جستجو

ثبت آگهی رایگان در سایت ایستگاه

(18 رای)
به روز رسانی: 14 آبان 1398 ساعت 18:43:04
تاریخ ثبت: 18 مهر 1398 ساعت 22:56:20
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/19288

امروزه خرید و فروش اجناس و کالاها یا ارائه خدمات توسط کسب و کار شما از بستر اینترنت یکی از فعالیتهای عمومی در جامعه شده است که تقریبا هر قشری از افراد با هر سطح تحصیلات و یا سن را درگیر خود کرده است. به این منظور نیز سایت ها و اپلیکیشنهای زیادی طراحی شده اند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.


اما در این مقاله در میان طیف وسیعی از سایت ها و اپلیکیشنهای مرتبط با نیازمندی های روز ایران به معرفی اولین سایت نیازمندی در ایران یعنی سایت ایستگاه می پردازیم. هم چنین نحوه ثبت رایگان آگهی در این سایت را نیز شرح خواهیم داد.


ایستگاه



سایت ثبت آگهی رایگان ایستگاه:


سایت ایستگاه اولین سایت ثبت آگهی رایگان در ایران است که با گذشت سالها از شروع فعالیت آن هنوز هم جزء موفق ترین سایتهای ثبت آگهی داخلی به شمار می رود. سایت ایستگاه همواره به عنوان سایتی پیشرو در زمینه تبلیغات کسب و کار فعالیت کرده است. این سایت در سالهای اخیر بیش از 2000 سایت رقیب پیدا کرده اما کماکان یکی از سایتهای مطرح در زمینه نیازمندیهای روز است. می توان گفت که اکثر سایتهای رقیب در حال تقلید از این سایت هستند به همین علت هنوز توانسته است جایگاه خود را در بین رقبا حفظ کند.


سادگی و رابط کاربری آسان این سایت باعث شده که کاربران به راحتی با این سایت تعامل داشته و نسبت به ثبت آگهی خود اقدام کنند. رایگان بودن تبلیغات در سایت ایستگاه و امکانات ویژه ای برای بعضی از انواع تبلیغات مانند تبلیغات قضایی باعث شده تا مخاطبان زیادی جذب این پلتفرم اینترنتی شوند.


فیلدهای تبلیغاتی و نیاز روز موجود در سایت ایستگاه بصورتی کامل و در عین حال مجزا طراحی شده اند تا بتوانید به راحتی زمینه مورد نیاز ثبت آگهی خود را پیدا کرده و تبلیغات را انجام دهید. این دسته بندیها بصورت زیر هستند:




  • کامپیوتر شامل: (کامپیوتر و قطعات، Notebook، لوازم جانبی، نرم افزار، خدمات اینترنت، طراحی WEB، گرافیک کامپیوتری، Hosting، برنامه نویسی، خدمات شبکه، پرینتر و اسکنر، CD و DVD، آموزش، تعمیر و نگهداری، خریدار کامپیوتر، مجله و کتاب، کامپیوتر دست دوم)

  • آموزش شامل: (زبان، کنکور، کامپیوتر، فنی و حرفه ای، تدریس خصوصی، آموزشگاه دروس، پروژه های دانشگاهی، فرصتهای دانشجویی، رشته های ورزشی، موسیقی، هنرهای زیبا، آشپزی، رانندگی)

  • املاک شامل: (فروش آپارتمان، خریدار آپارتمان، اجاره مسکونی، اجاره اداری، وام مسکن، باغ و زمین، خانه، ویلا، کلنگی، مغازه، مشاور املاک، مصالح ساختمانی، خدمات ساختمانی، دکوراسیون، پیش فروش، املاک صنعتی، املاک کشاورزی، کارگاه و کارخانه، اتاق و پانسیون، مشارکت در ساخت، خدمات ملکی)

  • اتومبیل شامل: (صفر کیلومتر، دست دوم خارجی، دست دوم ایرانی، نمایشگاه ماشین، موتور، وانت، کامیون، اتوبوس و مینی بوس، تصادفی، فروش قسطی، پخش و باند، تزئینات خودرو، خدمات جانبی، فروش حواله، وام خودرو، دزدگیر، تعمیرگاه، رینگ و لاستیک، لوازم یدکی، قطعات خودرو)

  • لوازم شامل: (تجهیزات پزشکی، لوازم یدکی، لوازم اداری، لوازم مهندسی، لوازم ورزشی، صوتی تصویری، چوبی و فلزی، برقی و گازی، فرش و موکت، لوازم بچه گانه، حراج خانگی،  اثاثیه منزل، کتاب، آثار هنری، پوشاک، لوازم التحریر، زیورآلات، ظروف، ادوات موسیقی، تزئینات، لوازم اتاق خواب، اسباب بازی، نصب آنتن، لوازم گوناگون)

  • خدمات شامل: (خدمات مسافرتی، چاپ و تبلیغات، خدمات بازرگانی، حمل و نقل، توزیع کالا، بیمه، مالی و حسابداری، صادرات و واردات، خدمات اداری، تایپ و تکثیر، ترجمه، ماشینهای ادارای، مشاوره، زیبایی و بهداشت، خدمات مجالس، تعمیر لوازم، سیستم حفاظتی، خدمات منزل، خدمات پزشکی، باشگاه ورزشی)

  • بازار کار (استخدام، آماده به کار، بازاریابی، سرمایه گذار، نمایندگی، انجام پیمانکاری، شراکت، کاریابی)

  • صنعت شامل: (مواد شیمیایی، برق صنعتی، ماشین آلات، آهن آلات، لوازم صنعتی، ابزار و یراق، تولید مواد غذایی، کارخانه، ماشین سازی، معدن، ضایعات، بسته بندی، اتوماسیون صنعتی، خدمات صنعتی، الکترونیک، کشاورزی، دامداری، آب و فاضلاب، نساجی، مزایده، مناقصه، سری کاری، پرسکاری، تراشکاری، انبارداری، نصب و تعمیر)

  • ارتباط شامل (گوشی موبایل، همراه اول، ایرانسل، رایتل، خریدار خط، لوازم موبایل، نرم افزار موبایل، خدمات SMS، فروشگاه موبایل، تعمیرات موبایل، فیش، امور مشترکین، خط ثابت، فاکس، سانترال، تلفن تصویری، کارت تلفن، بی سیم، خدمات مخابراتی)


همانطور که مشاهده می کنید سایت ایستگاه طیف کامل و  وسیعی از انواع نیازمندیها را در خود دارد که کاربر به راحتی می تواند وارد دسته بندی مورد نظر خود شده و به راحتی آگهی خود را ثبت کند. لازم است که بدانید درج آگهی در این سایت رایگان بوده اما مسئولیت ثبت آن صرفا به عهده آگهی دهنده است.


در ادامه نحوه عضویت و ثبت آگهی رایگان در سایت ایستگاه را برای شما شرح می دهیم:



ثبت آگهی رایگان در سایت ایستگاه:


جهت شروع درج آگهی ابتدا لازم است روی لینک ثبت نام کلیک کرده و بعد از پر کردن فرم ثبت نام و عضویت در سایت، آگهی خود را ثبت کنید.


Untitled


در این بخش بعد از وارد کردن نام شخص یا شرکت و یک ایمیل معتبر که بعدا رمز موقت ثبت نام به آن ارسال می شود و هم چنین کد تصویری، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.


Untitled


همانطور که مشاهده می کنید ثبت نام شما انجام شده و رمز موقت به ایمیل شما ارسال می شود. در این مرحله ایمیل و رمز موقت را در فیلدهای مربوطه وارد کرده و روی دکمه "ورود به سایت" کلیک کنید.


بعد از ورود به سایت ایستگاه لازم است جهت درج آگهی به موارد زیر توجه کنید:




  1. عنوان آگهی را مناسب با متن آن انتخاب کنید. عنوان نامناسب هیچ کمکی به خواننده ها نکرده و احتمالا روی آن کلیک نمی کنند. از به کار بردن عناوین نامناسب مانند بهترین فرصت، فرصت طلایی، جالب توجه، قابل توجه، زیر قیمت، قیمت مناسب، فروش فوری، خرید، خریدار، انجام پروژه، بازاریابی، نمایندگی، انجام کار و ... پرهیز کنید. این عناوین کلی بوده و خواننده وقت خود را صرف مشاهده متنی که از محتوای آن بی اطلاع است، نمی کند. آگهی مناسب مانند "فروش فوری آپارتمان در پاسداران" یا " خریدار رنوی قسطی با 1 میلیون پیش" می باشد.

  2. سعی کنید بهترین عنوان را برای آگهی خود انتخاب کنید تا هنگام ایندکس کردن در موتورهای جستجو مشکلی ایجاد نشود.

  3. دقت در انتخاب گروه مرتبط: سعی کنید برای درج آگهی مرتبط ترین دسته را انتخاب کنید.

  4. آگهی ویژه: با توجه به اینکه درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است، کاربران معمولا به آگهی های ویژه اعتماد بیشتری پیدا می کنند. درج آگهی ویژه به این معناست که آگهی دهنده اینقدر به کالا یا خدمات خود اطمینان دارد که برای آن حاضر به پرداخت هزینه شده است. هم چنین شانس دیده شدن آگهی ویژه برای کاربران بیشتر است چرا که بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می شود. با آگهی ویژه توان رقابتی خود را نیز افزایش می دهید.

  5. متن و مشخصات آگهی: برای متن درج آگهی خود ارزش قائل شوید. متن را با وسواس و دقت بیشتری انتخاب کنید تا احتمال جذب مخاطب بیشتر شود.

  6. درج عکس: یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را به مخاطب می رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. لازم است که بدانید درج تصاویر عمومی مانند پرچم، منظره، پرتره و عکسهای غیر مرتبط مورد پذیرش نیستند.

  7. با توجه به تعداد زیاد آگهی در سایت ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده دقت کافی را داشته باشید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد