جستجو

ثبت آگهی رایگان در سایت های صنعتی

(16 رای)
به روز رسانی: 13 بهمن 1398 ساعت 14:14:29
تاریخ ثبت: 17 دی 1398 ساعت 23:09:47
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/23736
amoozesh1-750x400

صنعت چیست؟ به مجموعه ای از فعالیت ها که با استفاده از منابع موجود مانند سرمایه، نیروی انسانی، مواد اولیه و تکنولوژی، باعث ایجاد کالا و یا ارائه خدمات می شود. یکی از عوامل کلیدی در تولیدات صنعتی خلاقیت است.

در واقع در علم اقتصاد از بخش صنعت به عنوان موتور رشد و توسعه اقتصادی نام برده می شود. در واقع برای افزایش رشد در حوزه صنعت و سرمایه گذاری بر روی تولیدات صنعتی تأکید می کنند زیرا این افزایش رشد باعث افزایش اشتغال زایی در جامعه می شود.

اگر صاحبان کسب و کارهای صنعتی بخواهند در زمینه صنعت فعالیت داشته باشند و باقی بمانند، چاره ای به جز  بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی ندارند.

امروزه اینترنت و فضای مجازی جایگاه بسیار ویژه ای در بین مردم جهان پیدا کرده است. با وجود فضای مجازی و استفاده افراد بسیار زیادی از مردم جهان، درج آگهی می تواند راه بسیار مناسبی برای معرفی و تبلیغ برند یا شرکت شما باشد.

سایت های درج آگهی صعنتی رایگان می توانند کمک بزرگی برای پیشرفت شرکت و برند شما باشند و شما می توانید با کمترین میزان هزینه و یا بدون هیچ هزینه ای، برند و شرکت خود را تبلیغ نمایید. در واقع مهم ترین بخش برای معرفی و پیشرفت کسب و کارتان تبلیغات است و باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از ویژگی های آگهی رایگان صنعت این است که امکان تبلیغ انواع وسایل و تجهیزات برای فروشندگان را فراهم می کند و همچنین خریداران هم می توانند، نیازمندهای صنعت خود را به ساده ترین روش خریداری کنند.

با توجه به ماهیت و اهمیت تبلیغات صنعتی، صنایع کوچک و بزرگ مجبور به جستجوی برای پیدا کردن سایت های تبلیغات صنعتی شده اند.

انتخاب روش تبلیغاتی درست یا نادرست برای صنایع و کسب و کارهای کوچک می تواند باعث از بین رفتن وقت و هزینه صاحبان کسب و کار شود. تبلیغ از طریق بیلبورد، صدا و سیما، مجلات جز روش های سنتی و گران برای تبلیغات صنعتی است.

انتخاب درست یکی از روش های تبلیغاتی ارزان مانند: درج آگهی در سایت های تبلیغات صنعتی، پخش تراکت، بنرهای الکترونیکی باعث می شود که بتوانید نتیجه مناسبی بدست آورید.

برای اینکه بتوانید نتیجه مناسب و دلخواه خود را کسب کنید باید به مسئله تبلیغات توجه بسیاری نمایید. با توجه به این امر که امروزه روش های تبلیغاتی بسیار وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد و صاحبان کسب و کارهای مختلف هر کدام از یک روش تبلیغاتی برای معرفی برند و شرکت خود استفاده می کنند.

یکی از روش های تبلیغاتی مورد استفاده، درج آگهی در وب سایت های درج آگهی است. بهتر است آگهی تبلیغاتی خود را در وب سایت های با بازدید بالا قرار دهید این امر باعث می شود که تبلیغات برند یا شرکت شما روزانه توسط افراد بیشتری دیده شود.

وب سایت های هستند که درج آگهی در آن ها به صورت رایگان است، اما این مسئله کاملاً واضح است که اگر صاحبان کسب و کار می خواهند نتیجه بهتری از تبلیغات خود دریافت کنند نیاز به صرف هزینه دارند و این امر در تبلیغات کاملاً اجتناب ناپذیر است. البته قابل ذکر است هزینه ای که برای تبلیغات مصرف می شود پس از گذشت زمان کوتاهی با افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات جبران خواهد شد.

بعضی از سایت ها به صورت تخصصی فقط به تبلیغات نیازمندی های صنعتی می پردازند. شما می توانید تبلیغات صنعتی خود را در این سایت ها بدون هزینه ثبت کنید. این امر یک شیوه نو و جدید برای خرید و فروش و داد و ستد کالاها است. فروشندگان و خریداران از این طریق می توانند بدون واسطه کالای خود را با قیمت های مناسب به فروش برسانند.

چند نکته مهم برای ثبت آگهی رایگان

  • از نوشته های جذاب و کاربر پسند برای نوشتن و ثبت آگهی خود استفاده کنید.

  • با یک برنامه کاملاً منظم آگهی های خود را بروز رسانی کنید. این امر باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان آگهی می شود.

  • با استفاده از کلمات کلیدی عنوان آگهی خود را انتخاب کنید. همچنین در متن آگهی نیز از کلمات کلیدی استفاده کنید.


در تمامی سایت های ثبت رایگان آگهی شما باید ابتدا ثبت نام کنید که این امر حداکثر فقط یک دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. در ادامه به معرفی چند سایت درج آگهی می پردازیم.

1-سایت رایگان بفروش

یکی از معتبرترین و بهترین سایت های درج آگهی رایگان، سایت رایگان بفروش است.  این سایت دارای سیستم خرید و فروش کالا مانند سایت دیوار و ارائه خدمات مانند سایت شیپور و دیجی کالا است.

طراحی این سایت توسط شرکت دارکوب صورت گرفته است که یکی از معتبرین وب سایت ها در زمینه ارائه خدمات طراحی وب سایت و سئو در کشور است.

برای درج آگهی رایگان در سایت رایگان بفروش ابتدا باید وارد سایت www.sellfree.ir شوید سپس بر روی منوی درج آگهی رایگان کلیک کنید.

darjeagahi

اما اگر عضو سایت هستید فقط کافی است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

afterlogin

2-سایت نقشه جامع صنعت

شما برای درج آگهی در این سایت فقط باید در سامانه سایت عضو شوید و از خدمات سایت نقشه جامع صنعت استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این شرکت این است که شما با عضویت در این سایت می توانید با دیگر شرکت های صنعتی عضو این سامانه در تعامل باشید.

تیم طراحی گرافیکی نقشه جامع صنعت کارهای گرافیکی درج آگهی تبلیغاتی شما را پس از عضویت در سامانه انجام خواهد داد. این امر باعث تأثیرگذاری بیشتر آگهی تبلیغاتی می شود.

3-سایت دیوار صنعت

با درج آگهی در سایت دیوار صنعت همان آگهی در مجله چاپی هم درج خواهد شد. این سایت دارای تبلیغات درون سایتی و خارج سایتی است. برای درج آگهی شما باید ابتدا اول وارد سایت شوید و به راحتی می توانید در عرض چند دقیقه آگهی خود را ثبت کنید و برای اینکه بتوانید رضایت مشتری را بیشتر جلب کنید حتماً از تصویر استفاده کنید.

4-وب سایت دیوار

این وب سایت فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است و از همان ابتدا هدف خود را خرید و فروش بدون واسطه و آنلاین قرار داده است.

امتیاز این برند به نام شرکت «آگه پردازان هوشمند» در تمامی مراجع قانونی ثبت شده است. سایت دیوار یکی از پر بازدیدترین وب سایت تبلیغاتی رایگان است. دارای اپلیکیشن برای نسخه اندروید و ios است.

5-وب سایت شیپور

این وب سایت از مرداد ماه سال 1391 با هدف ارتباط بین خریدار و فروشنده به صورت مستقیم راه اندازی شده است. بعد از سایت دیوار پر بازدیدترین وب سایت است. دارای اپلیکیشن برای نسخه اندروید و ios است.

6-وب سایت نت برگ

این وب سایت برای عمده تبلیغات خود تخفیف قرار داده است. این وب سایت نیز جز وب سایت های است که شما می توانید محصولات خود را به صورت رایگان در معرض دید کاربران قرار دهید و جز پر بازدیدترین وب سایت ها است.

7-وب سایت آگهی 24

برای ورود به این وب سایت شما فقط نیاز به ساختن یک حساب کاربری ساده دارید. نسخه اپلیکیشن ندارد اما جز سایت های پر بازدید تبلیغاتی رایگان است.

8-وب سایت ایستگاه

این وب سایت نیز دارای نسخه اپلیکیشنی نیست ولی جز پر بازدیدترین سایت های تبلیغاتی است. وب سایت ایستگاه دارای دو نوع تبلیغات است تبلیغات پولی و رایگان. شما می توانید با ساختن یک حساب کاربری در این وب سایت به راحتی تبلیغات خود را به اشتراک بگذارید.

9-وب سایت باما

این وب سایت برای خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت ساخته شده است. دارای نسخه اپلیکیشن برای اندروید است.

10- وب سایت راهنمای همشهری

این وب سایت نیز دارای اپلیکیشن برای نسخه اندروید و ios است. وب سایت راهنمای همشهری برای معرفی نیازمندی های ایران است و شما می توانید به راحتی تبلیغات های خود را در این وب سایت به ثبت برسانید.

سخن آخر

درج آگهی به صورت رایگان یک خدمت بزرگ به کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. این روش یک روش بسیار ساده و کم هزینه است تا شما بتوانید به راحتی کالای خود را به کاربران معرفی کنید. همچنین این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد