نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری همگام مبتنی بر تکنولوژی دات نت و منطبق بر آخرین نیازهای کاربران و سازمانها و نیز آخرین بخش نامه های مکاتبات اداری سازمانها تهیه و همواره در حال گسترش و بهینه سازی می باشد.
ردیف
برخی قابلیت های اتوماسیون اداری همگام
1
اسکن و ارجاع نامه های وارده به سازمان
2
امکان ایجاد، پیگیری و کنترل مکاتبات داخلی بین واحدها و نیز مانیتورینگ لحظه ای اقدامات
3
موتور پست الکترونیک و  ارسال و دریافت مکانیزه از این طریق
4
ارسال و دریافت مکانیزه بدون نیاز به دستگاه فکس
5
قابلیت درج Voice   بر روی نامه ها
6
درج آلارم Sms  بر روی نامه هنگام ارجاع و نیز پانل پیامکی خاص سازمان بدون نیاز به اینترنت(جدید)
7
موتور تولید فرم برای مکانیزاسیون فرم های خاص سازمان(جدید)
8
کارتابل قابل حمل برای مرور نامه ها در جلسات،منزل،هتل و ... (جدید)
9
سیستم گزارش مدیریت (MRS)