای خود در مورد قیمت&zwnjگذاری و مدیریت تصمیم می&zwnjگیرد و تنها به عنوان یک نماینده محصولات شرکت نماینده&zwnjدهنده عمل فرانچایز، شرکت فرانچایز&zwnjدهنده به یک شرکت دیگر (فرانچایز&zwnjگیرنده) اجازه می&zwnjدهد تا از نام تجاری، محصولات، خدمات، و سیستم&zwnjهای خود به عنوان یک واحد تجاری مستقل استفاده باید به دقت دستورالعمل&zwnjها و استانداردهای شرکت فرانچایز&zwnjدهنده را دنبال کند و معمولاً مشمول کنترل بیشتری از سوی شرکت فرانچایز&zwnjدهنده عموماً باید هزینه&zwnjهای اولیه و هزینه&zwnjهای بهره&zwnjبرداری به شرکت فرانچایز&zwnjدهنده پرداخت طور خلاصه، در حق نمایندگی، نماینده به عنوان مستقلی عمل می&zwnjکند و در فرانچایز، فرانچایز&zwnjگیرنده به عنوان یک واحد تجاری مستقل با هویت برند شرکت فرانچایز&zwnjدهنده عمل می&zwnjکند و باید به دقت به دستورالعمل&zwnjها و استانداردها پایبند فرانچایز : حرفه&zwnjای است که به افراد و شرکت&zwnjها کمک می&zwnjکند تا در فرآیند ایجاد و مدیریت سیستم فرانچایز خود موفقیت&zwnjآمیز عمل کنند. این مشاوران تخصص دارند و می&zwnjتوانند در انتخاب، توسعه، و مدیریت فرانچایز&zwnjها کمک کنند. وظایف مشاور فرانچایز ممکن است شامل موارد زیر باشد:   انتخاب مفهوم فرانچایز: مشاور به شرکت یا شخص در انتخاب مفهوم فرانچایز مناسب برای کسب&zwnjوکارشان کمک می&zwnjکند. این شامل انتخاب صنعت، محصولات یا خدمات، و نیز شناخت مشتریان مورد نظر دستورالعمل&zwnjها و سیستم&zwnjها: مشاور به شرکت فرانچایز&zwnjدهنده کمک می&zwnjکند تا دستورالعمل&zwnjها، فرآیندها، و سیستم&zwnjهای لازم برای اجرای فرانچایز ایجاد کند و به روز رسانی و آموزش فرانچایز&zwnjگیرندگان: مشاور به شرکت در انتخاب و آموزش فرانچایز&zwnjگیرندگان (اشخاص یا شرکت&zwnjهایی که می&zwnjخواهند به عنوان واحدهای فرانچایز مستقل عمل کنند) کمک روابط: مشاور ممکن است در حل اختلافات بین شرکت فرانچایز&zwnjدهنده و فرانچایز&zwnjگیرندگان نیز نقش داشته و تبلیغات: مشاور در برنامه&zwnjریزی و اجرای استراتژی&zwnjهای بازاریابی و تبلیغاتی برای فرانچایز کمک و ارزیابی: مشاور ممکن است نظارت بر کیفیت خدمات و محصولات فرانچایز را انجام دهد و ارزیابی&zwnjهای منظمی از عملکرد و عملکرد مالی واحدهای فرانچایز انجام فرانچایز نقش مهمی در موفقیت و رشد کسب&zwnjوکارهای فرانچایز دارد و می&zwnjتواند به بهره&zwnjوری و افزایش سودآوری کمک توسعه طلایی علاوه بر داشتن تجربیات ارزنده و سالها کار تحقیقاتی ، پژوهشی و آموزش و مشاوره  (از اولین برگزار کنندگان دوره های آموزش فرنچایزینگ در ایران ) و مدیریت پروژه های فرنچایزینگ زیادی با نتایج قابل مشهود در کارنامه خود دارد . و این اطمینان خاطر را به شما می دهد کسب  و کار خود را توسعه ببخشید و از نتایج سودمند آن بهرمند شوید . یکی از دلایل مهمی که باید در زمینه فرنچایزینگ از خدمات مؤسسه توسعه طلایی استفاده کنید، حمایت و آموزش مؤسسه در این زمینه و منتورینگ مدیران میانی و کارکنان در مراحل بعدی و مشاوران متخصص توسعه طلایی شما را از انجام امور بصورت پراکنده و بدون هماهنگی بی نیاز نموده و با برنامه ریزی فرایندها،مراحل توسعه برند شما را در ابعاد گوناگون به شکل منسجم پیش می فرنچایزینگ مؤسسه توسعه طلایی &bull           بررسی قابلیت تکثیر پذیری و ویژگی های مورد نیاز جهت توسعه &bull           طراحی هویت برند در صورت نیاز و پیاده سازی هویت &bull           طراحی و تعیین زیرساختهای مورد نیاز &bull           تعیین استراتژی فرنچایز و طراحی بیزنس مدل &bull           طراحی فرایندها و ایجاد سیستم های داخلی &bull           تدوین و تنظیم قراردادهای حقوقی توسط کارشناسان متخصص &bull           آموزش مدیران میانی و کارکنان &bull           مشاوره و اموزش در زمینه تعیین صلاحیت نماینده و مدیریت فروش نمایندگی ها &bull           مشاوره در زمینه تعیین استراتژی و انتخاب لوکیشن های مناسب جهت راه اندازی شعب &bull           برگزاری جلسات واگذاری نمایندگی &bull           مشاوره و کوچینگ در زمینه راه&zwnjاندازی شعبات &bull           نظارت عالی بر فرایند فرنچایزینگ &bull           آموزش و آماده&zwnjسازی فرنچایزی&zwnjها &bull           تدوین طرح بازاریابی و طراحی کمپین های تبلیغاتی &bull           مشاوره مدیریت و تعیین استراتژیک               ویژگی های استفاده از فرانچایز:   1- کاهش ریسک سرمایه گذاری از طریق استفاده از یک برنامه آزمایش شده 2- عدم نیاز به تدوین برنامه آماده سازی. این قسمت توسط ارایه دهنده فرانچایز آماده شده است 3- عدم نیاز به تبلیغات. معمولا تبلیغات توسط ارایه دهنده انجام میشود 4- کاهش زمان مورد نیاز برای انجام مقدمات از قبیل دکوراسیون، طراحی، کاهش درگیری با پیمانکاران مختلف به دلیل وجود تعاریف دقیق 6- کاهش هزینه های جاری به دلیل وجود استانداردهای اجرایی 7- انجام پیشگیری های لازم برای عدم مواجه با مشکلات در مسیر اجرا 8- پشتیبانی فنی و تخصصی توسط ارایه دهنده فرانچایز     فرانچایز ، فرانشیز ، حق امتیاز ، کسب و کارهای زنجیره ای -  مشاوره  - حق نمایندگی &ndash توسعه برند  - رشد کسب و کار  - مشاوره فرانچایزینگ &ndash فرانچایزر -  توسعه  کسب و کار -  ارائه دهنده فرانچایز - راه اندازی شعبات - طراحی هویت برند &ndash طراحی کمپین های تبلیغاتی  
استان: تهران
شهر: اصفهان
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد