خیلی کارشون عالی بود واقعا راضی بودم و از چیزی که خیلی خوشم اومد این بود که تا وارد اتلیه شدیم شروع به عکاسی نکردن و اتلیه رو به دخترم نشون دادن که باهم دوست بشن و بعد عکاسی زو شروع کردن
تعداد نتایج 0 مورد
23 آذر 1401 ساعت 09:01:24
عکاسی کودک
خیلی کارشون عالی بود واقعا راضی بودم و از چیزی که خیلی خوشم اومد این بود که تا وارد اتلیه شدیم شروع به عکاسی نکردن و اتلیه رو به دخترم نشون دادن که باهم دوست بشن و بعد عکاسی زو شروع کردن
پاسخ