جستجو

درج رایگان آگهی استخدام

(129 رای)
درج رایگان آگهی استخدام
به روز رسانی: 12 اسفند 1402 ساعت 11:29:46
تاریخ ثبت: 12 تیر 1398 ساعت 16:01:12
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/14509
روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته است.استخدام یکی از این ابعاد است که تکنولوژی به این عرصه وارد شده و آن را متحول کرده است. یکی از روش های قدیمی برای یافتن نیروی متخصص که همچنان نیز استفاده می شود چاپ آگهی استخدامی در روزنامه ها می باشد که کماکان نیز این کار رواج دارد اما از میزان طرفداری آن کاسته شده آن هم بدلیل معایب این کار اعم از طی کردن مراحل طولانی اداری ، تماس برای تعیین وقت برای مصاحبه ی حضوری ، مراجعه به محل سازمان و.... میباشد و همه ی این مراحل برای آشنایی اولیه با فرد متخصص و مهارت های آن برای تهیه یک لیست از افراد واجد شرایط و سپس بررسی و تحلیل این لیست انجام میگیرد.این مشکل گریبانگیر افراد جویای کار نیز میباشد زیرا امکان دارد در یک روز برای ارائه رزومه خود به کارفرمایان مجبور باشند به چندین نقطه از شهر سفر کنند.تمام این کار ها باعث میشود فرایند استخدام هفته ها به طول بیانجامد. بعد از گذشت زمانی و ظهور سایت های درج اگهی مثل رایگان بفروش این امکان پدید آمد که آگهی های استخدام را کارفرماها در این سایت ها به صورت رایگان بگذارند و کارجویان به این سایت ها مراجعه کرده و به دنبال کار مورد علاقه خود در میان این آگهی ها باشند. اما امروزه با ظهور سایت های کاریابی آنلاین کار برای کارفرمایان و کارجویان بسیار آسان تر شده و فقط با پر کردن چند فیلد در فیلترینگ های این سایت ها کارجو میتواند شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و برای کارفرما رزومه خود را ارسال کند.

با ما ثبت آگهی رایگان استخدام کن

یکی از بهترین سایت های درج آگهی که خدمات ثبت رایگان آگهی استخدام نیز دارد ،سایت رایگان بفروش است.که قابلیت نمایش آگهی استخدام را در صفحه اول نتایج گوگل دارد. رایگان بفروش اطلاعات آگهی استخدام را توسط فرم هایی تخصصی از کارفرما دریافت می کند و به کارجویان در گوگل نمایش می دهد.همچنین سایت رایگان بفروش دارای فیلترینگ کاملا تخصصی و دقیق دارا است برای مثال در فیلد مکان انتخاب استان،شهر،محله،حتی خیابان و کوچه را داراست .این فیلترینگ هوشمند باعث شده رابط کاربری آسانی داشته باشد و کاربران این سایت را برای جستجوی خود انتخاب کنند به گونه ای که در این سایت به طور میانگین در هر دقیقه دو آگهی به ثبت برسد .این سایت اکنون در کلمات مرتبط "ثبت آگهی"نظیر "آگهی رایگان" ، "تبلیغات رایگان" و"ثبت آگهی در گوگل" و... رتبه اول گوگل می باشدکه شما میتوانید در آن تبلیغات موثر مانند رپورتاژ آگهی نیز داشته باشید. لازم است بگوییم که 10 درصد از درآمد این سایت برای امور خیریه صرف می شود و هر فردی با فعالیت در این امرخیر شریک است.

سایت کاریابی چیست؟

امروزه با توجه به تعداد زیاد کارفرمایان و کارجویان سایت هایی تحت عنوان سایت های کاریابی یا درج آگهی استخدام به وجود آمده تا کارفرمایان وکارجویان در هرجای دنیا بتوانند به صورت آنلاین با ساخت یک حساب کاربری در سایت کاریابی،آگهی استخدام خود را ثبت کنند یا برای شغل های مورد نظر خود رزومه و درخواست استخدام ارسال کنند.این سایت ها در هر آگهی کار مشخصات مد نظر کارفرما نظیر سن ، استان ، جنسیت ،نوع همکاری و توضیخات و... را به صورت کامل به کارجویان نشان می دهند .سایت های کاریابی مانند پلی میان کارفرما و افراد جویای کار میباشند .یکی از مهمترین مزیت هایی که این روش نسبت به چاپ آگهی در روزنامه ها دارد علاوه بر صرفه جویی در وقت ، رایگان بودن آن است.کارفرمایان با درج اگهی استخدام  به صورت رایگان در سایت ها اعلام میکنند که به دنبال چه فردی با چه میزان مهارت و تحصیلاتی  میباشند .و افراد جویای کار با صرف کمترین زمان با ارسال رزومه خود بدون هیچ هزینه با کارفرما درارتباط خواهند بود و کارشناسان مربوطه رزومه افراد را تحلیل کرده و لیستی از افراد واجد شرایط را تهیه میکنند و تنها با افراد برگزیده در کوتاهترین زمان ممکن مصاحبه حضوری به عمل میرسانند. که  این پروسه ، زمان فرایند استخدام را به طور قابل قبولی کاهش می دهد.درج آگهی رایگان استخدام در رایگان بفروش امکان پذیر بوده است .

چرا در سایت کاریابی،درج آگهی استخدام انجام دهیم؟

سایت های آگهی کار تمامی مشخصات را در فرم ثبت آگهی استخدام از کارفرما می گیرد ودر آگهی به صورت کامل نمایش میدهد که باعث می شود زمان کارفرما برای توضیح شرایط کار برای داوطلبان ذخیره شود تا بتوان از این زمان در مصاحبه حضوری با کارجویان تایید شده استفاده کرد. سایت های کاریابی همچنین چون اطلاعات تماس کارفرما را افشا نمی کنند از مزاحمت برای کارفرما جلوگیری کرده و باعث می شود تا کارفرما بهترین داوطلبان آگهی استخدام را انتخاب کرده و به مصاحبه دعوت نماید و از میان آنان کارشناس مربوطه را استخدام کند.البته یکی از معایب این روش آن است که افرادی که رزومه نویسی حرفه ای را بلد نیستند و نیروی کار تخصصی اند معمولاً رزومه هایشان رد شده و فرصتی برای ارائه استعداد هایشان به کارفرما را ندارند.

سایت کاریابی چه امکاناتی دارد؟

  • رزومه ساز: سایت کاریابی یک پلتفرمی رو طراحی کرده اند تا کارجویان بتوانند با سپری کردن مراحل یک رزومه جامع با اطلاعات مختلفی مثل سن،محل سکونت،جنسیت،اطلاعات تحصیلی مانند دانشگاه، رشته ومهارت ها و زبان های خارجی و سوابق کاری و دوره ها و.....را به صورت pdf در اختیار کارجو می گذارد.
  • ارسال شغل های پیشنهادی:در این بخش سایت های استخدام در قالب یک ایمیل یا یک صفحه شغل هایی که با مشخصات کارجو مطابقت دارند را به او پیشنهاد می دهند .
  • جستجوی شغل : کارجویان با استفاده از موتور های جستجو کلمه کلیدی و فیلتر های مورد نظر را انتخاب کنند و عنوان های شغلی خود را پیدا کنند.
  • نمایشگاه های استخدام: برخی از سایت های کاریابی نمایشگاه های استخدام برگزار می کنند که در آنها کارفرماها و کارجویان می توانند به صورت مستقیم با یکدیگر در تماس باشند و ارتباط برقرار کنند. 
  • راهنماومشاوره های شغلی:بعضی از سایت های کاریابی به کارجویان مشاوره های شغلی می دهند که در قالب های مختلف مانند انتخاب شغل، تدوین رزومه، آموزش مصاحبه،تست های روانشناسی و سایر موارد مربوط به استخدام است. که معمولا نتایج آن ها در پروفایلشان موجود است و کارفرمایان می توانند آن ها را مشاهد کنند.

سایت کاریابی به صورت رایگان هستند؟

در حالت کلی، استفاده از سایت کاریابی غیر رایگان پولی است، اما رایگان بفروش یک سایت کاریابی رایگان نیز هست.البته برای استفاده از امکانات پیشرفته و ویژه ممکن است نیاز به پرداخت هزینه داشته باشد.امکانات پیشرفته برای سایت های آگهی استخدام  دیگر قابلیت های برچسب آگهی با عناوین ارسال آسان ،فوری کارفرمای پاسخگو و.... را دارند و همچنین برای کارجویان امکان مشاهده قطعی درخواست توسط کارفرما را با پرداخت هزینه ایی دارد.

امکان ارسال درخواست کارجویان بدون مشخصات مورد نظر کارفرما وجود دارد؟

در اصل این امکان در اکثر سایت های کاریابی بر اساس مشخصات پایه مانند جنسیت،وضعیت نظام وظیفه برای آقایان و.... وجود ندارد. اما متاسفانه بر اساس مهارت های کلیدی و...... امکان درخواست نامرتبط وجود دارد و ممکن است کارفرمایان در رزومه های ارسالی رزومه های کاملا نامرتبط را مشاهده کنند. البته سایت های کاریابی با هوش مصنوعی سعی کرده اند که این مورد را به حداقل برسانند که باعث کاهش این اتفاقات هم هست ولی هنوز هم تعداد اندک شماری برای آگهی های کاریابی آنلاین درخواست های نامرتبط فرستاده می شود.

امکانات دیگر سایت های کاریابی غیر از استخدام چیست؟

  • کارآموزی :یکی دیگر از مزایایی که سایت استخدام آنلاین ارئه میدهند رفع نیازهای دانشجویان و افرادی  است که مهارت را کسب کرده وبدون تجربه کاری در رشته مورد نظر برای بدست آوردن تجربه کاری حرفه ای در رشته تخصصی خود مایل اند  در سازمان ها و یا شرکت های خصوصی به صورت کارآموز مشغول به کار شوند.تا هم در سابقه خود کار در شرکتی را داشته باشند و هم با پروژه های عملی روبه رو بشوند.
  • دورکاری :این نوع از کار هم برای فارغ التحصیلان و هم برای دانشجویانی است که امکان حضور فیزیکی در محل سازمان برایشان میسر نیست و توان آن را دارند تا کار ها را در محیطی غیر از محیط شرکت مانند خانه، کافه ، دفتر کار شخصی و... انجام دهند. این نوع کار به صورتی است که با استفاده از تکنولوژی ها آنلاین به شرکت یا سازمان مربوطه ارتباط برقرا کنند.
  • کار های پروژه ای : بسیاری از شرکت ها و یا کارفرما ها به دنبال عقد قرارداد با متخصصین به صورت کوتاه مدت برای به عمل رساندن یک یا چند پروژه هستند که این کار هم برای کارفرمایان سودمند است و هم برای خود نیروی متخصص زیرا بسته به توانایی فرد ، افراد میتوانند با چندین کارفرما به طورهمزمان کار کنند و در آمد به نسبت بیشتری از کار در یک شرکت داشته باشند.

یکی دیگر از روش های کاریابی آنلاین در دنیا که امروزه بسیار متداول میباشد افرادی هستند که نیرو های متخصص را به  سازمان هایی که نیاز به افرادی با همان سطح از توانایی و مهارت دارند معرفی میکنند که به این دسته از افراد که از این متد کسب درآمد میکنند Recruiter میگویند. یکی از این پلتفرم های بین المللی لینک دین است که افراد در آن به صورت Recruiter کار می کنند.

درج رایگان آگهی استخدام در سایت های کاریابی آنلاین

تا به اکنون سعی کردیم تا سایت های آگهی استخدام را به شما معرفی کنیم . اکنون میخواهیم سایت های برتر در این زمینه را نام ببریم تا هر کارجو ویا کارفرما بتوانند از این سایت ها استفاده کنند.البته گفتنی است که برای انتخاب سایت آگهی کاریابی آنلاین لازم است به عامل هایی نظیر رابط کاربری ،قیمت ، میزان بازدید و... توجه کرده و بهترین رابط کاربری را برای آگهی خود انتخاب کنید.

رایگان بفروشsellfree.ir

استخدام _سایت کاریابی_ آگهی استخدام _استخدام دولتی _سایت استخدام _اگهی کار_ کاریابی آنلاین

 وب سایت رایگان بفروش  یکی از پر بازدید ترین سایت های درج آگهی است که شما میتوانید در آن آگهی های استخدام خود را با پر کردن فرم هایی کاملا تخصصی برای نمایش در صفحه اول گوگل قرار دهید که منجر می شود تا کارجویان زیادی آگهی استخدام شما را با یک جستجوی ساده در گوگل مشاهده و برای استخدام با شما ارتباط بگیرند. یکی از مزیت های سایت رایگان بفروش نسبت به سایر سایت های کاریابی دیگر، آگهی استخدام رایگان این سایت بوده است که کارفرما می تواند بدون صرف هیچ هزینه ای آگهی استخدام خود را ثبت کند و فقط در صورت تمایل به ویژه نمودن آگهی سایت خود هزینه ای ناچیز پرداخت کند. سایت رایگان بفروش دارای فیلترینگ هوشمند است که کاربران در آن به راحتی با پر نمودن شاخص های مورد نظر خود سریعاً آگهی های استخدام را پیدا می کنند.همچنین این وبسایت برای هر کارفرما یک صفحه دراد که تمامی آگهی های استخدام در آن به صورت منظم بر ایای تاریخ قرار داده میشود .رایگان بفروش امکان ثبت رایگان پست مهمان دارد که هم با استفاده از آن می توان شرکت خود را معرفی نموده و لینک به صورت فالو و یا نو فالو به سایت خود داد تا اعتبار آن افزایش یابد. لازم به گفتن است که رایگان بفروش تا زمانی که کارفرما بخواهد آگهی استخدام او را حذف نمی کند و نیازی به آپدیت آگهی خود همچون در بخش استخدام دیوار ندارد.

امکانات ویژه رایگان بفروش :

  • رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد
  • رایگان بودن ثبت آگهی کاریابی
  • مرتب سازی آگهی ها بر حسب تقدم نوسازی
  • فیلترینگ تخصصی برای جستجوی اگهی های استخدام
  • قابلیت دسترسی در هر جای دنیا
  • فرستادن پیام و ایمیل به کارجویان هدف
  • امکان تبلیغ کسب وکار خود در فضای آگهی های رایگان بفروش و پروفایل کارفرما
  • امکان دورکاری-کارآموزی-پاره وقت-تمام وقت-پروژه ای-درصدی
  • امکان بکلینک برای بهبود سئو سایت کارفرما
  • درج رایگان آگهی استخدام 
  • از سایت های پربازدیدثبت آگهی
  • روش های شگفت انگیز افزایش بازدید
  • دارای فیلترنگ تخصصی و هوشمند همانند مکان که تا سطح کوچه و خیابان را دارد

جابینجا  jobinja.ir

استخدام _سایت کاریابی_ آگهی استخدام _استخدام دولتی _سایت استخدام _اگهی کار_ کاریابی آنلاین

جابینجا یکی از پربازدیدترین پلتفرم های استخدامی ایران است. این موضوع به تنهایی تضمین می کند که در آن کارفرمایان بیشتری می بینید و برای جستجوی کار تنوع بیشتری از مشاغل را پیش روی خود خواهید داشت. جابینجا برای کارجویان یک رزومه ساز قدرتمند در نظر گرفته که به راحتی توسط کارفرمایان قابل جستجوست. هر کاربر پس از ثبت رزومه از طریق ایمیل از ارائه پیشنهاد توسط کارفرمایان باخبر می شود و می تواند در ادامه و از همین طریق قرار مصاحبه بگذارد.جابینجا فیلترینگ های بسیار تخصصی برای جستجوی کار دارد که یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت زیاد آن همین است.

امکانات ویژه جابینجا :

  • رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد
  • دارای رزومه ساز حرفه ای
  • معرفی 50 شرکت برتر از لحاظ محبوبیت و نشان دادن آگهی های آن ها
  • مرتب سازی آگهی ها بر حسب تقدم نوسازی
  • فیلترینگ تخصصی برای جستجوی اگهی های استخدام
  • قابلیت دسترسی در هر جای دنیا
  • مقرون به صرفه
  • فرستادن پیام و ایمیل به کارجویان هدف
  • امکان تبلیغ کسب وکار خود در فضای آگهی های جابینجا و پروفایل کارفرما
  • امکان دورکاری-کارآموزی-پاره وقت-تمام وقت-پروژه ای-درصدی
  • امکان ارسال رزومه جابینجایی یا رزومه درخواستی

ایران تلنت irantalent.com 

استخدام _سایت کاریابی_ آگهی استخدام _استخدام دولتی _سایت استخدام _اگهی کار_ کاریابی آنلاین

سایت ایران تلنت با بیش از 15 سال سابقه و داشتن پایگاه داده ای که بالغ بر 1 میلیون در آن میباشد یکی از سایت های معتبر و شناخته شده و پرطرفدار میان کارفرمایان و افراد جویای کار میباشد. . مطابق آمار ارائه شده در سایت، روزانه در ایران تلنت چیزی حدود 10 الی 12 هزار رزومه توسط کارفرمایان جستجو می شود .همچنین امکان ساخت  CV حرفه ای  در این سایت تعبیه شده که برای افراد تازه کار بسیار سودمند میباشد.مدیران ایران تلنت به تازگی پس از چندین سال شکلی تازه به سایت بخشیده اند که باتوجه به ترند های UI/UX  به روز استفاده از سایت خالی از لطف نیست.

امکانات ویژه ایران تلنت :

  • دارای رزومه ساز حرفه ای
  • امتیازبندی شرکت ها بر اساس امتیاز و نظرات کاربران
  • مرتب سازی آگهی ها بر حسب تقدم نوسازی
  • فیلترینگ تخصصی برای جستجوی اگهی های استخدام
  • قابلیت دسترسی در هر جای دنیا
  • مقرون به صرفه
  • فرستادن پیام و ایمیل به کارجویان هدف
  • امکان تبلیغ کسب وکار خود در فضای آگهی های ایران تلنت و پروفایل کارفرما
  • امکان دورکاری-کارآموزی-پاره وقت-تمام وقت-پروژه ای-درصدی
  • دارای بخش های مشاوره های شغلی - تست های شغلی - تخمین حقوق

ای استخدام

استخدام _سایت کاریابی_ آگهی استخدام _استخدام دولتی _سایت استخدام _اگهی کار_ کاریابی آنلاین

وب سایت «ای استخدام» با راه اندازی اولین سرویس هوشمند ارسال آگهی در کشور و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط، تمامی اخبار، آگهی های استخدامی محلی و کشوری را چند لحظه پس از اعلام و انتشار و گرفتن تاییدیه صحت آنها، در پایگاه اینترنتی خود تجمیع و بازنشر نموده و پس از تفکیک آنها براساس رشته تحصیلی، تخصص کاری و شهر و استان به کاربران متقاضی خود پیامک و ایمیل می نماید.دو ویژگی ای استخدام را نسبت به سایر پلتفرم های استخدامی متمایز می کند: یکی الگویی که برای ثبت آگهی ها در پیش گرفته و دیگری پوشش انواع خاصی از آگهی های استخدامی است که در سایر سرویس ها دیده نمی شود.ای استخدام شبیه ترین پلتفرم استخدامی به صفحه نیازمندی های روزنامه هاست. دقیقا همان الگوی کلاسیک را مدرنیزه و در وبسایت خود پیاده سازی کرده و شرایطی فراهم ساخته که آگهی ها با سرعتی بالا به ثبت برسند.یکی از نکات حائز اهمیت در مورد سایت ای استخدام دارا بودن نرم افزار موبایل میباشد.ای استخدام پربازدیدترین پلتفرم استخدامی ایرانی است.

امکانات ویژه ای استخدام :

  • امتیازبندی شرکت ها بر اساس امتیاز و نظرات کاربران در بخش بهترین شرکت ها
  • مرتب سازی آگهی ها بر حسب تقدم نوسازی
  • رزومه ساز
  • فیلترینگ متوسط ولی کاربردی
  • اجازه ارسال رزومه برای کارجوی که مشخصاتش با مشخصات آگهی استخدام تطابق داشته باشد
  • قابلیت دسترسی در هر جای دنیا
  • رایگان
  • امکان گذاشتن اطلاعات تماس به جای دکمه ارسال رزومه
  • امکان تبلیغ کسب وکار خود در فضای آگهی های ای استخدام و پروفایل کارفرما
  • امکان دورکاری-کارآموزی-پاره وقت-تمام وقت-پروژه ای-درصدی
  • دارای بخش های استخدام های مهم امروز-استخدام دولتی و سراسری نظیر استخدام نیروی انتظامی و....- نمونه سوالات استخدامی

جابویژن jobvision.ir

استخدام _سایت کاریابی_ آگهی استخدام _استخدام دولتی _سایت استخدام _اگهی کار_ کاریابی آنلاین

دانشگاه صنعتی شریف با نام تجاری جاب ویژن وارد فضای جذب و گزینش نیروی انسانی شده است که با ارائه خدمات منحصر بفردی در این راه قدم برداشته استپنل جامع ارزیابی (CAP) و سیستم هوشمند انطباق (IMS) دو ابداع منحصر بفرد تیم جاب ویژن بوده که همگی جزو دانشجویان خوش ذوق و نخبه دانشگاه صنعتی شریف هستند. این دو خصوصیت به کارفرمایان کمک می کند که با هوش مصنوعی جاب ویژن، میزان انطباق رزومه متقاضیان استخدام را با شرایط مد نظر خودشان را بسنجند.این کار دقیق و علمی باعث شکل گیری سیستم منظم و یکپارچه ای بر بستر جاب ویژن شده تا کارفرمایان با صرفه جویی در وقت، شایسته ترین افراد را برای استخدام به خدمت خود درآورند؛ برگ برنده و مزیتی که در کمتر سرویس استخدامی ایرانی شاهد آن هستیم. در کنار این مزیت بزرگ، جاب ویژن کامل ترین تست های شخصیت شناسی را هم در میان سایت های استخدامی ایرانی دارد که این تست ها نقش بسیار مؤثری در تعیین مسیر شغلی و موفقیت کارجویان ایفا می کنند.معرفی کامل شرکت ها، ساخت رزومه دو زبانه (فارسی و انگلیسی) که همه جا قابل استفاده است، ثبت رایگان آگهی برای کارفرمایان (به جز استان تهران و البرز) و شبکه های اجتماعی قدرتمند و فعال خصوصیات دیگری هستند که از جاب ویژن، ثمره تلاش های هفت دوره «نمایشگاه کار دانشگاه شریف» پلتفرم ایده آلی برای کاریابی ساخته اند.

امکانات ویژه جاب ویژن :

  • رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد
  • دارای رزومه ساز 
  • معرفی شرکت های برتر بر اساس محبوبیت (براساس بازدید کارجویان)-پاسخگویی به رزومه های دریافتی-تجربه کارجویان از جلسه مصاحبه
  • دارای سیستم هوشمند انطباق
  • قابلیت دسترسی در هر جای دنیا
  • فرستادن پیام به کارجویان هدف
  • امکان تبلیغ کسب وکار خود در فضای آگهی های جاب ویژن و پروفایل کارفرما
  • امکان دورکاری-کارآموزی-پاره وقت-تمام وقت-پروژه ای-درصدی
  • فقط امکان ارسال رزومه جاب ویژن

ایران استخدام

 استخدام _سایت کاریابی_ آگهی استخدام _استخدام دولتی _سایت استخدام _اگهی کار_ کاریابی آنلاین

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد .و تا امروز به یکی از سایت های پرطرفدار تبدیل شده و همچنین با ارائه اپلیکیشن موبایل با دامنه کاربردی ساده دسترسی و استفاده از امکانات این پلتفرم را ساده تر کرده است.یکی از ویژگی های مفید این سایت ارائه اگهی های استخدامی برای سازمان های دولتی نیز میباشد.و لازم به ذکر است که سایت ایران استخدام نیز در عرصه ارائه اپلیکیشن های موبایل از رقیبان خود جانمانده و با ارائه اپلیکیشن در تلفن های همراه امکان دسترسی ساده تر را برای هر دو گروه کارفرما و جویای کار ساده تر کرده است.

امکانات ویژه ایران استخدام :

  • مرتب سازی آگهی ها بر حسب تقدم نوسازی
  • فیلترینگ  برای جستجوی اگهی های استخدام
  • قابلیت دسترسی در هر جای دنیا
  • دارای بخش های استخدام های ویژه-استخدام دولتی و سراسری نظیر استخدام نیروی انتظامی و....
  • فرستادن پیام و ایمیل به کارجویان هدف
  • امکان تبلیغ کسب وکار خود در فضای آگهی های ایران استخدام 
  • امکان دورکاری-کارآموزی-پاره وقت-تمام وقت-پروژه ای-درصدی-بازنشسته
  • امکان ارسال رزومه 

امنیت سایت های استخدام چگونه است؟

امنیت سایت ها از منظر جلوگیری از درج اطلاعات کاربران چه کافرما وچه افراد جویای کار بسیار مهم میباشد.مسئله امنیت تنها شامل جلوگیری نشراطلاعات از طریق نفوذ و رخنه در پایگاه اطلاعاتی نمیباشد بلکه دیوار دفاعی سایت باید مانع از نفوذ کرم های رایانه ای و یا ویروس های مخرب سیستم شود زیرا یکی از روش های متداولی که "هکر" ها استفاده میکنند ارسال ویروس از طریق فایل با پسوند" پی دی اف "میباشد و این در حالی است که متاسفانه بیشتر افراد از این مسئله آگاهی ندارند که زیربنای فایل های پی دی اف  که درمرورگر ها  استفاده میشود  با زبان جاوا اسکریپت نوشته میشود و چندین خط کد میتواند آثار مخربی به جای گذارد.گاهی افشای اطلاعات از طریق بدافزار ها صورت نمیگیرد بلکه بی توجهی و سهل انگاری خود کاربر مسبب این اتفاق میشود (مانند خارج نشدن از ناحیه کاربری در کامپیوتر غیر شخصی مانند کافی نت ها) که در این مواقع وظیفه ی سایت است که با در نظر گرفتن این قبیل مشکلات تدابیر امنیتی لازم را درنظر بگیرد . به طور مثال پس از 15 دقیقه غیرفعال بودن کاربر در سایت (بدون انجام هیچ عملی) کاربر را از ناحیه کاربری خود بطور خودکار خارج کند.که این قبیل تدابیر امنیتی باید به طور پیشفرض جزو وظایف سایت باشد.به روز رسانی پایگاه داده / اطلاعات سایت : سایت ها باید بانک اطلاعاتی خود را به روز کنند بدین صورت که آگهی های جدیدتر در ابتدای لیست قابل مشاهده باشند و اگهی هایی که از زمان ثبت انها مدت زیادی میگذرد و دیگر قابل دسترس نیستند را حذف کنند تا دلیل سردرگمی کاربران نشوند.

و درانتها باید ذکر شود که این قبیل سایت ها تنها برای افراد تحصیل کرده و دانشگاهی نیست بلکه افراد متخخص حتی بدون مدرک دانشگاهی و یا نیرو های متخصصی که  در کار های فیزیکی مهارت دارند نیز میتوانند از این سایت های و روش های استخدام بهره ببرند. البته شایان ذکر است که ثبت آگهی کاریابی در بهترین سایت های آگهی استخدام بازدهی را برای کارفرمایان بالا می برد.همچنین برای درج آگهی استخدام رایگان در سایت رایگان بفروش فقط کافی است که فرم آگهی را پرکنید.شما همچنین می توانید برای تبلیغات موثر ثبت پست مهمان در رایگان بفروش داشته باشید.همچنین یکی دیگر از خدماتی سایت رایگان بفروش لینکسازی طبیعی و موثر و ثبت رپورتاژآگهی است که با بازدهی شگفت انگیز شما را روبه رو می کند.

 

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد