آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای مسیر تحول برگزار می کند
کارگاه آموزشی ارتباط با مشتری
سرفصل های دوره:
اجزا و ویژگی های یک خدمت مشتری خوب
ارتباط شفاف و موثر
پاسخگویی به موقع
خدمات مشتری چند کاناله
دانش و تخصص
کمک به حفظ مشریان
جملات مشتری پسند که باید گفته شود
تقویت ارزش های شرکت و برند
ایجاد مزیت رقابتی و />
فروشنده حرفهای به حقیقت فروش آگاه است. او میداند نوع بیان و جملاتی که بکار میبرد، یا مشتریها را جذب میکند یا باعث میشود دیگر هرگز برای خرید برنگردند. آموزش بهترین مسیر برای کسب دانش و مهارت است با مسیر تحول همراه شوید تا به درآمدهای بالا و رشد شغلی دست پیدا کنید.