موتور جستجو (فیلترها)

تاکتیک­ های دیجیتال مارکتینگ

(1 رای)
تاریخ ثبت: 01 تیر 1399 ساعت 01:02:03
به روز رسانی: 29 شهریور 1399 ساعت 19:09:29

وقتی نوبت به استراتژی­ های دیجیتال مارکتینگ می­رسد، فهرست طولانی از تکنیک­ها یا تکنولوژی­های در دسترس در اختیار شماست. وقتی تعداد زیادی استراتژی و تاکتیک دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، کدام یک اصلی‌تر و اساسی‌تر است؟ برای رقابت در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ که امروزه تبدیل به رقابت سختی شده است، باید بر تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ تمرکز کنید. به احتمال زیاد در مورد این تاکتیک‌ها اطلاعاتی دارید، اما برای استفاده کارآمد از آن­ها به جزئیات بیشتری از هر یک از آن‌ها نیاز دارید. در ادامه مهم‌ترین آن‌ها برای شما آورده شده است. جزئیات مربوط به هر یک را مطالعه کرده و سپس المان‌های مورد نیاز خود را ارزیابی کنید.




[caption id="attachment_32000" align="aligncenter" width="800"]دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ[/caption]

سئو (SEO)


تاکتیکی مهم‌تر از سئو برای دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد. اگرچه الگوریتم‌های گوگل هنوز هم گیج‌کننده هستند اما اگر مفهوم آن را به درستی درک کنید، عملکرد آن را پیش‌بینی خواهید کرد. اگر واقعاً به دنبال کسب موفقیت هستید، بهتر است از یک متخصص سئو برای مدیریت محتوایتان بهره ببرید. می‌توانید خود اصول پایه‌ای آن را بیاموزید اما به فردی نیاز خواهید داشت که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد و در انتخاب بهترین راه های ارتقای سئو، به شما کمک کند.


یک استراتژی جدید شامل الزامات HTTPS موثر بر نتایج سئو است. اگر به استفاده از صفحات HTTP عادت دارید، گوگل به شما توصیه می‌کند که به فرمت HTTPS سوئیچ کنید. دلیل استفاده از این فرمت جدید این است که بسیاری از فرمت‌های تماس صفحات HTTP از امنیت کافی برخوردار نیستند. حال که قرار است گوگل آن‌ها را با عنوان "ناامن" برچسب‌گذاری کند، بروزرسانی وبسایت به فرمت HTTPS یک امر ضروری است. در غیراین‌صورت، برچسب "ناامن" موجب تضعیف رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو خواهد شد. برای این کار از یک متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید.



بازاریابی موتور جستجو


اگر در زمینه‌ی بازاریابی موتور جستجو تازه‌وارد هستید، معمولاً از فرم مختصر آن یعنی SEM استفاده می‌کنید. این تاکتیک یکی از روش‌‌های بازاریابی اینترنتی است که در آن با استفاده از روش‌های تبلیغات پولی، SERPهای خود را افزایش می‌دهید. در این زمینه نیز بهتر است از کمک یک متخصص استفاده کنید، خصوصاً با متخصصی که در زمینه‌ی تبلیغات گوگل تجربه دارد. در مورد تبلیغات گوگل، ابتدا باید با روند کار آشنا شوید.


آن چه که شما را متعجب خواهد کرد این است که تبلیغات گوگل ازطریق شخصی‌سازی ارائه شده توسط گوگل بسیار آسان انجام می‌گیرد. گزینه‌های متعددی برای شما ارائه می‌شود و شما می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغات به صورت گرافیکی، ویدئوی یوتیوب، جستجوی مبتنی بر متن یا تبلیغات درون برنامه‌ای موبایل باشد. نوع انتخاب شما، به سبک کسب و کار و مشتریان هدف شما بستگی دارد.


فرصت‌های تبلیغات پولی دیگر مانند تبلیغات فیسبوک را فراموش نکنید. تبلیغات فیسبوک، فرمت‌های تبلیغات چندگانه‌ی شخصی‌سازی شده را برای شما ارائه می‌دهد.




[caption id="attachment_32001" align="aligncenter" width="800"]بازاریابی موتور جستجو بازاریابی موتور جستجو[/caption]

بازاریابی جستجوی محلی


در طی چند سال اخیر تمرکز بیشتری بر بازاریابی جستجوی محلی معطوف شده است. این‌گونه به نظر می‌رسد که این اهمیت در دهه‌ی پیش رو نیز ادامه داشته باشد چرا که کسب و کارهای محلی متوجه ارزش جذب مشتریان محلی شده‌اند. برای شروع کار با بازاریابی جستجوی محلی، از گوگل استفاده کنید. ازطریق Google My Business، فهرستی از جستجوهای دیگر بر اساس کلمات کلیدی ایجاد کنید. گوگل به شما اجازه می‌دهد تا فهرست خود را بروزرسانی کنید.


از اهمیت مرور نظرات آنلاین و شهرت مجازی خود غافل نشوید. در رسانه‌های اجتماعی، شروع مکالمات و ارسال پست‌هایی با محتوای هدف به بازاریابی شما کمک خواهد کرد.



بازاریابی محتوا


به عنوان یک رشته‌ی متصل به بازاریابی ورودی، بازاریابی محتوا بخش بزرگی از جذب مخاطبان هدف را بر عهده دارد. در نتیجه، یکی از مهم‌ترین تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید. آن چه که در بازاریابی محتوا حائز اهمیت است، این است که باید محتوایی ارزشمند، مرتبط و پیوسته تولید کنید تا مصرف‌کننده را جذب نمایید.


امروزه، شما باید بر محتوایی تولید کنید که مخاطب را به وبسایت شما جذب کند. تنها استفاده از تاکتیک‌های سئو برای دستیابی به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو کافی نیست. بنابراین، همیشه محتوا را در اولویت قرار دهید. برای بازاریابی محتوا باید بر محتوای موبایلی، تبلیغات بومی، بازاریابی اینفلوئنسرها و اتوماسیون بازاریابی تمرکز کنید. در بین موارد فوق‌الذکر بر محتوای موبایلی تمرکز ویژه‌ای داشته باشید زیرا امروزه %50 از تمام دستگاه‌های جهان را گوشی‌های موبایل تشکیل می‌دهند. این محتوا بر تبلیغات دیجیتالی شما تاثیرگذار خواهد بود.




[caption id="attachment_32002" align="aligncenter" width="800"]بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا[/caption]

بازاریابی ایمیل


جای شک نیست که تابه‌حال از بازاریابی ایمیل استفاده کرده‌اید اما تا چه اندازه موثر بوده است؟ بازاریابی ایمیل یکی از ابزارهای عالی برای تولید هرچه بیشتر ترافیک نسبت به روش‌های بازاریابی دیگر است. شما همچنین می‌توانید نرخ فروش خود را افزایش دهید. اگر از هزینه‌های زیاد سایر تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ خسته شده‌اید، بازاریابی ایمیل یکی از به صرفه‌ترین روش‌هاست. از آن جایی که می‌توان این روش را با بازاریابی شبکه اجتماعی ترکیب کرد، یکی از یکپارچه‌ترین روش‌های بازاریابی به حساب می‌آید زیرا می‌توانید آیکون‌های شبکه اجتماعی را به آن اضافه کنید.



بازاریابی شبکه اجتماعی


حتماً تابه‌حال از بازاریابی شبکه اجتماعی استفاده کرده‌اید. با این وجود، برای کارآمدتر کردن آن چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ برای جلب توجه مخاطبان امروزی، نکات متعددی وجود دارد که یکی از آن‌ها اتوماسیون پست‌هاست به گونه‌ای که محتوا وقتی مخاطب آماده‌ی خواندن است، پست می‌شود. استفاده از ابزارهایی مانند Hootsuite برای زمان‌بندی پست‌ها به دستیابی به کاربران در مناطق زمانی دیگر کمک می‌کند. علاوه بر این، استخدام اینفلوئنسرها برای انتشار پست در کانال‌های محبوب شبکه اجتماعی را از یاد نبرید.




[caption id="attachment_32003" align="aligncenter" width="800"]بازاریابی شبکه اجتماعی بازاریابی شبکه اجتماعی[/caption]

اتوماسیون بازاریابی


همان‌طور که ذکر شد، اتوماسیون بازاریابی یک المان مهم در بسیاری از تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید. به طور کلی، داشتن اطلاعات بیشتر در مورد آن باید در اولویت قرار گیرد زیرا اتوماسیون بازاریابی، به یک استاندارد جهانی کسب و کار تبدیل شده است.


امروزه، حدود %91 از کسب و کارهای موفق، اتوماسیون بازاریابی را یک المان مهم در موفقیت عنوان می‌کنند. بر این اساس، چشم‌اندازی از بازاریابی در زمان کنونی و در آینده پیش روی شماست. برای رسیدن به موفقیت در اتوماسیون بازاریابی، از پلتفورم CRM با اتوماسیون بازاریابی داخلی کمک بگیرید. اتوماسیون مستقیم محتوای بازاریابی به فهرست محتوایی به شما کمک می‌کند تا تمام تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ خود را با هم ادغام کنید و نیازی به استفاده از منابع مجزا نیست.

نظرات

سوالات

ثبت نظر (5 امتیاز)

سوال جدید (5 امتیاز)


نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

بهترین سایت‌های خرید و فروش

شناسایی بهترین سایت‌های خرید و فروش یکی از نیازهای ضروری زندگی انسان قرن 21 می‌باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی...

ثبت آگهی در نیازمندیهای همشهری

همه ما‌ می‌دانیم که دنیای ما روز به روز به سمت و سوی ماشینی شدن به پیش‌ می‌رود. عصر، عصر اینترنت است. گستردگی اینترنت...

بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما

با توجه به رشد گردشگری الکترونیک و اینترنتی شدن اکثر کارهای این حوزه، انتخاب بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما...

بهترین سایت های آگهی املاک

از گذشته تاکنون پیدا کردن خانه ایده آل برای زندگی همواره سخت و طاقت فرسا بوده است . رفتن به بنگاه های املاک برای...

بهترین روش های تبلیغات برای وب سایت ها

چند نمونه از تبلیغات موثر برای وب سایت ها روش های زیادی جهت تبلیغ سایت ها وجود دارد اما باید این نکته را در نظر...

بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ

واژه "دیجیتال مارکتینگ " برای عده بسیاری از افراد تازه کار در حوزه تبلیغات و حتی افرادی که قصد دارند وارد این حوزه...

بهترین روش های تبلیغات برای وب سایت ها

چند نمونه از تبلیغات موثر برای وب سایت ها روش های زیادی جهت تبلیغ سایت ها وجود دارد اما باید این نکته را در نظر...

سایت های تبلیغاتی رایگان

بازاریابی اینترنتی که این روز ها طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی به دنبال تبلیغات کسب و کار خود به این شیوه هستند...

بهترین فروشگاه های اینترنتی در کشور

فروشگاه های اینترنتی وب سایت هایی هستند که مجموعه ای از محصولات را بر اساس نیاز کاربر و همچنین امکانات خود مجموعه...

بهترین سایت‌های آگهی استخدام

یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما در سال‌های اخیر، مسئله بیکاری است و افرادی زیادی از این موضوع رنج می‌برند. جدا از...

بهترین سایت های خبر ورزشی

امروز با این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین وبسایت های خبر ورزشی که بر اساس رتبه الکسا لیست شدن رو به شما معرفی...

بهترین سایت های اخبار اقتصادی در کشور

اقتصاد برای تمامی کشورها اهمیت زیادی دارد. در حقیقت اقتصاد پویا می‌تواند باعث قدرت‌مندتر شدن یک کشور شود. شرکت‌های...

معرفی سایتهای خرید و فروش در ایران

با توجه به دامنه وسیع دنیای مجازی، فروشگاه های اینترنتی زیادی برای رفع نیازهای مردم راه اندازی شده است. امروزه...

کدام شبکه های اجتماعی برای بازاریابی مناسب‌ترند؟

با گسترش و نفوذ اینترنت، شبکه‌های اجتماعی به وجود آمدند و باعث شدند که ارتباط بین انسان‌ها در دنیا، وارد فصل جدیدی...

بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو

تعریف سئو و چند نکته درباره SEO اگر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی...

بهترین سایت های دانلود فیلم

یکی از بهترین سرگرمی های افراد، در هر رده سنی و فرهنگی، تماشای فیلم و سریال ایرانی و خارجی است. همه روزه تعداد زیادی...

درباره ما | راهنما | قوانین و مقررات | کاربران | تماس با ما | مقالات | اینستاگرام
طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است