جستجو

راه اندازی سایت به صورت رایگان

(17 رای)
به روز رسانی: 16 مرداد 1398 ساعت 18:06:31
تاریخ ثبت: 12 مرداد 1398 ساعت 16:22:43
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/15750
هر سال از تکنولوژی‌های جدیدی پرده برداشته می‌شود که زندگی انسان‌ها را تغییر می‌دهند. در حقیقت فن‌آوری برای متحول کردن لایف استایل مردم به بازار عرضه می‌شود. یکی از همین تکنولوژی‌ها، اینترنت است. بی‌شک شبکه گسترده جهانی یکی از شاهکارهای بشریت محسوب می‌شود که به‌طور کلی زندگی را برای همیشه تغییر داده است. به‌طور مثال می‌توان گفت با کمک آن‌ انجام بسیاری از کارها ساده‌تر شده و بیش‌تر اعمال روزمره در کم‌ترین زمان ممکن و با حداثل هزینه انجام می‌شوند. اینترنت محصولات و خدمات جدیدی را به‌وجود آورده که یکی از آن‌ها سایت است. به‌لطف وب‌سایت‌ها می‌توانیم وسایل مورد نیاز خود را خریداری نماییم، از آخرین اخبار مطلع شویم و...

شما هم علاقه‌مند به راه‌اندازی یک وب‌سایت و کسب درآمد هستید؟ بودجه‌ای برای این کار در اختیار ندارید؟ در نتیجه در ادامه با ما همراه باشید تا با چگونگی راه‌اندازی سایت به‌صورت رایگان آشنا شوید.

سایت؛ راه‌حلی برای مشکلات و راهی برای درآمدزایی!


website (4)

سایت‌ها برای همگان فواید زیادی دارند. کاربران و مصرف‌کنندگان با استفاده از وب‌سایت‌ها می‌توانند کارهای خود را سریع‌تر از قبل انجام دهند و در عین حال در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. دسترسی به این صفحات مجازی نیز بسیار ساده است و فقط کافی‌ست یک موبایل متصل به اینترنت داشته باشید. همچنین با کمک سایت‌ها می‌توان اوقات فرغات خود را پر کرد، کالاهای روزمره را خریداری نمود و خدمات حرفه‌ای دریافت کرد. در حقیقت همین موضوع موجب شده تا این بازار به مارکتی بزرگ و عظیم‌ تبدیل شود که نظر هر علاقه‌مند کسب‌وکاری را به خود جلب می‌نماید.

بازار آنلاین روزانه میزبان میلیون‌ها و حتی میلیاردها کاربر است که مایل به خرید محصولات شما یا استفاده از خدمات‌تان به‌صورت آنلاین هستند. از طرفی با نگاهی به بزرگ‌ترین و باارزش‌ترین بیزنس‌ها می‌توان به‌جرات گفت که بیش‌تر آن‌ها در فضای مجازی فعال هستند و دارای یک سایت‌اند. در نتیجه اگر می‌خواهید به کسب درآمد بپردازید یا کسب‌وکارتان را گسترش دهید، باید یک سایت داشته باشید. اما مشکل این‌جاست که راه‌اندازی یک وب‌سایت هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. با این حال روش‌هایی وجود دارد تا بتوانید به‌صورت رایگان سایت خود را استارت بزنید. در زیر به این راه‌کارها پرداخته‌ایم.

دریافت هاست و دامنه رایگان


برای راه‌اندازی یک سایت نیاز به یک دامنه و فضایی برای ذخیره‌سازی اطلاعات دارید. سرویس‌های زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند و هر کدام از آن‌ها خدماتی را به شما ارائه می‌دهند. برای مثال در بعضی از آن‌ها با خرید هاست، یک دامنه به‌صورت رایگان نیز دریافت می‌کنید. همچنین شما می‌توانید در زمان‌ خاصی (مثل مناسبت‌ها) سایت خود را راه‌اندازی کنید تا از تخفیفات مختلف بهره‌مند شوید و به این ترتیب با حداثل هزینه ممکن سایت خود را راه‌اندازی نمایید. برای دریافت دامنه رایگان می‌توانید از سیستم‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف سود بجویید که در بخش‌های بعدی مقاله بیش‌تر به آن‌ها پرداخته‌ایم. با این حال راهی برای دریافت هاست و دامنه به‌صورت رایگان وجود دارد.

X10hosting؛ هاستی پرسرعت و رایگان


Untitledwewe

به‌دنبال راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستید؟ می‌خواهید یک سایت برای انتظار اخبار داشته باشید و از این طریق کسب درآمد کنید؟ در نتیجه شما نیاز به فضایی برای ذخیره‌سازی دیتاهای خود دارید. این فضا با نام هاست شناخته می‌شود و تمامی وب‌سایت‌ها به آن مجهز هستند. با این همه اگر بودجه‌ای در اختیار ندارید، قادرید از سایت X10hosting بهره ببرید که هاستی رایگان و پرسرعت را به شما ارائه می‌دهد. این فضا از نوع ابری بوده و برای همین امنیت و سرعت آن تضمین شده است. خوش‌بختانه X10hosting از تمامی تکنولوژی و پلت‌فرم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند تا به‌راحتی سایت مورد نظر خود را راه‌اندازی کنید. اما قابلیت‌های این سایت به این‌جا ختم نمی‌شوند. در کنار دریافت هایت رایگان، دامنه‌ای رایگان نیز نصیب‌تان خواهد شد تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای صاحب یک وب‌سایت برای فروش محصولات یا ارائه خدمات شوید. پس منتظر چی هستید؟! همین‌حالا راه‌اندازی سایت خود را استارت بزنید.

استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا


در واقع فرقی نمی‌کند که چه نیازی داشته باشید؛ یک فروشگاه اینترنتی می‌خواهید یا یک وبلاگ برای انتشار آخرین اخبار، در هر صورت سیستم‌های مدیریت محتوا یا همان CMSها می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. به‌لطف آن‌ها قادرید سایت‌تان را به‌صورت رایگان راه‌اندازی کنید و از شر هزینه‌های هنگفت برای طراحی سایت راحت شوید. گذشته از این‌ها، کار با این سیستم‌ها بسیار آسان است و با کمی حوصله و تمرین به‌سادگی می‌توانید با چگونگی کار با آن‌ها آشنا شوید. اما سوال اصلی این‌جاست که بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا برای راه‌اندازی سایت به‌طور رایگان کدام هستند؟

وردپرس؛ پلت‌فرمی برای نوشتن!


website (2)

اگر می‌خواهید از بهترین و محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید و سایتی حرفه‌ای داشته باشید، حتما از وردپرس بهره ببرید. با کمک این پلت‌فرم قادرید یک سایت خبری یا تحلیلی در هر زمینه‌ای راه‌اندازی کنید و به تولید محتوا بپردازید. این سیستم را می‌توانید به‌صورت رایگان بر روی سایت خود نصب و اجرا نمایید. ظاهر و رابط کاربری برای تمامی سایت‌ها اهمیت زیادی دارد. در حقیقت بیش‌تر کاربران به این موضوع توجه زیادی دارند و در صورتی که سایت‌تان از ظاهر مطلوبی برخوردار نباشد، مطمئن باشید کاربران وب‌سایت‌ شما را ترک خواهند کرد و به رقیبان‌تان مراجعه می‌کنند. برای همین باید از پلت‌فرم‌هایی بهره ببرید که بهترین پوسته‌ها را دارند. وردپرس یکی از همین سیستم‌هاست که هزاران تم جذاب و خیره‌کننده را میزبانی می‌کند. بخش بزرگی از این پوسته‌ها نیز به‌صورت رایگان در سراسر اینترنت وجود دارند. حتی در فروشگاه خود وردپرس می‌توانید چندتا از این پوسته‌ها را مشاهده کنید و به نصب آن‌ها بپردازید.

داشتن مستندات بسیار یکی از نقاط قوت وردپرس محسوب می‌شوند. برای مثال اگر می‌خواهید کار با این سیستم مدیریت محتوا را به‌صورت حرفه‌ای یاد بگیرید، مستندات بسیار زیادی در این زمینه در اینترنت وجود دارد که جالب این‌جاست برای دریافت بیش‌تر آن‌ها نیازی نیست هزینه‌ای بپردازید. لازم به ذکر است که افزونه‌های بسیاری نیز در اختیارتان قرار گرفته تا وب‌سایت خود را به جدیدترنی قابلیت‌ها و تکنولوژی‌ها مجهز سازید.

جوملا؛ سیستمی کارآمد و ایمن!


free_joomla_4_templates

با این‌که وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیرت محتوا محسوب می‌شود، اما تنها پلت‌فرم برای نوشتن نیست. جوملا یکی دیگر از سیستم‌های مدیریت محتواست که عملکرد مناسبی دارد. این پلت‌فرم از نوع متن‌باز و رایگان بوده و نیاز هر کسی را برآورده می‌کند. سایت‌های زیادی از این پلت‌فرم بهره می‌گیرند و برای همین نصب و اجرای آن تسوط بسیاری از کسب‌وکارها دنیای آنلاین توصیه شده است. مثل وردپرس، پوسته‌های زیادی برای این پلت‌فرم توسعه داده شده تا با خاطری آسوده سایت‌تان را راه‌اندازی کنید. گفتنی‌ست اکثر این تم‌ها رایگان بوده و از اصول سئو بهره‌مند هستند. دانلود و اجرای جوملا کاملا رایگان است و به‌سادگی می‌توانید این سیستم را از سایت رسمی آن دریافت نمایید. مستندات و آموزش‌های متعددی نیز حول‌محور این سیستم مدیریت محتوا منتشر شده‌اند تا در مدت زمان کمی با این پلت‌فرم به‌طور کامل آشنا شوید. جوملا از آخرین تکنولوژی‌ها و قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کند و برای همین هر فردی قادر به استفاده از این سیستم است. شرکت جوکلا هر چند وقت یک‌بار به‌روزرسانی‌های بزرگی برای این پلت‌فرم ارائه می‌دهد که باعث افزایش امنیت آن می‌شوند.

ووکامرس؛ یک فن‌آوری جذاب برای فروش!


Woocommerce-Dynamic-Gallery

می‌خواهید یک سایت برای فروش محصولات دل‌خواه‌تان داشته باشید؟ در نتیجه حتما باید از ووکامرس بهره ببرید. این تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد تا در هرجایی به فروش کالاهای مختلف بپردازید. فرقی نمی‌کند که در چه حوزه‌ای در حال فعالیت هستند، در هر صورت ووکامرس می‌تواند نیاز شما را پوشش دهد. دانلود و نصب این فن‌آوری کارآمد رایگان است. در حقیقت ووکامرس افزونه‌ای برای سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس است. برای همین در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید سایت خبری‌تان را تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی تمام‌عیار کنید. این اجازه به کاربر داده شده تا با اعمال تنظیمات مختلف، اقدام به شخصی‌سازی افزونه نموده و فروشگاهی اختصاصی توسعه دهد. گفتنی‌ست این افزونه از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و برای سایت‌های ایرانی مناسب است.

استفاده از سایت‌سازها


در واقع سایت‌سازها به تکنولوژی‌هایی گفته می‌شود که شما را از شر خرید هاست، دامنه، مجوزها و دیگر مشکلات خلاص می‌کند. با کمک آن‌ها می‌توانید در زمانی کوتاه وب‌سایتی حرفه‌ای و جذاب داشته باشید. با این حال تمامی سایت‌سازها رایگان نیستند و بخش بزرگی از آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه دارند. ولی سایت‌هایی وجود دارد که به‌لطف آن‌ها به‌صورت رایگان می‌توانید سایت‌تان را استارت بزنید.

Wix؛ سایت‌ساز برتر


waikieub1vsy

اگر بخواهیم بهترین‌ سایت‌سازهای رایگان را لیست کنیم، بی‌شک باید به Wix اشاره کنیم. وب‌سایت مذکور این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت رایگان سایت خود را راه‌اندازی کنید. البته پلن‌های مختلفی نیز در اختیارتان قرار گرفته تا با پرداخت هزینه‌ای سایتی بهتر و حرفه‌ای‌تر داشته باشید. گفتنی‌ست Wix به قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی مجهز شده است تا سایتی زیبا و کارآمد داشته باشید. از قلم نیفتد در صورت استفاده از این سایت یک دامنه رایگان نیز دریافت می‌کنید.

webnode؛ رایگان و سریع سایت بسازید!


Untitled

یکی دیگر از سایت‌هایی که به شما اجازه راه‌اندازی و ساخت تارنمایی به‌صورت رایگاه می‌دهد، webnode است. با کمک آن می‌توانید یک سایت حرفه‌ای و زیبا داشته باشید، بدون این‌که هزینه‌ای پرداخت کنید. کاربران زیادی از این وب‌سایت بهره می‌گیرد و کسب‌وکارهای بزرگ نیز جزء مشتریان این پلت‌فرم هستند. فرقی نمی‌کند که چه نیازی داشته باشید، از webnode به‌راحتی می‌توانید برای تبلیغ برند شخصی یا تجارت خود بهره ببرید. پوسته‌های مختلفی در دسترس‌تان قرار دارد تا رابط کاربری سایت‌تان بدون نقص باشد. گفتنی‌ست webnode دامنه رایگان نیز در اختیاران می‌گذارد.

Google Website builder؛ ابزاری سریع و رایگان برای راه‌اندازی وب‌سایت


Untitled3

گوگل جزء بهترین سایت‌سازها محسوب می‌شود. با کمک ابزار مخصوص این غول موتورهای جست‌وجوگر می‌توانید وب‌سایتی جذاب و حرفه‌ای در عرض چند دقیقه بسازید. دامنه رایگان نیز دریافت می‌کنید تا دیگر نگران خرید دامنه و پرداخت هزینه‌های مختلف نباشید. این ابزار گوگل پوسته‌های زیادی را در اختیارتان می‌گذارد تا با آزادی‌عمل ظاهر سایت‌تان را انتخاب کنید.

کلام آخر؛


در حقیقت مهم نیست که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، در هر صورت نیاز به سایت دارید. اگر هم بودجه‌ای برای این کار در نظر نگرفته‌اید، مشکلی نیست! می‌توانید با روش‌هایی که در بالا اشاره کرده‌ایم، سایت خود را به‌صورت رایگان راه‌اندازی نمایید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد