جستجو

رینگ پیستونی

این آگهی رایگان است | | مزایای آگهی ویژه (پس از ویژه شدن آگهی، این هشدار حذف می گردد)
از زمان ثبت آگهی و یا آخرین به روز رسانی آگهی یک ماه گذشته است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی نمایش داده نمی شود.
تعداد بازدید: 72 | روش های افزایش بازدید
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/155654
مشخصه آیتم: 155654 | گزارش تخلف (5 امتیاز)
به روز رسانی: 17 خرداد 1403 ساعت 05:22:26
تاریخ ثبت: 24 اردیبهشت 1403 ساعت 05:22:11
باید گفت که رینگ پیستون برای جلوگیری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمان تراکم و گاز محترق شده در زمان احتراق از بین پیستون و سیلندر از رینگ به عنوان عاملی برای آب بندی کننده استفاده می شود را هم در نظر داشته باشید که در پیستون از دونوع رینگ کمپرسی و روغنی استفاده می شود /> رینگ هایی که وظیفه جلوگیری از خروج سوخت و هوای فشرده در زمان تراکم یا گاز محترق شده در زمان احتراق را برعهده دارند، رینگ های کمپرسی گفته می شوند /> البته ناگفته نماند که در هنگام بالا رفتن پیستون مقداری گاز متراکم شده بین رینگ و پیستون قرار می گیرد که باعث باز شدن رینگ پیستون می شود . در این حال رینگ با نیروی بیشتری به جداره سیلندر می چسبد و از خارج شدن سوخت و هوای فشرده جلوگیری می کند . درهمین حالت است که قسمت پایینی رینگ به جا رینگی می چسبد و از خارج شدن سوخت و هوای فشرده شده از شیار جا رینگی نیز جلوگیری می کند /> به هنگام پایین آمدن پیستون ، فشار گاز درحال کاهش می باشد و نیروی رینگ به تنهایی عمل آب بندی را انجام می دهد . البته باید توجه کرد که رینگ های کمپرسی در شیار رینگ های بالایی پیستون نصب می شوند /> حالت هایی از طرز قرارگیری رینگ پیستون :
حالت اول : در این حالت رینگ دارای شیار داخلی است . این نوع از رینگ ها به عنوان رینگ اول کمپرسی و یا بالاترین رینگ پیستون مورد استفاده هستند و پله داخلی آنها حتما باید به سمت بالا باشد . در این حالت میتوان گفت در کورس تراکم فشار گاز در حال تراکم به پله داخلی نیرو اثر می کند و باعث شده که رینگ با نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده شود و عمل آب بندی را بهتر انجام دهد /> حالت دوم : در این حالت هر دو سمت رینگ یکسان هستند و نحوه نصب این نوع رینگ اهمیت چندانی ندارد . از این نوع رینگ می توان به عنوان اولین یا دومین رینگ کمپرسی استفاده کرد /> حالت سوم : در این حالت میتوان گفت دیواره یا سطح جانبی رینگ به صورت شیبدار ساخته می شود ، و باید لبه تیز رینگ پیستون به سمت پایین باشد تا باعث لیز خوردن این رینگ به هنگام بالا رفتن پیستون ، بر روی لایه روغن موجود بر روی دیواره سیلندر شود و همچنین باعث جلوگیری از جارو کردن روغن های جداره سیلندر به سمت محفظه احتراق شود و در هنگام پایین رفتن پیستون ، لبه تیز رینگ که به سمت پایین است مانند لبه یک چاقو عمل کند و روغن های موجود برروی جداره سیلندر را بتراشد و به داخل پیستون و نهایتاً کارتل ارسال کند نوع رینگ ها حتما باید به عنوان دومین رینگ کمپرسی مورد استفاده قرار بگیرند /> البته ناگفته نماند که در برخی موارد بر روی یکی از سطوح رینگ کلمه TOP حک شده است ، که در این صورت است که قسمتی که کلمه TOP برروی آن قرار گرفته ، باید به سمت بالا باشد .
کشور: ایران
استان: تهران
شهر: تهران
محله: سهروردی (محله)
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد