اجاره تجهیزات نمایشگاهی یکی از مهم ترین مسائل برای غرفه داران در نمایشگاه ها محسوب می شود. متفاوت دیده شدن در میان رقبا آن هم در فضایی که بسیاری از مخاطبان هدف شما حضور دارند، می تواند در انتخاب آن ها برای گرفتن خدمات از شما تاثیر به سزایی بگذارد. در میان این ابزار ها ملزومات تبلیغاتی قرار دارند. ما در این مجموعه با هدف ارائه تجهیزات هوشمندی برای بهتر دیده شدن شما، ابزار های به روزی را در نظر گرفتیم که با صرف هزینه هایی مناسب بازدهی بیشتری را داشته />
اجاره تجهیزات راهکاری هوشمندانه است که در آن شما به جای این که دستگاه ها را بخرید، اجاره می کنید. شما می توانید تجهیزات گران قیمت را برای کسب و کار خود اجاره کنید. از جمله آن ها می توان به هرم های هولوگرافیک، ویترین مجازی، آدمک مجازی، دیوار مه و شومینه بخار سرد اشاره کرد. این دستگاه ها برای یک دوره خاص اجاره داده می شوند. که این دوره شامل 4 روز نمایشگاهی است. پس از اتمام قرارداد، می توانید تجهیزات را برگردانده، اجاره نامه را تمدید نمایید یا آن را خریداری کنید.
اجاره تجهیزات نمایشگاهی یکی از مهم ترین مسائل برای غرفه داران در نمایشگاه ها محسوب می شود. متفاوت دیده شدن در میان رقبا آن هم در فضایی که بسیاری از مخاطبان هدف شما حضور دارند، می تواند در انتخاب آن ها برای گرفتن خدمات از شما تاثیر به سزایی بگذارد. در میان این ابزار ها ملزومات تبلیغاتی قرار دارند. ما در این مجموعه با هدف ارائه تجهیزات هوشمندی برای بهتر دیده شدن شما، ابزار های به روزی را در نظر گرفتیم که با صرف هزینه هایی مناسب بازدهی بیشتری را داشته تجهیزات راهکاری هوشمندانه است که در آن شما به جای این که دستگاه ها را بخرید، اجاره می کنید. شما می توانید تجهیزات گران قیمت را برای کسب و کار خود اجاره کنید. از جمله آن ها می توان به هرم های هولوگرافیک، ویترین مجازی، آدمک مجازی، دیوار مه و شومینه بخار سرد اشاره کرد. این دستگاه ها برای یک دوره خاص اجاره داده می شوند. که این دوره شامل 4 روز نمایشگاهی است. پس از اتمام قرارداد، می توانید تجهیزات را برگردانده، اجاره نامه را تمدید نمایید یا آن را خریداری کنید.