جستجو

تبلیغات کلیکی گوگل

(12 رای)
به روز رسانی: 30 تیر 1398 ساعت 13:25:54
تاریخ ثبت: 23 تیر 1398 ساعت 13:43:50
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/14928

گوگل


گوگل کلمه‌ای است که تقریبا بیشتر کسانی که با کامپیوتر هر روز در تعامل می باشند و حتی کسانی که در سراسر دنیا با کامپیوتر فعالیت به خصوصی ندارند هم با آن حداقل 10 بار تا به حال سر و کار داشته‌اند، در واقع گوگل به علت بازدید بسیار زیاد وبسایتش و موتور جست و جوی قدرتمند خود قوانینی تعیین نمود تا هر وبسایتی که قصد دارد در صفحه اول گوگل با توجه به کلمه مورد نظر کاربر که در قسمت جست و جو نوشته شده ظاهر شود باید از قوانینی به نام سئو پیروی کند، اما کمی بعد متوجه شد که باید برای کسب در آمد بیشتر، راه های آسانتری را هم برای کاربران به وجود بیاورد که به طور کلی این تغییرات شامل تبلیغات و بازاریابی هوشمند اینترنتی به حساب می آید که شرکت های بزرگی را مجبور می کند تا برای رقابت با یک دیگر مبالغ بسیار بالایی را بپردازند تا رتبه بالاتری را نسبت به رقبای خود به دست بیاورند.

تبلیغات کلیکی گوگل-2

تبلیغات در گوگل


همانطور که ذکر شده است تبلیغات در گوگل تغییراتی به حساب می آید که در مجموع راهی برای آسان سازی وبسایت های وابسته به موتور جست و جوی گوگل می باشد. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که تبلیغات در گوگل به چه شکلی صورت می گیرد؟، در واقع تبلیغات گوگل در انواع مختلفی در دسترس کاربران قرار میگیرد که یکی از مهمترین آن ها تبلیغات کلیکی در گوگل ادوردز می باشد، البته گفتنی است که این روزها تبلیغات در وبسایت یوتوب هم طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده و به تنهایی تاثیرات بسیار زیادی در رتبه گوگل دارد اما مبلغی که گوگل در قبال این تبلیغات دریافت می کند، مبلغی بسیار بیشتر از تبلیغات کلیکی و گوگل ادوردز می باشد.

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟


در واقع تبلیغات کلیکی گوگل نوعی بازاریابی دیجیتال به حساب می آید که در آن تبلیغ کنندگان تنها در صورتی هزینه تبلیغ را پرداخت می کنند که افراد بر روی آن کلیک کنند. این روش تبلیغاتی و بازاریابی یکی از روش های گوگل ادوردز، سیستم تبلیغاتی گوگل می باشد که در مجموع تبلیغ کلیکی گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا لینک های تبلیغاتی خود را در صفحه اول موتور جست و جوی گوگل، برای کسانی که کلمه کلیدی مورد نظر تبلیغ کننده را نوشته‌اند به نمایش در آورد. برای مثال اگر دقت کرده باشید در هنگام سرچ در موتور جست و جوی گوگل تعدادی از نتایج اولیه در بالای صفحه ظاهر می شوند که با نشانگر AD که به معنی تبلیغات می باشند به نمایش در می آیند و به این معنا است که این نتیجه تبلیغات کلیکی در گوگل است و زمانی که بازدید کنندگان از طریق این لینک وارد سایت مورد نظر شوند هزینه این بازدید از اعتبار تبلیغ شما در حساب کاربری گوگل کم خواهد شد.

تبلیغات کلیکی گوگل-1

عملکرد تبلیغات کلیکی


به طور کلی تبلیغات کلیکی گوگل به شما در جذب مخاطبان مورد نیاز به نسبت کسب و کارتان کمک می کند که در واقع محصولات و محتوایی که تولید کرده‌اید را در اولین موارد با توجه به کلمه های کلیدی به نمایش در می آورد. هم‌چنین این امر صحیح است که با هر کلیک بر روی لینک شما در صفحه اول گوگل شما باید هزینه‌ای پرداخت کنید اما مطمئن باشید که با کمترین هزینه توسط تبلیغات کلیکی شما می توانید مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کنید و قطعا این نوع تبلیغ در گوگل بازدهی بسیار زیادی دارد، علاوه بر موارد ذکر شده این تبلیغات به شما در بالا رفتن وبسایتتان هم کمک خواهد کرد اما اگر تا به حال فکر کرده‌اید که هیچ قوانینی را نباید در این تبلیغات رعایت نمایید سخت در اشتباه می باشید. شاید از خود بپرسید چرا؟، زیرا که این تبلیغات بر اساس انتخاب صحیح کلمات کلیدی و صفحات بهینه سازی شده و محتوای مناسب برای تبلیغ و بهینه سازی فنی می باشد.

تفاوت تبلیغات کلیکی گوگل و سئو


مهمترین تفاوت میان تبلیغات کلیکی گوگل و سئو در این امر است که ترافیکی که از سئو به وبسایت هدایت می شود، کاملا رایگان است ولی این ترافیک برای تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز به هیچ عنوان رایگان نمی باشد. در مجموع هم سئو و هم تبلیغات کلیکی گوگل بخشی از بازاریابی موتور جست و جوی به حساب می آیند که یکی از ابزارهای کمپین های تبلیغاتی بسیار مهم در دنیای اینترنت می باشند و همانطور که ذکر شده است فاکتورهای زیادی برای اینکه وبسایت شما از طریق تبلیغات کلیکی گوگل در صفحات اول به نمایش در بیاید وجود دارد که تا حدودی به سئو هم شباهت دارد. در واقع اگر وبسایت خود را از راه سئو به صفحات اول برسانید نتایج کاملا طبیعی و ارگانیکی برایتان به ارمغان خواهد آمد و رتبه شما بدون پرداخت حتی 1 دلار به صورت مادام العمر و یا با طول عمر بیشتری در صفحه اول گوگل قرار خواهید گرفت اما تبلیغات کلیکی طول عمرشان تنها تا زمانی است که مبلغی را برای این امر پرداخت کنید و در آخر وبسایت هایی که از طریق سئو و نتایج طبیعی در صفحه اول گوگل قرار دارند در وسط صفحه ظاهر می شوند و سایت هایی که هزینه‌ای برای گوگل ادوردز یا تبلیغات کلیکی پرداخت کرده‌اند در ابتدای صفحه به نمایش در می آیند.

 

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

بالا آوردن وب سایت در نتایج گوگل

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و بالا آوردن وب سایت در نتایج گوگل یکی از مهمترین دغدغه های وب مسترها و متخصصین سئو است....

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات

کسب درآمد از اینترنت چگونه ممکن است؟ دیدن تبلیغات چگونه باعث می شود کسب درآمد کنیم؟ چطور می توانیم درآمد دلاری...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد