جستجو

خرید گیفت کارت اپل

(14 رای)
به روز رسانی: 02 شهریور 1398 ساعت 14:26:24
تاریخ ثبت: 24 مرداد 1398 ساعت 17:02:20
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16366

گیفت کارت چیست؟


گیفت کارت را می‌توان نوعی کارت اعتباری دانست که توسط بسیاری از شرکت‌های معتبر در دنیا تولیدشده و دارای اعتبار مشخص‌شده ای می‌باشد، کاربر با تهیه گیفت کارت یا همان کارت هدیه می‌تواند به میزان اعتبار مشخص شده روی گیفت کارت خود اقدام به خرید از شرکت تولیدکننده گیفت کارت کند.
در واقع اگر شما نیاز به خرید درون برنامه‌ای از اپ استور های بین‌المللی داشته باشید بهترین راه‌حل برای شما استفاده از گیفت کارت‌هاست به‌طور مثال می‌توان برای خرید درون برنامه‌ای در گوگل پلی از کارت هدیه این شرکت استفاده کنید.

انواع مختلف کارت‌های هدیه:


امروزه شرکت‌های معتبر مختلفی در سرتاسر دنیا اقدام به تهیه انواع گیفت کارت‌ها یا کارت‌های هدیه برای مشترکین خود کردند به طور مثال می‌توان به کارت هدیه آیتیونز و یا کارت هدیه گوگل پلی، کارت هدیه آمازون، کارت هدیه ایکس باکس، پلی استیشن و یا کارت هدیه مایکروسافت اشاره کرد.

1

گیفت کارت اپل چیست؟


در کشور ما ایران بسیاری از افرادی که از محصولات شرکت اپل استفاده می کنند در خرید از اپل استور دچار مشکلات متعدد هستند و برای رفع مشکل پرداخت مالی در در فروشگاه اپل می توان اقدام به تهیه انواع گیفت کارت اپل که بسیاری از افراد با نام آیتیونز می شناسند کرد.
پس از تهیه گیفت کارت اپل شما به راحتی می توانید از فروشگاه اپل اقدام به خرید قانونی انواع کتاب ها، فیلم ها، سریال ها و سایر محصولات غیر رایگان این فروشگاه کنید.

در واقع میتوان گفت گیفت کارت اپل نوعی کارت اعتباری با میزان اعتبار مشخص است که در فروشگاه محصولات دیجیتال اپل کار میکند



گیفت کارت اپل یک دلاری دو دلاری و ارزان قیمت:


گیفت کارت های اپل و یا همان گیفت کارتهای آیتیونز توسط وب سایت های مختلفی به فروش می رسند که دارای طیف وسیعی از قیمت ها از یک دلار تا دو هزار دلار می باشد و می‌توان با توجه به نیاز خود هر یک از این گیفت کارت ها را تهیه کرد.
در هنگام خرید گیفت کارت ها متوجه می‌شوید که گیفت کارتهای کشورهای مختلفی برای خرید در اختیار شما می باشد که باید توجه داشت حتماً گیفت کارتی را تهیه کنید که اپل آیدی شما در آدرس آن کشور ثبت شده است به طور مثال گیفت کارت امریکایی فقط در آیدی هایی که در کشور امریکا ثبت شده اند کارایی دارد.
یکی از معتبر ترین گیفت کارت های اپل گیفت کارت آیتونز امریکا می باشد که جزء پرفروش ترین گیفت کارت های اپل هم محسوب می شود در رابطه با خرید انواع گیف کارت های ارزان قیمت مهم‌ترین نکته در تهیه انواع گیفت کارت های اپل به‌خصوص گیفت کارت های اپل ارزان‌قیمت و گیفت کارت‌هایی که به‌عنوان رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند این نکته باشد که در صورت استفاده از گیفت کارت های هک شده اکانت شما از طرف شرکت اپل مسدود یا به‌طورکلی بلاک می‌شود پس در هنگام خرید گیفت کارت ها حتماً این نکته را مدنظر خود قرار دهید از گیفت کارت های معتبر استفاده کنید.

تاریخ انقضا گیفت کارت اپل:


یکی از سؤالاتی که برای بسیاری از خریداران گیفت کارت‌های اپل ایجاد میشود در رابطه با تاریخ اعتبار این کارت‌ها بوده که باید بدانید گیفت کارت های اپل فاقد تاریخ انقضا هستند و پس از شارژ آیدی اپل خود می‌توانید در هر مدت‌زمان دلخواه از اعتبار خود استفاده کنید بدون نگرانی از انقضای اعتبار، شاید اشاره به این نکته خالی از لطف نباشد که بدانید فروشگاه اپل در زمان‌های متفاوتی اقدام به ارائه تخفیفات بسیار بالا تا حدود 90 درصد می‌کند که این زمان‌ها بهترین فرصت برای تهیه محصولات موردنیاز خود می‌باشد.

گیفت کارت اپل رایگان:


با توجه به وضعیت قیمت دلار در کشور ما و مورد تحریم واقع‌شدن ایران از طرف امریکا خرید این کارت های اعتباری برای بسیاری از کاربران اپل در ایران فرایند پیچیده و مشکلی شده و لذا شما برای خرید این کارت‌ها باید از طریق وب‌سایت‌های واسطه اقدام کرده و کارت موردنظر خود را تهیه کنید.
اما شما با جستجو درباره کارت های اعتباری اپل تبلیغات زیادی رو مبنی بر ارائه رایگان این گیفت کارت‌ها مشاهده می‌کند که در این رابطه باید مدنظر داشته باشید اکثراً این تبلیغات مربوط به انواع قرعه‌کشی‌ها و یا مربوط به سایت‌هایی است که در مقابل مشاهده فیلم و دادن نظر برای پست‌های مشخص‌شده به شما گیفت کارت اپل می‌دهند.

Capture2

طریقه استفاده از گیفت کارت اپل:


پس از تهیه گیفت کارت مدنظر خود یک کد 16 رقمی که با x شروع‌شده در اختیار شما قرار داده می‌شود که با این کد می‌توانید اقدام به شارژایدی اپل خود کنید فقط باید مدنظر داشته باشید همان‌طور که در پیش‌تر هم تذکر داده شد حتماً از گیفت کارتی استفاده کنید که مربوط به کشور ثبت‌شده اپل ایدی شما است وگرنه قادر به استفاده از این گیفت کارت‌ها نیستید.

Capture

خطاهای اصلی در هنگام استفاده از گیفت کارت‌ها:


• this code must be redeemed in the U.S store front: این خطا به این معنی است که ایدی اپل شما با گیفت کارت تهیه‌شده همخوانی ندارد و برای رفع این مشکل شما باید ایدی اپل خود را به کشوری که گیفت کارت آن را تهیه‌کرده‌اید تغییر بدهید.
• the code has already been redeemed: این اخطار به این معنا می‌باشد که از این کد قبلاً استفاده‌شده و درصورتی‌که رخ داد ابتدا یک‌بار از اپل آیدی خود خارج‌شده و مجدد ورود کنید تا ایدی شما شارژ شود و در صورت عدم شارژ با فروشنده تماس بگیرید، احتمالاً فروشنده یک کد را به دو نفر فروخته
• the code entered is not valid: رخ دادن این خطا به‌این‌علت است که کد واردشده صحیح نمی‌باشد و علت آن دو نکته است یا شما به‌اشتباه کد را وارد می‌کنید و یا فروشنده کد را اشتباه اعلام کرده که در این مورد هم نیاز است با فروشنده کارت تماس بگیرید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

تأثیر خرید و فروش کالای دست دوم بر اقتصاد کشور

خرید و فروش کالای دست دوم یا همان کالا های استفاده شده و کار کرده، یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشور محسوب میشود. این...

خرید کالای اساسی از اینترنت

اگر به یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور مراجعه کنید، خواهید دید که در بخشی از آن قسمتی وجود دارد که می توانید...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

ثبت آگهی رایگان خرید و فروش

بسیاری از مردم برای معرفی خود و کسب و کارشان اقدام به ثبت آگهی رایگان در وب سایت های ارائه دهنده خدمات مربوط به آگهی...

خرید کالا های دست دوم در اینترنت

در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد های خرید کالاهای دست دوم در اینترنت آشنا کنیم. گاهی اوقات شرایط باعث می شود...

خرید عمده کالا از اینترنت

خرید عمده کالا از اینترنت یکی از اصطلاحاتی است که این روزها زیاد به گوش می خورد. اما منظور از این عبارت چیست؟ چه...

ساخت اپل آیدی

ساخت اپل آیدی یکی از سوالاتی است که بسیاری از ما هنگام خرید گوشی یا دستگاه های اپل با آن مواجه می شویم. اپل آیدی نقش...

خرید فالوور اینستاگرام

شما می توانید برای حساب اینستاگرام خود فالوور خریداری کنید. خدمات ارزان بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد...

نحوه خرید بیت کوین به صورت آنلاین

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که آنقدر تعریف بیت کوین را از این و آن شنیده باشید که شما هم به خرید بیت کوین ترغیب...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد