جستجو

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

(161 رای)
به روز رسانی: 10 اسفند 1402 ساعت 09:06:28
تاریخ ثبت: 03 بهمن 1398 ساعت 16:08:12
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/24701
جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت های ثبت آگهی بسیاری در کشور وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید کالا و خدمات خود را آگهی نمایید. یکی از بهترین سایت ها و اپلیکیشن های ثبت آگهی سایت و وب اپلیکیشن رایگان بفروش می باشد که هم اکنون می توانید آگهی های خود را از طریق کامپیوتر و موبایل در آن ثبت نمایید. جهت ثبت آگهی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مقدمه

در دنیای امروز همه مردم دوست دارند همه چیز در نوک انگشتانشان باشد و بدون درد سر زیاد کارشان انجام شود. و این اپلیکیشن ها می باشند که صنعت موبایل را به این سطح بالا می رساند. برای مثال همین سایت های ثبت آگهی رایگان که ثبت آگهی در آن ساده می باشد با سوییچ کردن به برنامه های ثبت آگهی رایگان در گوشی های همراه خود راه را آسان تر خواهد کرد.

وقتی صحبت از استفاده از فناوری های جدید شامل برنامه ها می شود، چگونه می توان صنعت تبلیغات را نادیده گرفت؟ امروزه متخصصان حوزه تبلیغات و بازاریابی برای دستیابی به اهداف و انجام کارهای کوچک به شدت به برنامه های ثبت آگهی و بازاریابی وابسته هستند. بنابراین، اگر شما کسی هستید که باید هر از چند گاهی تبلیغات را مرور، جستجو و ارسال کنید، باید این لیست از برنامه های تبلیغاتی رایگان برای گوشی های مبتنی بر اندروید و اپل را بررسی کنید.

در حال حاضر، تقریباً هر کاری که ما برای خودمان دوست داریم انجام دهیم، برای وب‌سایت‌های مستقل، یادگیری زبان انگلیسی، تماشای سریال‌های وب، فیلم‌های سریال تلویزیونی، بازی‌ها و حتی برای ارسال آگهی‌های تبلیغاتی، اپلیکیشن‌های موبایل وجود دارد. بله، برنامه های طبقه بندی نیز وجود دارد که می توانید از طریق آنها تبلیغات ارسال کنید. 

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت های ثبت آگهی بسیاری در کشور وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید کالا و خدمات خود را آگهی نمایید. یکی از بهترین سایت ها و اپلیکیشن های ثبت آگهی سایت و وب اپلیکیشن رایگان بفروش می باشد که هم اکنون می توانید آگهی های خود را از طریق کامپیوتر و موبایل در آن ثبت نمایید. جهت ثبت آگهی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

با کمک برنامه رایگان بفروش شما می توانید آگهی های طبقه بندی شده را به صورت رایگان و بدون هیچ زحمتی ارسال کنید. شما می توانید در هر دسته ای که می خواهید تبلیغات خودتان ارسال کنید چون دسته بندی های زیادی در این برنامه ثبت آگهی رایگان رایگان بفروش برای شهر و منطقه مورد نظر شما وجود دارد. شما می توانید هر زمان که بخواهید تبلیغ خود را ویرایش، به روز و حذف کنید. علاوه بر این، می توانید به افرادی که علاقه مند به خرید محصولات شما هستند، از طریق چت پاسخ دهید. استفاده از آن بسیار آسان، ایمن و یکی از بهترین برنامه های پست طبقه بندی شده است.

برنامه رایگان بفروش کاملاً قابل اعتماد است. از این رو، می توانید مطمئن باشید که با شخصی روبرو هستید که مشخصات او پنهان نیست ین مشخصات خود را در برنامه ثبت آگهی رایگان بفروش وارد کرده است. شما می توانید هر چیزی را دررایگان بفروش بخرید یا بفروشید. شما می توانید مواردی را از مکان های نزدیک به خود پیدا کنید یا حتی می توانید شغلی را از کارفرمایان و استخدام کنندگان نزدیک محل خود جستجو کنید.

ثبت آگهی رایگان

آیا کسب و کار خود را به تازگی راه انداخته اید ولی هنوز بخوبی جا نیفتاده اید؟ یا قصد فروش اتومبیل، ملک یا کالای خود را دارید ولی هزینه های سرسام آور تبلیغات آن ذهن شما را مشغول کرده است؟ خبر خوبی برای شما داریم. شما می توانید بدون هیچ بودجه ای، کسب و کار یا محصول خود را تبلیغ کنید.

ما اینجا قصد دارم یکی از روش های تبلیغات رایگان در اینترنت را به شما معرفی کنیم. امروزه با گسترش نرم افزارهای تلفن همراه به راحتی می توانید از طریق استفاده از اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان در عرض چند دقیقه کسب و کار خود را رونق دهید و خدمات و محصولات خود را به فروش برسانید. ما در اینجا قصد داریم بهترین اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان را معرفی کنیم.

SabtAgahi_1

دیوار

این اپلیکیشن با 19 میلیون نصب فعال و امتیاز 4.2 تقریبا محبوب ترین اپلیکیشن ثبت آگهی رایگان است. سایت دیوار از سال 1392 با هدف حذف واسطه های آنلاین کار خود را آغاز کرد. امروزه اپلیکشن آن به راحتی در گوشی های هوشمند قابل نصب است و کار کردن با آن بسیار راحت است. این اپلیکیشن گروه های نیازمندی زیادی را تحت پوشش قرار داده است. یک ویژگی منحصر به فرد آن این است قابلیت دسته بندی نیازمندی ها بر اساس هر محله را دارد و از طریق آن می توانید به نزدیکترین فروشنده دسترسی پیدا کنید.

بنابراین به راحتی می توانید گروه هدف خود را پیدا کنید. برای ثبت آگهی فقط داشتن یک شماره تلفن و آدرس کافی است. حتی می توانید برای آگهی خود عکس هم اضافه کنید. به همین راحتی آگهی شما بدون هیچ هزینه ای در معرض دید میلیون ها کاربر آنلاین قرار خواهد گرفت و تلفن شما شروع به زنگ زدن خواهد کرد. با دیوار می توانید به راحتی و بدون واسطه کالای خود را بفروشید منزل خود را اجاره دهید یا خدمات و کسب و کار خود را تبلیغ کنید. فقط فراموش نکنید مراقب مشکلات امنیتی باشید چون این اپلیکیشن تعهدی در قبال سوءاستفاده های احتمالی کاربران به عهده نمی گیرد.

 

SabtAgahi_2

شیپور

این اپلیکیشن هم با 5 میلیون نصب فعال و امتیاز 4.2 جزء بهترین اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان در ایران محسوب می شود. سایت شیپور از سال 1391 شروع به کار کرد. هدف شیپور هم ایجاد بستری مناسب برای ارتباط فروشنده و مشتری بدون واسطه بود. در این اپلیکیشن هیچ تراکنش مالی صورت نمی گیرد و در واقع این سایت فقط خریداران را به فروشنده ها متصل می کند. بنابراین خرید به صورت غیر مستقیم است. این اپلیکشن هم تمام گروه های نیازمندی را از فروش لوازم کارکرده گرفته تا استخدام و کاریابی پوشش می دهد ولی معمولا از آن برای فروش لوازم دست دوم استفاده می شود و در ابتدا با همین هدف شروع به کار کرد و به شهرت رسید. معمولا مدیران سایت برای پذیرش عکس ها سخت گیری بیشتری می کنند و ممکن است لازم باشد چند بار عکس خود را بارگذاری کنید تا مورد تایید واقع شود. بهتر است از تصویر خود محصولی که قصد فروش آن را دارید استفاده کنید در این صورت عکس تبلیغات شما به سرعت تایید می شود.

باما

اپلیکشین با ما با 200000 نصب فعال و امتیاز 3.5 یکی از برترین اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان برای خرید و فروش خودرو و موتور سیکلت می باشد. با این نرم افزار به راحتی به بازار بزرگ و پر تنوعی از انواع خودرو و موتور سیکلت دسترسی پیدا می کنید و دیگر نیازی نیست در بازار پر هرج و مرج اتومبیل خود را خسته کنید.

این اپلیکیشن با فراهم آوردن گزینه های زیادی از انواع خودرو ها قادر است مناسب ترین خودرو دلخواه شما را به سهولت برای شما پیدا کند و یا خودروی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بفروشد. بنابراین این یک اپلیکیشن کاملا تخصصی در زمینه خرید و فروش خودرو و موتور سیکلت بوده و گروه بندی متنوعی ندارد. ولی فرصتی استثنایی است برای کسانی که قصد خرید یا فروش اتومبیل و موتور سیکلت نو یا کارکرده خود را دارند.

در متن تبلیغات خود از کلمات انگلیسی یا فینگلیش نباید استفاده کنید و قیمتی منطقی برای محصول خود انتخاب کنید در غیر این صورت آگهی شما حذف می شود. این یکی از قوانین این سایت است. همچنین هنگام ثبت آگهی حتما مشخصات خودروی خود مانند برند کارخانه، سال تولید، رنگ و ... را دقیق وارد کنید چون بعد از تایید امکان ویرایش وجود ندارد.

SabtAgahi_3

اپلیکیشن های خرید و فروش ملک

همانطور که قبلا خدمتتون گفتیم برای ایجاد یک کسب و کار تازه و جدید روش های تبلیغاتی مختلفی برای به دست آوردن یک نتیجه مطلوب وجود دارد. با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی و اپلیکیشن ها، استفاده از برنامه های ثبت آگهی رایگان برای ثبت تبلیغات رایگان بسیار زیاد و کاربردی شده این برنامه برای صاحبان کسب و کار بسیار مهم و حائز اهمیت است و برای معرفی محصولات نقش به سزایی دارد. به ترتیب اپلیکیشن هایی نظیر آی هوم، کیلید، آلونک، ملکانا و هومینگ از میان سایر اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان خرید و فروش ملک دارای بیشترین نصب و بیشترین محبوبیت هستند. این اپلیکیشن ها هم جزء اپلیکیشن های رایگان کاملا تخصصی در زمینه خرید و فروش ملک به شمار می روند. فقط کافیست یکی از این اپلیکیشن ها را نصب کنید تا  به تمام بنگاه های معاملاتی املاک شهر خود و سایر شهر ها دسترسی پیدا کنید. گروه بندی های این اپلیکیشن ها به خرید، فروش، رهن و اجازه ملک محدود می شود. با وجود این اپلیکیشن ها خانه شما در معرض دید افراد بسیار بیشتری نسبت به مشتریان بنگاه های محلی قرار می گیرد و سریعتر به فروش می رسد یا خانه مورد علاقه خود را سریعتر پیدا می کنید.

در این اپلیکیشن ها هم تبلیغات کاملا رایگان است چون در واقع این اپلیکیشن ها مشاور املاک نیستند و آنها فقط کار تسهیل ارتباط بین متقاضیان مسکن و مشاورین املاک را انجام می دهند.

اپلیکیشن های تخفیف دهنده

امروزه سایت های تخفیف گروهی نظیر تخفیفان، اسنپ مارکت، اسنپ فود، نت برگ که از نظر محبوبیت تقریبا در سطح یکسانی قرار دارند توانسته اند به عنوان اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان شناخته شوند. البته راهکار آنها کمی متفاوت تر از سایر اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان است. آنها با ارائه تخفیف های بسیار بالا و باور نکردنی حتی تا 70 % مشتریان را جذب مشاغل می کنند. در واقع این اپلیکیشن ها با عقد قرارداد با صاحبان کسب و کار متعهد می شوند خدمات و محصولات آن ها را با تخفیف برای مدتی محدود در اختیار کاربران قرار دهد و به ازای کدهای تخفیف فروخته شده سودی نیز کسب می کنند.

SabtAgahi_4

آنها کد های تخفیفی به کاربران می دهند که مدت اعتبار آن محدود است. این اپلیکیشن ها برای کسب و کارهایی که به تازگی تاسیس شده اند و کاربرانی که مایلند از تخفیف ها به عنوان یک فرصت استفاده کنند مفید است. این روش نوینی در تبلیغات است که قبلا کمتر استفاده می شد ولی امروزه بسیار رایج شده است.

اشنایی بیشتر در مورد برنامه ثبت آگهی رایگان: 

پس از آشنایی با تبلیغات در بازار لازم است حتما با اپلیکیشن های ثبت آگهی آشنا شویم و به سراغ آن ها برویم. یکی از راه هایی که بسیار در معرفی محصولات و ارائه خدمات داره استفاده از برنامه ثبت آگهی رایگان است. ما در اینجا می خواهیم برنامه های برگزیده ارانی را بهتون معرفی کنیم اما همه می دانیم که اپ های خارجی در تبلیغات تاثیر بسزایی دارد مثلا: Telegram، Instagram، Facebook، و غیره.

امتیازات ثبت آگهی در برنامه ثبت آگهی رایگان:

از آنجایی که سایت های تبلیغاتی زیادی به صورت رایگان فعالیت می کنند برنامه های ثبت آگهی هم جای خود را در میان اقشار مختلف جامعه پیدا کردند. امتیازات اپلیکیشن های تبلیغاتی این امکان را به فعالان تبلیغاتی اینترنتی می دهد تا بجز در وب سایت ها در برنامه های ثبت آگهی رایگان هم تبلیغات خود را درج نموده و خدمات خود را معرفی کنند. برنامه های ثبت آگهی رایگان مثل اپلیکیشن "رایگان بفروش" علاوه بر صرف جویی در هزینه های شما در وقت شما هم صرفه جویی خواهد کرد.

در برنامه رایگان بفروش می توانید نیازمندی های خود را بر اساس منطقه سکونتی خود دسته بندی کنید و نزدیک ترین ها را بیابید. در اپلیکیشن "رایگان بفروش" کاربران مستقیما با هم در تماس هستند و واسطه ای بین آن ها نیست، پس دقت بیشتری در خرید و فروش خود اعمال کنبد زیرا رایگان بفروش هیچ دخالتی در آن نخواهد داشت و کاربران باید خودشان جنبه های مختلف آن را در نظر بگیرند. و همچنین این اپلیکیشین با پشتیبانی 24 ساعته خود خیال مخاطبان خود را راحت تر کرده است.

البته باید گفت که در برنامه "رایگان بفروش" آگهی ها به طور دقیق بررسی می شوند و در صورت عدم رعایت ضوابط و قوانین آگهی شما حذف خواهد شد. و این امر باعث ایجاد امنیت برای کارجویان و مخاطبان نیز شده است. یکی از امتیازات اپ "رایگان بفروش" درج آگهی ها و تبلیغات نو و دست دوم می باشد. در برنامه ثبت آگهی رایگان "رایگان بفروش" در ابتدای ورود در قسمت جستجو می توانید کالا، کار، شهر، و حتی محل مورد نظر خود را سرچ کرده تا در در آن حوزه آگهی ها برای شما بالا بیایند.

طراحی برنامه ثبت آگهی و رونق بازار آگهی های آنلاین:

آمار ها نشان می دهد که کاربران در حدود 25% از وقت خود را به گوشی های موبایل خود و استفاده از برنامه های آن اختصاص می دهند. در صورتی که بیشتر کسب و کارها فقط در حدود 12 درصد از بودجه خود را برای ثبت آگهی در پلتفرم پربازدیدی مانند اپلیکیشن های هوشمند صرف می کنند. پس بنابراین برای ساخت برنامه هنوز دستورالعمل ها، ایده های اقتصادی و با صرفه و نوین بسیاری برای تبدیل شدن به واقعیت وجود دارد. یکی از ایده های کارساز برای ساخت برنامه های پولساز و استارتاپی، طراحی اپلیکیشن ثبت آگهی می باشد. با کمک این اپلیکیشن ثبت آگهی و یک برنامه ریزی اقتصادی خوب می توان بازدهی زیاد و مناسبی را از راه آگهی ها در دنیای مجازی کسب کرد.

 

آگهی در برنامه ثبت آگهی رایگان چیست؟

آگهی ها در برنامه ها استراتژی بسیار خوبی برای کسب درآمد توسعه دهندگان برنامه ها می باشد. توسعه دهندگان اپلیکیشن ها به ازای نمایش آگهی ها در برنامه خود یک هزینه ای چه کم و چه زیاد دریافت می کنند.

از چه راه هایی می توانیم نصب اپلیکیشن ها را افزایش دهیم؟

استفاده از یک آیکونی که نظر مخاطب را جذب کند. حتما به افراد برای شرکت در نظز سنجی و رتبه بندی درخواست بدهید. حتما برای برنامه ارائه شدتون توضیحات بنویسید و از تصاویر و ویدیو های مجذوب کننده استفاده نمایید.

رایگان بفروش در کدام شهرها فعال است؟

رایگان بفروش در همه شهرهای ایران قابل دسترسی می باشد.

آیا برنامه ثبت آگهی "رایگان بفروش" فقط یک سامانه تبلیغاتی است؟

خیر، در واقع ثبت آگهی در اپلیکیشن "رایگان بفروش" بخش کوچکی از این برنامه می باشد. لذا هدف این اپلیکیشن تشکیل بسترهای جدید کسب و کار می باشد.

آیا برنامه ثبت آگهی "رایگان بفروش" پشتیبانی دارد؟

بله، این برنامه دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

نظرات سوالات
2132
06 شهریور 1401 ساعت 00:45:33
مجید مقدم
agahify

سلام لطفا سایت آگهیفای رو هم معرفی کنید.

پاسخ
نظر جالب بود؟
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد