جستجو

ثبت آگهی استخدام در ای استخدام

(15 رای)
به روز رسانی: 03 مرداد 1398 ساعت 18:44:20
تاریخ ثبت: 01 مرداد 1398 ساعت 02:03:36
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/15365
منابع انسانی برای تمامی کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد. در واقع با داشتن تیمی فعال و خوش‌ذوق می‌توانید یک شرکت موفق داشته باشید. به این ترتیب باید اقدام به استخدام افراد مختلف نمایید. معمولا شرکت‌ها بعد از تجربه رشد، بزرگ‌تر شدن و سودآوری به فکر استخدام می‌افتند. در این موقعیت شما باید چه کاری انجام دهید؟ این‌جاست که تکنولوژی به‌ کمک‌تان می‌آید. به‌لطف پلت‌فرم‌های گوناگون مثل ای استخدام قادر به انجام چنین کاری خواهید بود. در ادامه به چگونگی ثبت آگهی استخدام در این سرویس پرداخته‌ایم. پس با ما همراه باشید...

ای استخدام؛ سامانه‌ای تمام‌عیار!


HiringSalesTeam_Supporting-image-1@2x-1024x768

امروزه تکنولوژی با سرعت زیادی در حال رشد و پیشرفت است و از این رو بیزنس‌های بسیاری نیز ظهور کرده است. یکی از همین کسب‌وکارهای جدید مبتنی‌بر اینترنت، سرویس استخدام آنلاین است. پلت‌فرم‌های فعال در این زمینه باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان می‌شوند و استفاده از آن‌ها برای هر کسب‌وکاری توصیه می‌شود. در گذشته‌ای نه‌چندان دور بایستی خودتان اقدام به شناسایی افراد بااستعداد می‌کردید و این پروسه‌ای وقت‌گیر و خسته‌کننده بود. ولی حالا می‌توانید با چند کلیک در لپ‌تاپ‌تان یا حتی با چند لمس در اسمارت فون خود افراد را استخدام کنید. ای استخدام یکی از بهترین سرویس‌های استخدام آنلاین شمرده می‌شود که با قابلیت‌های بسیار و در عین حال کاربران بی‌شمار گزینه خوبی برای هر بیزنسی محسوب می‌شود. سوال اصلی این‌جاست که در مقام صاحب کسب‌وکار، چگونه آگهی (یا آگهی‌های) استخدام را در این سایت ثبت کنیم. در زیر به این پرسش پاسخ داده‌ایم.

ثبت درخواست آگهی استخدام


Untdditlddded

برای انجام این کار کافی‌ست به صفحه اصلی ای استخدام مراجعه کنید. در این صفحه با پیشنهادات بسیاری مواجه خواهید شد و تیترهای زیادی می‌بینید. در قسمت سمت چپ سایت با دکمه‌های مختلفی مواجه خواهید شد. روی «درج آگهی» کلیک کنید.

به این ترتیب به صفحه ثبت آگاهی هدایت خواهید شد. با وارد کردن اطلاعات شرکت‌تان و خودتان می‌توانید در مدت زمان کوتاهی آگهی استخدام مورد نظرتان را درج کنید. تنها به یاد داشته باشید که به دقت اطلاعات فیلدهای مختلف را پر کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. همچنین پیشنهاد می‌دهیم با وسواس توضیحات موقعیت شغلی و انتظارات خود را پر کنید.

در این صورت می‌توانید روند استخدام شرکت‌تان را بهبود ببخشید و افراد بهتری را استخدام نمایید. یکی از قابلیت‌های مهم ای استخدام، امکان درج فایل‌های مختلف است. به این ترتیب می‌توانید توضیحات بیش‌تر را در قالب یک فایل ورد به افراد ارائه دهید تا درک بهتری از موقعیت شغلی مورد نظر داشته باشند.

در پایان روی دکمه سبز رنگ «ثبت آگهی» کلیک کنید تا آگهی‌تان برای کارشناسان ای استخدام ارسال شود. در صورت تایید، ای استخدام برای شما ایمیلی ارسال می‌کند که حاوی این مضمون است «آگهی استخدام شرکت شما با موفقیت ثبت شود.» البته گفتنی‌ست در صورت بروز برخی از مشکلات سراسری، ممکن است این روند به تاخیر بیفتد. در غیر این صورت، ای استخدام در مدت زمان کوتاهی آگهی شما را بررسی خواهد کرد. Untdditlddccded

ناگفته نماند باید هزینه‌ی نه‌چندان زیادی برای ثبت آگهی در این پلت‌فرم محبوب بپردازید که بنابر از عوامل مختلف مثل تعداد ردیف شغلی و استان متغیر است. بعد از ثبت آگاهی نیز می‌توانید به پنل آگهی‌دهندگان مراجعه نموده و از روند بررسی آگهی استخدام‌تان مطلع یابید. بخشی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اید؟ فایل نادرستی را آپلود نموده‌اید؟ جای هیچ نگرانی نیست. ای استخدام این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا به ویرایش آگهی خود بپردازند و سپس دوباره درخواست بررسی دهند.

حالا که با چگونگی ثبت آگهی استخدام در ای استخدام آشنا شده‌اید، پس بهتر است به این موضوع بپردازیم که اصلا چرا باید از این پلت‌فرم استفاده کنیم و ای استخدام چه قابلیت‌هایی دارد.

اطلاع‌رسانی گسترده در فضای مجازی


با ثبت آگهی در این سرویس، درخواست استخدام شما در اینترنت منتشر می‌شود و در شبکه‌های مختلف به‌نمایش درمی‌آید. از آن‌جا که رتبه ای استخدام در گوگل بالاست و کاملا از اصول سئو پیروی می‌کند، جزو برترین نتایج گوگل قرار می‌گیرد و برای همین آگهی شما مرد توجه همگان قرار خواهد گرفت. در ضمن (با توجه به رتبه الکسای ای استخدام) این پلت‌فرم پرطرفدار ایرانی یوزرهای بسیاری دارد که گروه بزرگی از آن‌ها روزانه از این سرویس استفاده می‌کنند. در نتیجه شما با یک جامعه بزرگ از افراد با استعداد بالا و متخصص طرف هستید و مطمئن باشید با استفاده از ای استخدام می‌توانید افراد بسیار خوبی را استخدام نمایید.

اما قابلیت‌های ای استخدام در این‌جا پایان نمی‌یابند. در صورت ثبت آگهی در این پلت‌فرم، ای استخدام به کاربران خود پیامک و ایمیل‌های متعددی می‌فرستد تا آن‌ها را از درخواست شما باخبر سازند. برای همین آگهی شما بیش‌تر از صدها یا شاید هزاران بار دیده شود و برای همین می‌توانید شبکه خود را گسترده‌تر سازید و با افراد حرفه‌ای و برتر آشنا شوید.

19723-Wearehiring

صرفه‌جویی در هزینه و زمان با ای استخدام


همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، قبل از ورود پلت‌فرم‌هایی مثل ای استخدام باید وقت زیادی را به استخدام افراد حرفه‌ای اختصاص می‌دادید. اما حالا قضیه فرق کرده است. ای استخدام این امکان را فراهم نموده تا با چند کلیک به جامعه هدف خود دسترسی داشته باشید و بهترین افراد را بشناسید. برای این کار هم فقط باید یک آگهی استخدام در این سامانه ثبت کنید. لازم به ذکر است استفاده از ای استخدام باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. چطوری؟ در سال‌های گذشته برای چاپ برگه‌های استخدام و تبلیغات در این زمینه هزینه‌ای مخصوص را در نظر می‌گرفتید. اما حالا با هزینه‌ای اندک می‌توانید یک آگهی استخدام در ای استخدام ثبت نموده و به هزاران و حتی میلیون‌ها متخصص دسترسی داشته باشید.

امکان استخدام براساس موقعیت مکانی افراد


فرض کنید که شرکتی در بجنورد دارید. در این موقعیت ثبت آگهی در سراسر کشور کار درستی محسوب نمی‌شود و هدر دادن هزینه و زمان است. چراکه برنامه‌نویسی که در تهران یا مشهد ساکن است، نمی‌تواند به‌طور تمام‌وقت در شرکت شما حاضر شود. اما با کمک ای استخدام می‌توانید این مشکل را حل کنید. پلت‌فرم مذکور این اجازه را به کاربران خود می‌دهد تا براساس موقعیت مکانی افراد آگهی استخدام خود را منتشر کنند. به این ترتیب آگهی شما تنها به افرادی نشان داده خواهد شد که در بجنورد ساکن باشند. در نتیجه با استفاده از ای استخدام قادر به استخدام افراد نزدیک خود هستید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد