جستجو

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

(11 رای)
بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران
به روز رسانی: 06 آذر 1402 ساعت 09:44:26
تاریخ ثبت: 12 تیر 1402 ساعت 12:42:59
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/119004
با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

مقدمه:

شرکت دارکوب که از سال 1381 شروع به فعالیت در زمینه های طراحی وب سایت و سئو کرده است، برای افراد یا فروشگاه هایی که قصد فروش اجناس کار کرده خود یا خرید اجناس کار کرده یا دست دو با کیفیت را دارند، فضایی اینترنتی و آنلاین بدین منظور طراحی و در دسترس شما عزیزان  قرار داده است به نام رایگان بفروش.

در این سایت شما میتوانید به دو صورت اینترنتی اجناس دست دوم خود را به فروش برسانید:

  • فروش اجناس از طریق ثبت اگهی رایگان به وسیله خودتون.
  • فروش اجناس به وسیله خود تیم رایگان بفروش از طریق شماره 02122383204.

سمساری چیست؟

یک فعالیت تجاری است که افراد مختلف یا شرکت ها به نمایندگی از دیگران یا خود افراد و یا شرکت ها اجناس دست دوم خود مثل وسایل منزل، خرید یخچال، وسایل چوبی، خرید مبل دست دوم و ... را خرید و فروش میکنند.

به طور کلی سمساری یک فعالیت تجاری است که در فرایند معاملات تجاری نقش مهمی دارد. با تخصص و دانش فنی خود سمساران به بهبود شرایط تجاری و افزایش سود مشتریان خود کمک میکند.

این حرفه در بسیاری از صنایع و بخش های اقتصاد وجود دارد و نقش مهمی در تسهیل معاملات تجاری ایفا میکند.

سمسار کیست؟

سمسار، به شخصی گفته میشود که مسئول اداره کردن یک فروشگاه یا مرکز خرید و فروش اجناس دست دوم و کارکرده است که دارای تجربه بالایی در خرید فروش این اجناس دارد و با اغلب لوازم خانگی و اداری اشنایی دارد.

چرا به دست دوم فروش نیاز داریم؟

دلایل استفاده از دست دوم فروش شامل موارد زیر است:

1. دسترسی به بازار:

سمساران با داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه های مختلف به مشتریان خود کمک میکنند تا به بازار جهانی یا کشوری دسترسی پیدا کنند.

2. صرفه جویی در زمان و هزینه:

استفاده از سمساران به مشتریان این امکان را میدهد تا زمان و هزینه های مرتبط با جستجو و بررسی بازار را کاهش دهند. سمساران با داشتن دانش و اطلاعات لازم معاملات را به صورت سریع و کارآمد انجام می دهند.

3. تخصص و تجربه:

سمساران با تجربه و اشنایی با بازار و شرایط تجاری به مشتریان خود در انتخاب بهترین گزینه ها کمک میکنند. آنها با داشتن اطلاعات دقیق و تحلیل های بازار به مشتری های خود راهنمایی میدهند تا انتخاب درست و مطمئن داشته باشند.

4. حفاظت از منافع مشتری:

سمساران به عنوان نمایندگان مشتریان در فرایند معاملات تجاری به حفاظت از منافع آن ها میپردازند. آن ها به کاهش ریسک ها و جلوگیری از وقوع تقلب و تضییع وقت و هزینه مشتریان کمک میکنند.

5. کمک به کاهش قیمت اجناس نو:

 قیمت کالا های نو براساس تقاضای مصرف کننده (مردم) تایین میشود، برای مثال وقتی تقاضای کالایی بالا برود قیمت کالا هم بر طبق آن بالا میرود زمانی که فروش کالایی پایین بیاید قیمت آن هم در بازار کاهش پیدا میکند. زمانی که مردم از دست دوم فروش ها اجناس کار کرده خریداری کنند به وسیله این خرید ها قیمت برخی از اجناس در بازار کاهش پیدا میکند.

6. عدم خروج ارز از کشور: 

طبق امار بدست امده توسط محققان سالانه بخش بسیار زیادی از ارز کشور برای خرید اجناسی مانند لوارم خانگی خارجی، موبایل، لوازم الکترونیکی و ... از کشور خارج میشود. عادی شدن و فرهنگ سازی شدن خرید وسایل دست دوم و کارکرده به کشور کمک میکند تا سالیانه بخش بسیار زیادی از ارز کشور ذخیره شود و در کشور باقی بماند. این امر کمک بسیار زیادی به اقتصاد کشور میکند.

7. خرید اجناس کمیاب و کلکسیونی:

 اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دنبال خریداری اجناس کمیاب و کلکسیونی هستید، عتیقه فروشی ها مکان های مناسبی برای جستجو کردن و خرید کردن هستند.

با توجه به این مزایا دسته دو فروشی به عنوان یک روش موثر برای انجام فعالیت تجاری در دنیای امروزی مورد استفاده قرار میگیرد.

سمسار منصف کیست؟

برای شناخت یک سمسار منصف باید به نکات زیر توجه داشت:

1. ارائه قیمت مناسب و منصفانه به فروشنده:

 بی شک اولین و مهمترین عامل شناخت سمسار منصف ارائه قیمت مناسبی است که سمسار به فروشنده میدهد. اکثر سمسار ها با گویش و خلق و خوی بدی که دارند در اولین نگاه به کالا با چشم پوشی از نقاط قوت کالا و وسیله شروع به بدگویی و بزرگ نمایی مشکلات و نقص های کالا میکنند. سمسار از این روش سنتی برای کاهش قیمت کالا و خرید کالای دسته دوم به قیمت پایین تر استفاده میکند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که سمسار نیز به دنبال خرید و فروش و سود است پس به این علت تلاش در خرید با قیمت پایین تر میکند.

2. ارائه قیمت مناسب و منصفانه به خریدار:

یکی دیگر از ویژگی های دست دوم فروش منصف ارائه قیمتی منصفانه به خریدار است. یعنی در کنار قیمت خرید خوده کالا و هزینه هایی که برای ترمیم و نو نوار کردن کالای مورد نظر انجام داده است قیمتی پایین تر و منصفانه تری نسبت به قیمت نو این وسیله به خریدار ارائه دهد. البته این قیمت گزاری به منصف بودن سمسار بستگی دارد.

3. صادق بودن:

 یکی از موارد  مهم در خرید از کهنه فروشی و وسایل دسته دوم کیفیت کالا و اجناس است. متاسفانه خیلی از فروشندگان برای بدست اوردن سود زیاد هر کالایی را خریداری و به فروش میرسانند. یکی از مشکلاتی که خریدار ها با آن دست و پنجه نرم میکنند خرید کالای بی کیفیت و دچار آسیب های زیاد شده به جای کالای با کیفیت است. بنا به این دلایل یکی از عوامل سمسار منصف دارای صداقت در فروش کالا است. نفروختن کالای بی کیفیت و بزرگ نمایی نکردن مشکلات کالا و دروغ نگفتن سمسار بخش بزرگی از انتطارات مخاطب است.

4. مشتری مداری:

 یکی از موارد هم این است که نه تنها فروشنده به فکر سود و منفعت خود است درکنارش به فکر رضایت و سود مخاطب نیز باشد. صرف زمان برای مخاطب و مشتری و جستجوی دقیق برای پیدا کردن کالای مناسب و مورد نظر مخاطب و ارائه بهترین خدمات به مشتریان و مخاطبان به صورت دائم از دلایل مشتری مداری و سمسار منصف است.

ایا فروش اجناس دسته دو به صورت اینترنتی و آنلاین امکان پذیر است؟

بله این فعالیت به صورت انلاین و اینترنتی امکان پذیر است.

با توسعه فناوری و استفاده از ابزار های الکترونیکی و اینترنتی سمساران میتوانند به صورت آنلاین با مشتریان خود در سراسر کشور و حتی جهان در ارتباط باشند.

به عنوان مثال سایت رایگان بفروش در این حوزه به مشتریان و سمساران این امکان را میدهد تا به صورت آنلاین و اینترنتی در سراسر کشور با هم در ارتباط باشند و فعالیت های خرید و فروش اجناس خود را انجام دهند.

مزایا و معایب فروش کالا های دست دو از طریق اینترنت

مزایا:

1. دسترسی اسان:

 با استفاده از سمساری آنلاین مشتریان میتوانند به کهسنه فروشی های سراسر کشور (سمساری های جردن،  شریعتی،  مرزداران و ...) دسترسی پیدا کنند و با انها در ارتباط باشند، بدون نیاز به مراجعه حضوری.

2. صرف جویی در زمان و هزینه:

فروش آنلاین اجناس دست دو میتواند به مشتری کمک کند تا در زمان و هزینه مربوط به سفر و حضور فیزیکی صرفه جویی کند.

سمساری در تهران به دلیل داشتن تفاوت بسیار زیاد قیمت ها بین کالا های نو و کالا های کارکرده یا دسته دوم، آنلاین بودن این حوزه فرصت مناسب را در اختیار مشتریان و سمسار قرار میدهد تا کالای خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت خرید و فروش بکنند.

3. گسترده شدن بازار:

 با استفاده از فروشگاه آنلاین سمساران میتوانند به مشتریان در سطح جهانی دسترسی پیدا کنند و بازار خود را گسترش دهند و حتی مشتریان هم میتوانند در بازار بزرگی از سمساران جستجو و خرید و فروش کنند.

4. امکان مقایسه:

 مشتریان میتوانند به راحتی بین چندین سمسار مختلف قیمت را مقایسه کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

5. محدود نبودن به مکان و زمان:

اینترنتی کار کردن در حوزه کالای دست دو به ما کمک میکند تا در هر زمان و مکانی که مشتری و سمسار به اینترنت دسترسی داشته باشند بتوانند لوازم دست دوم خود را خرید و فروش بکنند.

6. جلوگیری از یکنواختی و دل زدگی:

در موارد قبلی خواندیم که اجناس دسته دوم نسبت به اجناس نو قیمت خیلی مناسب تری دارند و برای خرید آن ها هزینه خیلی زیادی پرداخت نمیکنید برای مثال زمانی که شما لوازم چوبی دسته دوم خریداری میکنید نیازی نیست برای سالیان طولانی و متوالی از آن استفاده کنید تا هزینه پرداخت شده جبران شود به همین دلیل میتوانید در مدت کوتاهی آن را جایگزین کنید.

معایب:

1. عدم مراجعه حضوری:

برخی مشتریان ممکن است ترجیح دهند با سمساران حضوری در ارتباط باشند و اطمینان حاصل کنند که سمسار درست و قابل اعتماد است.

2. عدم اطمینان:

برخی مشتریان ممکن است با استفاده از فروشندگان آنلاین از اطلاعات کافی و صحیح برخوردار نشوند و در نتیجه نتوانند تصمیم خوبی بگیرند.

3. ریسک امنیتی:

استفاده از سرویس آنلاین ممکن است با خطرات امنیتی همراه باشد مانند سرقت اطلاعات شخصی یا هک شدن حساب کاربری.

4. نقص فرصت های ارتباطی:

در این حوزه ارتباطات بین مشتری و سمسار به صورت الکترونیکی و مجازی است و ممکن است برخی از فرصت های ارتباطی مانند برقراری ارتباط چشمی یا صدایی از دست برود.

5. بالاتر رفتن امکان کلاهبرداری:

یکی از مهمترین معایب این شغل به صورت الکترونیکی و اینترنتی بی شک بالاتر رفتن امکان کلاهبرداری و سوء استفاده از افراد است زیرا فضای اینترنت یک فضای مجازی است و افراد در آن هویت درستی ندارند. باید حتما اصالت فروشگاه که قصد خرید از آن را دارید بررسی کنید و بعد از آن خرید کنید. با این عمل تا حد خیلی زیادی امکان کلاهبرداری را کاهش میدهید.

خرید از سمساری آنلاین در تهران

تا الان درباره ی خرید و فروش از دست دوم فروشی ها و فعالیت و خدماتی که ارائه میدهند صحبت کردیم، اما خرید از کهنه فروشی های تهران باید مزیت های بخصوص خودش را داشته باشد.

مزایای خرید از دسته فروشی آنلاین در تهران

1. بی نیاز شدن از گشتن تمامی دست دو فروش های شهر برای پیدا کردن کالای مد نظر.

2. پیدا کردن کالا های با کیفیت و خوب در فروشگاه های آنلاین تهران.

3. پرداخت هزینه کم برای خرید و دریافت کالا درب منزل.

شیوه خرید و فروش اجناس دست دوم در فضای اینترنتی و آنلاین

این شیوه خرید و فروش لوازم دست دوم و کارکرده در فضای اینترنت و به صورت آنلاین شبیه زمان های قدیم است و تفاوت های خیلی زیادی در روند ایجاد نشده است. در اخر یک فروشگاه لوازم دست دوم فروشی آنلاین همان دسته دوم فروشی سنتی زمان قدیم است فقط تمام مراحل خرید و فروش به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی اینترنت انجام و صورت میگیرد.

معرفی چند فروشگاه معتبر فوری و آنلاین

سایت رایگان بفروش که در آن میتوانید رایگان ثبت اگهی کنید و با فروشگاه های معتبر و مطمئن در ارتباط باشید.

 سایت دیوار که میتوانید در آن ثبت اگهی کنید و اجناس خود را خرید و فروش کنید.

سایت شیپور که میتوانید در آن اجناس کار کرده خود را به فروش برسانید و اجناس دیگران را خریداری کنید.

سمساری وسایل چوبی با کیفیت

از زمان های قدیم عمده وسایل به شیوه سنتی از چوب ساخته میشد. با پیشرفت صنایع مختلف موادی مانند شیشه، فولاد، آلومینیوم و پلاستیک پدید آمدند. اما در تولید مبلمان و بخش عمده ای از وسایل منزل از چوب ساخته میشود، زیرا بی شک چوب یکی از بهترین مواد برای تولید وسایل منزل مانند میز، صندلی، مبل و ... است.

خرید وسایل چوبی دست دوم و کار کرده

خرید وسایل دست دوم چوبی به نسبت سخت تر از خرید وسایل عادی است زیرا مصنوعاتی مثل ام دی اف و نئوپان و ... جای خود را به چوب داده اند و وسایل هایی که هیچ ایراد و یا خراشیدگی ندارند به عنوان وسایل دست اول بفروش میرسند.

مزایای وسایل چوبی دست دوم

 وسایل چوبی در کنار زیبایی و ترکیبش با مواد دیگر با شیشه و فلز مزایای دیگری هم دارند. 

1. مقاومت و دوام:

وسایل چوبی به دلیل مقاومت بسیار زیاد به نگهداری زیادی احتیاج ندارد و میتوانند در مکان های مختلف مانند آشپزخانه و اتاق پذیرایی و ناهار خوری و ... مقاومت زیادی از خودشان نشان دهند و نسل های متوالی کارایی داشته باشند.

2. قیمت:

اگرچه شما برای تهیه وسایل چوبی باید هزینه بیشتری نسبت به مصنوعات دیگر بپردازید اما میتوانید از مزایای بسیار زیاد آن بهره ببرید.

نکات تشخیص بهترین فروشگاه وسایل چوبی دسته دوم و کارکرده

اکنون برای پیدا کردن یک سمسار خوب وسایل چوبی باید به چه نکاتی توجه کنیم تا خرید خوب و با کیفیتی داشته باشم.

مدیریت حرفه ای:

واژه حرفه ای برای سمساری لوازم چوبی شاید کمی برای شما عجیب باشد، اما بله یک دست دوم فروشی خوب و کارآمد نیاز به یک مدیر و مدیریت خوب و حرفه ای دارد.

از انجایی که این مکان برای فروش اجناس دسته دوم و کار کرده مردم است مدیر مجموعه باید با مدیریت عالی خود کالا هایی ارائه دهد که برای عموم مردم جذابیت دارد.

قیمت مناسب:

یکی از نکات مهم و ویژگی های مهم برای انتخاب یک سمسار خوب چوب قیمت مناسب محصولات است شخص مسئول باید بدانند کالایی را به چه قیمتی خریداری کند تا به مشتری بفروشد. برای مثال اگر کالایی را با قیمت بالا خریداری کند باید به مشتری خود با قیمت بالاتری از خرید خود بفروشد.

سمساری خرید لوازم منزل در تهران

خرید لوارم منزل دسته دوم در تهران یکی از فعالیت هایی است که نیاز به تحقیق بسیار زیاد دارد تا جلوی کلاهبرداری و خرید کالاهای بی کیفیت را بگیرد. برای خرید کالا هایی از جمله وسایل منزل نیاز است به  نکات زیر توجه کنید.

1. تحقیق و جستجوی بازار:

قبل از خرید هر نوع کالا مخصوصا لوازم منزل که خیلی قابلیت کلاهبرداری در آن زیاد است کامل تحقیق شود و از تجربیات و نظرات دیگران استفاد شود.

2. سمساری معتبر:

یک دست دوم فروشی معتبر به شما کمک میکند تا بتوانید یک کالای با کیفیت و خوب را با قیمت مناسب خریداری بکنید.

3. صحبت و قیمت گزاری:

بعد از معتبر بودن آن صحبت کردن و مذاکره بر سر قیمت یکی دیگر از موارد مهم در خرید لوازم دست دوم خانگی است.

4. سلامت وضعیت فنی و عمل کرد: 

قبل از خرید اینگونه لوازم ها معمولا توصیه میشود که سلامت فنی و عملکرد آن را بررسی کنید و بعد خریداری کنید.

نقش رایگان بفروش در سمساری آنلاین

این سایت تحولی عظیم در حوزه فروش کالای دست دو به صورت آنلاین است و با در نظر گرفتن تمام مزایا و معایب و با پوشش دادن نقاط ضعف فضایی طراحی کرده است که مشتری را به سمسار و محصولاتش وصل کند، به نوعی پل ارتباطی بین مشتری و سمسار است. این سایت دارای سه ویژگی خوب است که عبارت اند از

  •  درج اگهی به صورت آنلاین و رایگان و ویژه.
  •  قابلیت ارائه خدمات و فروش کالا در سایت به وسیله کاربران سایت.
  •   قابلیت فروش کالا و ارائه خدمات توسط خود تیم سایت رایگان بفروش.

این سایت بدین منظور طراحی و در دسترس کاربران قرار گرفته تا بتوانند کسب کار و فروشگاه خود را به صورت آنلاین و رایگان داشته باشند.

چرا باید رایگان بفروش را به عنوان سایت خرید و فروش کلای دست دوم انتخاب کنیم

1. این سایت یک پل مستقیم بین مشتری و فروشنده است و شما میتوانید به صورت مسقیم با سمسار در ارتباط باشید.

2. میتوانید اگهی های خود را به صورت رایگان ثبت بکنید.

3. معرفی فروشگاه های منصف برای خرید و فروش اجناس.

4. معرفی دست دو فروش های مورد اطمینان و مطمئن.

5. معرفی عتیقه فروشی هایی که اصالت آن ها مورد بررسی قرار گرفته برای کاهش کلاهبرداری.

6. این سایت فقط برای خرید نیست بلکه شما میتوانید وسایل هایی که لازم ندارید را هم در آن بفروش برسانید.

7. معرفی فروشگاه های دارای مجوز معتبر.

8. معرفی فروشنده های منصف و با کیفیت برای خرید مطمئن و سودمند.

سخن اخر (نتیجه گیری)

سمساری به مکانی گفته میشود که در آن افراد کالا های دست دوم و کار کرده خودشان را خرید فروش میکنند. با پیشرفت و توسعه فناوری و استفاده  از ابزار های الکترونیکی واسطه گر های آنلاین پدید آمدن که همان خرید و فروش کالا های دسته دوم را به صورت آنلاین و در فضای الکترونیکی انجام میگیرد. آنلاین بودن کهنه فروشی ها مزایا و معایب مربوط به خودش را دارد اما هر فرد بنا به تقاضا و هدف درخواست خودش باید خیلی دقیق درباره فروشنده مورد نظر تحقیق و در پایان خرید کند. فروشاجناس دسته دو به صورت آنلاین در تهران هم مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارد اما یکی از بهترین نقاط برای جستجو کردن کالا در دسته فروشی ها است. سایت رایگان بفروش سایتی است که در آن فضایی طراحی شده تا مشتری و سمسار در آن به صورت مستقیم باهم در ارتباط باشند که مزایای مخصوص به خودش را دارد.

ایا خرید وسایل دست دوم و کار کرده به صورت آنلاین قابل اعتماد است؟

بله. شما میتوانید با بررسی دقیق و تحقیق راجب اصالت فروشگاه از خرید خود مطمئن بشوید و بخش عمده ای از کلاهبرداری را کاهش بدهید.

ایا این روش فقط برای خرید کالاست؟

خیر. دسته دوم فروشی آنلاین نه تنها برای خرید است بلکه در آن میتوانید از کالا هایی که قصد فروش آنها را داریم ثبت و به فروش برسانیم.

فرق سمساری های آنلاین تهران با دیگر شهر ها چیست؟

پرداخت هزینه کم برای خرید و دریافت آن درب منزل.

پیدا کردن کالا های خوب و با کیفیت که شاید در شهر های دیگر قابل یافتن نباشند.

لازم نبودن برای جستجوی تمام فروشگاه های شهر برای پیدا کردن کالای مورد نظر.

رایگان بفروش برای فروش آنلاین کالا های دست دوم چه کاری انجام میدهد؟

این سایت یک فضای کاملا اینترنتی و آنلاین بین سمسار و مشتری فراهم کرده است تا بتوانند کالاهای خود را خرید و فروش بکنند، به شکلی یک پل ارتباطی بین سمسار و مشتری است برای انجام فعالیت های خود.

فرق رایگان بفروش با دیگر سایت های فروش در حوزه فروش انلاین اجناس دست دوم چیست؟

1. یک پل مستقیم برای ارتباط بین مشتری سمسار است.

2. ثبت اگهی به صورت رایگان.

3. پیدا کردن فروشنده های منصف برای خرید و فروش.

4. پیدا کردن سمسار های مورد اطمینان و مطمئن.

5. مورد بررسی قرار گرفتن اصالت عتیقه فروش ها برای کاهش کلاهبرداری و سوء استفاده از مردم.

6. بفروش رساندن وسایل های غیر قابل استفاده در آن.

7. پیدا کردن فروشنده های دارای مجوز.

8. پیدا کردن فروشگاه منصف و برتر.

چند فروشنده معتبر و مطمئن در تهران 

 

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

با بهترین سایت سازهای خارجی آشنا شوید و سایت خود را رایگان بسازید

سایت سازهای خارجی به شما اجازه می‌دهند سایت خود را کاملا حرفه‌ای بسازید. در واقع، صرف نظر از این که یک کسب و کار...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

بهترین بازی های اندروید

امروزه بازی های موبایل بهتر از هر تکنولوژی دیگری که قبل از انها بودند، ارتقا پیدا کرده اند. در ادامه این مقاله قرار...

بهترین کتاب بازاریابی

برای اینکه بتوانید در زمینه بازاریابی به مهارت دست پیدا کنید و یک بازاریاب حرفه ای شوید، هیچ چیزی به اندازه مطالعه...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد