اگر در زمینه تولید محتوا فعال هستید، ممکن است با کمبود موضوع یا زمان مواجه شوید. در این موارد بازنویسی محتوا راه حل است. در صورت داشتن هر گونه سوال، بازنویسی محتوا چیست؟ در این مقاله با ما همراه محتوا مانند باقیمانده&zwnjای از چند غذایی است که مادرتان در طول هفته پخته است، و حالا آنها را در آخر هفته ترکیب کنید تا غذاهای جدید و خلاقانه بسازید! اگرچه این غذا ویژگی های یک غذای هفتگی را دارد، اما نتیجه نهایی چیز دیگری است. مثلاً مقداری از مواد ماکارونی، پوره سیب زمینی و پنیر باقیمانده لازانیا را با هم مخلوط کنید و حالا یک پیتزای خانگی یا میان وعده میل کنید!
چه کسی می تواند استدلال کند که این غذا مانند ماکارونی، خورش گوشت چرخ کرده یا لازانیا است؟! قطعا نه! حالا شما با یک غذای جدید روبرو هستید که می توانید هر چیزی که دوست دارید نام ببرید!
با این حال، خوشمزه و خوردنی بودن نتیجه به مهارت سرآشپز و موادی که استفاده می کند بستگی دارد. بازنویسی محتوا نیز مشمول این شرایط زمانی از بازنویسی محتوا استفاده کنیم؟
پس از آشنایی با مفهوم بازنویسی محتوا، به سراغ این موضوع می رویم که چه زمانی از این روش استفاده کنیم. زمانی که به عنوان یک نویسنده مستقل شروع به کار می کنید، با پروژه های زیادی با موضوعات مختلف روبرو خواهید شد. شما نمی توانید فقط در زمینه ای که دوست دارید کار کنید تا زمانی که تجربه لازم را به دست نگران نباشید. با کمی صبر می توانید به آن مرحله برسید. همچنین در این مسیر تجربیات جالب زیادی به دست خواهید آورد که بعدا از تحمل این مسیر تشکر خواهید به بحث خود، یکی از وظایف متخصصان تولید محتوا، تولید محتوا در موضوعات مختلف و زمینه های تخصصی است. با این حال، ممکن است اطلاعات، دانش و تخصص در مورد موضوع ارائه شده به شما نداشته باشید. این زمانی است که بازنویسی محتوا به کارتان می محتوای موجود در وب، کتاب ها، مجلات و روزنامه ها استفاده کنید و محتوای جدید را از آن استخراج کنید. این مشکل ناآگاهی را حل می کند و تولید محتوا را بدون وقفه نگه می دوم زمانی است که موضوع و ایده شما تمام می شود و کاردک شما در واقع به ته دیگ می خورد! چه چیزی بهتر از بازنویسی مطالب در این زمان؟! بازخوانی محتوای موجودی که قبلاً ایجاد کرده&zwnjاید، می&zwnjتواند ایده&zwnjهایی برای محتوای جدیدی که پنهان کرده&zwnjاید به شما با دو کاربرد مهم بازنویسی محتوا آشنا شده اید که می توانند در این مواقع راه حل باشند. پس بازنویسی محتوا را دست کم نگیرید. ایجاد محتوای جدید و تالیفی یک چیز است، اما بازنویسی محتوا نیز مزایای خود را تازه برای بازنویسی محتوا بسیار مهم دنیای امروزی که افراد زیادی در هر زمینه ای قبل از ما محتوا، علم و دانش خلق کرده اند، گفتن چیز جدیدی سخت است. بسیاری از افراد قبل از ما محتوای اولیه ایجاد کردند. اطلاعات بیشتر در مورد محتوای اصلی
به عنوان مثال، جامعه ادبی را در نظر بگیرید. شاعران کلاسیک و مدرن شعرهای شگفت انگیزی سروده اند. تصور اینکه شاعر دیگری بیاید و مانند آنها شعر یا غزل بنویسد بسیار غیرممکن به نظر می نویسان بزرگ با قلمی قدرتمند داستان های ماندگاری خلق کرده اند که هیچ کس نمی تواند با آن ها برابری کند. آنها داستان های منحصر به فرد و کمیاب را تعریف شاخه ای از علم و دانش را در نظر بگیرید که جزء ثابت علم است، مانند ریاضیات که نتیجه برخی از مفروضات و اعمال همیشه یکسان است. ریاضیدان جدید چه می گوید؟ چه دانش جدیدی می توانید ارائه دهید؟
دقت کردی؟ هیچ علم و شعر و داستان جدیدی با آن دیدگاه و دیدگاه نمی توان خلق کرد. زیرا پیشینیان خردمند و خردمند آنچه را که گفته اند گفته اند و هیچ اتفاق جدیدی برای من و شما باقی نمانده است که درباره آن اظهار نظر آن صورت، همه چیز باید مدت ها پیش متوقف می شد و ما تنها بیننده، شنونده و خواننده ای خواهیم بود که همه چیز ممکن را می بینیم. اگرچه این اتفاق نیفتاد. دانشمندان با کندن همان علم قدیمی که از علمای قدیم به ارث رسیده بود، به دانش یا راه حل های جدیدی دست و شاعران مدرن راه خود را می روند و ذهن خود را در آثار بی بدیل گذشته غنی می کنند. و ما هنوز آثار ادبی جدیدی را می بینیم که در نوع خود شگفت انگیز روش جدید ساخت از طریق مطالعه آثار قدیمی می گذرد و ما نباید نگران این موضوع باشیم. در تولید محتوا نیز وضعیت به همین منوال است. بسیاری از شرکت ها قبل از ما وب سایت راه اندازی کرده اند، مدت زیادی است که به تولید محتوا می پردازند، اعتبار و ارزش بالایی دارند و به تازگی وارد این چاله شده کاری ما ممکن است با موضوع تولید شده توسط رقیبمان یکی باشد. حالا ماموریت ما چیست؟ آیا ما مقصر کپی هستیم؟ چه سرنوشتی در انتظار کسب و کار نوپای ما با کپی کردن آن از دست دیگران است؟
اینجاست که بازنویسی محتوا به کارتان می آید. استفاده از محتوا، دانش یا روایت دیگران فقط نوعی اقتباس است، نه کپی کردن. بازنویسی توسط دیگران نیز می تواند یک فرآیند بازتولید در نظر گرفته شود. زیرا در بازنویسی، محتوای قدیمی به چرخه محتوا باز می گردد و زاویه دید و ظاهری جدید را تغییر می در بازنویسی محتوا چیست؟
بازنویسی متن به خلاقیت نویسنده نیاز دارد تا چیز جدیدی خلق کند که دیگران را تکرار نکند. تغییر کلمات و جملات در متن نویسنده اصلی، از کی دیگر! این اثر فقط لقمه ای از زحمات هنرمند اصلی است و ارزشی عنوان یک سازنده محتوا که از رویکرد انطباق استفاده می کند، نه تنها نگران تغییر محتوای اصلی خود هستید، بلکه راه درست این است که از خلاقیت و نوآوری خود برای افزودن چیزی به محتوای خود استفاده استفاده از ابزارهای تولید محتوا برای ایجاد چک لیست ایجاد محتوا، می توانید محتوای بازنویسی شده جدیدی ایجاد کنید که با محتوای اصلی متفاوت است و دارای ارزش شکل محتوا نیز نوعی اختراع مجدد محتوا صرفاً تغییر متن نوشته شده توسط دیگران نیست. در عوض، تغییر قالب محتوا به محتوای دیگر نیز به عنوان بازنویسی محتوا به حساب می آید. برای مثال، می&zwnjتوانید پادکست&zwnjهای صوتی ایجاد کنید یا با استفاده از محتوای متنی ویدیوهای کوتاه جذاب ایجاد به محتوایی که قبلاً تولید شده است، فضایی را برای نگاه کردن به موضوع از منظری وسیع&zwnjتر ایجاد می&zwnjکند و زمانی که روش جدیدی کشف می&zwnjشود، فضایی برای بازآفرینی محتوا در قالبی جدید ایجاد می&zwnjکند. فرم های جدید را به محتوای موجود اضافه کنید و فرم های جدید ایجاد کنید. باید محتوای جدیدی باشد که با بازنویسی مطالب به دست می آید تا نکات مهم متن را پیدا کرده و محتوای مختصر را به فرم اینفوگرافیک تبدیل کند، اما اکنون هم ظاهری متفاوت دارد و هم پیامی محتوا باعث صرفه جویی در زمان و مدیریت می محتوای منحصر به فرد و اصیل زمان زیادی می برد زیرا بر اساس دانش، اطلاعات، مهارت ها و تجربه خود نویسنده و استفاده از منابع موجود است. در واقع یک فرآیند فکری است که دانش گذشته را با منابع موجود ترکیب می کند و این فرآیند می تواند زمان زیادی را ببرد. برای جزئیات به مقاله زیر مراجعه کنید. محتوای منحصر به فرد چیست؟
اما در بازنویسی محتوا نیمی از این فرآیند توسط شخص دیگری انجام شده است و ما در حال حاضر با محتوای آماده ای مواجه هستیم که می توان از آن برای تولید محتوای جدید استفاده کرد. این امر زمان مورد نیاز برای تولید محتوا را کاهش می دهد. البته توصیه دیگری براتان نیز دارم. می توانید با سفارش تولید محتوا زمان بیشتری داشته استفاده از بازنویسی ها در کنار استفاده از محتوای بومی می تواند استراتژی هوشمندانه ای برای فرآیند تولید محتوای وب سایت شما باشد. این به این دلیل است که همیشه فرصتی برای تولید محتوای تالیفی وجود ندارد. در این موارد، بازنویسی محتوا می تواند به اطمینان حاصل شود که تولید محتوای مداوم از جریان خارج نمی بازتولید محتوا با بازنویسی مطالب خودمان
بازنویسی محتوا فقط مربوط به محتوای دیگران نیست، بلکه می توانیم از بازنویسی برای بهینه سازی محتوایی که ایجاد می کنیم استفاده کنیم. در برخی موارد، در طول تولید محتوای اولیه، میدان دید شما محدود می شود و کیفیت محتوایی که ایجاد می کنید در سطح مورد نیاز شما نیست. و ما می توانیم با تولید محتوای ضعیف یا نداشتن لحن مناسب به بازاریابی محتوای خود آسیب بزنیم. بازنویسی محتوا در این زمان فرصتی عالی برای بهبود آن مراجعه به مقالات ما در مورد اینکه محتوای هفته چیست، لحن محتوا چیست و بازاریابی محتوا چیست، می توانید به طور کامل متوجه آنچه گفته شده در زمینه نگارش و دستور زبان نیاز به اصلاحاتی دارید. بنابراین بازنویسی فرصتی برای رفع این نقص ها و به روز رسانی محتوا به روشی است که می امکان تبدیل محتوای موجود به انواع دیگر محتوا وجود دارد. حرکت به سمت محتوای موجود می تواند به ایده های جدید منجر شود. و به ذهنم می رسد که مثلاً می خواهم یک کتاب الکترونیکی یا یک اینفوگرافیک با محتوای موجود ایجاد محتوا چیست: چیزی بیش از تغییر کلمات و جملات
در مقالاتی که در وب در مورد بازنویسی محتوا خواندم، اشاره های زیادی به تغییر کلمات، جملات یا فرم ها به عنوان یک تکنیک بازنویسی دیدم. شما می توانید در اینجا به این روش ها اعتراض کنید!
در واقع بازنویسی یا بازنویسی محتوا چیزی فراتر از تغییر جملات، کلمات و ساختار جمله است. این یک نگاه سطحی به نقل قول است. شاید این روش برای بچه&zwnjها باشد و به دانش&zwnjآموزان دبستانی آموزش جمله&zwnjسازی می&zwnjدهد یا به دانش&zwnjآموزانی که نمی&zwnjتوانند انشا شخصی بنویسند آموزش می&zwnjدهد. و بازنویسی یا بهتر است بگوییم بازنویسی از مقالات سایر دانش آموزان با کمی تغییرات مناسب است! اما در واقع این بازنویسی درست از همه، شما باید درک خوبی از منابع در دسترس خود داشته باشید. معنای این جمله چیست؟ به عبارت دیگر، اگر اطلاعاتی در مورد موضوعی که می خواهید برای آن محتوا بسازید ندارید، ابتدا باید یک مصرف کننده محتوا شوید. با این حال، حداقل چند مقاله در این زمینه بخوانید و سعی کنید دیدگاه نویسنده را درک کنید. پس از این مرحله می توانید استدلال و درک خود را از موضوع داشته زمان ایجاد محتوای جدید از محتوای ایجاد شده توسط دیگران است. به این ترتیب، نویسندگان بازنویسی کلمات خود را به محتوا اضافه می کنند و از منظر خود به موضوعات قدیمی نگاه می این صورت محتوای ایجاد شده توسط شما دیگر از محتوای نویسندگان دیگر تقلید نخواهد کرد. محتوای شما صرفاً از مبادله جملات و کلمات به دست نمی آید، شما معمولاً فقط کلمات و جملات ناآشنا را به هم می چسبانید. شما محتوای جدیدی ایجاد کرده اید که داستان های قدیمی را به شیوه ای جدید، جذاب تر و مدرن برای خوانندگان جدید بیان می محتوایی ارزشمند است و از چیزی کهنه چیز جدیدی ایجاد کرده است. این مانند کنار هم قرار دادن قطعات شکسته از یک گلدان قدیمی برای خلق یک اثر هنری جدید است. در کار جدید اثری از دیگ کهنه نیست. در واقع شما به دنبال جرقه ها و ایده های جدید هستید. محتوای شما روندی را طی کرده است که به مخاطبان شما کمک کرده و کار را برای آنها آسان کرده افزودن به محتوای بازنویسی شده
برای تولید کپی رایتینگ ارزشمند ابتدا باید از بهترین محتوا استفاده کنید. برای این کار، موضوع مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید و سایت اول را باز از خواندن همه چیز، یادداشتی سریع از آنچه رقبای شما در محتوای خود استفاده کرده&zwnjاند را یادداشت کنید. موارد مختلفی را مشاهده خواهید کرد که برخی از سایت ها به آن اشاره می کنند و برخی دیگر نه. با ثبت همه چیز، می&zwnjتوانیم محتوای کامل&zwnjتر و غنی&zwnjتر از محتوای تولید شده توسط تمام سایت اول در صفحه نتایج Google تولید به شما محتوایی می دهد که ارزش بیشتری را برای بینندگان شما فراهم می کند و احتمالاً به دلیل بالغ تر بودن رتبه بالاتری نسبت به رقبای شما دارد. همچنین مخاطبان شما را راضی تر نگه می دارد. زیرا مخاطب شما می خواهد کامل ترین مطالب را بخواند و مجبور نیست از سایت های زیادی بازدید می توانید با تکمیل محتوای خود به بهترین شکل ممکن توجه گوگل را به خود جلب کنید و همچنین می توانید از محتوای بازنویسی شده خود برای کسب رتبه های خوب استفاده کنید. همچنین، هنگام ایجاد محتوای جدید، می توانید چندین مقاله را برای ایجاد مقالات طولانی تر ترکیب کنید. در این راستا، ممکن است از مطالعه مقاله ما چگونه طول محتوا بر سئو تاثیر می گذارد بهره مند مطلب
در این مقاله در مجموعه مقالات نت افید در زمینه تولید محتوا، در مورد مفهوم بازنویسی محتوا صحبت می کنیم و متوجه می شویم که بین کپی و بازنویسی محتوا تفاوت وجود دارد. علیرغم اینکه کپی و تکرار مطالب دیگران بد است و باید از گوگل جریمه بپردازید. با این حال، بازنویسی به عنوان فرآیندی که منجر به بازآفرینی و بازگشت به چرخه تولید محتوا می شود، دارای ارزش است. و چگونه می توان محتوایی ایجاد کرد که هدف منحصر به فردی برای یک مورد خاص داشته افراد تصور نادرستی از بازنویسی دارند و این نگرش در بین تولیدکنندگان محتوا رایج شده است. به عقیده این گروه از نویسندگان، تغییر کلمات و جملات، بازنویسی صادقانه محتوای اصلی است. هدف ما در اینجا اقتباس از شاهکارهای ادبی و کتاب های جدی ادبی نیست تا نویسندگان به محتوای اصلی وفادار بمانند. بلکه هدف ایجاد محتوای کاملا جدید از متون قدیمی عمل، بازنویسی محتوا به معنای الهام گرفتن و الگوبرداری از موضوع ایجاد شده است. در بازنویسی ایده ها را جستجو می کنید و به دنبال موضوعات نیستید. و از موضوعی که قبلا ایجاد شده استفاده کنید. اما این به معنای تغییر کلمات یا جملات نیست، راهکارهای ارائه شده در این زمینه به چاه می انجامد. امیدواریم این مقاله مسیر شما را در این زمینه روشن کرده باشد.