جستجو

تاریخچه وبسایت به اشتراک گذاری ویدئو آپارات

(15 رای)
به روز رسانی: 10 مهر 1398 ساعت 13:07:15
تاریخ ثبت: 30 شهریور 1398 ساعت 05:01:12
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/18248

اشتراک گذاری ویدئو


اینترنت از زمانی به صورت عمومی در دسترس مردم قرار گرفت تا به امروز در حال پیشرفت است و موارد بسیار زیاد و غیر قابل باوری را هم به خود افزوده است که یکی از آن موارد اشتراک گذاری ویدئو می باشد که در مقام اول وبسایت یوتوب قرار دارد. در واقع از زمانی که یوتوب وبسایت خود را احداث کرد وبسایت های زیاد دیگری به دنبال راه اندازی و جذب طرفدار بودند تا اسم خود را بر سر زبان ها بیاندازند و اما در آخر وبسایت آپارات توانست یک مرکز اشتراک گزاری ویدئو برای ایرانیان راه اندازی نماید که تا به امروز امتحانات خود را به خوبی پس داده است.

تاریخچه وبسایت به اشتراک گذاری ویدئو آپارات-1

آپارات


همانطور که ذکر شده است آپارات یک وبسایت اشتراک گذاری ویدئو به حساب می آید و مرکز اشتراک گذاری ویدئو آپارات توسط شرکت فناوران ایده پرداز صبا راه اندازی شده است که مدیریت آن ها بر عهده محمد جواد شکوری مقدم می باشد. در واقع آپارات در سال 1392 از سوی جشنواره وب ایران در بخش چند رسانه‌ای بر خط به انتخاب کارشناسان برگزیده شد و در سال 1390 عنوان بهتری وبسایت یا وبگاه فیلم را توانست کسب کند یکی از مهم ترین افتخارات این وبسایت دارای رتبه دوم الکسا در ایران و بعد از گوگل می باشد.

تاریخچه آپارات


وبسایت اشتراک گذاری ویدئو آپارات پس از یک سال از ارائه سرویس خود تصمیم بر راه اندازی نسخه اندرویدی خود کرد که طولی نکشید تا در دسترس عموم قرار بگیرد. پس از آن در دی ماه 1391 تعداد بازدید روزانه ویدوهای آپارات کم کم از مرز یک میلیون گذشت و در همان راستا در تیر ماه 1392 نسخه آیفون یا آی او اس خود را معرفی کرد و در اختیار کاربران خود قرار داد. این وبسایت جهت جذب طرفدار و بازدید بیشتر در آذر ماه 1392 اولین مسابقه خود را با عنوان مهمان طهران با همکاری شهرداری تهران برگزار کرد و پس از آن در فروردین 1393 نسخه دوم آپارات اندرویدی خود را در دسترس عموم قرار داد پس از تمامی این مسائل انتظار آپارات پایان یافت و در اردیبهشت 1393 حساب کاربری ریاست جمهوری اسلامی و ریاست جمهوری در آپارات ایجاد شد و با گذشت زمان آپارات قابلیت های جدیدی به خود اضافی نمود که یکی از آن ها آپارات کودک و دیگری استریم آنلاین است و هم اکنون آپارات روزانه بالای 10 میلیون و ماهیانه 37 میلیون بازدید دارد.

تاریخچه وبسایت به اشتراک گذاری ویدئو آپارات-2

آپارات کودک


آپارات هم مانند بسیاری از وبسایxت های دیگر به دنبال پیشرفت و ارائه سرویسی مطمئن و قابل اعتماد می باشد. این وبسایت اشتراک گذاری ویدئو از ابتدای مرداد ماه 1394 قابلیت جدیدی با عنوان آپارات کودک به سرویس خود اضافه نمود که وبسایت آپارات به عنوان یکی از سرویس های مطمئن برای کودکان به حساب می آید که توجه بسیاری از والدین را به خود جلب کرد. در واقع آپارات ده ها هزار کارتون جذاب را برای این بخش اختصاص داده که همگی آن ها توسط مسئولین این شرک آماده شده‌اند هم‌چنین گفتنی است که نسخه آپارات کودک در سیستم عامل اندروید هم موجود می باشد.

استریم آنلاین آپارات


دنیای اینترنت علاوه بر اشتراک گذاری ویدئو نیازمند گزینه دیگری به نام استریم یا اشتراک گذاری آنلاین و یا زنده همانند تلویزیون بود که در مقام اول وبسایت twitch و سپس Youtube توانستند طرفداران زیادی جذب کنند به طوری که بسیاری از گیمرها و آهنگسازان و سایر زمینه های دیجیتالی و آنالوگی در وبسایت های ذکر شده ویدئو زنده از خود به اشتراک می گذارند. آپارات هم که از پیشرفت روازنه و کسب در آمد بیشتر بدش نمی آید سرویس استریم آنلاین را در دسترس کاربران در سال 1396 قرار داد که بسیاری از گیمرها را بسیار خوشحال نمود. گفتنی است که وبسایت آپارات همانند سایر وبسایت های استریم آنلاین قابلیت حمایت مالی دارد و در برنامه های آینده خود به دنبال ایجاد قابلیت استریم آنلاین کنسول های بازی چون ps4 و xbox بر روی وبسایت خود می باشد.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تاریخچه وردپرس

تاریخچه وردپرس به بیش از ۱۵ سال می رسد. ورد پرس به وبلاگ ها، وب سایت ها و حتی فروشگاه های تجارت الکترونیکی نیرو بخشیده...

تاریخچه نتورک مارکتینگ در جهان

تاریخچه نتورک مارکتینگ در جهان به ما کمک می کند تا بتوانیم فرایند و کارایی نتورک مارکتینگ را بدرستی دریابیم. بازاریابی...

تاریخچه بازاریابی شبکه ای

شاید با شنیدن اسم بازاریابی شبکه ای اولین چیزی که به ذهنتان می رسد شرکت های هرمی و کلاهبرداری باشد اما در این مقاله...

چرا خرید فیلم به صورت آنلاین بهتر است؟ + معرفی بهترین سایت‌های اشتراک فیلم و سریال

در دنیای امروزه، باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از ابزارهای دیجیتال و آنلاین، بحث خرید فیلم و سریال...

تاریخچه وب سایت شیپور

تاريخچه وب سايت شيپور پيشرفت و توسعه جهان در تمام زمينه ها حاصل تفکر و انديشه، جستجو، کاوش، تحقيق و پژوهش و تلاش...

دانلود تصویر و ویدئو از اینستاگرام

روش های دانلود تصویر و ویدئو از اینستاگرام از جمله سوال های بسیار مهمی می باشد که شاید شما نیز با آن برخورد کرده...

ثبت درخواست رفع فیلتر وبسایت

فیلتر تقریبا 90 درصد کسانی که با اینترنت هر روز کار می کنند حداقل یک بار با وبسایتی که فیلتر شده است مواجه شده‌اند...

تاریخچه کافه بازار

کشور ایران در سال‌های اخیر (و به‌طور کل دهه‌های گذشته) و در حال حاضر مدام در معرض تحریم‌های مختلف بین‌المللی...

تاریخچه وب سایت دیوار

وب سایت اینترنتی دیوار مدتی هست که یکی از سایت های محبوب و شناخته شده بین مردم ایران هست که از امکانات آن برای خرید...

تاریخچه وب‌سایت گوگل

تعداد افرادی که تاریخچه وبسایت گوگل را می‌دانند بسیار کم است در صورتی که بسیاری از ما برای کوچک‌ترین کار­­های...

تاریخچه وب سایت خرید و فروش آمازون

اگر بخواهیم بهترین و کارآمدترین شاهکارهای بشریت را لیست کنیم، نباید از فروشگاه‌های اینترنتی غافل شویم. با ظهور...

تاریخچه دیجی کالا

همه چیز ازیک تجربه ناخوشایند برای برادران محمدی در سال 84 آغازشد. سعید و حمید محمدی که در آن زمان حرفه عکاسی دیجیتال...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد