جستجو

بهترین وب سایت های برگزاری کلاس آنلاین

(16 رای)
به روز رسانی: 03 آبان 1399 ساعت 12:30:58
تاریخ ثبت: 04 مهر 1399 ساعت 19:02:54
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/38010
برای بسیاری از افراد وب سایت های برگزاری کلاس آنلاین، فرصت فوق العاده ای بوده که از آن بهره ی فراوان برده اند. آیا شما هم با این وب سایت ها آشنایی دارید؟ دوره هایی که کمتر از یک ترم دانشگاه وقت می گیرند و هر موضوعی را بخواهید پوشش می دهند، شگفت زده تان می کند؟

چه پنج ساله باشید چه نود و پنج ساله، اینترنت چیزهای مفید زیادی برای ارائه دارد. یکی از آن موارد آموزش های آنلاین می باشد. تنها کاری که باید انجام دهید، ثبت نام در یکی از آنهاست.

آموزش دوره های آکادمیک Coursera


سایت آموزش آنلاین Coursera

Coursera یکی از بهترین وب سایت های آموزش آنلاین برای دانشجویان است که با دانشگاه ها و سازمان های سراسر جهان همکاری می کند. Coursera یک بانک اطلاعاتی گسترده شامل موضوعات و مطالب مختلف دارد که شامل دوره های آموزشی بسیاری از دانشگاه های برتر، موزه ها و ... می باشد. این سایت بستری قدرتمند برای آموزش به صورت رایگان است. اگر می خواهید موضوعات مختلفی را مطالعه کنید یا دوره های آموزشی را از مدارس مختلف بگذرانید، Coursera بسیار سودمند است.

موضوعات به طور گسترده شامل هنر و علوم انسانی، ریاضیات و منطق،IT و زبان های مختلف است. دانش آموزان می توانند از امکاناتی مانند کلاس آنلاین، سخنرانی های ویدئویی، آزمون های آنلاین، تالارهای گفتگوی گروهی و پروژه های عملی استفاده کنند. Coursera سازگار با موبایل است، بنابراین به راحتی در دسترس می باشد. این سایت آموزش آنلاین می تواند به دانشجویان امکان دسترسی به دوره های آکادمیک را داده و آن ها را موفق به اخذ مدرک دانشگاهی نیز کند.

Coursera بیش از 35 میلیون دانشجو و دانش آموز، 150 دانشگاه، 2700 دوره آموزشی، 250 تخصص و چهار مدرک دارد. تخصص ها و مدارک بر اساس نوع شان قیمت متفاوتی دارند. مدرسین دوره، متخصصانی از کالج ها و دانشگاه های برتر جهان هستند. از جمله دوره های رایگان می توان یادگیری ماشین، علم رفاه و مذاکره را نام برد.

محتوای آموزشی Khan Academy


دوره های آموزشی آکادمی Khan


آکادمی خان با همکاری بسیاری از مدارس متوسطه، یک رابط کارآمد و کاملاً سازمان یافته را ارائه می دهد. این آکادمی با آموزش بسیاری از دوره ها به صورت رایگان، موضوعات متنوعی را پوشش می دهد. در حال حاضر این آکادمی آنلاین به عنوان یکی از بهترین سایت های آموزش مجازی برای معلم ها و دانش آموزان خودنمایی می کند. محتوای آکادمی خان به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی و ... ارائه می شود. محتوای ویدیویی آن در یوتیوب نیز قابل جستجو می باشد.

دوره های آنلاین Open Culture


کورس های آنلاین Open Culture

اگر در تلاش برای دستیابی مطالب مورد نظر خود هستید، دوره های آموزش آنلاین Open Culture را امتحان کنید. این سایت 1000 سخنرانی، فیلم و پادکست از دانشگاه های سراسر جهان را در اختیار دارد. یکی از خصیصه های مهم سایت این است که دارای مطالب ویژه ای است که فقط در سایت های خصوصی دانشگاه ها یافت می شود. بدان معنا که شما می توانید صدها دوره دانشگاهی پیدا کنید، بدون اینکه مجبور شوید از سایت خود هر دانشگاه به صورت مجزا بازدید کنید. این سایت آموزشی دارای دوره های آنلاین از انگلستان، استرالیا، ولز و بسیاری از دانشگاه های ایالتی در سراسر ایالات متحده است.

ناگفته نماند Open Culture بهترین وب سایت آموزشی است که کلاس آنلاین و آموزش رایگان را بصورت سرگرمی ارائه می دهد. برای یادگیری فلسفه و ادبیات، تاریخ، زیست شناسی و فیزیک می توانید این وب سایت آموزشی را انتخاب کنید. مطالب این سایت در کتاب های صوتی، تصویری و الکترونیکی موجود است و شامل بیش از 800 کتاب الکترونیکی و بالغ بر 300 درس زبان است.

کلاس های آنلاین Udemy


آموزش آنلاین با Udemy

دوره های رایگان Udemy از نظر مفهوم مشابه Coursera است اما به کاربران امکان ساخت دوره های آموزشی سفارشی را می دهد. این سایت با همکاری بسیاری از اساتید و مدارس عالی، پلتفرم را با تأکید فراوان بر محتوای با کیفیت بالا ترکیب می کند. دسترسی به بیش از 150،000 دوره (در بیش از 65 زبان تدریس شده) در طیف گسترده ای از موضوعات، مزیت ویژه ی این سایت آموزشی است. Udemy مخزن گسترده ای از دوره های آنلاین است و مباحث آن به طور گسترده در موضوعاتی مانند توسعه، تجارت، امور مالی، IT، بهره وری دفتر، توسعه شخصی، طراحی، بازاریابی، عکاسی، بهداشت، موسیقی و آموزش دانشگاهیان است. ظاهر دوره های Udemy ممکن است متفاوت باشد، زیرا سخنرانی ها می توانند شامل عناصر صوتی، ویدئویی، متنی و همچنین آزمون ها باشند.

دانش آموزان می توانند برای اطمینان از دوره ها پیش نمایش بگیرند. در صورت عدم رضایت، می توانید در 30 روز اول خرید، بازپرداخت کامل را درخواست کنید. پس از پرداخت هزینه، دسترسی مادام العمر به دوره را دریافت خواهید کرد و در پایان، این سیستم به دانشجویان گواهی پایان دوره می دهد. Udemy همچنین به صورت اپلیکیشن برای آیفون و اندروید در دسترس است. با این وجود این سایت، محتوای رایگان و پولی را با هم ارائه می کند.

آموزش رایگان Lifehack Fast Track


آموزش مجازی Lifehack

Lifehack به مهارت هایی اعتقاد دارد که زمان، انرژی و کیفیت کلی زندگی شما را چند برابر می کند. در این جهان که به سرعت در حال تغییر است، مهارت های آموزش سنتی دیگر جواب گوی آن نیست. نتیجه آنکه شما توانایی پرداختن به مهارت هایی که سال های طولانی زمان می برند را ندارید. این سایت آموزش آنلاین علاوه بر ارائه برخی از دوره های پولی که به شما کمک می کند به فرد موفق تری تبدیل شوید، لیستی از دوره های رایگان را ارائه می دهد که هدف آن ها ایجاد مهارت های متقابل عملکردی هستند که در بسیاری از جنبه های زندگی کار می کنند.

آموزش آنلاین Academic Earth


آموزش های رایگان Academic Earth

سایت دیگری که دارای دوره های مختلف است، Academic Earth است که دوره های درجه یک را از منابع مختلف گرد هم می آورد و بر ارائه موضوعات متنوع و گسترده در کلاس آنلاین، تمرکز دارد. اگر فقط به دنبال کلاس های دانشگاهی هستید، این وب سایت مناسب شماست. دوره های این سایت در زمینه هنر، علوم، علوم انسانی، اقتصاد، علوم کامپیوتر و موارد دیگر، به صورت رایگان است. Academic Earth دوره های آموزشی را با توجه به موضوع و آموزشگاه لیست می کند، بنابراین احتمالا پیدا کردن آنچه دقیقا مدنظر است، آسان تر باشد.

دوره های رایگان edX


دوره های آموزشی بهترین دانشگاه های دنیا با edX

یکی دیگر از گزینه های عالی برای آموزش مجازی و رایگان، edX است. این سایت با گردآوری دوره های متنوع از آموزشگاه های مختلف، دارای اطلاعات با کیفیت برای همه است. edX توسط هاروارد و MIT تاسیس شده است، یک سازمان غیرانتفاعی جهانی است که به دنبال حذف سه مانع آموزش سنتی یعنی هزینه، مکان و دسترسی می باشد. سایت مذکور دارای بیش از 20 میلیون دانش آموز و 2400 دوره از اکثر دانشگاه های دارای رتبه در جهان است.

Edx یکی از بهترین ارائه دهندگان دوره های آموزشی رایگان است. این دوره ها در سطح دانشگاه در انواع مختلف رشته ها ارائه می شود. شما می توانید موضوعات مختلفی مانند علوم کامپیوتر، زبان، علوم داده، مهندسی و موارد دیگر را مرور کنید. این پلتفرم آموزش های ویدئویی را ارائه می دهد، که مشابه گروه گفتگو در دانشگاه است که در آن دانش آموزان می توانند سوالات را برای استادان ارسال کنند.

آموزش آنلاین ALISON


سایت آموزش رایگان همراه با گواهی معتبر Alison

ALISON دارای طیف گسترده ای از کلاس های رایگان و جامع در زمینه فناوری، زبان، علوم، سواد مالی، مهارت های شخصی و کارآفرینی است. این سایت انواع فراگیران را از حرفه ای ها و مدیران گرفته تا معلمان و فریلنسرها هدف قرار می دهد. برخلاف سایت های قبلی که تاکنون به آن ها پرداختیم، ALISON یک سایت آموزش رایگان است که در برخی مناطق گواهی معتبر نیز ارائه می دهد و از طریق آموزش مجازی به شما کمک می کند تا مطالعه کنید، یاد بگیرید و گواهی بگیرید. این دوره های مختلف مربوط به زبان های خاص مانند انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و عربی می باشد.

دوره های رایگان iTunesU


دوره های آموزشی iTunes U

یک مکان بسیار مناسب برای آموزش آنلاین و رایگان iTunesU است، زیرا به طور یکپارچه با iPod یا هر دستگاه موبایل مربوط به کمپانی اپل اجرا می شود. در iPad ،iPhone یا iPod touch، کاربران می توانند برنامه iTunesU را اجرا کنند. کاربران دسکتاپ می توانند به iTunesU در گوشه سمت راست بالای فروشگاه iTunes دسترسی پیدا کنند. کاربران می توانند مطالب یادگیری را به روش های مختلف از جمله ژانر و موضوع جستجو کنند. با این حال، دوره های آموزشی اغلب ترکیبی از پادکست ها و ویدیو ها به صورت آموزش رایگان و محتوای پولی هستند. ITunesU  شامل دوره هایی با لیست وسیعی از موضوعات است، اما متاسفانه با دستگاه های تلفن همراه Android ،Google یا Windows سازگاری ندارد.

کلاس آنلاین Stanford Online


آموزش اینترنتی دانشگاه Stanford

Stanford Online دوره های خودآزمایی و مبتنی بر جلسه را ارائه می دهد که بسیاری از کلاس ها فقط از طریق میزبان های دیگر در دسترس هستند. برخی از دوره ها به iTunes نیاز دارند، اما بیشتر آنها در مرورگر وب قابل استفاده هستند. Stanford Online یک سایت عالی برای دوره های با کیفیت بالا است. اگرچه مباحث تا حدودی سطحی است ولی مجموعه ای از کتاب های الکترونیکی، وبینار، فیلم و غیره رایگان دارد. شما می توانید سرفصل های مختلفی از دروس علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، بهداشت و پزشکی، هنرها و علوم داده را بیاموزید. این پلتفرم پس از اتمام برنامه، گواهی صادر می کند. در ادامه می توانید برای یادگیری مهارت های جدیدتر و ایجاد آینده ای بهتر، در دوره ها ثبت نام کنید.

تحصیل رایگان Harvard Extension


یادگیری آنلاین مدرسه ی Harvard

Harvard Extension، دوره های آموزش مجازی و کلاس رایگان را از هاروارد برگزار می کند. سایت مورد نظر یک منبع عالی دیگر برای مطالب دوره ی آموزشی درجه یک است و تنوع دوره نسبت به سایت های چند مدرسه ای دیگر، غنی تر است. علاوه بر این، Harvard Extension به شما امکان می دهد دوره ها را با گواهینامه حرفه ای پیگیری کنید. اگر هدف آموزش آنلاین شما گرفتن گواهینامه باشد، اینجا همانجاست.

دوره های مجازی Open Yale Courses


کورس های مجازی و رایگان Open Yale

دوره های Open Yale بازتاب Harvard Extension و Stanford Online است. دوره های Open Yale فیلم های زیادی از سخنرانی های واقعی دانشگاه ها را ارائه می دهد. به دلیل در دسترس بودن ویدئوها، اگر به دنبال دوره های با کیفیت هستید، این سایت گزینه ی مناسب پیش روی شماست و با تماشای ویدیوها بهتر از خواندن، مطالب را یاد می گیرید.

کلاس های آموزشی UC Berkeley Class Central


مرکز کلاس های آموزشی Berkeley

دقیقاً مانند سایر مدارس موجود در این لیست، UC Berkeley دارای انواع گزینه های دوره ی آموزش آنلاین است. کلاس آنلاین این سایت نسبت به سایت های فوق کمی کمتر است، اما شامل برخی سخنرانی های تکمیلی، ویدیو ها و RSSها می باشد که انتخاب موضوعات را آسان تر می کند.

ویدیو های رایگان MIT OpenCourseWare


ویدیو های آموزشی MIT

MIT دوره های رایگان متنوعی را ارائه می دهد. این سایت آموزشی، تعداد دوره های آموزشی چشمگیری دارد، به علاوه شامل مطالب بسیار دقیق در مورد موضوعات مهم است. علاوه بر آن، سایت فیدهای RSS رایگان که روشی مناسب برای ادامه یادگیری است را، ارائه می دهد.

آموزشگاه آنلاین Carnegie Mellon Open Learning Initiative


محتوای آموزشی Carnegie Mellon

سایت آموزش آنلاین Carnegie Mellon با سایر آموزشگاه های آنلاین موجود در این لیست تقریبا قابل مقایسه است، اما طیف کمتری از عناوین را در آموزش رایگان پوشش می دهد. سایت برای موضوعاتی که بیشتر مورد توجه هستند، مطالب خوبی را آموزش می دهد.

دوره های رایگان Codecademy


برنامه نویسی آنلاین با Codecademy

Codecademy وب سایتی است که به طور خاص برای آموزش رایگان برنامه نویسی اختصاص داده شده است. در مواردی که سایر سایت های برنامه نویسی از یک نمونه کار یا جلسه تمرین پیروی می کنند، Codecademy شامل یک پنجره تمرین فعال است. این بدان معناست که شما می توانید برنامه نویسی را هنگام مشاهده مطالب درسی نیز، تمرین کنید.

دوره های رایگان Codecademy به خوبی طراحی و نوشته شده است و رابط کاربری مناسبی دارد. Codecademy دارای یک داشبورد متمرکز است که در آن می توانید پیشرفت خود را مشاهده کنید، علاوه بر آن، دروس را به صورت ماژول های کامل سازماندهی می کنید. این امر به شما امکان می دهد بدون نیاز به انتخاب دوره بعدی به صورت دستی، یک زبان برنامه نویسی کامل را در کلاس آنلاین، یاد بگیرید. دوره های آموزشی، انواع زبان برنامه نویسی از جمله JavaScript ،Ruby ،HTML ،CSS و Python را شامل می شود.

سایت آموزش مجازی Code


سایت آموزش برنامه نویسی Code

Code وب سایت دیگری است که بر روی برنامه نویسی تمرکز دارد. سایتی با دوره های با کیفیت بالا، که دارای گزینه های یادگیری برای کودکان نیز می باشد. Code کلاس های آموزش مجازی رایگان را در مورد موضوعات متنوعی در زمینه ی فناوری نیز، ارائه می دهد. این کلاس ها شامل برنامه نویسی، رباتیک و Javascript است. بیشتر دوره ها نیز به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در محیط کلاس، مفید واقع شوند و این سایت را به یک منبع عالی برای یافتن موضوعات برنامه نویسی تبدیل کنند.

آموزش رایگان University of London Podcasts


پادکست های رایگان دانشگاه لندن

صفحه پادکست در وب سایت دانشگاه لندن، منبع عالی دیگری برای آموزش رایگان است. این سایت پادکست هایی را از دانشگاه خود و همچنین یازده دانشگاه در لندن و اطراف آن ارائه می دهد. این موقعیت، مبانی گسترده ای از مباحث، سخنرانی ها و تحقیق ها را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد.

آموزش مجازی University of Oxford Podcasts


پادکست های آموزشی دانشگاه آکسفورد

مشابه دانشگاه لندن، دانشگاه آکسفورد دارای پادکست های مختلف است. بیشتر آنها مجموعه سخنرانی های عمومی یا سخنرانی های استادان است که به شیوه های مختلف ضبط شده اند. مزیت سایت این است که پادکست ها به صورت دسته بندی شده تنظیم شده اند و اشتراک چندین سخنرانی در یک موضوع را آسان می توان پیدا کرد.

آموزش آنلاین BBC Podcasts


پادکست های آموزشی و رایگان BBC

BBC برای یادگیرندگان، پادکست های بسیار متنوعی را در موضوعات مختلف ارائه می دهد. بیشتر پادکست ها به صورت هفتگی به روز می شوند و روی همه موارد از امور مالی، ورزشی تا رویدادهای روزمره تمرکز دارند.

دوره های آموزشی TED-Ed


ویدیو های آموزش مجازی TED Ed

مقصدی دیگر برای یادگیری عمومی TED-Ed است. سایتی مملو از ویدئوهای آموزشی از همان افرادی که مجموعه های وب انگیزشی و گسترده را برای شما به ارمغان آورده اند. اکثر آنها شامل انیمیشن هستند و مدت زمان همه آنها ده دقیقه یا کمتر است. TED-Ed بستری است که دوره های آنلاین رایگان را برای بزرگسالان ارائه می دهد. البته مطالب این وب سایت برای اکثر گروه های سنی قابل استفاده است.

مربیان سایت می توانند دروس را به صورت شخصی تنظیم کنند. معلمان می توانند دروس را به صورت آنلاین با دانش آموزان در میان بگذارند و نتیجه را پیگیری کنند. TED Ed یک برنامه را ارائه می دهد که به شما کمک می کند صحبت کنید و ایده هایی را به اشتراک بگذارید. استفاده از این سایت آسان است و می توانید بر اساس موضوعات خاص، انیمیشن های TED-Ed و گفتگوهای TED را مشاهده کنید. سایت نه تنها یک سایت عالی برای افراد کنجکاو است، بلکه شامل مسابقه نیز می باشد. این امر باعث می شود که سایت در آموزش رسمی و روش های سرگرم کننده برای سنجش کشفیات و موضوعات جدید، بسیار مفید باشد.

سایت آموزشی LessonPaths


برگزاری دوره های آنلاین Lesson Paths

LessonPaths یکی دیگر از ابزارهای عالی برای کسانی است که به دنبال راهی مفید و راحت برای دسترسی به دوره های رایگان آموزشی هستند. در این سایت، کاربران لیست های پیوندی از سرفصل های یادگیری مورد علاقه خود را ایجاد می کنند. سپس کاربران این مجموعه ها را رتبه بندی می کنند که در نتیجه یافتن منابع مختلف و با کیفیت بالا در یک موضوع مشخص را، آسان می کند.

کلاس های رایگان Memrise


آموزش مجازی memrise

یکی دیگر از سایت های آموزش آنلاین و رایگان که به راحتی می توان از آن استفاده کرد، Memrise است. اگر در حال تحصیل یک زبان هستید این سایت برای شما ابزار قدرتمندی است و بسیاری از موضوعات دیگر را نیز در بر می گیرد، اگرچه برخی از مطالب دوره های آموزشی آن، محتوای تولید شده توسط کاربران است. آنچه Memrise را خاص می کند ادغام کردن بازی ها در جهت یادگیری است و به عبارت دیگر آمیختن یادگیری با سرگرمی است.

پلتفرم آموزشی National Geographic Kids


سایت آموزش آنلاین نشنال جئوگرافیک کودکان

سایت نشنال جئوگرافیک کودکان، سایت دیگری است که آموزش آنلاین و رایگان را برای کودکان ارائه می دهد. برای کسانی که به دنبال آموزشی به زبان کودکانه برای بچه ها هستند، انواع زیادی از بازی ها، پازل ها، فیلم ها و عکس ها، طراحی شده که بچه ها را به این سایت علاقه مند می کند. این سایت مطالب را با توجه به موضوع و رسانه فراهم می کند که باعث می شود گزینه خوبی برای کسانی باشد که به دنبال یک محیط یادگیری معمولی هستند.

سایت آموزش و سرگرمی Fun Brain


دوره های آموزشی و سرگرمی Fun Brain

Fun Brain یکی دیگر از گزینه های خوب برای کودکانی است که می خواهند دوره های آموزشی رایگان ببینند و بیشتر روی بازی ها و پازل های سرگرم کننده تمرکز دارد. رویکرد مبتنی بر بازی در Fun Brain که مشخصا روی ریاضیات و خواندن طراحی شده است، با قرار دادن پاداش ها و چالش ها پیش روی کودکان، می تواند بسیار ارزشمند باشد.

دوره های رایگان SkillShare


دوره های مبتنی بر ویدیو Skill Share

دوره های مبتنی بر ویدیو های آموزشی در زمینه هایی مانند انیمیشن، طراحی، تصویرگری، سبک زندگی، عکاسی، فناوری، فیلم، تجارت و نویسندگی را با بیش از 500 کلاس آنلاین و چندین هزار آموزش رایگان، ارائه می دهد. دوره های Skillshare توسط هنرمندان برجسته، نویسندگان و سایر افراد خلاق طراحی و تدریس می شود. این دوره های آموزشی معمولاً از یک سری دروس ویدئویی کوتاه تشکیل می شود که گذراندن بسیاری از دوره ها، یک ساعت یا کمتر طول می کشد. با این وجود، تمرینات و دستورالعمل های اختصاص داده شده نیز وجود دارد که می توانید برای ارتقا، تجربه و تمرین آموخته ها، انجام دهید. حتی می توانید پروژه های مبتنی بر درس را با دیگران که این دوره ی آموزشی را گذرانده اند به اشتراک بگذارید.

در ادامه تعدادی از سایت های آموزش آنلاین ایرانی که دارای موفقیت خوبی هستند را، بررسی می کنیم:

بزرگترین دانشگاه آنلاین ایران، فرادرس


پروژه آموزشی آنلاین فرادرس

سایت فرادرس عنوان بهترین پروژه آنلاین آموزشی ایران به انتخاب کاربران را در چهارمین جشنواره ی وب ایران کسب کرده و مسیر تبدیل شدن به بزرگترین پلتفرم دروس دانشگاهی کشور را طی کرده است. فرادرس هم اکنون این افتخار را دارد که به عنوان بزرگترین دانشگاه آنلاین ایران، ناب ترین آموزش ها را به بیش از ۴۰۰ هزار دانشجوی عضو خود از سراسر جهان، ارائه نماید. نسخه بین المللی فرادرس، هم اکنون در حال برنامه ریزی است و کارهای اولیه ی آن در شهر سندیگو ایالت کالیفرنیای آمریکا، توسط بخشی از تیم اجرایی فرادرس مستقر در خارج از ایران، در حال پیشبرد است. زبان های «انگلیسی»، «ترکی» و «عربی» سه زبانی هستند که محور تمرکز نسخه جهانی فرادرس خواهند بود.

گنجینه ی آموزشی مدارس گاما


گنجینه ی آزمون و محتوای آموزشی گاما

گاما با هدف مشارکت دبیران سراسر کشور در تولید محتوا و توسعه عدالت آموزشی در راستای ایجاد گنجینه ی نمونه سوالات امتحانی، آزمون های علمی، کلاس های آنلاین و محتوای آموزشی مقاطع مختلف آموزشی شروع به فعالیت نموده است. گاما (گنجینه آموزشی مدارس ایران)، توسط معلمان از سراسر ایران به روز می‌گردد و امکان دسترسی به مطالب آن برای عموم دانش آموزان، دبیران و مدارس کشور با جستجوی ساده فراهم است.

خدمات گاما



  • نمونه سوالات امتحانی

  • فیلم، پاورپوینت و محتوای آموزشی

  • آزمون آنلاین تستی

  • پرسش و پاسخ درسی

  • فروشگاه کتب کمک آموزشی

  • سامانه ی جامع مدرسه یاب

  • بلاگ آموزشی


پلتفرم آنلاین دروس دانشگاهی مکتب خونه


کلاس های رایگان دانشگاه های برتر مکتب خونه

مکتب خونه بزرگ ترین رسانه دیجیتال آموزش آنلاین در ایران است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش رایگان با کیفیت بالا برای همه ی فارسي‌ زبانان است. مکتب خونه از آغاز فعالیت خود تاکنون با ارائه دروس اساتید برتر از دانشگاه های تراز اول کشور و ارائه آموزش رایگان، مجموعه ای بي نظیر از 400 درس و 15,000 ساعت ویدئو آموزشی با کیفیت و رایگان در حوزه های مختلف تولید کرده است. سالانه میلیون ها نفر در داخل و خارج از ایران از محتواهای مکتب خونه استفاده می کنند. سال 1397 مکتب خونه محصول جدیدی با عنوان همایش ها و رویداد ها در اختیار دانش آموزان قرار داد. هدف این محصول دسترسی رایگان علاقه مندان به ویدئوهایی از رویداد های علمی در داخل و خارج از کشور است.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد