جستجو

سایت های خرید و فروش لوازم دسته دوم

(11 رای)
به روز رسانی: 10 اسفند 1402 ساعت 09:06:18
تاریخ ثبت: 31 مرداد 1398 ساعت 01:11:58
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16729

مقدمه

تیم رایگان بفروش با کمک تیم طراحی وب سایت، سایتی برای شما عزیزان طراحی کرده اند تا شما بتوانید خرید و فروش کالا های کارکرده خود را انجام بدهید. برای مثال شما در این سایت به راحتی و بدون هزینه میتوانید آگهی فروش لوازم منزل دست دوم خود را ثبت بکنید.

این سایت تنها یک سایت ثبت آگهی رایگان نیست بلکه این سایت برای خرید و فروش و تبلیغات کسب و کار قابلیت و راه های بسیار زیادی دارد.

از قابلیت های این سایت عبارت اند از:

ثبت آگهی رایگان در سایت برای خرید و فروش و تبلیغات

فروش کالا از طریق تیم رایگان بفروش با شماره گیری 02122383204.

ثبت رپورتاژ برای معرفی کسب و کار و ارائه خدمات.

ثبت پست مهمان.

راه اندازی فروشگاه آنلاین برای فروش کالا.

در نظر داشته باشید که در مطالب خود میتوانید لینک قرار بدهید تا بک لینک نوفالو دریاف بکنید و با ویژه سازی که فقط 50 هزار تومان هزینه دارد میتوانید بک لینک فالو دریافت بکنید که برای لینک سازی تاثیر زیادی دارد. ویژه سازی باعث میشود تا مطالب شما بالاتر از بقیه نمایش داده بشود و در جای مخصوصی نمایش داده بشود.

امروزه تکنولوژی به ما این امکان را می‌دهد تا طیف وسیعی از کارها را با سرعت بالایی انجام دهیم. فرقی که چه علاقه‌مند‌ی‌ها و نیازهایی داشته باشید، در هر صورت می‌توانید از فن‌آوری برای بهبود سبک زندگی خود بهره ببرید. این موضوع شامل محصولات دست‌ دوم نیز می‌شود. در حال حاضر با کمک اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف می‌توانیم با چند کلیک در لپ‌تاپ‌مان یا با چند لمس در اسمارت فون خود کالاهای کار کرده را به‌ فروش برسانیم. از طرفی دیگر کاربران و مشتریان نیز قادرند به لطف این پلت‌فرم‌ها محصولات مورد نظر خود را با قیمت بسیار کم‌ترین از بازار خریداری نمایند. اما سوال اصلی این‌جاست که کدام‌یک از سیستم‌ها و سایت‌ها بهترین عملکرد را دارند؟ با استفاده از کدام‌یک می‌توانیم راحت‌تر محصولات‌‌مان را به‌فروش برسانیم و در عین حال اقدام به خرید کالاهای متفاوت کنیم. اما قبل از این‌که به این وب‌سایت‌ها بپردازیم، باید کمی با این دسته از بیزنس‌ها آشنا شویم و قوانین آن‌ها را بشناسیم تا با خاطری آسوده با آن‌ها کار کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

خرید و فروش لوازم دست دوم

919897

بی‌تردید قرن بیست‌ و یکم عصر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات است. در این زمان هر روز تکنولوژی‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند.

از این رو شاهد محصولات زیادی هستیم که بیش‌تر از هر زمان دیگری دارای تنوع هستند. به این ترتیب آزادی عمل کاربران و مشتریان به‌طور چشم‌گیری نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است. البته بخشی از این موضوع به‌خاطر در دسترس بودن کالاهای گوناگون است. تصور کنید که در قرن بیستم زندگی می‌کردید. شما بایستی برای خرید یک کالای مخصوص، کل بازار شهر را زیر پا می‌گذاشتید تا بالاخره محصول مورد نظرتان را بیابید. اما در قرن بیست و یکم نیازی به این کارها نیست.

در حال حاضر هزاران و حتی میلیون‌ها محصول در نمایشگر گجت‌های هوشمند به نمایش گذاشته می‌شوند و خوش‌بختانه با یک لمس می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید یا تنها مشخصات‌شان را نگاه کنید. این دنیای تکنولوژیک بر همه بخش‌های زندگی انسان تاثیر گذاشته و امروزه کارها با سرعت بالاتر و با حداقل هزینه انجام می‌شوند. در زمینه فروش و خرید کالاهای دست دوم نیز این موضوع صدق می‌کند. به‌جرات می‌توان گفت فن‌آوری تاثیر بزرگی بر روی این قسمت از بازار گذاشته است. در سال‌های نه‌چندان دور خرید و فروش کالاهای دست دوم با زحمت بسیاری همراه بود و فرد تنها می‌توانست به چند منبع سر بزند و قیمت آن‌ها را مقایسه نماید. اما حالا می‌توانیم در یک لحظه در تمامی بازارها جست‌وجو کنیم و قمیت‌ها را مقایسه نماییم. چیزی که اهمیت دارد؛ سرعت و کیفیت است که هر دوی این‌ها را تکنولوژی فراهم نموده است. با این همه می‌توان خرید و فروش لوازم دست دوم بسیار آسا‌ن‌تر شده است. اما قبل از این‌که به بررسی سایت‌های فعال در این حوزه بپردازیم، بهتر است با چندتا از مهم‌ترین قوانین و ترفندهای خرید و فروش کالای دست دوم آشنا شویم.

خرید لوازم دست دوم

سایت‌های خرید و فروش لوازم دست دوم همیشه توصیه می‌کنند که به‌صورت حضوری خریدهای خود را انجام دهید تا میزان کلاه‌برداری کاهش یابد. به این ترتیب شما باید فروشنده را مشاهده کنید و با او رو در رو صحبت کنید و سپس کالا را خریداری نمایید. این موضوع به شما این اطمینان را می‌دهد که حتما در ازای پرداخت، محصول مورد نظرتان را دریافت می‌نمایید.

توصیه می‌شود اگر می‌خواهی خرید رضایت‌بخش داشته باشید، حتما قیمت محصول مورد نظر را در چند سایت مقایسه کنید تا بتوانید بهترین کالا را با بهترین قیمت خریداری نمایید. به‌عنوان خرید کالای دست دوم، پیشنهاد می‌دهیم قبل از هر چیزی مشخصات درج شده در آگهی‌های مختلف را چک کنید. همچنین تصاویر را به‌دقت وارسی کنید که تکراری و از اینترنت گرفته نشده باشند. در این صورت این کالا واجد شرایط نخواهد بود و بهتر است از خرید آن صرف‌نظر نمایید.

فروش لوازم دست دوم

درج کردن اطلاعات صحیح می‌تواند روی فروش محصول شما تاثیر زیادی بگذارد. بنابراین سعی کنید مشخصات دقیقی از کالا ارائه دهید تا مشتری با دیدی عمیق و باز اقدام به خرید آن کنید. همچنین گفته می‌شود حتما چندین عکس واضح از محصول مورد نظرتان برداشت نمایید و سپس آن‌ها را آپلود کنید.

درج تصاویر واضح این امکان را به شما می‌دهد تا محصول را ساده‌تر به فروش برسانید و به کاربر نیز کمک می‌کند تا راحت‌تر خرید نماید و از صحت اطلاعات مطمئن گردد. توجه داشته باشید آگهی‌هایی در سایت‌های خرید و فروش لوازم دست دوم درج می‌شوند که از قوانین کشور پیروی کنند و دارای تصاویر تکراری نیز نباشند. در صورت مشاهده هر گونه از این موارد، طبیعتا آگهی شما تایید نخواهد شد.

مزایا و معایب خرید و فروش کالای دسته دوم

قبل از رسیدن به هرگونه مبحثی باید فواید و ضرر های خرید و فروش کالا های کار کرده را بدونیم.

1. یکی از فواید خرید و فروش در بازار لوازم دست دوم قیمت پایینی که دارند است. برای مثال در لوازم خانگی قیمت ها انقدر پایین است که میتوان گفت این نوع فروشگاه ها حراج لوازم خانگی دست دوم هستند.

این نوع کالا ها به نسبت کالا های نو قیمت پایین تری دارند اما شاید این سوال برای شما پیش بیاد که کیفیت های کالا های نو خیلی بهتر از کالا های کار کرده است. باید بگم با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور تقلب در بازار و کالا های بی کیفیت زیاد شده است

خیلی از کالا ها در بازار امروز قلابی هستند اما با لیبل و برچسب اورجینال فروخته میشوند، با این شرایط بازار امروز خیلی از کالا های قدیمی با این حال که کالا های کارکرده به حساب میایند اما کیفیت های بالایی دارند به این علت که 90 درصد این نوع کالا ها اورجینال هستند.

2. یکی از فواید دیگر این کالا ها آسیب نزدن به محیط زیست است.

همه ی ما میدانیم که برای ساخت کالا های نو چه اندازه از منابع های طبیعی ما استفاده میشود. اما ما میتوانیم در این مورد صرفه جویی بکنیم بهترین راه برای کاهش این مصرف خرید و فروش کالا های دست دو است.

خرید و فروش آنلاین و مزایا و معایب آن

با پیشرفت تکنولوژی و گسترده تر شدن فضای مجازی اینترنت و ورود کسب و کار ها به این محیط و ادامه دادن خرید و فروش وسایل دست دوم در این فضا همه خرید و فروش ها در این مکان صورت گرفت و الان نیز درحال انجام است.

اما هر فعالیتی مزایا و معایب خودش را دارد که در این مقاله با هم بررسی خواهیم کرد.

مزایا

دسترسی آسان

با اسفاده از خرید و فروش آنلاین مشتریان و کاربران میتوانند به کهنه فروشی های سراسر کشور مثل سمساری در تهران در ارتباط باشند و دیگر نیازی نداشته باشند به سفر و یا رفت و آمد به مکان های مختلف.

صرفه جویی در زمان و هزینه

خرید از سمساری آنلاین به شما کاربران در صرفه جویی در زمان و هزینه سفر و رفت آمد کمک میکند.

این نوع خرید و فروش به دلیل  وجود بازار بزرگ گسترده ای که دارد باعث میشود تا بتوانید به راحتی قیمت و کیفیت های کالا هارو مقایسه بکنید و سمساری منصف را پیدا کنید و بهترین خرید خود را داشته باشید.

محدود نبودن به مکان و زمان

این نوع خرید از سایت خرید و فروش کالا به زمان و مکان محدود نیست و به همه ی مردم این امکان را میدهد تا در هر مکان و زمانی که به اینترنت دسترسی داشتند بتوانند عملیات خرید و فروش خود را انجام بدهند.

جلوگیری از تکراری شدن

با وجود قیمت مناسب در خرید این نوع کالا ها بهترین نوع خرید و فروش برای افرادی است که بعد از مدتی اجناس منزل و یا اداره هایشان باعث دلزگی و تکراری شدن میشود به راحتی با پرداخت هزینه ی کمی بدون رفتن به فروشگاهی آن ها را تغییر بدهند.

فوری بودن

خرید و فروش از سایت لوازم دست دو این امکان را میدهد برای مثال قصد فروش لوازم منزل به علت مهاجرت را دارید

میتوانید از بخش فروش لوازم منزل فوری تهران را انتخاب و کالا های خود را به فروش برسانید.

گستردگی بازار

خرید کالای دسته دوم آنلاین این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در بازاری گسترده به دنبال کالا و خریدار بگردید.

برای مثال این گستردگی به شما کمک میکند تا به راحتی خریدار وسایل چوبی دست دوم و یا خریدار مبلمان دست دوم را پیدا بکنید.

معایب

عدم مراجعه حضوری

ممکن است برخی از کاربران ترجیح بدهند تا با فروشندگانی که مراجعه حضوری دارند کار کنند تا قابل اعتماد تر باشد.

عدم اطمینان

خیلی از کاربران این ترس را دارند این نوع خرید صحیح نیست زیرا شاید اطلاعات داده شده راجب کالا درست نباشد.

ریسک امنیتی

استفاده از این فضا های اجتماعی و آنلاین ممکن است خطرات خود را داشته باشند برای مثال ممکن است اطلاعات شخصی حساب کاربری هک و دزدیده بشود.

بالاتر رفتن کلاهبرداری

یکی از معایب مهم این حوزه این است که اینترنت هویت درستی ندارد و کلاهبرداری در آن بسیار زیاد است پس برای خرید راحت و مطمئن بهتر است اسالت فروشگاه مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

نکات مهم در خرید کالا های کارکرده

برای خرید مطمئن کالا های کار کرده به یک سری نکات باید دقت داشته باشید.

از نکات مهم میتوان به لیست زیر اشاره کرد:

  • کالای مورد نظر خود را جست و جو کنید.
  • بررسی عملکرد.
  • بررسی بدنه و کیفیت.
  • امتحان کردن وسایل الکترونیکی و برقی مخصوصا لوازم خانه دست دوم.
  • زمان عودت و بازگردانی.

با توجه به نکات ذکر شده در بالا میتوانید به راحتی خرید مطمئنی داشته باشید.

سایت‌های خرید و فروش لوازم دست دوم

سایت‌هایی بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند. با این همه تنها چندتا از آن‌ها به موفقیت رسیده‌اند و توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند. در زیر به معرفی این وب‌سایت‌های کارآمد پرداخته‌ایم.

شاید برای شما هم سوال شده باشه که اجناس دست دوم کجا بفروشم؟

در ادامه به تعدادی از بهترین سایت های خرید و فروش کالای دست دوم اشاره خواهیم کرد.

رایگان بفروش

رایگان بفروش

تیم رایگان بفروش با کمک شرکت طراحی وب سایت دارکوب وب سایتی برای عزیزان و کاربران گرامی طراحی و در دسترس قرار داده اند تا بتوانید تبلیغ کسب و کار خود و خرید و فروش کالا های خود را به راحتی در این سایت انجام دهید.

برخی از خدمات و دسترسی های این سایت عبارت اند از:

1. ثبت آگهی رایگان برای تبلیغ کسب و کا و خرید و فروش کلا های دست دوم.

2. ثبت رپورتاژ آگهی برای تبلیغ کسب و کار و ارائه خدمات.

3. ثبت پست مهمان برای تبلیغ بیشتر در این سایت.

4. راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش کالا های خود در سایت رایگان بفروش.

5. خرید و فروش کالا های خود به وسیله گروه خرید و فروش کالای دست دوم رایگان بفروش با شماره گیری 02122383204.

در این سایت فعالیت هایی مثل فروش لوازم منزل فوری به راحتی انجام میشود زیرا این سایت قابلیتی به نام ویژه سازی دارد که شما یتوانید با پرداخت 50 هزار تومان آگهی رپورتاژ و پست مهمان های خود را ویژه سازی بکنید

با ویژه سازی مطالب شما در مکانی بخصوص در سایت نمایش داده میشود و لینک های درون مطالب از قابلیت نوفالو خارج شده و قابلیت فالو میگیرد و برای لینک سازی نیر این امر یک امر عالی به حساب میاید.

شیپور

tled شیپور جزویکی از سایت های دسته بندی بهترین سایت فروش لوازم خانگی دست دوم شمرده می‌شود.

 با کمک این وب‌سایت می‌توانید به‌راحتی طیف وسیعی از کالاهای مورد نظرتان را به‌ فروش برسایند. قبل از هر چیزی، رابط کاربری ساده و در عین مدرن سایت نظر کاربران را به‌ خود جلب می‌نماید. این قابلیت باعث شده تا کاربران راحت‌تر با وب‌سایت کار کنند و از قابلیت‌های آن بهره ببرند. عملکرد سریع سایت نیز یکی از ویژگی‌های دوست داشتنی شیپور محسوب می‌شود. گذشته از این، شیپور به فیلتر مکان نیز مجهز شده است. به این ترتیب اگر به سایت اجازه دهید، موقعیت مکانی شما را شناسایی می‌کند و سپس برطبق آن آگهی‌های مورد نظرتان را به نمایش می‌گذارد. مثلا اگر در اصفهان زندگی می‌کنید، طبیعتا آگهی‌هایی نشان داده می‌شوند که از این شهر هستند.

تقریبا در شیپور می‌توانید هر چیزی را به فروش برسانید یا خریداری نمایید. فرقی نمی‌کند که نیاز به یک تلویزیون داشته باشید یک تلفن همراه؛ در هر صورت قادرید از سایت مذکور برای خرید یا فروش کالای مورد نظرتان بهره ببرید. حوصله ندارید به سایت شیپور سر بزنید؟ مشکلی نیست! شرکت سازنده اپلیکینش‌ وب‌سایت خود را برای پلت‌فرم‌های مختلف ارائه نموده تا هر کسی (چه دارندگان گوشی‌های اپل و چه اندرویدی‌ها) از برنامه شیپور استفاده کنند. به این ترتیب می‌توانید سریع‌تر اقدام به انجام کارهای خود نمایید. به‌تازگی قسمتی نیز به‌نام فروشگاه‌ها افزوده شده که در آن قادر به دیدن ویترین بهترین فروشگاه‌های ایران خواهید بود. در حقیقت با کمک این ویژگی جذاب فروشندگان می‌توانند مغازه‌ای مجازی داشته باشند و محصولات مخصوص به خود را به فروش برسانند.

دیوار

etled اگر می‌خواهید یکی از بهترین سایت‌های خرید و فروش وسایل دست دوم منزل را تجربه کنید، حتما به سایت دیوار سر بزنید.

 در واقع این وب‌سایت به شما این اجازه را می‌دهد تا تقریبا هر چیزی را به فروش برسایند. همچنین مشتریان نیز می‌توانند محصول مورد نظر خود را هر چه‌قدر که در بازار کمیاب باشد، در دیوار پیدا کنند. طیف وسیعی از کالاها حضور دارند تا سریع به خواسته خود برسید و محصولات دل‌خواه‌تان را پیدا کنید. اما خوش‌بختانه دیوار تنها به محصولات محدود نمی‌شود. در این وب‌سایت حتی می‌توانید به خدمات مختلف نیز دسترسی داشته باشید. برای مثال روزانه صدها (یا حتی بیش‌تر) آگهی‌های مربوط به بخش خدمات در سایت مذکور منتشر می‌شوند که به‌لطف آن‌ها قادرید مثلا خانه خود را تمیز کنید یا ماشین خود را به کارواش ببرید.

جالب این‌جاست که بعضی اوقات آگهی‌های استخدام نیز در این سایت‌ها درج می‌شوند که می‌تواند علاقه‌مندان را به خود جلب کند. دیوار هم مثل دیگر سایت‌های معتبر حوزه خرید و فروش لوازم دست دوم به فیلتر مکان مجهز شده تا به‌سرعت بتوانید به کالاهای منطقه خودتان دسترسی داشته باشید. در واقع این قابلیت برای این در نظر گرفته شده تا بدون سفر کردن و هزینه زیاد برای حمل و نقل بتوانید اقدام به خرید یا فروش یک کالای منحصر به فرد کنید. ثبت آگهی نیز مثل شیپور رایگان است. اما برای این‌که بتوانید نظر بسیاری از کاربران را به آگهی خود جلب کنید، باید مبلغی را بپردازید. قسمتی به‌نام بلاگ هم تدارک دیده شده که به شما در یک خرید رضایت‌بخش یا یک فروش موفق کمک می‌کند.

فروش رایگان

qsds یکی دیگر از سایت‌های موفق حوزه ثبت آگهی لوازم دست دوم، فروش رایگان است.

 با کمک این سایت می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن و بدون هزینه کالاهای دست دوم خود را به فروش برسانید و آن را در دسترس هزاران نفر قرار دهید. شما می‌توانید املاک، محصولات دیجیتال و طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را در این سایت قرار دهید. خوش‌بختانه برای این‌که راحت‌تر خرید کنید، فیلتر مکان هم افزوده شده تا تنها قادر به دیدن کالاهای شهر خود باشید. برخلاف بیش‌تر سایت‌ها که تنها به نمایش کالاهای دست دوم می‌پردازند، در فروش رایگان می‌توانید تنوع عظیمی از محصولات نو را مشاهده کنید که از فروشگاه‌های معتبر تهیه شده‌اند.

در حقیقت فروشگاه‌ها نیز قادر به فروش محصولات خود در فروش رایگان هستند که مزیتی بزرگ برای چنین سایتی محسوب می‌شود. ولی این سایت تنها به محصولات ختم نمی‌شود. این اجازه به شما داده شده تا خدمات خود را در وب‌سایت فروش رایگان قرار دهید و اقدام به جذب مشتریان بیش‌تری نمایید. کاربران نیز قادرند از طیف وسیعی از خدمات استفاده کنند و کارهای خود را با کیفیت بالاتر و قیمت کم‌تر به پایان برسانند. ناگفته نماند طراحی ساده فروش رایگان باعث شده تا بدون مزاحمت المان‌های پرزرق و برق به خواسته خود برسید و کار خود را انجام دهید.

اما سوال اصلی این‌جاست که چگونه می‌توانیم بازدید آگهی‌ها را افزایش دهیم؟ شما می‌توانید از قابلیت آگهی ویژه سایت فروش رایگان بهره ببرید. در واقع با استفاده از این قابلیت می‌توانید با پرداخت مبلغ بسیار اندکی صاحب یک آگهی ویژه شوید که بیش‌تر توجه کاربران را به‌سمت خود جلب می‌نماید.

آل‌بی

etlewqsd با این‌که آل دیجیتال یک وب‌سایت برای خرید کالاهای دیجیتال است، اما به‌تازگی بخشی به‌عنوان آل‌بی را طراحی نموده که در آن‌جا می‌توانند کاربران در محیطی امن اقدام به خرید کالاهای دست دوم از کاربران دیگر نمایند.

آل‌بی با طراحی ساده سریعا شما را به خواسته‌تان می‌رساند و صدها و شاید هزاران محصول را میزبانی می‌کند. به این ترتیب می‌توان گفت تقریبا هر چیزی را می‌توانید در این سایت خرید و فروش لوازم دست دوم پیدا کنید. ثبت کالاها نیز مثل دیگر وب سایت‌های این لیست کاملا رایگان است و فقط برای افزایش بازدید آگهی‌تان باید مبلغی را بپردازید. از آن‌جا که آگهی‌ها تنها زمان نسبتا کوتاهی در صفحه نخست سایت باقی می‌مانند.

اما آل‌بی تنها به محصولات کارکرده خلاصه نمی‌شود، در این سایت کارآمد می‌توانید اقدام به خرید محصولات نو یا در حد نو کنید که زمان زیادی از استفاده آن‌ها نگذشته است و کاملا سالم هستند. این کالاها قیمت کم‌تری نسبت به نمونه‌های موجود در فروشگاه‌ها دارند و برای همین به لطف آل‌بی قادر به تجربه خریدی عالی خواهید بود. جالب این‌جاست که با کمک آل‌بی نیازی نیست حتما کالاهای شهرتان را خریداری نمایید. شما می‌توانید حتی از کسانی که در گوشه و کنار کشور نیز زندگی می‌کنند، خرید نمایید.

آل‌‌بی به شما این ضمانت را می‌دهد که بی‌شک کالا را دریافت خواهید کرد. دیگر نیازی نیست وقت‌تان را تلف کنید و با فروشنده قرار بگذارید. مثل کالاهای نو، می‌توانید با چند کلیک محصول مورد نظرتان را آنلاین خریداری نمایید و پول آن را پرداخت کنید. بعد از چند روز کاری نیز محصول به‌دست می‌رسد.

دست دو

etleqsd این سایت یکی از دیگر نمونه‌های موفق بازار در بخش خرید و فروش لوازم دست دوم است.

وب سایت دست دو این اجازه را به شما می‌دهد تا در محیطی امن به خرید کالاهای مورد نظرتان بپردازید. در دست دو طیف گسترده‌ای از محصولات گردآوری شده‌اند که گفتنی‌ست هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در حقیقت تفاوتی ندارد که چه نیازی داشته باشید، سایت دست دو نیاز شما را بدون هیچ کم و کاستی برآورده می‌سازد. مثل دیگر سایت‌های این لیست می‌توانید به صورت رایگان اقدام به درج آگهی‌های خود نمایید. اما لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید نظر کاربران بیش‌تری را به‌سمت خو جلب نمایید، باید از طرح ویژه‌سازی آگهی بهره ببرید. به این ترتیب با پرداخت مبلغی می‌توانید آگهی‌ خود را در صدر جدول بگنجانید و به این ترتیب راحت‌تر محصول را به فروش برسانید.

از قلم نیفتد بخش املاک نیز در سایت دست دو به‌چشم می‌خورد و به این ترتیب حتی می‌توانید خانه‌تان را با کمک دست دو خریداری نمایید.

ایسام

Untitled در ایسام می‌توانید به صورت رایگان اقدام به درج کالاهای خود نمایید.

این سایت از قابلیت‌های فراوانی و یک رابط کاربری مدرن بهره می‌گیرد که موجب جذب بیش‌تر کاربران می‌شود. به این ترتیب به‌سرعت می‌توانید کالاهای مورد نظرتان را در ایسام به فروش برسانید. همچنین طیف وسیعی از محصولات در اختیارتان قرار گرفته‌اند و از این رو هر نیازی داشته باشید، پوشش داده می‌شود. بخش نیز به‌نام خوش‌قیمت‌ها در نظر گرفته شده که در این قسمت محصولاتی (عمدتا دیجیتال) با قیمت‌های رقابتی و استثنایی درج شده‌اند.

هر روز این بخش آپدیت می‌شود و برای همین می‌توانید همیشه به بهترین کالاها با بهترین قیمت دسترسی داشته باشید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با خرید و فروش لوازم دست دوم آشنا بکنیم.

در این مطلب به شما نکته هایی درباره خرید لوازم کارکرده را گفتیم که با توجه به آنها میتوانید خرید بهتر و مطمئن تر را داشته باشید.

و در پایان به شما تعدادی سایت خرید لوازم دست دوم معرفی کردیم تا در زمان هایی که قصد فروش اثاثیه منزل دست دوم را دارید به راحتی این امر را انجام بدهید. این سایت ها علاوه بر کمک کردن به شما در انجام خرید و فروش اجناس دسته دوم، به شما کمک خواهد کرد تا از  قیمت وسایل دست دوم  خود با خبر بشوید.

در پایاین امیدوار هستیم تا درباره خرید فروش دست دوم لوازم خانگی و ... به شما کمک کرده باشیم.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

ثبت آگهی فروش خودرو

در گذشته بسیار افرادی بودند که بدون اطلاع از قیمت خودرو خریدو فروش می کردند و یا چه بسیار کسانی که برای مطلع شداز...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد