جستجو

ساخت بک لینک رایگان

(38 رای)
به روز رسانی: 05 اردیبهشت 1403 ساعت 15:25:43
تاریخ ثبت: 28 تیر 1402 ساعت 16:12:27
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/121461

مقدمه

به راحتی در سایت "رایگان بفروش" می توانید بک لینک رایگان بگیرید. کافی است از طریق لینک ثبت آگهی رایگان موجود در بالای صفحه آگهی خود را ثبت نمایید و در بخش اطلاعات تماس، آدرس وب سایت خود را درج نمایید. پس از ساخت لینک رایگان البته می توانید آگهی خود را ویژه نمایید تا لینک سایت شما به صوت فالو نمایش داده شود. در حالت پیش فرض و قبل از ویژه شدن آگهی لینک ها به صورت نوفالو نمایش داده می شود. بنابراین در صورتی که درصدد ساخت بک لینک قوی هستید لازم است آگهی خود را ویژه نمایید. جهت ساخت لینک در گوگل و نمایش بهتر آن بهتر است آگهی خود را هر روز یکبار به روز رسانی نمایید و صفحه مربوط به آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. جهت ساخت بک لینک رایگان بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت آگهی رایگان

در ضمن می توانید برای نمایش بهتر صفحه تبلیغ خود در گوگل و رتبه بالاتر و بازدید بیشتر آن بک لینک سازی برای صفحه مورد نظر انجام دهید. جهت کسب اطلاعات در مورد این موضوع می توانید مقاله آموزش ساخت بک لینک به صورت رایگان را مطالعه نمایید. انواع مختلفی برای بک لینک وجود دارد که می تواند از کلیه آنها برای بازدید بهتر بک لینک خود بهره ببرید.

امروزه خیلی از سایت ها دنبال این هستن که سر زبان ها بیافتن و برای خودشون که اول مسیر این فضای بزرگ اینترنت هستن اسم و رسمی برای خود به ارمغان بیاورند اما این امر چگونه اتفاق میافتد ؟

یکی از رایج ترین فعالیت ها، ساخت بک لینک است یعنی سایت هاشون در سایت های دیگر تبلیغ بشه و وب سایت های دیگر به سایت کاربر لینک داده بشه.

سایت رایگان بفروش یکی از سایت های ساخت بک لینک است و کاربران میتوانند در زمان ثبت آگهی در توضیحات کامل آگهی خود لینک سایت خود را درج کنند و در صورتی که آگهی ویژه بشود میتوانند کاربران لینک های خود را در قسمت توضیحات هم نمایش بدهند.

اما فرقی که سایت رایگان بفروش با دیگر سایت ها دارد این است که ساخت بک لینک در این سایت مثل ثبت آگهی به صورت رایگان و بدون هزینه انجام میشود، و برای گرفتن بک لینک فالو فقط کافی است آگهی و لینک خود را با پرداخت 50 هزار تومان ویژه بکنید و لینک فالو بگیرید.

حالا شاید شما جزو آن دسته از افراد باشید که زیاد از لینک و بک لیک اطلاعتی نداشته باشه، ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان رو با این زمینه آشنا بکنیم.

لینک چیست؟

لینک مانند یک طناب که وظیفه وصل کردن دو صفحه یا سایت به یکدیگر را دارد است. در واقع لینک به چیزی گفته میشد که پیوند دهنده صفحات و وبسایت ها در اینترنت میباشد.

لینک میتواند یک کلمه یا یک جمله باشد که وظیفه وصل کردن این سایت ها و صفحات به یک دیگر را دارند و برای هدایت کاربران به صفحات و سایت های دیگر استفاده میشود.

شکل نمایش و تشخیص یک لینک

اگر بخوایم لینک را از لحاظ ظاهری برای شما شرح بدهیم باید بگیم لینک ها معمولا نوشته هایی هستند که به رنگ آبی درآمده یا خطی زیر آن کشیده شده است.

نکته: به نوشته ای که لینک داده شده است در واقع به رنگ آبی درآمده است را انکر تکست (Anchor Text) مینامند.

مثال: آموزش طراحی سایت و سئو

لینک خارجی و لینک داخلی

در فضای اینترنت ما به دو صورت میتونیم لینک بدهیم:

لینک داخلی (Internal)

لینک داخلی به لینکی گفته میشود که در سایت وظیفه دارد صفحات مختلف همون سایت را به یکدیگر وصل بکند. لینک های داخلی برای هر نوع صفحه ای در سایتتون میتواند مورد استفاده قرار بگیرد اما بهتر است بیشتر برای صفحاتی از سایت استفاده کنید که کمتر دیده میشود و تلاش کنید صفحاتی که از لحاظ موضوعی به یکدیگر مرتبط هستن لینک داخلی بدهید.

لینک خارجی (External)

لینک خارجی دقیقا ضد لینک های داخلی است.

لینک خارجی لینکی است که برای وصل کردن و هدایت کردن کاربر از سایتی به سایت دیگر استفاده میشود.

در لینک های خارجی هم دقت بکنید که سایت هایی که به یکدیگر لینک میدهید از نظر محتوایی به یکدیگر مرتبط باشند

لینک ها دارای فرم های مختلفی هستند که در ادامه به آن ها میپردازیم.

لینک فالو نوفالو

لینک فالو و نوفالو (follow and nofollow)

لینک های فالو (follow link)

لینک فالو پیش فرض همه ی لینک ها است اما چه مزیتی دارد

زمانی که لینکی به عنوان لینک فالو مشخص بشود در مقابل ربات های گوگل  (Crawling)دارای ارزش و اعتبار است

و برای اعتباری که دارد برای لینک سازی و سئو سایت و رتبه بندی گوگل موثر خواهد بود.

لینک نوفالو (nofollow link)

لینک های نوفالو لینک هایی هستن که با اسفاده از عبارت nofollow در کد لینک این لینک را از حالت فالو در آورده و به ربات های گوگل این راهنمایی را میکنیم که این لینک را ما تایید نمیکنید پس این لینک را فالو و دنبال نکند

درست است لینک های نوفالو در موتور جست و جوی دارای اعتبار نیستند اما برای ترافیکی که ایجاد میکند میتواند به روی لینک سازی برای سئو سایت تاثیر داشته باشد.

بک لینک چیست؟

حالا که فهمیدیم لینک چیه و به چه دردی میخوره و انواع لینک را یاد گرفتیم میرسیم به اصل ماجرا یعنی بک لینک.

بک لینک یکی از عناصر مهم و اصلی در سئو سایت شما است. اما یعنی چی؟

بک لینک (Inbound link) یا لینک ورودی به لینکی گفته میشود که زمانی که یک سایت به سایت دیگری لینک بدهد یک بک لینک برای سایت لینک داده شده درست میشود. این لینک به این خاطر لینک ورودی نام گرفته است که وظیفه این را دارد کاربران را از سایت دیگری به سایت شما هدایت کند و کاربران وارد سایت شما بشوند.

یکی از عناوین این نوع لینک سازی لینک خارجی یاExternal link  است.

برای مثال به کلمه سئو در پاراگراف بالا دقت کنید یک لینک خارجی است زیرا از سایت خودمون به سایت دیگری لینک داده شده است این یعنی ما یک لینک خارجی برای سایت خودمون ثبت کردیم و سایت دارکوب یک بک لینک از طرف ما دریافت کرده است.

کیفیت بک لینک

به طور خلاصه و روان یک لینکی که با کیفیت است و ارزش بالایی دارد باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • لینک دارای ویژگی فالو باشد نه نوفالو.
  • لینک داخل محتوای سایت قرار بگیرد.
  • متن لینک داده شده (anchor text) کاملا طبیعی باشد در محتوا.

موارد دیگر در کیفیت لینک

مرتبط بودن محتوا به لینک

در رتبه گرفتن از طریق این نوع لینک منبعی که به سایت شما لینک میدهد نیز بسیار مهم است

در واقع به تازگی گوگل بسیار در تلاش است رتبه گرفتن از طریق لینک ورودی را حذف کند، برای همین خیلی از سایت هایی که لینک های بی ربط به محتوا را در نظر نمیگیرد و حتی شاید شما رو هم جریمه کنند و در کنار نگرفتن رتبه شما باید جریمه گوگل را هم پرداخت بکنید.

پس برای جلوگیری از این نوع مشکلات بهتر است لینک در محتوای مرتبط با لینک قرار بگیرد.

 اعتبار سایت منبع

با داغ شدن رقابت در بازار گرفتن رتبه اول گوگل داشتن لینک مرتبط با محتوا به تنهایی کافی نیست،

بلکه باید به اعتبار سایت منبع نیز توجه بکنید. برای مثال اگر شما یک لینک ورودی از یک سایتی که گوگل از نظر اعتبار و با کیفیت بودن اون سایت بهش اعتماد دارد بگیرید خیلی در رتبه بندی گوگل شما تاثیر خوبی دارد تا از یک سایتی که در موتور جست و جوی گوگل دارای هیچ اعتباری نیست.

پس سعی کنید لینک های خود را در سایت های دارای اعتبار خوب به ثبت برسانید.

برای ارزشیابی یک سایت باید به یک نکته توجه کنید:

قدرت دامنه (domain authority)، هر سایتی که قدرت دامنه بالایی داشته باشد، لینک ورودی گرفتن از این سایت بسیار با ارزش تر است. برای ارزیابی این مورد میتوانید از وب سایت Moz استفاده بکنید.

محل قرارگیری لینک

محل قرار گیری لینک نیز بسیار مهم است برای مثال لینک هایی که در مقالات قرار میگیرند که Contextual لینک شناخته میشوند به نسبت لینک هایی که در بالای سایت (header) یا پایین سایت (footer) قرار میگیرند ارزش بیشتری دارند زیرا خواننده به لینکی که داخل متن باشد علاقه مندی بیشتری نشون میدهند و کلیک میکنند.

بک لینک

آماده کردن وب سایت برای لینک سازی

در کنار عوامل ذکر شده در بالا باید سایت شما شرایطی را داشته باشد، برای مثال سایت شما برای گرفتن رتبه مناسب از گوگل باید سرعت بالایی داشته باشد و مشکل فنی نداشته باشد.

برای درست پیش رفتن کمپین لینک سازی شما به موارد زیر توجه کنید.

بالا بردن سرعت سایت و برطرف کردن ایرادات فنی سایت

از آنجایی که بهترین سرعت برای بالا آمدن سایت باید کمتر از 5 ثانیه باشد ابزار هایی هستند که برای بالا بردن و تست کردن سرعت سایت ساخته شده اند مثل PageSpeed Insights گوگل.

سایت شما نباید مشکل فنی داشته باشد. برای پیدا کردن این مشکلات فنی شما میتونید از ابزار هایی مثل Search console استفاده کنید.

ساختار سایت

در ارزش پیدا کردن لینک های ورودی هرچه صفحات سایت سازماندهی شده باشد بهتر است.

این سازماندهی کردن باعث میشود تا ارزش لینک یکسان در تمام صفحات وب سایت تقسیم شود، به این دلیل بهتر است برای سایت خود به جای ساختار سنتی از ساختار سیلو (Silo Structure) استفاده بکنید.

داشتن استراتژی

داشتن استراتژی مثل یک زنجیر میماند یعنی ما باید برای ساخت زنجیر حلقه هایش را به یک دیگر جوش بزنیم

در این بخش میخواهیم به شما یک سری از این حلقه ها را معرفی کنیم

ارسال پست مهمان (Guest Post)

نوشتن و ثبت مقالات به عنوان نویسنده در سایت های مربوطه هنوز هم یک تاکتیک خوب برای بالا آوردن سایت است.

اگر بتوانید مطالب با کیفیت راجب سایت خودتون بنویسید و در سایت های مربوطه قرار بدهید میتواند برای شما تاثیرات زیادی داشته باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید در خیلی از این سایت ها لینک ها قابلیت نوفالو دارن و لینک فالو داده نمیشود.

استفاده از رپورتاژ آگهی

 امروزه رپورتاژ آگهی یک روش تبلیغاتی سنتی به حساب میاد اما منظور این نیست که رپورتاژ بد است، خیر این روش هنوز هم تا حدی میتواند به بهبود و رشد سایت شما کمک کند.

با این وجود اگر قصد تبلیغات و لینک سازی را دارید در اولین مرحله مطمئن بشوید خدمات و چیز ارزشمندی برای ارائه دارید و بعد به مرحله تولید محتوا بروید، این نکته رو در نظر بگیرید که اگر تجربه ای در نوشتن رپورتاژ ندارین این امر را به نویسندگان بسپارید تا بتوانند با شرایط و اصول درست برای شما تولید محتوا بکنند.

باید های لینک ورودی

در هر کسب و کاری و در هر امر و عملی باید و نباید هایی هست که باید برای درست پیش رفتن کار باید آنها را رعایت بکنیم

در این بخش میخواهیم تعدادی از این بایدها برای لینک کمکی را باهم برسی کنیم

متنوع بودن لینک

طبق تحقیقاتی که در سال 2016 توسط محققان انجام شد به این نتیجه رسیدن که برای بهبود سایت و رتبه گرفتن آن در گوگل تنها گرفتن لینک کمکی از یک سایت معتبر کافی نیست بلکه باید لینک های متنوع از منابع مختلف داشت تا ترافیک و بازدید سایت بالا برود

البته لازم است بگوییم که هر لینکی قابلیت این را ندارد باعث بهبود و رشد سایت بشود.

استفاده از قانون عمل و عکس العمل

همه ی ما میدونیم که در زندگی زمانی که به شخصی خوبی میکنیم خوبی میبینیم، در لینک سازی در سایت های دیگر نیز به این امر باید توجه کافی را داشت

برای مثال اگر ما در مقالات خودمون از نظرات کارشناسان و سایت های مختلف نام ببریم، این کار باعث میشود تا از طرف همان سایت ها به دلیل اینکه تولید محتوای خوبی داشتیم و از آن ها در مقالات یاد کرده ایم لینک پشتیبانی دریافت کنیم.

سرمایه گذاری روی لینک های آینده دار

معمولا در لینک سازی لینک هایی که از مسیر کلاه سفید دریافت میشوند ارزش و تاثیر بسیا زیاد و خوبی روی سایت دارند.

اگر به دنبال هدف بزرگی به عنوان مثال کسب و کاری خوب دائمی و آینده دار هستید، سعی کنید روی مسیر هایی سرمایه گذاری کنید و کار کنید که هوش مصنوعی و گوگل را برای رشد سایتتون به شک نندازین و در مسیر جای شکی وجود نداشته باشد.

سایت های سفارش بک لینک

رایگان بفروش

همونطور که میدونید سایت رایگان بفروش یکی از بهترین سایت های ثبت آگهی است زیرا ثبت آگهی در این سایت به صورت رایگان انجام میشود.

یکی دیگر از قابلیت های خوب این سایت این است که شما میتوانید برای لینک سازی از این سایت اقدام بکنید.

اگر شما دارای کسب و کاری هستید که برای رشد آن نیاز به خرید بک لینک قوی و بک لینک رایگان هیستید، رایگان بفروش بهترین سایت ساخت بک لینک رایگان است.

لینک سازی در این سایت به این روش است که شما زمانی که میخواهید ثبت آگهی انجام بدهید میتوانید در قسمت توضیحات کامل آگهی لینک خود را درج بکنید

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما زمانی که رایگان ثبت آگهی میکنید لینک درج شده شما در توضیحات نمایش داده نمیشود و در قسمت توضیحات کامل به صورت نوفالو قرار دارد اما با پرداخت 50 هزار تومان و ویژه کردن آگهی خودتون میتوانید لینک خود را در قسمت توضیحات هم نمایش دهید اما این باز لینک های شما با ویژه کردن آگهی قابلیت فالو به خودشون میگیرند.

تریبون

یکی از سایت های فروش بک لینک، سایت تریبون است که برای خرید بک لینک ارزان استفاده میشود.

شما میتوانید با پرداخت مبلغی به تریبون کمپین لینک سازی خود را آغاز بکنید.

رتبه اول گوگل

سخن پایانی

در این مقاله تیم رایگان بفروش تلاش کرد تا شما عزیزان را با مبحث لینک ها انواع و دسته بندی آن ها آشنا کند و در ادامه به مبحث لینک ورودی و خرید بک لینک دائمی اشاره کردیم و ذکر کردیم که گرفتن لینک ورودی با کیفیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

در این مقاله به دو سایت که شما عزیزان میتوانید در آن ها فعالیت خرید بک لینک تضمینی را انجام بدهید معرفی کردیم.

سایت رایگان بفروش که شما در آنجا میتوانید ساخت لینک رایگان انجام بدهید و بک لینک رایگان گوگل دریافت بکنید.

سایت تریبون که میتوانید با هزینه ای که میکنید در این سایت لینک سازی رایگان انجام بدهید.

در پایان این عوامل را به شما گفتیم برای اینکه راحت تر این فعالیت را انجام بدهید تا راحت تر در گوگل رتبه بگیرید.

سوالات متد اول ساخت لینک رایگان 

چند نوع لینک داریم؟

لینک ها به دو دسته تقسیم میشوند:

  • لینک داخلی: لینکی که درون سایت به صفحات همون سایت داد مشود.
  • لینک خارجی: لینکی که از سایتی به سایت دیگر داده میشود.

لینک فالو نوفالو چیست؟

لینک فالو لینکی است که دارای اعتبار است و در سئو سایت تاثیر بسیار زیادی دارد.

لینک نوفالو لینکی است که در گوگل دارای اعتبار نیست اما با ترافیکی که ایجاد میکند میتواند در سئو سایت تاثیر داشته باشد.

کیفیت بک لینک به چه عواملی بستگی دارد؟

1. لینک دارای ویژگی فالو باشد نه نوفالو.

2. لینک داخل محتوای سایت قرار بگیرد.

3. متن لینک داده شده (anchor text) کاملا طبیعی باشد در محتوا.

4. مرتبط بودن محتوا به لینک.

 5. اعتبار سایت منبع.

6. محل قرارگیری لینک.

استراتژی های خوب برای گرفتن لینک ورودی چیست؟

  • ثبت پست مهمان
  • ثبت رپورتاژ آگهی

بهترین سایت بک لینک؟

1. بهترین سایت بک لینک رایگان به نام رایگان بفروش

2. سایت بک لینک تریبون

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

گرفتن بک لینک فالو

تنها با پرداخت 50 هزار تومان ماهیانه می توانید در سایت رایگان بفروش بک لینک به صورت فالو و با متن مورد نظر خود داشته...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

0 تا 100 ساخت اکانت چت جی پی تی با شماره مجازی

با ساخت اکانت چت جی پی تی همانند یک قایقران در اقیانوسی بیکران، آماده‌ی کشف جزیره‌ای نهفته خواهید بود که سفری...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد