*تست با قابلیت شبیه سازی کارکرد دور آرام موتور (قابلیت عیب یابی پایه های ECU)
*پشتیبانی از سیستم ضد سرقت جدید و قدیم CAN و نمایش خروجی سیستم عملگرها توسط LCD
*امکان تحریک رله اول و دوم به صورت دستی – سیم تست لاجیک آنالایزر – نمایش جریان مصرفی ECU و RPM – نمایش گرافیکی رنگی
*قابلیت انتقال کنترل یونیت جهت عیب یابی پین های تغذیه مثبت و منفی
*تنظیم اتوماتیک پارامتر های استاندارد دور آرام همان خودرو
*امکان تست استپ موتور و … بدون نیاز به ECU
*تغییر پارامتر های ورودی کنترل یونیت به صورت دستی – امکان مقدار دهی سنسور اکسیژن به صورت دستی – امکان مقدار دهی کیلومتر به صورت دستی(دستگاه کیلومتر) – خواندن کد سوییچ کنترل یونیت زیمنس