جستجو

بهترین سایت ها برای خرید کالای دیجیتال

(16 رای)
به روز رسانی: 31 اردیبهشت 1399 ساعت 13:59:18
تاریخ ثبت: 24 اردیبهشت 1399 ساعت 00:48:11
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/29966

سفارش از بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال به شما تجربه‌ای بی‌نظیر را هدیه می‌دهد. کالاهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین ابزارهای روزمره برای انسان امروزی است. بسیاری از این کالاها برای ما به عنوان ابزاری برای سرگرمی یا حتی کار کردن محسوب می‌شوند که نیاز آن‌ها روز به روز بیشتر احساس می‌شود. از همین رو خریدن بهترین کالای دیجیتال ممکن است که برای افراد مشکل باشد. از طرفی دیگر به دلایل مختلف مانند مشغله کاری یا ترافیک‌ خیابان‌ها، خرید حضوری را با چالش‌های روبه رو کرده است. برای همین بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم که بدون هیچ گونه دغدغه و در کمترین زمان ممکن کالای دیجیتال مورد نیاز خود را از بهترین سایت به صورت اینترنتی سفارش دهیم. سفارش کالای دیجیتال از سایت‌هایی که اعتبار کافی ندارند، ممکن است برای ما گران تمام شود و آنچه نیاز داشتیم با کیفیت کمتر یا حتی قیمت بالاتر به دست ما برسد. در این مقاله به شما بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده از این سایت‌ها خرید خود را انجام دهید.



دیجی کالا:


به جرئت می‌توان گفت که بزرگ‌ترین سایت برای کالای دیجیتال، سایت دیجی کالا است. تنوع بالا، کیفیت محصولات، گارانتی هر محصول، مشخصات کامل هر کالا و موارد بسیار دیگر، موجب شده تا این سایت جزئی از بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال باشد. دیجی کالا با فعالیتی که در بیش از یک دهه داشته، توانسته نبض بازار و خرید اینترنتی را در دست بگیرد و رضایت مشتریان را کسب کند. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که این سایت دارد، این است که کالاهای دیجیتال را با تخفیف به کاربران نشان می‌دهد.
از دیگر امتیازات این سایت اطلاعات کاملی است که در مورد کالاهای جدید و گجت‌های به روز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. مقاله‌ها و مشخصاتی که دیجی کالا برای محصولات خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد، یکی از جامع‌ترین اطلاعاتی است که می‌توان درباره هر کالای دیجیتال به دست آورد. کالاهای دیجیتال در دیجی کالا تنوع بسیار بالایی دارند که با توجه به بودجه هر کاربر قابل سفارش هستند. این سایت همچنین برای افرادی که بالای 150 هزار تومان خرید انجام دهند، ارسال رایگان دارد.
دیجی کالا علاوه بر آنچه گفته شد تنوع بسیار زیادی را در دسته بندی محصولات دیجیتالی دارد. همچنین این امکان را به کاربران خود می‌دهد که اگر کالای مورد نیاز خود را در سایت پیدا نکردند، پیشنهاد اضافه کردن آن محصول را در سایت ثبت کنند. دیجی کالا علاوه بر سایت، اپلیکیشن موبایل نیز دارد که در این زمینه نیز بسیار حرفه‌ای عمل کرده است.

بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال

بانه دات کام:


یکی دیگر از قدیمی‌ترین و بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال، بانه دات کام است. این سایت نزدیک به یک دهه است که برای کاربران خود محصولات متنوع زیادی از جمله کالای دیجیتال را ارائه می‌دهد و از شهرت بالایی برخوردار است. سایت بانه دات کام توانسته با کیفیت بالای کالاها و رعایت اصل صداقت، بهترین سایت خرید کالای دیجیتال باشد.
در سایت بانه دات کام تمامی موارد کالای دیجیتال دارای مشخصات کامل هستند و همه آن‌ها مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند. هر کاربر می‌تواند با استفاده از این مقاله‌ها و مشخصات، اطلاعات خود را درباره هر کالا افزایش دهد. سایت بانه دات کام از طریق قیمت پایین و تضمین اصالت کالا به شهرت زیادی رسیده است. این شهرت به اندازه‌ای است که در یازدهمین جشنواره وب و موبایل توانست رتبه پنجمین سایت برتر ایران را از آن خود کند.
این سایت همچنین به اندازه‌ای به اصالت کالای خود اطمینان دارد که به افرادی که بتوانند عدم اصالت کالای خریداری شده خود را ثابت کنند، 20 درصد بیشتر از قیمت آن کالا را اهدا می‌کند. این قابلیت و تضمین کالا موجب شده تا بانه دات کام در لیست بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این سایت امکان مشاوره قبل از خرید است. شما می‌توانید قبل از اینکه کالای خود را خریداری کنید، با مشاورین این سایت تماس بگیرید و در مورد کالای مورد نیاز خود با آن‌ها مشورت کنید. کاربران همچنین می‌توانند بدون وارد شدن به سایت و تنها از طریق تماس تلفنی، محصول مورد نظر خود را برای خرید ثبت کنند.

 زنبیل:


یکی دیگر از بهترین سایت‌ها برای خرید کالاهای دیجیتالی، فروشگاه زنبیل است. شما می‌توانید با خیالی راحت و بدون نگرانی در این سایت خرید خود را انجام دهید. کالاهای با کیفیت، ضمانت اصالت کالا، قیمت پایین و گارانتی هر کالا از ویژگی‌های این سایت محسوب می‌شود.
فروشگاه زنبیل به قیمت پایینی که هر محصول را با توجه به آن ارائه می‌دهد، اطمینان کامل دارد؛ برای همین شما اگر در این سایت خرید کردید و در جایی دیگر قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه شده توسط زنبیل را مشاهده کردید تا 5 روز پس از خرید کالا می‌توانید، کالای خریداری شده را پس بدهید. این سایت همچنین میزان ما به التفاوت مبلغی که هر کالا در فروشگاه زنبیل به نسبت دیگر سایت‌ها دارد را به صورت سود در کنار قیمت محصول نشان می‌دهد.
شما همچنین قادر هستید اگر رضایتی در مورد کالای خریداری شده خود نداشتید تا هفت روز پس از خرید به سایت مرجوع کرده و مبلغ خود را پس بگیرید. زنبیل برای تهرانی‌ها این امکان را به وجود آورده که بتوانند در کمترین زمان کالای خود را تحویل بگیرند. کاربرانی که در شهر تهران زندگی می‌کنند می‌توانند 3 ساعت پس از کامل کردن مراحل خرید خود، منتظر کالای مورد نظر باشند.

بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال

 پلازا:


یکی از سایت‌های تخصصی در زمینه فروش کالاهای دیجیتال، سایت پلازا است. شما در این سایت می‌توانید انواع لوازم دیجیتال مانند دسته بازی، لوازم جانبی موبایل، تبلت و کامپیوتر را با برندهای معروف جهان در اختیار داشته باشید. در این سایت تمامی محصولات دسته بندی شده‌اند و اصل یا غیر اصل بودن هر کالا مشخص است. هر کاربر قادر است در این سایت تمامی محصولات دیجیتال را با قیمت‌های مختلف خریداری کند.
سایت پلازا برای محصولات خود گارانتی فیزیکی قرار داده است تا تمامی کالاهایی که به فروش می‌رسد را از نظر فیزیکی سالم به دست مشتری برساند. اگر هم کالای به فروش رفته دارای نقص یا عیبی باشد، مشتری تا 24 ساعت مهلت دارد که کالا را عودت دهد. پلازا برای کاربران خود قسمتی را به عنوان باشگاه مشتریان اختصاص داده است که با ثبت نام در این قسمت می‌توانید از تخفیف‌ها و ویژگی‌های دیگر این سایت بهره‌مند شوید.

 قسطی کلاب:


این سایت یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال از طریق اقساط محسوب می‌شود. شاید شما هم تاکنون برای خرید کالای دیجیتال و مبلغی که برای آن نیاز دارید، دچار مشکل شده باشید. قسطی کلاب سایتی است که شما می‌توانید از طریق خرید اقساط، به کالای مورد نیاز خود دست پیدا کنید. این سایت با استفاده از ایجاد شرایط اقساط توانسته خرید کالاهای مختلف را آسان‌تر کند.
تمامی اجناس قسطی کلاب دارای گارانتی هستند و برای هر کدام از آن‌ها تضمین سالم بودن و اصالت کالا وجود دارد که بتواند اعتماد مشتری را بیشتر به خود جذب کند.

آلیار:


یکی دیگر از بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال، سایت آلیار است. سایت آلیار در سال 96 کار خود را آغاز کرده است و در مدت زمان کوتاهی به جایگاه مناسبی دست پیدا کرد که این امر خود نشان دهنده رضایت مشتریان این فروشگاه بوده است. این سایت با تنوع بالا و خدمات پس از فروش 24 ساعته توانسته جایگاه خوبی را در میان رقبای خود داشته باشد.
فروشگاه آلیار تنوع بالایی از محصولات را دارد و انواع برندهای مشهور دنیا در آن یافت می‌شوند. یکی از شعارهایی که فروشگاه آلیار دارد، این است که رقابتی بودن قیمت‌ها سرلوحه کارشان است و برای همین توانسته قیمت‌های مناسبی برای کالاهای خود قرار دهد تا مشتریان از نظر قیمت‌گذاری آسوده خاطر باشند. فروشگاه آلیار برای اینکه اعتماد مشتریان خود را بیشتر جلب کند، گارانتی‌های مختلفی برای هر کالا قرار داده است که موجب دلگرمی کاربران می‌شود.

بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال

کیمیا آنلاین:


کیمیا آنلاین یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال است که در ابتدا کار خود را با قطعات کامپیوتر، لوازم جانبی و دیجیتال دیگر آغاز کرده است. این فروشگاه را می‌توان یکی از تخصصی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش کالای دیجیتال معرفی کرد. در این سایت شما می‌توانید با ثبت کالای مورد نیاز خود، لوازم جانبی و دیگر محصولات مرتبط با آن را مشاهده کنید. کاربران با استفاده از پشتیبانی کیمیا آنلاین، قادر هستند از خدمات خوبی مانند مشاوره بهره بگیرند. کیمیا آنلاین امروزه علاوه بر کالاهای دیجیتال محصولات متعدد دیگری نیز دارد.

بروز کالا:


یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال، بروز کالا است. این سایت تنها برای محصولات دیجیتالی ساخته شده است و در آن می‌توانید قطعات کامپیوتر، لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ را بیابید. این سایت برای افرادی که به دنبال یک خرید راحت و بدون دغدغه هستند، بسیار مناسب است؛ زیرا در این سایت هرگونه کالای دیجیتال یا لوازم جانبی که نیاز داشته باشید، به راحتی یافت می‌شود.
برای هر محصولی که در این سایت می‌بینید، تمامی مشخصات فیزیکی و قابلیت‌های آن‌ها نوشته شده است. شما حتی می‌توانید نظرات دیگر کاربران درباره هر کالا را ببینید و نظر خود را در سایت اعمال کنید. در قسمتی دیگر به عنوان نقد و بررسی‌ها، توضیحات و اطلاعات اجمالی‌تری برای هر کالا وجود دارد که کاربران برای آشنایی بیشتر، می‌توانند به آن مراجعه کنند. این سایت همچنین قسمتی به عنوان جشنواره تخفیفات دارد که کاربران با مراجعه به این قسمت قادر هستند از محصولات دارای تخفیف، دیدن کنند.

 آل دیجیتال:


یکی دیگر از بهترین سایت‌های خرید کالای دیجیتال آل دیجیتال است. این سایت تمامی کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی آن را تأمین می‌کند که در آن می‌توانید کالاهای خود را با برندهای معتبر دنیا خریداری کنید. آل دیجیتال یکی از مزیت‌هایی که برای کاربران خود تأمین کرده، بررسی دقیق هر کالا است. در این سایت هر کاربر قادر است که ویدیوها و اطلاعات مفیدی درباره کالاهای موجود را به دست آورد و انتخاب خود را آگاهانه‌تر انجام دهد.
آل دیجیتال همچنین برای سهولت دسترسی کاربران، اپلیکیشن موبایل نیز دارد که می‌توان آن را دانلود کرد و در موبایل خود خرید را انجام داد. همچنین این سایت دارای قسمتی برای کالاهای تخفیف‌دار است که در آن بعضی از لوازم دیجیتال برای مدت محدودی تخفیف می‌خورند. شما همچنین می‌توانید در صفحه اصلی این سایت پرسش و پاسخ‌های دیگر کاربران را مشاهده کنید.

سخن آخر:


تمامی سایت‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم جزئی از بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال هستند و اعتبار زیادی دارند. تمامی این سایت‌ها دارای نشان ای نماد هستند و مجوزهای لازم برای فعالیت‌های خود را نیز دارا هستند. لازم به ذکر است، بهترین سایت‌ها برای خرید کالای دیجیتال باید مشخصات کامل هر کالا را قید کند و قیمت آن به نسبت بازار نیز مناسب باشد.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد