جستجو

درآمد سایت های درج آگهی از کجاست؟

(11 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 16:17:02
تاریخ ثبت: 27 آبان 1399 ساعت 23:54:38
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43770
درآمد سایت های درج آگهی یکی از مهم ترین عوامل در حیات این سایت ها محسوب می شود. بسیاری از ما برخی اوقات با خود فکر می کنیم چطور یک سایت که برای مثال آگهی رایگان درج می کند، درآمد دارد و درآمد سایت خود را از کجا تامین می کند؟

اگر سایت های درج آگهی را با دقت زیر و رو کردید، متوجه می شوید راه های بسیاری برای کسب درآمد وجود دارد. برای کسب درآمد از سایت درج آگهی، با وجود بسیاری از سیستم های مدیریت محتوای رایگان، به نظر می رسد هر کسی می تواند این کار را انجام دهد.

سایت های درج آگهی چگونه درآمد کسب می کنند؟


بیشتر صاحبان سایت و ناشران آنلاین موفق در سایت های درج آگهی نحوه کار تبلیغات اینترنتی را درک می کنند. با این حال، فضای فناوری تبلیغات بسیار پیچیده و درک آن دشوار است. هدف از این مقاله این است که دقیقاً نحوه کار تبلیغات تحت وب و کسب درآمد در سایت های درج آگهی را کشف کرده و مواردی را که صاحبان سایت و ناشران می توانند در واقع برای کسب درآمد بیشتر بدون آسیب رساندن به سلامت سایت خود انجام دهند، کشف کنید.

در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه تبلیغات اینترنتی و تبلیغات آنلاین، درآمد تبلیغات وب سایت های درج آگهی را ایجاد می کنند. هر چند یکی از واضح ترین و ساده ترین راه هایی که به ذهن شما می رسد این است که کسب درآمد از درج آگهی ها بدست می آید.

تمام متغیرهایی را که می توانید برای درآمدزایی با استفاده از تبلیغات در سایت خود کنترل کنید، توضیح خواهم داد. اگر وب سایت دارید یا صاحب سایت هستید، قول می دهم اطلاعاتی در زیر وجود دارد که احتمالاً برای شما جدید خواهد بود.

خلاصه ای اساسی از چگونگی کار تبلیغات اینترنتی به این صورت است: تبلیغات وجود دارد و ناشر نیز وجود دارد. تبلیغ کنندگان می خواهند با کمترین کارایی و هوشمندانه ترین حد ممکن به مخاطبان مورد نظر خود برسند. میلیون ها تبلیغ کننده وجود دارد. ناشران می خواهند بودجه انتشار خود را تأمین كنند و با استفاده از تبلیغات از محتوای آنها درآمدزایی كنند و هزینه های سربار خود را تأمین كنند .

به همان روشی كه مجلات برای حمایت از هزینه های خود در مجلات خود برای فروش، آگهی می فروختند. میلیون ها ناشر وجود دارد. از نیویورک تایمز گرفته تا وبلاگ نویسان نیمه وقت می توان ناشران دیجیتال دانست.

در دنیای آنلاین که همه چیز مبتنی بر اعتماد تصور می شود، تبلیغ کنندگان مستقیماً تبلیغات را در صفحات ناشران نشان می دهند که بهترین فرصت را برای دسترسی به مخاطبان خود به آنها ارائه می دهند.

به نوبه خود، ناشران خوب می خواهند اطمینان حاصل كنند كه تبلیغ كنندگان به آنها فضای مناسبی را برای فضای تبلیغاتی خود پرداخت می كنند.

در واقع سه روش قیمت گذاری موجودی آگهی وجود دارد:
۱- هزینه هر هزار بازدید: این روش سنتی است که تلویزیون، رادیو، مجله و روزنامه به فروش می رسد. چند سایت با ارزش بالاتر می توانند تبلیغات اینترنتی را از این طریق بفروشند، اما این کار آسان نیست.

۲- هزینه برای هر کلیک: در این مدل پرداخت برای عملکرد، تبلیغ کننده تنها در صورتی هزینه پرداخت می کند که مشتری بالقوه به اندازه کافی به تبلیغ اهمیت دهد تا روی آن کلیک کند. بیشترین میزان تبلیغات اینترنتی از طریق این مدل به فروش می رسد.

۳- هزینه هر عمل یا پرداخت به ازای هر فروش

در نتیجه یک معامله مستقیم صاحب سایت با ناشر شکل می گیرد. دو مورد اول رایج ترین هستند.

توجه: وقتی شروع به وارد شدن به تبلیغات می کنیم، می توانیم در مورد اینکه عملکرد کمپین، قابلیت مشاهده بودن و سایر ویژگی های تبلیغات اینترنتی می توانند بر قیمت نرخ تبلیغات ناشران تأثیر بگذارند و در نهایت بر هزینه خرید تبلیغ کنندگان نیز تأثیر بگذارند، صحبت کنیم.

به خاطر سادگی، می توانیم فعلاً آن را نادیده بگیریم. در این دنیای کاملاً ناب و کاملاً ساده، تبلیغ کنندگان مبالغ مختلفی را برای ناشران برای نمایش و کلیک برای موجودی آگهی در صفحات خود (فضای مخصوص تبلیغات) می پردازند.

یکی از راه های تعیین نوع درآمد برای سایت های درج آگهی این است که بر اساس ارزش آن فضا برای تبلیغ دهنده مبلغی را اختصاص می دهند.

این ارزش برای تبلیغ دهنده فقط توسط مخاطبینی تعیین می شود که ناشر جذب کرده است. به همین دلیل تعامل محتوایی بر نرخ تبلیغات تأثیر می گذارد که ناشران برای تبلیغات نمایشی پرداخت می کنند.

سپس تبلیغ کنندگان به مخاطبان خود دسترسی پیدا می کنند و ناشران محتوای آنها را از طریق درآمد آگهی وب سایت تأمین می کنند.یک رابطه کامل با این حال، همانطور که قبلاً می دانید، در عمل بسیار پیچیده تر از این است.

تبلیغات اینترنتی امروز در سایت های درج آگهی چگونه کار می کند؟


همانطور که احتمالاً همه می دانیم، تجارت تبلیغات اینترنتی فاصله بسیار زیادی بین ناشران و تبلیغ کنندگان دارد. این شکاف وجود دارد، زیرا هم تبلیغ کنندگان و هم ناشران می خواهند مطمئن باشند که حداکثر مقدار را از رابطه خود دریافت می کنند.

تبلیغ کنندگان آنلاین یا صاحبان سایت های درج آگهی می خواهند تبلیغات اینترنتی را به همان میزان موثر و تا حد امکان مقرون به صرفه نشان دهند، ناشران می خواهند موجودی خود (فضا) را با بالاترین نرخ تبلیغات آنلاین بدون آزار دادن کاربران خود و ایجاد مزاحمت در تجارب این کاربران، به فروش برسانند.

اینجاست که adtech وارد بازار می شود. این همان شکاف است. تصویر بالا در واقع ساده سازی این صنعت است. این یک نسخه محافظه کارانه از فضای adtech است که بین تبلیغ کنندگان اینترنتی و ناشران آنلاین (یا دارندگان سایت) وجود دارد.

این ابزار در تمام اشکال آن - اساساً در تلاش است تا به یک طرف - یا هر دو - کمک کند تا به هدف نهایی خود برسند.

آیا تبلیغات اینترنتی برای انتشار آگهی بهتر شده است؟


به دلیل نوآوری در adtech، در دهه گذشته تبلیغات اینترنتی هم برای تبلیغ کنندگان و هم برای ناشران بهتر شده است. ناشران توانسته اند اطمینان حاصل کنند که میزان درستی از درآمد آگهی وب سایت را به دست می آورند و تبلیغ کنندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که به طور موثر به مخاطبان خود می رسند.

با این حال، از آنجا که این فضا مملو از احزاب مختلف است (همه دارای منافع شخصی نیز هستند)، درک اینکه احزاب واقعاً ارزش افزوده دارند، بسیار دشوار است.

تماشای تفکیک جزئیات این فضا را در فرم انتشارات با حمایت مالی گوگل مشاهده کنید. حقیقت این است که برخی از مشاغل adtech ارزش زیادی اضافه می کنند، برخی ارزش کمی دارند، برخی از آنها مقدار کمی ارزش دارند و برخی دیگر احتمالاً هیچ ارزشی ندارند.

وقتی به همه چیز واقعا هوشیارانه نگاه می کنید ، تمام adtech بر دیگر adtech تأثیر می گذارد. بنابراین، به دلیل پیچیدگی موجود در فضا، به احتمال زیاد برخی از طرفین در مخلوطی هستند که از ارزش دیگران در واقع برای تبلیغ کنندگان و ناشران کم می کنند.

این یعنی چی؟ این بدان معناست که به دلیل پیچیدگی موجود در فضا، اکثر تبلیغ کنندگان و ناشران واقعاً نمی دانند چه کسی به آنها کمک می کند و چه کسی در این معادله تبلیغات اینترنتی به آنها آسیب می رساند.

آنچه GUARDIAN اخیراً یافته است، خیره کننده است.

گاردین یک ناشر آنلاین بسیار محبوب و آینده نگر است. اخیراً، آنها تصمیم گرفتند آزمایشی بی سابقه انجام دهند. آنها تصمیم گرفتند که تمام موجودی تبلیغات اینترنتی خود را خریداری کنند و جایی که همه پول آنها بود را کنترل کنند.

ما فرض می کنیم که آنها این کار را کرده اند تا این فضا را بهتر درک کنند و بر این اساس موقعیت خود را تعیین کنند. آنچه آنها در آزمایش خود آموختند خیره کننده بود. گاردین هنگام خرید موجودی خود در بسیاری از موارد ، فقط ۳۰ درصد از پول خود را پس می گرفت.  گاردین دریافت که - در بدترین موارد - آنها فقط ۳۰٪ از هزینه های خود را به عنوان ناشر پس می گیرند.

این ۷۰ درصد دیگر پول كجا رفت؟ این ۷۰٪ از دست رفته ، جنبه تاریک و ترسناک adtech است.

جالب است که ۷۰٪ به همه این منابع دیگر مراجعه کرده اند و تنها ۳۰٪ به سایت درج کننده آگهی باز گردانده شده است.

بسیاری از از سایت های درج آگهی وقت زیادی را در این زمینه می گذرانند که باید واقعاً روی چیزهای اثبات شده ای تمرکز کنند که در واقع می تواند به آنها کمک کند بدون مزاحمت کاربرانشان درآمد بیشتری کسب کنند.

چگونه می توانم با تبلیغات اینترنتی بدون بازدیدکنندگان مزاحم بیشتر درآمد کسب کنم؟


در سایت شما واقعاً چهار نکته اساسی وجود دارد که شما - به عنوان سایت درج کننده آگهی یا ناشر - می توانید با کنترل آنها، درآمد بیشتری را با تبلیغات اینترنتی بدست آورید و اطمینان حاصل کنید که سوزن در مسیر درست حرکت می دهید.

برخی از اینها ممکن است ساده به نظر برسند، اما مطمئن ترین رویکردها برای اطمینان از موفقیت در آینده هستند.

۱- موجودی تبلیغات شما


چگونه ارزش موجودی تبلیغ خود را افزایش دهیم؟ موجودی شما فضای تبلیغات اینترنتی یا مکانهایی است که برای فروش در دسترس دارید. شما باید این موضوع را کنترل می کنید. ۱۰۰٪ بهترین راه برای کنترل این مسئله و اطمینان از به حداکثر رساندن و بهینه سازی آن در حد بالقوه خود، آزمایش صدها مکان، اندازه و غیره برای همه کاربران شما است.

این تنها راه برای به حداکثر رساندن بازده شماست. در حالی که مواردی مانند نرخ پرش و بازدید از صفحه در هر بازدید را در نظر می گیرید. این یک کار دلهره آور است. خوشبختانه، یک ابزار رایگان وجود دارد که همه کارها را برای شما انجام می دهد.

۲- کیفیت محتوای شما


در مورد آنچه باعث بهبود تعامل وب سایت برای بازدید کنندگان می شود، مطالعه کنید. این جایی است که اکثر ناشران باید بیشتر وقت خود را صرف کنند. تبلیغات اینترنتی، فناوری و کل اکوسیستم دیجیتال همیشه روندها و تغییراتی دارند.

محتوا از روز اول همان قوانین را دارد. محتوای عالی بسازید تا مردم آن را بخوانند، به اشتراک بگذارند و مرتباً بازگردند. داشتن محتوای عالی مانند این است که یک رستوران غذای عالی داشته باشد. مردم سرانجام از این موضوع آگاه می شوند و به دوستانشان می گویند.

۳- تجربیات بازدید کننده شما


معیارهای UX که بیشترین تأثیر را بر درآمد و بازدید ناشران دارند. بسیاری از ناشران به حق نگران تبلیغاتی هستند که بر تجربه کاربر آنها در سایت خود تأثیر می گذارد. به هر حال، بیشتر ناشران وقت زیادی را صرف طراحی زیبا و جذاب در سایت خود می کنند که برای جذب کاربرانشان طراحی شده است.

تبلیغات می تواند تجربه کاربر را تحت تأثیر قرار دهد و در نظر گرفتن آن هنگام نمایش تبلیغات بسیار مهم است. با این حال، استفاده از داده ها برای تصمیم گیری بسیار مهم است.

بسیاری از ناشران به اشتباه تصور می كنند كه انواع خاصی از تبلیغات باعث آزار کاربران می شود، درصورتی كه اطلاعات واقعی از این فرضیه پشتیبانی نمی کند. شما باید هزاران تجربه کاربری ایجاد کنید تا بتوانید خواسته و نیاز کاربر را بشناسید. پس بهترین کاری که می توانید انجام دهید، آزمایش این کار است.

۴- اجرای ADTECH


همانطور که در بالا بحث شد، برخی از adtech ارزش زیادی را ارائه می دهند و برخی از آنها ممکن است از درآمد تبلیغات اینترنتی شما بکاهند. در مورد نوع adtech در سایت خود بررسی کنید و از استفاده از همه روش ها با هم برای ایجاد ارزش افزوده بپرهیزید.

منابع دیگر برای یادگیری نحوه کسب درآمد در سایت های درج آگهی چیست؟


طی چند سال گذشته، وبلاگهای زیادی نوشته شده است که روشهای مختلفی را که شما ناشر می توانید از طریق تبلیغات به درآمد برسید، پوشش می دهد. مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که اگر محتوای عالی ایجاد می کنید و تجربیات بازدید کننده را بهبود می بخشید، بقیه چیزهایی که در این راه یاد می گیرید مایه کیک است.

در اینجا چند منبع برای کمک به شما در بهبود درآمد سایت و یادگیری نحوه کسب درآمد در سایت های درج آگهی آورده شده است.

  • مقالات موجود خود را بهینه کنید و درآمد بالاتری ایجاد کنید.

  • شناسایی درآمد از طریق بازاریابی وابسته و درآمد آگهی درآمد کسب کرد.

  • اشتراکات مشترک وب سایتهایی که درآمد تبلیغات آنها به سه برابر افزایش می یابد.

  • یافتن راه هایی که بازدید کنندگان سایت بر SEO و درآمد شما تأثیر می گذارند.

  • یافتن منابع تقاضای آگهی مسئول درآمد بالای وب سایت هستند.


مهمترین سوالات در مورد تبلیغات اینترنتی کدامند؟ خبر خوب این است که ناشران کمی در واقع به حداکثر رساندن هر کاری که در حال حاضر می تواند برای کسب درآمد بیشتر انجام دهد، می پردازند.

تا اینجا متوجه شدید که سایت های درج آگهی درآمد خود را چگونه بدست می آورند. اگر به تازگی سایت درج آگهی را راه اندازی کرده اید، نکات زیر را به دقت مطالعه کنید.

۱- محتوای با کیفیت بالا و حول یک صنعت تجاری مناسب ارائه دهید.


تا زمانی که وب سایت شما به صنعتی مرتبط نباشد که از نظر تجاری قابل استفاده باشد، احتمال اینکه نتوانید درآمد زیادی از طریق تبلیغات بدست آورید وجود دارد. به زبان ساده، تبلیغ کنندگان تنها در صورت پرداخت کمک هزینه تبلیغاتی به شما پرداخت می کنند.

من دوستی دارم که یک متخصص واقعی در دستور زبان انگلیسی است. وی یک وب سایت کامل در مورد کاربردهای دستوری صحیح ایجاد کرده است. حتی مقداری ترافیک ایجاد می کند. در نظر بگیرید که چنین سایتی چه کسانی را جذب می کند:

  • معلمان انگلیسی

  • افراد غیر بومی سعی در یادگیری انگلیسی صحیح دارند.

  • دانش آموزانی که برای کلاس تکلیف دارند


آیا این افراد احتمالاً برای این موضوع هزینه می کنند؟ محتمل نیست یک ناشر فرهنگ لغت ممکن است بخواهد در اینجا تبلیغ کند، اما از آنجا که این کتاب به قیمت ۲۵ دلار یا کمتر به فروش می رسد و این روزها رقابت داغی برای فرهنگ لغت وجود ندارد، ناشران هزینه زیادی برای تبلیغات نمی پردازند.

اگر کلاس های آنلاین انگلیسی داشتید، ممکن است بخواهید تبلیغ کنید. اما هنوز، این تبلیغات فروش چندانی ندارند. آیا دوست گرامری من باید درآمد زیادی از تبلیغات داشته باشد؟

من دوست دیگری دارم که یک وب سایت پرستاری دارد که علاقه مند به داروها است. از آنجا که صنعت دارو بسیار رقابتی است و برخی از محصولات با قیمت بالا را به فروش می رساند، در صورت توسعه صحیح، این نوع وب سایت ها می توانند درآمد خوبی کسب کنند.

شما نه تنها به یک زمینه تجاری احتیاج دارید، بلکه باید محتوای با کیفیت بالا نیز ارائه دهید: اگر افراد از وب سایت شما بیاموزند و آنها یاد بگیرند، احتمال بازگشت آنها بیشتر است.

به روزرسانی الگوریتم گوگل پاندا به سایت های دارای محتوای ضعیف رتبه بندی کمتری می دهد که با مواردی مانند نرخ گزاف گویی، وجود تبلیغات مزاحم و شواهدی از "خراش دادن" یا تکرار موارد در سایت دیگر اندازه گیری می شود. اگر کاربران چیزی را که به دنبالش هستند پیدا نکنند، سریع سایت را ترک خواهند کرد.

۲- محتوای خود را در کلمات کلیدی با قیمت بالا بهینه کنید.


با فرض اینکه مرحله ۱ را کنترل کرده اید، اکنون برای بهینه سازی محتوای خود در اطراف کلمات کلیدی با قیمت بالا حرکت کنید. می توانید از ابزار کلمات کلیدی Google AdWords استفاده کنید تا بفهمید چه کلمات کلیدی بالاترین پیشنهادات را در فروشگاه شما دارند.

شما به دو روش اصلی محتوای خود را بهینه می کنید. تمرکز کلید واژه دو تا ده کلمه کلیدی با بالاترین قیمت در صنعت یا جایگاه خود را انتخاب کنید. سپس درباره این موضوعات مطالبی بنویسید.

شما می خواهید تلاش خود را روی سودآورترین موضوعات متمرکز کنید و سپس مطمئن شوید که محتوای شما توسط موتورهای جستجو برای این کلمات کلیدی سودآور نمایه سازی می شود.

۳- ایجاد ترافیک زیاد به سایت درج آگهی


تا زمانی که بازدید زیادی از وب سایت خود نداشته باشید، با فروش تبلیغات درآمد زیادی کسب نخواهید کرد. چگونه ترافیک می گیرید؟ این یک موضوع پیچیده است، اما به طور عمده به سه روش:

  • رتبه بندی جستجو: در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خود رتبه بالایی کسب کنید. تا حدی، با مرحله ۲ به این مهم دست می یابید.

  • پیوندها از سایت های دیگر، وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، دایرکتوری ها و غیره لینک و توصیه هایی به وب سایت خود دریافت کنید.

  • تبلیغات: برای جذب تبلیغات به سایت خود، هزینه تبلیغات را بپردازید. بنابراین آنها تبلیغات را در آنجا می بینند. اگر می خواهید مستقیماً تبلیغات را بفروشید، یکی از اولین سوالاتی که خریداران رسانه ای آنها از شما می پرسند این است: تعداد بازدیدکنندگان بی نظیر ماهانه یا بازدید از صفحه شما چقدر است؟ تا زمانی که شماره سالم نداشته باشید، آنها شما را تعقیب نمی کنند. بازدیدکننده داشته باشید که ممکن است تبلیغات علاقه مند را جذب کنید.


۴- تعیین کنید که چه نوع تبلیغاتی در این بازار فروش دارد.


اگر یک استراتژی درآمد تبلیغاتی برای سایت خود دنبال می کنید، بسیاری از وب سایت های رقابتی را جستجو کنید تا ببینید چه چیزی آنها را خوب می کند و همچنین تعیین می کنید که حتی می توانید بهتر شوید.

الف) نوع و اندازه تبلیغات


آیا بیشتر تبلیغات در صنعت شما تبلیغات متنی Google است یا تبلیغات نمایشی (یعنی تبلیغات گرافیکی)؟ اگر تبلیغات نمایشی محبوب هستند، چه اندازه ای اغلب نمایش داده می شود؟ از ۲۸ فوریه ۲۰۱۱ ، اداره تبلیغات اینترنتی (IAB) هفت واحد تبلیغات استاندارد را لیست کرده است که می توانید براساس آن تبلیغات خود را طراحی کنید.

ب) منبع تبلیغات


اکنون برای تعیین منبع تبلیغات به عمق بیشتری نگاه کنید. اکثر تبلیغات شخص ثالث دارای دو URL است.  برخی شرکت ها هستند که آگهی را نمایش می دهد و همچنین اطلاعات را با کلیک روی شمارش و جمع آوری می کند، سپس مرورگر وب کاربر را به URL مقصد در صفحه فرود وب سایت تبلیغ کننده، جایی که قرار است کاربر اینترنت در پایان قرار بگیرد، نشان می دهند.

۵- الگوی صفحه وب خود را برای تبلیغات طراحی کنید.


اکنون که ایده ای از چگونگی تمایل شرکت ها برای تبلیغ در صنعت بدست آورده اید، باید الگوی صفحه وب خود را طراحی کنید تا محبوب ترین اندازه تبلیغات را در خود جای دهد. مراقب باشید که الگوی صفحه وب خود را بیش از حد زیاد بار ندهید تا به نظر آشفته باشد.

به این ترتیب چند تبلیغ طراحی شده به راحتی در صفحه وب شما ظاهر حرفه ای می یابد، بدون اینکه بیش از حد به نظر برسد. فقط برجسته ترین تبلیغات به هر حال کلی کلیک انجام می دهند. به طور معمول ، سایتی که تبلیغات را ارائه می دهد یک صفحه جدول در بالای صفحه و اندازه تبلیغ دیگری در سمت راست صفحه نشان می دهد.

تبلیغات Google AdSense را می توان در هر کجای صفحه قرار داد. اما اغلب آنها تمایل دارند سایت را به هم ریخته و دسترسی به اطلاعات مورد نظر خوانندگان را دشوارتر کنند. عاقل باشید و آزمایش کنید. اکنون سه نوع تبلیغات را در سایت خود در نظر بگیرید. حتی ممکن است در نهایت این نوع ها را با هم مخلوط کنید.

۶- متن و تبلیغات نمایشی Google AdSense را در نظر بگیرید.


گوگل بزرگترین شرکت تبلیغاتی در اینترنت است. تبلیغات AdWords آنها که در نتایج جستجو ظاهر می شوند، درآمد زیادی برای شرکت ایجاد می کنند. اما می توانید تبلیغات Google AdSense را در وب سایت خود قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بهhttps://www.google.com/adsense/ مراجعه کنید.

مزیت تبلیغات AdSense این است که Google تلاش زیادی می کند، فقط تبلیغاتی را که مربوط به کلمات کلیدی در صفحه وب شما هستند نشان دهد. همچنین، آنها میلیون ها تبلیغ کننده دارند، بسیاری از آنها نتایج خوبی را در سایت های مانند شما تبلیغ می کنند.

نیازی نیست تبلیغ کنندگان را پیدا کنید. گوگل این کار را برای شما انجام می دهد و به نظر می رسد Google نیمی از درآمد دریافتی از تبلیغ کنندگان را به سایت های ناشر مانند شما پرداخت می کند. این می تواند یک راه حل ایده آل برای بسیاری از سایت های مشاغل کوچک باشد.

از آنجا که تبلیغات با توجه به محتوای شما هدف قرار می گیرند، قیمت پیشنهادی بالاتری نسبت به تبلیغات بدون هدف دارند. همچنین تبلیغات نمایشی (تبلیغات تصویری) را از طریق Google AdSense تجربه کنید.

۷- تبلیغات نمایشی از شبکه های تبلیغاتی و وابسته را در نظر بگیرید.


نوع دوم منبع تبلیغاتی، شبکه هایی فراتر از Google است. دو نوع شبکه اصلی وجود دارد: شبکه های تبلیغاتی و شبکه های وابسته.

الف) شبکه های تبلیغاتی: اینها شرکت هایی هستند که برای نمایش تبلیغات مشتریانشان در وب سایت خود با آنها قرارداد می بندند. آنها ممکن است به شما به صورت CPM پرداخت کنند، یا ممکن است براساس هزینه برای هر کلیک پرداخت کنند.

در "شبکه های تبلیغاتی جستجو کنید و لیستی از این موارد را پیدا خواهید کرد. برخی از شناخته شده ترین موارد شامل ValueClick ، AdBrite ، Burst Media ، Casale Media ، Kontera ، Chitka ، Tribal Fusion و Bidvertiser است.

برخی از شبکه های تبلیغاتی در درجه اول روی یک بخش متمرکز شده اند. دیگران در بسیاری از صنایع تبلیغات را ارائه می دهند.مشکلی که دیده شده، این است که تبلیغات معمولاً برای محتوای شما دقیقاً هدف قرار نمی گیرند، بلکه فقط به صنعت عمومی شما مربوط می شوند.

در نتیجه، نرخ کلیک کمتر و درآمد شما کمتر است. اگر وب سایت شما در سطح تجاری بالا با قیمت بالا هدف قرار نگرفته است، ممکن است یک شبکه تبلیغاتی بهترین منبع تبلیغات شما باشد.

ب) شبکه های وابسته: شبکه های وابسته در اینجا مناسب هستند، زیرا آنها تبلیغات نمایشی بسیاری از تبلیغ کنندگان را ارائه می دهند.

تفاوت عمده با شبکه های تبلیغاتی این است که، در حالی که شبکه های تبلیغاتی معمولاً بر اساس CPM یا CPC هزینه پرداخت می کنند، اما شبکه های وابسته تمایل دارند که اساساً بر اساس هزینه هر اقدام پرداخت کنند، در حالی که خرید یا هدایت از طریق کلیک انجام می شود.

برخی از شبکه های وابسته بزرگتر برای کاوش عبارتند از ClickBooth ، ClickBank ، Shareasale و Linkshare  .

شما می توانید به طور معمول آگهی و اندازه آگهی هایی را که می خواهید در سایت خود نمایش دهید و همچنین تبلیغاتی که فکر می کنید، بهترین درآمد را برای شما فراهم می کنند، انتخاب کنید. با این حال، ممکن است فرد تبلیغ کننده قبل از اینکه به شما اجازه دهد تبلیغات خود را در سایت خود قرار دهید، سایت شما را تأیید کند.

۸- استفاده از نماینده فروش برای فروش تبلیغات CPM را در نظر بگیرید.


اگر در کسب درآمد تبلیغاتی در سایت خود موفقیت خوبی کسب کرده اید، ممکن است در نظر داشته باشید که یک آژانس را به عنوان نماینده فروش برای جستجوی تبلیغات سایت خود استخدام کنید.

نمایندگان فروش حرفه ای تبلیغات هستند که قادر به انجام معاملات CPM به طور مستقیم با خریداران رسانه تبلیغات اصلی هستند، معاملاتی که شما خود قادر به دستیابی به آنها نیستید، زیرا نمایندگان فروش با تجربه دارای دانش صنعت و شبکه گسترده ای از تماس ها هستند.

اگر پتانسیل تبلیغاتی نسبتاً پردرآمد دارید، این ممکن است بهترین راه برای کسب بیشترین هزینه برای تبلیغات شما باشد. با این حال، گرفتن نمایندگی فروش سه نکته منفی بالقوه دارد:

  • اگر بازدید و پتانسیل زیادی برای درآمد فروش آگهی نداشته باشید، نمایندگان فروش خوب حتی کار با شما را نیز در نظر نخواهند گرفت.

  • تکرار فروش خوب درصد سنگینی از درآمد کلی تبلیغات را برای خدمات خود می طلبد.

  • یافتن یک نمایندگی فروش خوب، سخت کوش و پربار برای شرکت شما کاری مهم است.


ممکن است مجبور شوید چندین تکرار فروش را قبل از یافتن مورد مناسب برای شرکت خود امتحان کنید. امیدوارم، این نمای کلی از مراحل ایجاد درآمد تبلیغاتی برای وب سایت شما، یک واقع گرایی سالم به همراه داشته باشد. بسیاری از سایت ها پتانسیل تبلیغاتی کمی دارند. اما اگر شما این کار را انجام دهید و اگر مایلید برای توسعه آن به سختی کار کنید، می توانید از سایت درج آگهی خود درآمد کسب کنید.

در نهایت، حرکت در مسیر درست به این معنی است که شما درآمد سایت را از طریق تبلیغات اینترنتی بهبود می دهید و بازدیدکنندگانی را که به سایت شما می آیند افزایش می دهید. هرگز گول نخورید که فکر می کنید یکی بدون دیگری پیشرفت است، بندرت چنین است. امیدوارم که این مقاله به شما کمک کند تا بهتر در این فضا حرکت کنید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد