در نرم افزار هتلداری سرویسهایی همانند رزرواسیون آسان و آنلاین، پذیرش آنلاین هتل، مدیریت کامل اتاقها ، قیمتگذاری ،رستوران و در نهایت ارائه صورت حساب جهت مدیریت آن، از جمله امکاناتی است که نرم افزارهای هتلداری ارائه میدهند. مدیریت آنلاین اتاقها و سوئیتها از طرفی برای مسافران و از سوی دیگر، برای مدیران اقامتگاهها و هتلها از همه لحاظ، یک سیستم جامع مدیریتی محسوب میشود که نرم افزارهای پذیرش هتل ارائه />
در همین راستا، نرم افزار هوشمند و پیشرفته رسپشن پلتفرمی است که این امکان را به شما میدهد تا علاوه بر موارد گفته شده، بتوانید اطلاعات داده شده را یکپارچه سازی نمایید. همه این امکانات نرم افزار هتلداری رسپشن منجر به تصمیم گیری هوشمند و منحصربهفرد مدیران هتلها میشود. بطوری که رشد چند برابری مهمانان و اقامتکنندگان و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران را به وضوح خواهید />
نرم افزار رسپشن این امکان را به هتل می دهد که برای خود دارای یک سایت فروش آنلاین باشد (بدون هزینه) . وقتی که فروش بصورت آنلاین انجام شد اطلاعات مسافرین مستقیم در رک رزرو قرار می گیرد که به محض حضور مسافر در هتل با تایید مسئول رزرواسیون (رسپشن) اطلاعات در رک پذیرش قرار می گیرد />
گوشه ای از امکانات سیستم مدیریت یکپارچه و آنلاین هتلداری رسپشن
1- نرم افزار آنلاین
2- قابلیت مدیریت چندین هتل
3- کنترل و مدیریت هتل خارج از مجموعه
4- ایجاد انواع دسترسی مدیریتی در سیستم
5- حسابداری و انبارداری
6- پشتیبانی *7
7- طراحی سایت اختصاصی برای هتل و اتصال رزرو آنلاین به رَک پذیرش
8- امکان فعال سازی رزرو هتل برای آژانس ها و سایت های فروش
9- ارسال خودکار گزارش مورد نیاز سیستم به اماکن
- آپدیت خودکار نرم افزار
- امنیت بالا
- امکان ایجاد کمیسیون های متفاوت برای هر فرد یا مجموعه
- مدیریت ، نمایش و فروش آنلاین هتل در اپلیکیشن اندروید و IOS
- یک پارچه بودن سیستم
- کسب و کار برای همه
- گزارش گیری و اطلاع رسانی