جستجو

تبلیغات آنلاین موثر در سال 99

(13 رای)
به روز رسانی: 03 آبان 1399 ساعت 14:45:41
تاریخ ثبت: 08 مهر 1399 ساعت 01:55:06
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38389
تبلیغات آنلاین موثر در سال 99 از جمله عناوین پر طرفدار این روز هاست. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از روند های بازاریابی جدید بی اطلاع هستید، باید هرچه سریع تر به فکر چاره بیافتید.

چرا که مشتریان و رقبای شما اینگونه نیستند و برای رسیدن به بهترین جستجوگرهای گوگل و داشتن فروشی فوق العاده، همواره اطلاعات خود را در این بازار به روز رسانی می کنند.

آن ها هم اکنون از وجود روش های جدید بازاریابی در کنار روش های قدیمی تر استفاده می کنند و شما مطمئن باشید که در نحوه ی فروش خود، گام های زیادی از شما جلوتر خواهند بود. با توجه به اهمیت تبلیغات در عصر دیجیتال، این مقاله را به بررسی تبلیغات آنلاین موثر در سال 99 اختصاص داده ایم.

تبلیغات آنلاین چیست ؟


به هر گونه فعالیت بازاریابی که از اینترنت و فضای مجازی برای رساندن پیام های تبلیغاتی به مشتریان استفاده شود، تبلیغات آنلاین گفته می شود. بنابراین، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق موتورهای جستجو و بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی چند نمونه از تبلیغات آنلاین موثر هستند.

چرا تبلیغات آنلاین مهم است ؟



  • همه ی ما می دانیم برای گرفتن بیلبورد ها، چاپ تبلیغ در روزنامه ها و یا هرگونه تبلیغات آفلاین دیگر، مجبوریم زمان و هزینه ی نسبتاً زیادی را صرف کنیم. با یک حساب سرانگشتی، کاملاً واضح است که تبلیغات آنلاین از این نظر بسیار مقرون به صرفه هستند.

  • در تبلیغات به صورت آنلاین، صاحب کسب و کار می تواند بدون صرف زمان و هزینه ی زیاد، موفقیت در کار خود را خیلی سریع و ارزان ارزیابی کند و قبل از صرف هزینه های بیشتر، روند شکست یا موفقیت خود را پیش بینی نماید.

  • صاحبان کسب و کار در تبلیغات آنلاین می توانند مشتریان خود را دسته بندی کنند و برای هر یک از آن ها، پیام تبلیغاتی مورد نظر مناسب شان را ارسال نمایند. آن ها می توانند برای ترغیب کاربران به خرید یا دریافت کالا، بدون هیچ گونه واسطه ای، پیام ارسال کنند.

  • از طرفی صاحبان کسب و کار می توانند به صورت متنی، صوتی، تصویری و فیلم به تولید محتوایی ارزان و مشتری پسند اقدام کنند تا بهترین بازده را در فروش کسب نمایند.


بهترین تبلیغات آنلاین سال 99

بهترین راهکارهای تبلیغات آنلاین موثر در سال 99 :


آیا وقت آن نرسیده که برای افزایش ترافیک سایت خودتان و در نتیجه فروش بیشتر، فکری کنید ؟ اجرای تبلیغات به صورت آنلاین با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و استراتژی های بازاریابی دیجیتال متناسب با وضعیت وب سایت، می تواند شما را به این هدف برساند.

حتما می پرسید چگونه ؟

با راه حل های زیر که به عنوان بهترین راهکار های تبلیغات آنلاین موثر در سال 99 بوده اند می توانید به طور هم زمان، ترافیک سایت خود را افزایش داده و روند افزایشی در جلب مشتری کالا یا خدمات خود داشته باشید.

ایجاد فضایی برای فرستادن پیام مستقیم :


این ترفند یکی از بهترین تبلیغات آنلاین موثر در سال 99 بوده است. با استفاده از برنامه های پیام رسان (مانند واتس اپ، فیسبوک مسنجر و تلگرام) و یا از طریق پیام هایی که در شبکه های اجتماعی (نظیر توئیتر یا اینستاگرام) می فرستید، می توانید فضای بسیار مناسبی برای ارتباط با مشتریان ایجاد کنید.

از طریق این فضا ها، کاربران هم به راحتی می توانند خرید کنند و هر چه قدر که شما می خواهید برای افزایش انگیزه خرید در آن ها، به تبلیغ بپردازید.

توجه باشید که وقتی می توانید با این روش ها خوب کار کنید که کاربران را تشویق کنید تا با ارائه نام کاربری خود به شما پیام دهند تا شما با نام کاربری خودشان بتوانید در آینده با آن ها در ارتباط باشید و این امر به شما کمک خواهد کرد که ضمن اینکه مشتری مدار تر شوید، امکان ایجاد بخشی به نام باشگاه مشتریان را هم خواهید داشت.

جستجوگر های صوتی :


بیشتر کاربران فرصت این که هر چیزی را تایپ کنند، ندارند و ترجیح می دهند که با فروشندگان و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی صحبت کنند. اکنون به نظر می رسد که سایت هایی مانند گوگل یا الکسا، برای جستجوی بیشتر کلمات کلیدی از جستجوگر های صوتی (Voice searchers) استفاده می کنند.

امروزه کلمات کلیدی بر اساس چه طور صحبت کردن کاربران ارزش پیدا خواهند کرد، نه بر اساس تایپ کردن ! پس برای تبلیغات آنلاین موثر در سال 99 بهتر است از جستجوگر های صوتی استفاده کنید.

ربات های چت :


استفاده از ربات های چت (Chat bots) در سال 99 یکی از موفق ترین روش های بازاریابی دیجیتالی است. این فناوری بر اساس هوش مصنوعی برنامه ریزی شده است و پیام رسانی است که با سرعتی فوق العاده برای چت، در زمان های مختلف، برای ارتباط با مشتریان و یا کسانی که از وب سایت شما بازدید می کنند، به کار گرفته می شود.

یادتان باشد کسی است که می خواهد با سرعت خرید خود را انجام دهد و خیلی زود پاسخ سوالات خود را از طرف صاحب کسب و کار دریافت کند. از این رو استفاده از ربات های چت، این امکان را به راحتی در اختیار او قرار می دهد.

ربات های چت و تبلیغات آنلاین موثر

بازاریابی ویدئویی :


این روز ها از آنجایی که تهیه یک فیلم آسان تر و فراگیر تر شده است، بیشتر صاحبان مشاغل اینترنتی سعی می کنند، با تهیه فیلم، کالا و خدمات خود را ارائه دهند. کاربران هم با دیدن فیلم می توانند به راحتی از کم و کیف محصولات مورد نیاز خود، آگاه شوند. با توجه به آنچه گفته شد، نحوه بازاریابی در سال 99، دستورالعمل خاص خود را خواهد داشت که در آن حتماً به استفاده از بازاریابی ویدئویی (Video marketing)، توصیه می شود.


استفاده از ایمیل :


با این که به نظر می رسد روند استفاده از ایمیل، در حال کند شدن است، اما استفاده از آن، برای تبلیغات دیجیتالی، با کمی تغییر و تحول در آن در سال 99، کارایی بسیاری خواهد داشت.

بازاریابی بر اساس تجزیه و تحلیل احساسات کاربران :


اگر بدانید که در ذهن کاربر یا مشتری شما چه می گذرد، فروشنده ای موفق به حساب می آیید. در سال 99، ابزارهایی در بازاریابی دیجیتال به وجود آمدند که می توانند احساسات کاربران را تحلیل کنند. با استفاده از تحلیل آن ها، مطمئن باشید در فروش و بازاریابی خود بسیار موفق خواهید شد.

پر کاربرد ترین ابزار تحلیل رفتار کاربر در سایت فروشگاهی، گوگل آنالایتیک (Google analytics) است. این نرم افزار می تواند اطلاعات کاملی درباره ی ترافیک ورودی، رفتار کاربران در سایت، نرخ پرش و اطلاعات سودمند دیگری را در اختیار شما قرار دهد. اطلاعاتی که می تواند نقش بسیار مهمی را در بهینه سازی وب سایت شما ایفا کند.

از کانال های جایگزین برای شبکه های اجتماعی استفاده کنید :


درست است که شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر از محبوبیت زیادی در بین کاربران دنیا برخوردارند و دارای درآمد بسیار بالایی هستند، اما شما می توانید به جز استفاده از این دو شبکه، از شبکه های جدیدی که در سال 99، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند استفاده کنید و کالاهای خود را در آن ها به نمایش بگذارید. از جمله این شبکه ها می توانیم به snap chat، Pinterest، اینستاگرام و ... اشاره کنیم. پس از این کانال ها برای بیشتر دیده شدن استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین

استفاده از تبلیغات گوگل :


سرویس آنلاین گوگل به بازاریابان اینترنتی اجازه می دهد تا با رقبای خود، در دنیای تجارت، رقابت کرده و تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل در بالاترین جایگاه نمایش دهند. گوگل یک سیستم تبلیغاتی است و با دریافت هزینه های مشخص برای مدت زمان معین، شما را در صفحه اول جایگزین می کند و اگر برای تبلیغ کالای خود می خواهید هزینه بپردازید، یکی از بهترین مکان ها، تبلیغات گوگل (Google AdWords) است که یکی از راه کار های تبلیغات آنلاین موثر در سال 99 به شمار می آید.

البته با اینکه تبلیغات گوگل کاربران زیادی را در مدت زمان کوتاه، به خود جذب می نماید اما دارای محدودیت هایی در ایران است که از جمله آن می توانیم به هزینه های بر حسب دلار، لیر و ... ( امکان پرداخت به صورت ریال و تومان وجود ندارد) اشاره کرد.

از قطعه های برجسته استفاده کنید :


یکی از قسمت های صفحه اول گوگل که کلیک بیشتری نسبت به سایر قسمت های آن می گیرد، قطعه های برجسته (feature snippets) است. ضروری است که با تغییرات در این قسمت گوگل، شما هم خود را به روز نگه دارید. برای این کار می توانید با ایجاد یک محتوای بسیار خوب و کامل (که هم تمام محصولات تان در آن معرفی شده اند و هم کاملاً بر اساس اصول سئو گوگل باشد)، از قطعه های برجسته گوگل به نفع خودتان استفاده کنید.

 

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد