جستجو

بهترین سایت ها برای خرید مانتو

(13 رای)
به روز رسانی: 14 آبان 1399 ساعت 12:20:38
تاریخ ثبت: 27 مرداد 1398 ساعت 22:35:21
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16538
امروزه با ارتقای سطح سواد و فرهنگ حاکم بر جامعه ما، بسیاری از زنان از سنین بلوغ متناسب با علاقه و تحصیلات خود مشغول به کار می شوند. به طبع این مسئولیت باعث می شود تا زمان کمتری را بتوانند برای کارهای شخصی خود صرف کنند. به خصوص خانم های متاهل و دارای فرزند که خانه داری و بچه داری هم به مسئولیت های آن ها اضافه می شود. تعدادی از بانوان کشورمان هم به دلیل محل سکونت در مناطق غیر مرکزی و عدم دسترسی به مراکز خرید متنوع امکان خرید حضوری برایشان وجود ندارد. جدا از همه این موارد بسیاری از خانم ها هم تمایل دارند در وبسایت ها گشت و گذار کنند و به قول خودمان ته و توی قیمت اجناس و جنس و مدل ها را دربیاورند. خوب این امکان براحتی برای بانوان در سر تا سر کشور فراهم شده است. شما تنها نیاز به تلفن همراه هوشمند یا یک کامپیوتر شخصی و اتصال به اینترنت دارید.

1

از همه این حرف ها بگذریم همه ما به دنبال سایت های معتبر و مطمئن برای خرید می گردیم. سایت هایی که آنچه به نمایش می گذارند چه از نظر قیمت و چه از لحاظ جنس با واقعیت شبیه باشد. هم چنین زمان تحویل و خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان ارائه دهند. یکی از چیزهایی که خیلی از ما خانم ها به دنبال آن هستیم مانتو است. با توجه به فرهنگ حاکم بر جامعه، این نوع لباس یکی از حیاتی ترین پوشاک بانوان محسوب می شود. همه ما برای هر مکان و هر مناسبتی یک یا چند مانتو در کمد لباسمان داریم. اما از آنجاییکه بیشتر زمان ما در محل کار، دانشگاه و کلا بیرون از منزل سپری می شود تنوع این نوع پوشش برای ما اهمیت بیشتری پیدا می کند.

2

نوبتی هم که باشد نوبت گشت و گذار در فروشگاه های اینترنتی برای مشاهده انواع مانتو مطابق با هدف خرید ماست. اولین پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا نوع مانتوی خود را انتخاب کنید و سپس براساس آن به جستجو در فروشگاه های اینترنتی بپردازید. برای مثال مانتوی مجلسی یا مانتوی رسمی و مناسب محل کار که هر کدام ویژگی های خاص خود را خواهند داشت. اکثر فروشگاه ها هم این دسته بندی ها را داشته و برخی فروشگاه منحصرا چند نوع خاص مانتو را به فروش می رسانند. مسلما این کار باعث می شود شما براساس نساز خود ویژگی های مانتو خود را انتخاب کرده و محصول براساس فیلترهای درخواست شده شما به نمایش گذاشته می شود. بنابراین به طبع در زمان شما صرفه جویی خواهد شد. البته برخی از فروشگاه های تولیدی و فروش حضوری مانتو، فروش به صورت اینترنتی نیز دارند که می توانید از آن دسته سایت ها هم براساس تمایل خود خرید کنید.

در این مقاله سعی می کنیم بهترین سایت های فروش مانتو را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اولین فروشگاه اینترنتی دیجی استایل است. این فروشگاه متعلق به شرکت دیجی کالا می باشد، نامی که برای همه ما بسیار آشنا بوده و حداقل یک بار هم از این فروشگاه خرید کرده ایم. در دیجی استایل محصولات پوشاک برای همه افراد در هر سن و جنسی عرضه می شود. این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی تنوع مانتوهای بیشتری داشته و از برندهای به نسبت آشنای داخلی و خارجی به روز محصولاتی را عرضه می کند. پس به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به digistyle.com بزنید.

1

سایت دوم پیشنهادی ما به شما alyar.ir است. ظاهر این سایت بسیار شبیه دیجی کالاست. اما اندکی با دیجی استایل از لحاظ ظاهری متفاوت می باشد. تنوع بالای محصولات با قیمت های متفاوت در رنگ ها و جنس های مختلف مناسب برای همه مشتریان براساس هدف خرید آن ها، ارسال به موقع محصولات خریداری شده بدون وجود ایرادی در آن و پشتیبانی شبانه روزی سایت به منظور پیگیری خرید و پس از خرید مشتریان از ویژگی های ممتاز سایت فروشگاهی آیلار می باشد که خود باعث شده در رتبه بندی سایت های فروشگاهی جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. هم چنین نسخه اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی نیز وجود دارد که می توان یکی دیگر از ویژگی های متمایز این سایت برشمرد.

سایت فروشگاهی بعدی modiseh.com است. به جرات می توان گفت یکی از بهترین سایت های فروشگاهی برای خرید مانتو می باشد. تنوع بالای مانتوها و رنگ ها و مدل های مختلف آن این سایت را متمایز کرده است.

یکی دیگر از سایت های فروشگاهی فروش مانتو bamimode.com است. چنانچه در بخش زنانه آن وارد شوید می توانید تعداد زیادی مانتو به همراه قیمت و مشخصات مشاهده کنید. یکی از ویژگی های این سایت فروشگاهی درصدهای تخفیف خوب آن است که کاربران را جذب می کند.

پیشنهاد پنجم ما به شما سایت sarabara.com است. این سایت نیز تنوع بالایی از مانتو را عرضه می کند. نکته جالب توجه در این سایت تولبار سمت راست آن است که براساس جنس، نحوه بسته شدن مانتو، قد، کلاه دار بودن، طرح، جیب، نوع آستین، مدل یقه، استایل، تن خود و چاک مانتو فیلتر بندی دارد که در سایت های قبلی همه این موارد با هم وجود نداشت. پس می توانید با دقت بیشتری مانتو مورد دلخواه خود را خریداری کنید.

2

یکی دیگر از سایت های فروش مانتو dolichi.com است. به قسمت لباس زنانه رجوع کرده و بخش مانتو و رویه را انتخاب کنید تا مدل ها و رنگ های متنوع مانتو را مشاهده نمایید. انتخاب بعدی ما به شما shixon.com است. در این سایت فروشگاهی شما می توانید انواع مانتوهای دلخواه خود را با درصدی تخفیف خریداری کنید. هم چنین سایت هایی با نام brandestan.com و glamora.com و bamabon.com نیز وجود دارند که می توانید سری به این سایت های فروشگاهی بزنید و مدل ها و قیمت های آن ها را نیز مشاهده نمایید.

در این مقاله سعی شد بهترین فروشگاه های اینترنتی داخل کشور در زمینه فروش مانتو معرفی شود. البته تعداد فروشگاه های اینترنتی خوب ایرانی بیشتر از نمونه هایی است که ما در این مقاله به آن اشاره کردیم ولی سعی شد بهترین فروشگاه های اینترنتی از نظر تعداد بازدید کننده آن ها در روز، رتبه الکسا، جایگاهشان در گوگل، تعداد مشتری و تجربه کاربری را به شما معرفی کنیم. با وجود بازار رقابتی امروز و حضور روز به روز فروشگاه های اینترنتی موفق در کشور، این مقاله بایستی مدام به روز رسانی شود.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد