جستجو

بهترین سایت های دانلود تصاویر به صورت رایگان

(15 رای)
به روز رسانی: 24 مرداد 1398 ساعت 16:54:32
تاریخ ثبت: 20 مرداد 1398 ساعت 04:57:13
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16144
امروزه هرکسی برای نیازهای گوناگون خودش و یا دیگران اقدام به تولید محتوا در قالب‌های مختلف می‌کند، به‌طور مثال ممکن است کسی اقدام به تهیه یک پاورپوینت برای سخنرانی خودش کرده و یا کسی برای وب‌سایت خود اقدام به تولید محتوای مختلف می‌کند.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر محتوایی تصاویر داخل آن محتوا است و شاید جالب باشد بدانید، بیشتر تصاویری که موتور جستجوگر گوگل به شما نمایش می‌دهد دارای کپی‌رایت بوده و ممکن است در آینده برای شما مشکل افرین شوند. لذا راه‌حل این مشکل استفاده از تصاویری است که بعضی از سایت‌ها در فضای مجازی به‌صورت رایگان و بدون کپی‌رایت عرضه می‌کنند. در اصلاح به این‌گونه تصاویر استوک میگویند.
در اینجا اقدام به بررسی فهرستی از بهترین وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده تصاویر استوک برای استفاده‌های گوناگون کرده‌ایم.

picjumbo
• picjumbo.com:
با مراجعه به آدرس فوق تعداد بسیار زیادی تصویر باکیفیت در دسته‌بندی‌های متنوعی همچون: مد، سفر، خوراک، آبستره، حیوانات و ... پیدا کنید که به‌راحتی و بدون نیاز به گرفتن مجوز خاصی از آن‌ها استفاده کنید.
یکی دیگر از بخش‌های سایت قسمت پریمیوم آن است که تهیه آن هزینه‌بر بوده و بیشتر برای امور طراحی تجاری استفاده منی شود.
در رابطه با این سایت تنها نکته منفی را می‌توان کمتر بودن تصاویر نسبت به سایت‌های مشابه دانست اما به‌هرحال از سایت‌های مناسب برای تهیه تصاویر رایگان می‌باشد.


preepik
• freepik.com
یکی از بهترین منابع برای تهیه انواع مختلف از عکس‌های رایگان و وکتورهای باکیفیت بالا سایت freepik است. با مراجعه به این سایت و بررسی منوهای سایت مشاهده می‌شود که سایت دارایِ بخش‌های vectors,photos,psd,icon,premium,collection بود‌ه که با مراجعه به هرکدام از این بخش‌ها می‌توان به منویی دسته‌بندی‌شده در موضوعات مختلف دسترسی داشت.
بیشتر تصاویر موجود در این سایت رایگان بوده و امکان استفاده در انواع پروژه‌های شخصی و تجاری قابل‌استفاده می‌باشد البته بخش پریمیوم هم در منوها مشاهده می‌شود که دارای عکس‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری است که بیشتر در پروژه‌های تجاری استفاده می‌شود و استفاده از این بخش سایت مشمول تهیه اکانت پریمویم ماهانه با پرداخت هزینه است.
البته در صفحه اصلی سایت بخش جستجو هم ایجادشده که به‌راحتی می‌توان موضوع مدنظر خود را جستجو کرد و به‌راحتی به تصاویر موردنیاز رسید.


unsplash
• unsplash.com
اما یکی از سایت‌هایی که می‌توان به‌راحتی و به‌رایگان تصاویر با کیفت واقعاً بالا دریافت کرد و در پروژه‌های خود استفاده کنیم تصاویر موجود در سایت unsplash.com است. درواقع این سایت یک شبکه اجتماعی برای طراحان بوده که خیلی از اینم طراحان تصاویر باکیفیت خود را در آن به نمایش عموم می‌گذارند.
اما نکته‌ای که باعث شده تصاویر این سایت از کیفیت بالایی برخوردار باشند این است که تصاویر و طراحی‌ها قبل از نمایش در سایت باید توسط ناظرین سایت تأیید شوند.


driblle
• dribbble.com
این سایت هم یک شبکه اجتماعی ویژه طراحان است که مخصوص تصاویر وکتور بوده و تصاویر بسیار زیبایی را می‌توان در این سایت در موضوعات مختلف باکیفیت بالا و طراحی دل‌نشین مشاهده کرد و برای امور مختلف استفاده کرد.
با مراجعه به این سایت هم با دسته‌بندی‌های متنوعی روبه‌رو می‌شویم که ما را دررسیدن به تصاویر موردنظر یاری می‌کند. البته باید مدنظر داشت بسیاری از تصاویر موجود در این سایت دارای کپی‌رایت بوده و در استفاده از تصاویر این سایت باید جوانب احتیاط را مدنظر داشت.


snap
• stocksnap.io
یکی دیگر از سایت‌های بسیار مناسب برای تهیه انواع عکس‌های رایگان سایت stocksnap بوده که البته باید مدنظر داشت بیشتر عکس‌های این سایت دارای مضمون معماری و مد بوده و اما مهم‌ترین نکته در رابطه با این سایت استفاده کاملاً آزاد از تصاویر موجود در این سایت است به صورتی که حتی نیاز به ذکر منبع هم نیست و این نکته هنگام دانلود تصاویر هم برای شما نشان داده‌شده و یادآوری می‌شود.


reshot
• reshot.com
یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توان به تصاویر باکیفیت متعدد دسترسی داست سایت reshot بوده که می‌توان به‌راحتی بدون هیچ مجوز خاصی از تصاویر موجود در آن برای مقاصد گوناگون استفاده کرد.
از ویژگی‌های جالب این سایت امکان دانلود پک تصاویر است که شما به‌راحتی در تویترتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و دانلود نمایید.


ffod
• foodiesfeed.com
اما یکی از جالب‌ترین سایت‌های مربوط به دانلود تصاویر استوک سایت foodiesfeed می‌باشد که تعداد بسیار زیادی تصاویر باکیفیت در موضوع میوه و خوراکی‌های گوناگون دارد که قطعاً اگر در حال تولید محتوا درزمینهٔ خوراکی هستید خیلی به درد شما خواهد خورد.
بیش از 1300 عکس باکیفیت و جذاب در موضوعات گوناگون مرتبط با خوراکی که به‌راحتی قابل دانلود باکیفیت بالا بوده و شما به‌راحتی می‌توانید در محتواهایی که تولید می‌کنید استفاده کنید.


undraw
• undraw.co
اما درزمینهٔ استفاده از تصاویر وکتور قطعاً یکی از پراستفاده‌ترین سایت‌ها سایت undraw است. کاترینا لمپیتسونی تصاویر وکتور فوق‌العاده خودش روی با مجوز mit در این سایت قرار داده و شما به‌راحتی می‌توانید بدون هیچ مشکلی از این تصاویر به‌رایگان و باکیفیت بالا استفاده کنید.
نکته جالب این سایت امکان دانلود تصاویر با فرمت svg است که این امکان رو می‌دهد تا تصاویر رو با هر سایزی که بخواهیم چاپ کنیم. در ضمن استفاده از این تصاویر در خبرنامه‌ها امروزه بسیار پراستفاده شده است.


vectoreezy• www.vecteezy.com
یکی دیگر از سایت‌های فوق‌العاده برای دانلود انواع تصاویر وکتور رایگان این سایت است که بنا بر گفته خود سایت بزرگ‌ترین جامعه طراحان بوده و برخلاف دیگر نمونه‌ها توسط ربات‌ها مدریت می‌شود. البته تمام تصاویر توسط خود شخص طراح به سایت اضافه‌شده.
از امکانات دیگر این سایت امکان نظر دهی روی تصاویر است که باعث می‌شود هنرمند امکان بازخورد گیری داشته باشد.



سخن پایانی:


در تهیه این لیست مهم‌ترین نکته‌ای که به‌کاررفته شده سایت‌هایی لیست شده که بدون فیلتر هستند و به‌راحتی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت و قطعاً سایتهای دیگری هم هست که در این زمینه فعال بوده اما این لیست جزو برترین‌ها بوده و در ضمن از بهترین سایت‌هایی که متأسفانه امکان دسترسی به آن‌ها نیست می‌توان سایت فلیکر را نام برد که دارای منبع غنی از تصاویر در گروه‌بندی‌های گوناگون است اما با توجه به فیلتر بودن در این لیست قرار نگرفت.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد