جستجو

تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو

(12 رای)
به روز رسانی: 11 آبان 1398 ساعت 14:11:06
تاریخ ثبت: 06 مهر 1398 ساعت 22:37:48
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18582

رعایت قوانین تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو برای اینکه بتوانید سایت موفقی داشته باشید، امری ضروری است. استفاده از اصول سئو موجب می‌شود تا محتوایی که تهیه کرده‌اید در موتورهای گوگل شناسایی شوند و کاربران با جستجو در گوگل به مقاله‌های شما دسترسی راحت‌تری داشته باشند. سئو می‌تواند برای رتبه‌بندی پیج شما تأثیر بسزایی داشته باشد. در استفاده از سئو باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید علاوه بر سئو گذاری مناسب محتوای خود را با قدرت بیشتری عرضه کنید. این سئو گذاری به این معنا نیست که کیفیت محتوای خود را فدای سئو گذاری کنید. در تولید محتوا بر اساس سئو، کیفیت حرف اول را می­زند و باید در محتوای خود کیفیت را اولویت قرار دهید. تولید محتوا باید به گونه‌ای باشد که چگالی کلمات کلیدی و درون مایه متن جذاب و با هم در توازن باشند. برای اینکه بتوانید به چنین محتوایی دست پیدا کنید و با اصول سئو بیشتر آشنا شوید به این مقاله توجه کنید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم که اصول سئو گذاری را برای شما توضیح دهیم تا بیشتر با این مقوله آشنا شوید.


این اصول عبارت‌اند از:





  1. تحقیق برای انتخاب کلیدواژه




در اولین قدم برای تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو باید به جستجوی انتخاب کلیدواژه مناسبی باشید. با توجه به متنی که دارید باید کلیدواژه مناسبی پیدا کنید. موتورهای جستجوی گوگل بر اساس کلمه‌هایی که کاربران از آن بیشتر استفاده می‌کنند، اطلاعات خود را طبقه‌بندی می‌کنند. برای اینکه محتوای شما دارای بیشترین بازدید باشد باید در محتوای خود از این کلمات استفاده کنید. برای این منظور باید در قسمت آنالیز جستجوی گوگل تحقیق کنید تا بتوانید کلیدواژه مناسب موضوع خود را بیابید. گاهی مواقع به چند کلمه کلیدی برمی‌خورید که می‌توانید از میان آن‌ها یک یا چندتایی را برای محتوای خود به کار ببرید. بر مبنای این کلیدواژه‌ها باید نوشتن محتوای خود را آغاز کنید.


تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو




اولین قدم تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو، تحقیق و انتخاب کلیدواژه مناسب در مورد موضوعی است که در حال نوشتن آن هستید.





  1. انتخاب عنوان جذاب برای موضوعی که دارید




برای اینکه بتوانید مخاطبان خود را برای خواندن متنی که آماده کرده‌اید، بیشتر جذب کنید باید از عنوانی جذاب برای متن خود استفاده کنید. استفاده از کلمه کلیدی در عنوان مقاله می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. اگر در عنوان خود از کلمات کلیدی استفاده کنید موتورهای جستجوگر به متن شما رتبه بالاتری می‌دهند. بر اساس آمارهای سایت moz.com سایت‌هایی که در عنوان خود از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، بیشترین رتبه را در آن موضوع خاص کسب می‌کنند. برای اینکه بتوانید عنوان جذابی برای متن خود داشته باشید، می‌توانید از heading Analyzer توسط سایت Coschedule.com استفاده کنید. در این قسمت سایت می‌توانید عنوان خود را وارد کنید تا به شما تعدادی عنوان جذاب و گیرا برای محتوایی که دارید، ارائه دهد. با انتخاب عنوان زیبا و گیرا، افرادی که کلیدواژه شما را جستجو می‌کنند، بیشتر به مطالب سایت شما جذب می‌شوند.





  1. محتوای بیشتر رتبه بالاتر




برای موتورهای جستجوی گوگل محتوا حرف اول را میزند. این اهمیت به این صورت است که اگر محتوایی با تعداد کلمات بالا و سئو گذاری خوب باشد، رتبه‌ی بالاتری را در گوگل به خود اختصاص می‌دهد. موضوعی که برای نوشتن در دست دارید را به صورت اجمالی بنویسید و سعی کنید که بالای 250 کلمه در هر مطلب برای رساندن مقصود خود استفاده کنید. موضوعی که در دست دارید باید به ‌اندازه‌ای جذاب باشد که بتوانید در مورد آن زیاد بنویسید اما باید در نظر داشته باشید که از زیاده‌گویی که باعث خسته شدن کاربر می‌شود پرهیز کنید. با کمی تمرین و ویرایش می‌توانید مطالب مورد نیاز را به صورت جذاب و به اندازه کافی بنویسید.


تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو




در تولید محتوا برای وب سایت بر اساس سئو، متن باید تعداد کلمات بالایی داشته باشد تا بتوانید رتبه بالایی از گوگل را به خود اختصاص دهید.





  1. تعداد کلمات کلیدی که باید استفاده شود




بسیاری از افراد نمی‌دانند که باید برای محتوای خود از چه تعداد کلمات کلیدی استفاده کنند. بعضی از افراد به دلیل زیاد یا کم استفاده کردن از این کلمات، امتیازی از سوی گوگل دریافت نمی‌کنند. برای اینکه با این مشکل روبرو نشوید، باید تراکم کلمات کلیدی در محتوا با دقت انجام گیرد. استاندارد تراکم کلمات در هر متن بین 2 تا 3 درصد است. محتوایی که برای موضوعی خاص می‌نویسید باید دارای این مقدار از کلمات کلیدی باشند تا بتوانید رتبه بالاتری را کسب کنید. برای هر موضوع باید از مطالبی استفاده کنید که برای خواننده متن جذاب باشد و تا جایی که می‌توانید از کلمات سخت استفاده نکنید. یکی از موارد مهم در مورد استفاده از کلمات کلیدی، این است که باید در عنوان، سطر اول متن و در سطر آخر استفاده شوند تا بیشترین تأثیر را داشته باشند.





  1. استفاده از سئو در سرفصل‌ها




هر مقاله‌ای که در حال نوشتن هستید، حتماً دارای سرفصل‌هایی است که باید در آن‌ها از کلمات کلیدی استفاده شود. البته همه سرفصل‌های یک مقاله نمی‌توانند دارای کلمات کلیدی باشند زیرا تراکم کلمات کلیدی متن بالاتر از حد معمول می‌شود. برای جلوگیری از این امر می‌توانید در یک یا دو سرفصل از کلمات کلیدی استفاده کنید و در بقیه سرفصل‌ها از کلمات مشابه و نزدیک به این کلمات بهره ببرید. باید توجه داشته باشید که هر پاراگراف طولانی نباشد تا خواننده را خسته نکند. باید پاراگراف‌ها را کوتاه کنید تا خواننده در هنگام خواندن بتواند مطالب را دنبال کند.


 





  1. عدم استفاده از متن‌های تکراری




یکی از حساسیت‌هایی که موتورهای جستجوگر بر روی محتواها دارند، این است که تکراری نباشند. محتوایی که در سایت خود قرار می‌دهید نباید کپی‌برداری از دیگر سایت‌ها باشد حتی شباهتی نیز نباید با دیگر مطالب سایت‌های دیگر داشته باشد برای همین امر باید به مطالبی که از سایت‌های دیگر الهام می‌گیرید اهمیت بیشتری بدهید. از کپی‌برداری دیگر سایت‌ها کاملاً اجتناب کنید تا بتوانید رتبه خود را در گوگل ارتقا دهید. اگر از مطالب دیگر کپی‌برداری کنید، گوگل می‌تواند سایت شما را به عنوان سایت متخطی شناسایی کند و در صفحه جستجو آن را نشان ندهد. پس ابتکار عمل داشته و مطالب را با ایده‌های جدید بنویسید.





  1. از یک نشانی اینترنتی برای سئوی خود استفاده کنید




برای ایجاد یک نشانی اینترنتی هر مطلب می‌توانید از فضای ورد پرس استفاده کنید. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند برای هر مطلبی که در آن گذاشته می‌شود، نشانی اینترنتی منحصر به فردی ایجاد کند که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است. با این کار موتورهای جستجوگر می‌توانند به راحتی به پست‌هایی که در سایت خود گذاشته‌اید، دسترسی داشته باشند.




متن یا نوشته تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو خود را در ورد پرس وارد کنید تا نشانی اینترنتی منحصر به فردی برای مطلب خود داشته باشید.



تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو





  1. استفاده از تصاویر و ویدئو




در محتوایی که می‌نویسید، از ویدیو و تصاویر مرتبط به آن استفاده کنید. این تصاویر به شما در گوگل رتبه‌ی بیشتری می‌دهند. کلمات کلیدی که برای مطلب خود استفاده کردید را در alt و title وارد کنید تا به هنگام جستجو در google image نیز مقاله شما شناخته شود. با این کار، در گوگل دارای رتبه بیشتری می‌شوید. به منظور رعایت اصول سئو این کار به شما کمک بیشتری می‌کند.





  1. لینک‌های خارجی




از قرار دادن لینک‌های خارجی درون متن ترس نداشته باشید. اگر مطلبی را از جایی نقل‌قول کرده‌اید، برای آن لینک خارجی بسازید. با این کار کاربران می‌توانند دسترسی بهتری به اطلاعات موضوع متن شما داشته باشند و از طرف دیگر موتورهای جستجوگر گوگل می‌توانند راه ارتباطی بین محتوای شما و مطلبی را که به آن لینک داده‌اید، بفهمند و این امر باعث می‌شود تا سئو گذاری بهتری داشته باشید. برای اینکه لینک خارجی بهینه باشد باید از اعتبار سایتی که به آن ارجاع می‌دهید، اطمینان کسب کنید؛ بنابراین از منابع غیررسمی برای لینک گذاری استفاده نکنید. در استفاده از لینک‌های خارجی نباید افراط به خرج دهید و باید در جای درست از آن استفاده کنید. لینک‌های خارجی در اعتبار محتوای شما تأثیر بسزایی دارند.





  1. لینک‌های داخلی




 با وجود لینک‌های داخلی می‌توانید ارتباطی بین مطلب‌های مختلف سایتتان ارتباط برقرار کنید. لینک‌های داخلی، اساسی برای هدایت کاربر و موتور جست‌وجو از طریق محتوای شماست و به گسترش لینک به صفحات دیگر کمک می‌کند. اگر در متنی که در حال تهیه هستید، به کلمات یا عبارتی برمی‌خورید که قبلاً برای آن مطلبی نوشته‌اید، لینک داخلی برای آن بسازید. برای مطلب خود لینک‌های داخلی زیاد نسازید و تنها در جایی که ارتباط معنایی بین دو مطلب وجود دارد، لینک داخلی بسازید. لینک‌های داخلی به سایت شما ارزش بیشتری می‌دهند.


تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو




لینک‌های داخلی در تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو از اهمیت بالایی برخوردار هستند.



در این مقاله به شما اصول سئو سازی مناسب را یاد دادیم که بتوانید تولید محتوا برای وب سایت بر اساس اصول سئو را به بهترین نحو ممکن اجرا کنید. اصول سئو به شما کمک می‌کند تا سایتی که در دست دارید، دارای رتبه‌ی بالایی از سمت گوگل باشد. این رتبه‌بندی باعث می‌شود افراد با وارد کردن کلمات کلیدی که شما در متن خود از آن استفاده کرده‌اید، سریعاً به سایت شما دسترسی داشته باشند. برای اینکه بتوانید در بین سایت‌هایی که در زمینه‌های مختلف تولید محتوا می‌کنند، رتبه بالاتری داشته باشید باید این نکات را رعایت کنید. همیشه از ایده‌های جدید در نوشتن خود بهره ببرید و متن خود را با کلمات سنگین پر نکنید تا خوانندگان بتوانند ادامه مطلب را دنبال کنند.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

قوانین سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد) با توجه به آنکه در این وب سایت کلیه...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد