جستجو

به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 12:58:21
تاریخ ثبت: 14 شهریور 1398 ساعت 04:18:16
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/17473

شاید شما هم یک گیمر حرفه‌ای هستید که همیشه از جدیدترین بازیهای تولید شده یا آپدیتهای جدید بازیها باخبرید. شاید تجربه بازی در همه نوع سبکی از گیم‌ها و برنامه‌های کامپیوتری و موبایلی ارائه شده را دارید. ممکن است گاهی اوقات فقط برای پر کردن زمان خالی خود به دانلود بازی ویژه اندروید یا سایر پلتفرمها روی آورده باشید و به این شکل شما هم به گروه گیمرها هرچند مبتدی وارد شده باشید. حتی احتمال دارد که خود شما یک بازی‌ساز حرفه‌‎ای و یا حتی مبتدی سیستم عاملهایی مانند اندروید یا آی‌اواس‌ باشید که برای کسب تجربه، اطلاعات و یا بررسی بازیها اقدام به دانلود بازی ویژه اندروید از وب سایتها و یا اپلیکیشنهای موبایلی نموده اید.


به هر حال جزء هر دسته از این افراد باشید شما یک گیمر هستید که در دنیای بازیها رو به سمت دانلود بازی ویژه اندروید آورده‌اید. اما آیا همه پلتفرمهای موجود برای دانلود بازی ویژه اندروید امن و معتبر هستند؟ آیا سبکهای متفاوت از بازیهای اندرویدی برای همه افراد مناسب هستند؟


در این مقاله در مورد این موضوعات صحبت می‌کنیم.


                            گیم- دارکوب


دانلود بازی ویژه اندروید


در عصر کنونی به جرات می‌توان گفت هر فردی حداقل یکبار با گوشی هوشمند خود اقدام به دانلود بازی ویژه اندروید از پلتفرمهای مختلفی مانند اپلیکیشنهای موبایلی و یا وب‌سایتهای دانلود بازی کرده است. اما از لحاظ روانشناختی هر سبک از بازی متناسب با نوعی از خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی افراد است بطوری که حتی صرف وقت برای بازی کردن، می تواند بر شخصیت، طرز فکر و اخلاق و رفتار گیمر تاثیر گذارد. بنابراین در بحث گیمینگ فقط دانلود بازی ویژه اندروید یا سایر سیستم عاملها شرط نیست. بازی باید به گونه‌ای انتخاب شود که تاثیر منفی روی گیمر نگذارد.


به همین علت در ادامه مقاله ابتدا چند مورد  از سبکهای متفاوت بازی را معرفی می‌کنیم:


بازیهای آرکید (arcade): بازیهایی که مرحله به مرحله هستند مانند دسته بندی‌های مختلف از بازی تیکن، مورتال کامبت، رزیدنت اویل، آشوب در شهر، سوپر ماریو، مرده یا زنده، استاد نینجا و . . .


بازیهای ماجراجویی (adventure): بازیهایی که از ابتدا تا انتها به دنبال پیدا کردن هدف مورد نظر هستند مانند بازی ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی، مجموعه بازیهای سیمون فوتبالیست،  king quest و . . .


بازیهای آموزشی (Educational): بازیهایی که به نحوی به آموزش و بالا بردن سطح اطلاعات گیمر کمک می کند مانند مجموعه بازیهای The Oregon Trail ،Star war droid،  The typing of a dead، هنگ من و  . . .


بازیهای بزن و بکش (Beat'em up/ Fighting): مانند مجموعه بازیهای د کینگ آو فایترز، مبارزان خیابانی و . . .


بازیهای هزارتو ( Maze games ): مانند بازی پک من


بازیهای مسابقه ای (racing games ):  مانند GTR  یا Road rush و . . .


بازیهای ریتمی ( Rythem games ) : بازیایی مانند  Space Channel یا  Spice World یا  step mania


همانطور که از مثالهای بالا می بینید دنیای بازیهای رایانه ای و موبایلی طیف وسیعی را شامل می شوند که همه سلیقه ها را به خود جذب می کنند. اما آیا منبع معتبری برای دانلود بازی ویژه اندروید و سپس نصب وجود دارد؟


وب سایتها و اپلیکیشنهای زیادی برای دانلود بازی ویژه اندروید وجود دارد که شما می توانید به آسانی بازی مورد علاقه خود را انتخاب، دانلود و نصب نموده و از بازی لذت ببرید. یکی از معروفترین این برنامه های کاربردی، اپلیکیشن بازار است. این اپلیکیشن یک برنامه ایرانی است که با نصب آن به راحتی به مجموعه وسیعی از بازی های اندرویدی دست پیدا می کنید. کافه بازار (Bazaar) علاوه بر دانلود رایگان بازی به شما امکان خریدهای آنلاین درون برنامه را نیز می دهد. به این ترتیب شما به آسانی قادر خواهید بود به تمامی امکانات بازی مورد نظرتان دست پیدا کرده و از امکانات کامل آن لذت ببرید.


با استفاده از برنامه بازار دانلود بازی ویژه اندروید برای شما راحت است چرا که پلتفرم اصلی این برنامه براساس برنامه های موجود در سیستم عامل اندروید طراحی شده است. برنامه کافه بازار رابط کاربری ساده و قابل درکی دارد که تقریبا همه قشر و سنی از افراد به راحتی قادر به دانلود بازی ویژه اندروید خواهند بود.


برای استفاده از این اپلیکیشن لازم است که در آن عضو شوید و اصطلاحا یک اکانت اختصاصی بسازید که این کار با وارد کردن یک ایمیل و سپس ساخت حساب کاربری مورد نظر شما انجام شده و بدین ترتیب می توانید از کلیه امکانات کافه بازار بهره مند شوید.


                            کافه بازار - دارکوب


این برنامه یک برنامه ایرانی است که همیشه آپدیت های جدید برنامه ها را سریع منتشر می کند. هم چنین طوری طراحی شده است تا محدودیت های مارکتها و اپلیکیشنهای خارجی را به راحتی دور زده و شما بتوانید از کلیه برنامه های تولید شده توسط تولیدکنندگان موجود در سراسر دنیا بهره مند شوید.


اگر شما هم از آن دسته از گیمرهایی هستید که بازی ساز نیز هستند به شما پیشنهاد می کنیم که برای توسعه بازی های خود از مارکت بازار استفاده کنید چرا که دانلود بازی ویژه اندروید در کافه بازار برای کاربران راحتتر بوده و امکان خریداری کامل برنامه و یا دانلود هرچه بیشتر برنامه شما بسیار بیشتر است.


یکی دیگر از راه های دانلود بازی ویژه اندروید استفاده از مارکت خارجی گوگل پلی است که تقریبا همه گوشی های اندرویدی با این اپلیکیشن به فروش می‌رسند. این اپلیکیشن در ماه مارس 2012 با هدف ارائه پلتفرمی واحد برای دسترسی به محتوای مختلف در سیستم عامل اندروید راه اندازی شد. تا قبل از راه اندازی گوگل پلی کاربران مجبور بودند هر محتوایی را در یک اپلیکیشن مجزا و بازیها را از مارکت گوگل دانلود کنند. اما بعد از آن کاربران می توانند به تعداد بسیاری از محتواها دسترسی پیدا کنند. البته باید گفت دانلود بازی ویژه اندروید از گوگل پلی در بعضی مواقع دارای محدودیتهایی است و نمی توان به کلیه نرم افزارها و بازی ها دسترسی داشت.


                     پلی استور - دارکوب


یکی از جذابیتهای دانلود بازی اندروید از گوگل پلی امتیازبندی بازیها و سایر اپلیکیشنهاست. با داشتن حساب کاربری فعال شده در گوگل پلی شما می توانید به راحتی به لیستی از بازی های مورد علاقه خود دست پیدا کرده، تجربه کاربران را در قالب کامنت و امتیاز دادن به بازی مشاهده کنید و در صورت لزوم، اقدام به نصب و بازی برنامه مورد علاقه خود کنید.


همانطور که ملاحظه نمودید دو پلتفرم اصلی برای کاربران و گیمرهای ایرانی اپلیکیشن داخلی بازار و اپلیکیشن بین المللی گوگل پلی است اما شما می توانید دانلود بازی ویژه اندروید را از وب سایتهای ارائه دهنده بازی و یا وب سایتهای مرتبط با همان بازی نیز انجام دهید.


اما همانگونه که قبلا عنوان شد ممکن است استفاده از برخی وب سایتهای دانلود بازی ویژه اندروید دارای امنیت و اعتبار کافی از لحاظ نفوذ حملات هکری و یا ویروسی نباشند بنابراین در ادامه چند مورد از وب سایتهای معتبر و با امنیت بالا برای دانلود بازی ویژه اندروید را به شما معرفی می کنیم:


1- Mobomarket: این وب سایت پلتفرمی برای اپلیکیشنها و دانلود بازی ویژه اندروید است که تمامی آپدیتهای جدید را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از وب سایتهای ارزشمند که طیف وسیعی از بازیها و برنامه های اندرویدی را شامل می شود. هم چنین این وب سایت بازیهای رایج در منطقه جغرافیایی شما را نیز به صورت پیشنهادی معرفی می کند.


2- 1mobile: این پلتفرم دارای 80 میلیون اپلیکیشن و بازی است. تمامی بازیهایی که در گوگل پلی دارای محدودیت هستند به راحتی در این سایت قابل دسترسی و دانلود هستند. طیف وسیعی از بازی های اندرویدی به همراه جدیدترین آپدیتها را می توانید در وان موبایل دانلود کنید. هم چنین در این وب سایت برای بازیها دسته بندی های مجزا وجود دارد که انتخاب و دانلود بازی را برای شما و مطابق سلیقه و دلخواهتان راحت کرده است. تمامی برنامه های ارائه شده در این پلتفرم 100 درصد رایگان هستند. لازم به ذکر است که این وب سایت از زبانهای زیادی مانند انگلیسی، کره ای، چینی، فرانسوی، اسپانیایی، ژاپنی و . . .پشتیبانی می کند.


3- Slide Me: این وب سایت دقیقا مانند وب سایت 1mobile بوده و تمامی برنامه های گوگل پلی را پشتیبانی می کند. هم چنین در این وب سایت توسعه دهندگان اپلیکیشن و یا بازی سازها به راحتی می توانند برنامه های خود را منتشر کنند.


4- APK4Free:  این پلتفرم به کاربران اندروید اجازه دانلود برنامه و بازی ویژه اندروید به صورت کرک شده را می دهد. بنابراین شما می توانید بازیهای پولی را به صورت رایگان دانلود کنید.


5- APKSFree: وب سایت دیگری که به شما اجازه دانلود بازی و فایلهای APK به شکل رایگان را می دهد وب سایت APKSFree است. طیف وسیعی از بازیهای اندرویدی به همراه جدیدترین اخبار و اطلاعات در مورد بازیها و برنامه ها را می توانید در این وب سایت مشاهده کنید.


                                         game


6- Android Games Room:  یکی از پلتفرمهای خوب دانلود بازی ویژه اندروید، Android Games Room است. این سایت کاربران اندرویدی را قادر می سازد تا از بین هزاران بازی ارائه شده در دسته بندی های مجزا، بازی مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنند. شما می توانید با استفاده از اسکن کد QR  به آسانی با موبایل اندرویدی خود وارد وب سایت شده و بازی مورد نظر را مستقیما در گوشی خود نصب کنید.


7- Apps APK: یکی از بهترین وب سایتهای دانلود بازی ویژه اندروید است که ارزش امتحان کردن را دارد. کاربران می توانند بازی مورد علاقه خود را انتخاب و نصب کنند. در این وب سایت برخلاف گوگل پلی، برنامه مستقیما روی سیستم اندرویدی شما نصب نمی شود. شما می توانید فایل نصبی را دانلود نموده و بعدا نصب کنید. بنابراین همانند گوگل پلی با مشکل پر بودن حافظه و عدم امکان نصب برنامه مواجه نمی شوید.


8- Getjar:  یکی از فروشگاه های بزرگ اوپن، Getjar  است که به شما اجازه دسترسی به برنامه ها و بازیهای گوگل پلی را می دهد. این پلتفرم همانند وب سایت Apps APK به شما این اجازه را می دهد که در صورت لزوم به جای نصب مستقیم بازی،  فایل نصبی برنامه را دانلود کنید. هم چنین به توسعه دهندگان برنامه و بازی سازها اجازه آپلود برنامه های ساخته شده را می دهد.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

بهترین بازی های اندروید

امروزه بازی های موبایل بهتر از هر تکنولوژی دیگری که قبل از انها بودند، ارتقا پیدا کرده اند. در ادامه این مقاله قرار...

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2016 ویژگی استوری را به بستر خود اضافه کرده که طرفداران زیادی دارد و دانلود استوری اینستاگرام یکی...

ساده ترین و برترین تکنیک های بازاریابی و فروش برای جلب نظر مشتری

 آگاهی از تکنیک های بازاریابی و فروش می‌تواند به افزایش فروش و جلب نظر مشتریان کمک بسیار زیادی بکند. امروزه کسب...

ترند های طراحی وب سایت در سال 2020

هر ساله ترند های طراحی وب سایت به طور ویژه ای مورد توجه قرار می گیرد. این روند طراحی نیز مانند مسائل دیگر دارای...

دانلود اینستاگرام برای ویندوز

اینستاگرام برای ویندوز نیز همانند گوشی های هوشمند قابل نصب و استفاده می باشد. این روزها استفاده از شبکه های اجتماعی...

۷ فاکتور اصلی رتبه بندی سایت در موتور جستجوی گوگل در سال جاری

موتور جستجوی گوگل به عنوان رایج ترین موتور جستجوی جهان شناخته می شود. این موتور جستجو، سایت ها را بر اساس رتبه بندی...

تبلیغات آنلاین موثر در سال 99

تبلیغات آنلاین موثر در سال 99 از جمله عناوین پر طرفدار این روز هاست. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از روند های...

دانلود رایگان کتاب

دانلود رایگان کتاب یکی از راه هایی است که می توان توسط آن اطلاعات زیادی در هر زمینه ای کسب کرد. البته از طرق دیگر...

دانلود تصاویر با کیفیت به صورت رایگان

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک عکس خاص باشید. مثلاً عکسی مربوط به یک مکان دیدنی و یا یک موضوع خاص...

10 راز بزرگ کسب رتبه یک گوگل در سال 2019

سئو فرایندی خلاقانه است که در آن تمام تکنیک‌ها ترکیب می‌شوند تا وب‌سایت شما در رتبه یک موتورهای جستجو مشاهده...

دانلود بازی برای کامپیوتر + محبوب ترین بازی های کامپیوتری

امروزه بسیاری از جوانان و نوجوانان وقت خود را صرف انجام بازی های کامپیوتری میکنند. صرف وقت برای بازی های کامپیوتری...

بهترین سایت های فروش بازی ps4

  امروزه کاربران بازی های دیجیتال به دنبال منابعی هستند تا بتوانند با روشی راحت، ساده و سریع، بازی های ps4 جدید...

معرفی 5 سایت برتر دانلود بازی اندرویدی - Android Game download

اگر شما هم از علاقمندان بازی های اندرویدی هستید حتما برایتان پیش آمده که قصد نصب یک اپلیکیشن یا بازی اندرویدی خاص...

بهترین سایت های دانلود بازی

عصر حاضر، عصر تکنولوژی است. در چند دهه اخیر شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی بوده ایم. با توجه به پیشرفت تکنولوژی،...

بهترین سایتهای دانلود کدامند؟

  با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در عصر حاضر و نیاز بشریت به استفاده از وسایل دیجیتالی و ارتباط جمعی،...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد