جستجو

بهترین راه برای تبلیغات چیست؟

(14 رای)
به روز رسانی: 14 آبان 1398 ساعت 18:38:49
تاریخ ثبت: 14 مهر 1398 ساعت 19:35:08
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18929

ممکن است اولین ورود به دنیای بازاریابی و تجارت دیجیتال برای شما طاقت فرسا و سخت باشد چرا که کانالها و پلتفرمهای متفاوتی برای تبلیغ کسب و کارتان موجود است و قطعا برای بسیاری از افراد سختترین بخش کار همین بازاریابی و تبلیغات کار است.


در دنیای تبلیغات دو مورد از نگرانیهای صاحبان کسب و کار، هزینه تبلیغات و البته تبلیغات پر بازده است. به همین علت در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین راه برای تبلیغات با هزینه های کم و بازدهی بالا صحبت کنیم.


advertising-agencies


امروزه با پیشرفت کسب و کارها، تبلیغات هم روز به روز بیشتر از قبل شده است. برای اینکه بتوانید در کسب و کار یا تجارت و حرفه خود موفق باشید لازم است که از استراتژی های بازاریابی و تبلیغات به گونه ای موثر استفاده کنید به طوری که کمترین هزینه را نیز برای شما به همراه داشته باشد. اما شاید از خود بپرسید که بهترین راه برای تبلیغات چیست؟ در دنیایی که همه چیز رو به سوی مجازی شدن دارد، موثرترین روش تبلیغات چیست؟ چگونه می‌توان تبلیغات آنلاین را با کمترین هزینه و بیشترین کارایی انجام داد؟ اینها سوالاتی هستند که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد.



بهترین استراتژی های تبلیغات در سال 2019:


1- طراحی وب سایت


یکی  از ضروری ترین بخشهای کسب و کار شما، وجود سایتی مرتبط با فعالیت شماست. دنیای مجازی و اینترنتی با دارا بودن بیش از 4.39 بیلیون نفر جمعیت آنلاین در سال 2019 میلادی یکی از مکانهای پر بازدید برای کسب و کار شماست. به نحوی می توان گفت داشتن یک سایت مرتبط با کسب و کار و فعالیتتان می تواند خانه شما در اینترنت باشد. سایت شما جایی است که مشتریان بسیاری را در خود جای داده که می توانند به راحتی و در سراسر شبانه روز از محصولات و خدمات شما بازدید کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.


وب سایت اولین آیتمی است که در کسب و کار شما می تواند تاثیر فوق العاده ای بر مخاطبانتان بگذارد. از آنجایی که بسیاری از پلتفرمهای تبلیغاتی دیگر با اتصال به وب سایت می توانند پیشرفت چشمگیرتری در جذب مخاطب و ترافیک مثبت داشته باشند پس الزام به داشتن یک وب سایت یکی از راههای سودمند برای تبلیغات کسب و کار شماست.


وب سایتی که به خوبی طراحی شده باشد می تواند به راحتی کاربر را جذب خود کرده و او را به یکی از مخاطبان دائمی کسب و کار شما تبدیل کند. هم چنین وجود وب سایتی که کسب و کار را به مخاطب معرفی می کند به اعتبار تجارت شما اضافه کرده و قابلیت اعتماد مشتری را افزایش می دهد.


وب سایت خوب برای کسب و کار شما همانند جایگاهی است در دنیای مجازی که می توانید کسب و کار آنلاین خود را با صرف کمترین هزینه به سراسر دنیا معرفی کنید و از طریق آن مخاطب را به دنیای حضوری کسب و کار نیز متصل کنید.



2- بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO):


وب سایت شما می تواند یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی باشد اما به شرطی که مشتریان بتوانند به راحتی وب سایت شما را پیدا کنند.


اما بهترین روش برای دیده شدن شما در دنیای مجازی با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو است. اگر وب سایت شما به خوبی سئو شده باشد، در لیست اولویتهای یکم تا پنجم موتورهای جستجو قرار می گیرد و براساس آمار، کاربران معمولا در جستجوهای اینترنتی خود وارد وب سایتی می شوند که در اولویت یکم تا پنجم موتورهای جستجو قرار دارد. به این ترتیب با بهینه سازی سایت خود احتمال دیده شدن کسب و کارتان را بالا برده اید.


انجام سئو و دستیابی به رنکینگ فرایندی زمان بر است اما برای پیشرفت کسب و کار شما ارزش دارد. وقتی به رنکینگ مورد نظر در موتورهای جستجو رسیدید احتمال تغییر رتبه وب سایت شما بسیار پایین است.



3- تبلیغات کلیکی  (Pay - Per - Click):


PPC


تبلیغات کلیکی نمونه دیگر از تبلیغات آنلاین است که به شما اجازه می دهد تا تبلیغات خود را بر روی کلمات خاصی قرار داده و سپس در نتایج موتورهای جستجو وارد کنید. به بیانی می توان گفت در حالی که سئو به بهبود رتبه با محتوای خوب و بهینه سازی تمرکز دارد، تمرکز تبلیغات کلیکی به جایگاهی است که توسط کلمه کلیدی مورد نظر برای تبلیغ به دست می آید.


اگر در تبلیغات کلیکی مبتدی هستید، می توانید با گوگل ادز شروع کنید چرا که گوگل به شما اجازه قرار دادن تبلیغات در نتایج موتورهای جستجو را می دهد.


هزینه تبلیغات کلیکی معمولا به این صورت است که اگر کاربر وارد لینک تبلیغات شما شود، برای شما هزینه در نظر گرفته می شود در غیر اینصورت نگران صرف هزینه و عدم مشاهده تبلیغات توسط کاربر نخواهید بود. به عبارت دیگر شما با مشاهده شدن یا عدم مشاهده تبلیغات متقبل هزینه نمی شوید. هزینه تبلیغ تنها با کلیک روی تبلیغات به شما تعلق می گیرد.


تبلیغات کلیکی یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی در اینترنت است چرا که می تواند در کمتر از یک دقیقه بازدید کننده های فراوانی را به خود اختصاص دهد. اگر تبلیغات کلیکی در کنار سئو انجام شود شما می توانید سریعتر در نتایج جستجو ظاهر شده و کسب و کار خود را با هزینه های ناچیزی گسترش دهید. معرفی محصول یا خدمات، افزایش فروش و آگاهی از برند کسب و کار شما رویکردهای اصلی تبلیغات کلیکی هستند.



4- بازاریابی و تبلیغات توسط شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing):


تحقیقات در  GlobalWebIndex  نشان می دهد که حدود 98 درصد از افراد سراسر دنیا از اینترنت و شبکه های اجتماعی بازدید می کنند و حدود 83 درصد از این افراد کاربر شبکه های اجتماعی هستند. بنابر این تحقیقات می توان گفت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و ... این پتانسیل را دارند که فرصتهای زیادی برای کسب و کار شما به ارمغان آورند.


شبکه های اجتماعی یکی از بهترین مکانها برای تبلیغات هستند چرا که بسیاری از مشتریان کسب و کار شما در همین پلتفرمهای اجتماعی مشغول هستند و یکی از مهمترین ویژگیهای تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه بسیار کم این تبلیغات است.


در حقیقت می توان گفت حدود 76 درصد از مالکان کسب و کار از این نوع روش تبلیغات استفاده می کنند و فعالترین شبکه اجتماعی برای این منظور نیز معمولا اینستاگرام است.



5- تبلیغات با تولید محتوا (Content Marketing):


ContentMarketing


تولید محتوا یکی دیگر از روشهای تبلیغات در دنیای تجارت است که به شکلی غیر مستقیم کسب و کار شما را تبلیغ می کند. با استفاده از اطلاعاتی که در محتواهای خود قرار می دهید می توانید کسب و کار و تجارت خود را به مخاطب معرفی کنید. شما می توانید این محتواها را در قالب وبلاگ، ویدئو، عکس و بنر، اینفوگرافیک و ... به مخاطبان و کاربران عرضه کنید.


وقتی شما محتوایی را در اینترنت منتشر می کنید به مخاطبان خود و کاربران جدید این فرصت را می دهید که به برند شما اعتماد پیدا کرده و شما را به اطرافیان نیز معرفی کنند. اما برای اینکه در تبلیغات محتوا موفق باشید لازم است که در درج محتوا در پلتفرم اینترنتی خود مرتب و وقت شناس باشید.


تحقیقات نشان داده که شرکتهایی که 16 دفعه یا بیشتر در ماه محتوا درج کرده اند، نسبت به رقبای خود که بازاریابی محتوا نداشته اند، چهار برابر ترافیک بیشتری را به خود اختصاص داده اند.


لازم به ذکر است که بدانید بازاریابی محتوا رویه جدیدی که فقط مختص به دنیای مجازی باشد، نیست. از زمانهای گذشته بازاریابی محتوا در قالب ایجاد کتابچه، کاتالوگ، بروشور، پوستر، بنر و ... رایج بوده است.



6- بازاریابی ایمیلی (Email Marketing):


بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی ترین فرمهای تبلیغات دیجیتال است اما هنوز موثرترین روش از استراتژی های تبلیغات و تکنیکهای بازاریابی است. وقتی شما از ایمیل استفاده می کنید می توانید مستقیما با افراد و مخاطبان خود در ارتباط باشید. ایمیل یکی از روشهای خوب ارتباط با مخاطبان خود و کاربران جدید است. شما می توانید از طریق ایمیل، خبرنامه و اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات ارائه شده در کسب و کارتان را به کاربران انتقال دهید.


در نتیجه می توان گفت تبلیغات ایمیلی به صرفه ترین روش از لحاظ صرفه جویی در هزینه ها و یکی از بهترین روشها در تبلیغات آنلاین است. کاربر با دقت بیشتری تبلیغات شما را مطالعه می کند چرا که ایمیل منحصرا برای کاربر ارسال شده است.


 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

بک لینک سازی چیست؟

در این مقاله، مفهوم اصلی بک لینک سازی چیست؟ (ایجاد پیوندهای برگشتی) و اهمیت آن در افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت شما...

بک لینک طبیعی چیست؟

در اینجا درباره اهمیت بک لینک طبیعی در بهبود رتبه وب‌سایت شما می‌آموزید. مزایا، استراتژی‌ها و پرسش‌های متداول...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی جدید و خلاقانه در بازاریابی مدرن است. احتمالا کلمه اینفلوئنسر برای شما ناآشانا باشد یا...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد