جستجو

سایت‌های تبلیغاتی رایگان

(15 رای)
به روز رسانی: 11 آبان 1398 ساعت 14:16:56
تاریخ ثبت: 23 مهر 1398 ساعت 23:56:10
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/19686

سایت‌های تبلیغاتی رایگان برای افرادی که دارای کسب‌وکارهای کوچکی هستند، بسیار مفید است. تبلیغات برای معرفی برندی که دارید از اهمیت بالایی برخوردار است. با وجود تبلیغات می‌توانید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. اگر در ابتدای راه‌اندازی کسب و کار خود هستید باید بودجه بسیاری را برای تبلیغات کنار بگذارید که ممکن است برای شما یا سرمایه‌گذار مشکل باشد. از طرفی امروزه بسیاری از افراد برای پیدا کردن خدمت یا کالایی که نیاز دارند، از فضای مجازی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای کم شدن هزینه‌های تبلیغاتی خود از سایت‌هایی استفاده کنید که خدمات یا کالای شما را به صورت رایگان تبلیغ می‌کنند، تا افراد نیازمند به آن بهتر بتوانند به کسب و کار شما دسترسی داشته باشند. سایت‌های تبلیغاتی رایگان با ترافیک بالایی که دارند می‌توانند کسب و کار شما را به بهترین نحو در دید عموم قرار دهند. کاربران این سایت‌ها نیز با استفاده از این امکان می‌توانند راحت‌تر محصولات و خدمات هر شرکت را پیدا کنند. برای اینکه با این گونه سایت‌ها و روش‌های فعالیت آن‌ها آشنا شوید به ادامه این مقاله توجه کنید تا بتوانید برای تبلیغ کسب و کار خود سایتی مناسب و رایگان را بیابید. در این مقاله تعدادی از این سایت‌ها را بررسی می‌کنیم تا شما بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.


این مقاله شامل سرفصل‌های زیر است:




  • معرفی سایت‌های تبلیغاتی رایگان

  • راهکارهایی برای بازدید بیشتر از تبلیغات شما


معرفی سایت‌های تبلیغاتی رایگان


سایت‌های تبلیغاتی رایگان

  1. دیوار: سایت دیوار یکی از سایت‌های تبلیغاتی رایگان است که در آن می‌توانید به تعداد نامحدود آگهی‌های تبلیغاتی قرار دهید. در این سایت روزانه تبلیغات و به تبع آن خرید و فروش بسیاری انجام می‌گیرد و دلیل آن استقبال بالای کاربران و محبوبیت آن در بین مردم است. در سایت دیوار می‌توانید در هر زمینه و موضوعی که کسب‌وکارتان در آن فعالیت می‌کند، تبلیغات خود را به صورت رایگان به مردم نمایش دهید. تنها با ثبت نام در این سایت و نوشتن اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود تبلیغات شما ثبت می‌شود و در معرض جامعه هدف مورد نظرتان قرار می‌گیرد.

  2. شیپور: شیپور یکی دیگر از سایت‌های تبلیغاتی رایگان است که عملکردی شبیه دیوار دارد. در این سایت مانند دیوار با توجه به موضوع فعالیتی که دارید، تبلیغات شما دسته‌بندی می‌شود و افراد با ورود به آن دسته تبلیغات شما را مشاهده می‌کنند. البته یکی از معایبی که این نوع سایت‌ها دارند، این است که روزانه تعداد آگهی‌هایی که دریافت می‌کنند زیاد است و در مدت زمان کوتاهی ممکن است که آگهی شما از صفحه اول به صفحات دیگر منتقل شود. برای جلوگیری از این موضوع شما باید هر چند ساعت یک‌بار، تبلیغات خود را پاک کرده و دوباره بگذارید که همین امر مشکلات و دردسرهایی را به همراه دارد.

  3. ایستگاه: سایت ایستگاه در زمینه تبلیغات به صورت تخصصی‌تر عمل کرده و جزو سایت‌های تبلیغاتی رایگان برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها است. در سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور تمامی کاربران که صاحب کسب‌وکاری نیستند نیز می‌توانند آگهی خود را قرار دهند اما سایت ایستگاه با هدف تبلیغات رایگان برای کسب‌وکارهای ایرانی به وجود آمده است. با ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این سایت می‌توانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید. اگر در بخش ثبت ویژه‌ این سایت اقدام به قرار دادن تبلیغ کنید، می‌توانید از مزایای ویژه‌ای برخوردار شوید. البته برای قسمت ثبت ویژه سایت ایستگاه باید مبلغی را بپردازید که مبلغ آن بسته به نوع خدمات این قسمت تعیین می‌شود.

  4. سایت ایران تجارت: این سایت جهت معرفی و اطلاع‌رسانی کالا و خدمات کسب‌وکارهای مختلف راه‌اندازی شده است. برای اینکه در این سایت تبلیغات رایگان داشته باشید باید حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سایت ایران تجارت دارای یازده دسته‌بندی مختلف است که می‌توانید در یکی از این دسته‌ها کالا، خدمات و مهارت خود را به کاربران معرفی کنید. ایران تجارت برای افرادی که به دنبال سایت‌های تبلیغاتی رایگان هستند، گزینه مناسبی است. در ایران تجارت می‌توانید کسب و کار خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید و به کاربران این سایت محصولات  و خدمات خود را معرفی کنید.

  5. رایگان بفروش: سایت رایگان بفروش همان‌طور که از نامش پیداست یکی دیگر از سایت‌هایی است که در زمینه تبلیغات رایگان فعالیت می‌کند. در این سایت می‌توانید آگهی خود را به صورت رایگان درج کنید. یکی از قابلیت‌هایی که این سایت را از دیگر رقبای مشابه متمایز می‌کند، نوسازی آگهی است. شما می‌توانید آگهی که در سایت رایگان بفروش قرار داده‌اید را هرچند بار که بخواهید نوسازی کنید تا دوباره در صفحه اول قرار گیرد. همچنین با پرداخت تنها 5 هزار تومان، آگهی خود را ویژه کنید. با ویژه کردن هر آگهی، آگهی شما در صفحات بهتری نمایش داده می‌شود و برای آن لینک‌هایی به صورت فالو اختصاص داده می‌شود. همچنین می‌توانید در بدنه هر آگهی نیز لینک‌هایی قرار دهید.

  6. هفت‌گردون: این سایت با اینکه به تازگی وارد دنیای تبلیغات شده است، اما کاربران بسیاری دارد. سایت هفت‌گردون یکی از سایت‌های تبلیغاتی رایگان است که اپلیکیشن گوشی نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. در این سایت می‌توانید تبلیغات کسب و کار خود را به صورت رایگان درج کنید اما برای اینکه بیشتر در این سایت دیده شوید باید طبق شرایطی که انتخاب می‌کنید، مبلغ مشخصی را بپردازید. این سایت دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی دارد و آگهی‌هایی که در هفت‌گردون ثبت می‌شوند در یکی از 22 دسته موجود در آن قرار می‌گیرد.

  7. راد تبلیغ: در سایت راد تبلیغ مانند دیگر سایت‌ها تبلیغات و درج آگهی رایگان است. البته اگر می‌خواهید آگهی خود را در این سایت با کیفیت بالا در دسترس افراد بیشتری قرار دهید، باید آن را ستاره‌دار کنید. در سایت راد تبلیغ هر کدام از ستاره‌هایی که برای آگهی خود در نظر می‌گیرید، تعرفه خاصی دارد. با ستاره‌دار کردن آگهی خود، بسته به تعداد ستاره‌ها در صفحات اصلی، در زیر گروه مربوطه و گروه اصلی نمایش داده می‌شود.

  8. پالون: در پالون می‌توانید آگهی خود را به صورت حرفه‌ای تبلیغ کنید. در تبلیغات پالون تمامی آگهی‌ها به صورت رایگان انتشار پیدا می‌کنند. این سایت دارای دسته‌بندی‌های مختلفی مانند کامپیوتر، صنعت، بازار کار، لوازم، اتومبیل، املاک، آموزش و خدمات است. با درج آگهی در یکی از این دسته‌بندی‌ها، کاربران پالون می‌توانند از آن دیدن کنند. این سایت یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایران در زمینه تبلیغات است.

  9. صنعت تبلیغ: اگر کسب‌وکاری دارید که مربوط به یکی از شاخه‌های صنعت است، می‌توانید آن را در سایت صنعت تبلیغ قرار دهید. سایت صنعت تبلیغ می‌تواند برای معرفی کسب و کار شما مناسب باشد. این سایت برای اطلاع‌رسانی، نمایش آگهی‌های تجاری، ارتباطات تجاری و قانونى ایجاد شده است. برای همین می‌توانید در این سایت تمامی محصولات خود را به فروش برسانید یا اینکه کسب و کار خود را در معرض دیده شدن قرار دهید.


سایت‌های تبلیغاتی رایگان



انتخاب درست سایت‌های تبلیغاتی رایگان مهم‌ترین قدم برای درج آگهی است که باید قبل از اقدام، اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها کسب کنید.



راهکارهایی برای بازدید بیشتر از تبلیغات شما


برای اینکه در سایت‌های تبلیغاتی رایگان، جزو پربازدیدها باشید، بهتر است که این نکات را در تبلیغات خود رعایت کنید.


سایت‌های تبلیغاتی رایگان




  1. یکی از راهکارهایی که می‌تواند تبلیغات شما را با کیفیت بیشتری نشان دهد، عنوان تبلیغ است. در استفاده از عنوان هر تبلیغ باید ذکاوت داشته باشید. در تبلیغات خود بهتر است که از این عبارات دوری کنید. این عبارات بسیار کلی هستند و کمتر افراد را به خود جلب می‌کنند. این عناوین عبارت‌اند از:


بهترین فرصت | فرصت طلایی | استفاده کنید


جالب ‌توجه | بسیار زیبا | قابل توجه


فروش | فروش فوری | خرید | خریدار


زیر قیمت | قیمت مناسب | ارزان‌قیمت


انجام پروژه | انجام کار


استخدام | کاریابی | آماده به کار


بازاریابی | نمایندگی




  1. در استفاده از کلمات برای عنوان تبلیغات خود باید دقت لازم را داشته باشید زیرا عنوان برای ایندکس کردن یا جلب کردن مشتری بسیار اهمیت دارند. همچنین از عنوانی که مربوط به محتوای آگهی است، استفاده کنید تا کاربران هنگام خواندن آن بتوانند به محتوای آن پی ببرند.

  2. در انتخاب دسته‌ای که تبلیغات خود را در آن قرار می‌دهید، دقت کنید. این دسته‌ها برای آسان‌تر شدن دسترسی کاربران استفاده شده است، بنابراین دقت در دسته‌بندی به بیشتر دیده شدن آگهی شما کمک می‌کند.

  3. آگهی خود را مداوم به روز رسانی کنید. در طول روز به آگهی که در سایت‌های تبلیغاتی رایگان قرار داده‌اید، سر بزنید و اگر از صفحه اول به صفحات دیگر منتقل شده بود آن را به روز رسانی کنید. با این کار کاربران بیشتری آگهی شما را می‌بینند.

  4. اگر می‌توانید آگهی خود را ستاره‌دار کنید. فقط با پرداخت مبلغی اندک می‌توانید در سایت‌هایی که نام بردیم آگهی خود را ستاره‌دار یا ویژه کنید. آگهی‌های ستاره‌دار معمولاً بیشترین بازدید را دارند زیرا همیشه در دسترس کاربران بوده و در موقعیت بهتری نمایش داده می‌شوند.


سایت‌های تبلیغاتی رایگان

برای اینکه آگهی شما در سایت‌های تبلیغاتی رایگان بیشتر دیده شود، باید از عناوین جذاب و مربوط به آگهی استفاده کنید.



سایت‌های تبلیغاتی رایگان می‌تواند برای افرادی که دارای کسب‌وکارهای کوچک هستند، کمک بسیاری باشد. با قرار دادن تبلیغ در این سایت‌ها می‌توانید کسب و کار خود یا محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید را به افراد بیشتری در سراسر ایران نشان دهید. اگر تاکنون این اقدام را برای کسب و کار خود نکرده‌اید، حتماً امروز دست به کار شوید تا به نتایج عالی آن دست پیدا کنید. اگر سایت مناسب کسب و کار خود را پیدا کردید می‌توانید این نتایج را در روزهای اولیه درج آگهی ببینید. البته در این راه محتوای تبلیغی که در معرض دید کاربران سایت قرار می‌دهید نیز اهمیت بالایی دارد. در درج آگهی خود باید اصولی را رعایت کنید که افراد بیشتری به تبلیغات شما جذب شوند وگرنه ممکن است که بازخورد کمی داشته باشید. در این راه باید از افرادی که دارای تجربه هستند، کمک بگیرید و اصل صداقت را در گفته‌های خود رعایت کنید.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد