جستجو

سایت رایگان تبلیغ کالا

(16 رای)
به روز رسانی: 05 آذر 1399 ساعت 15:21:11
تاریخ ثبت: 28 آبان 1399 ساعت 22:22:41
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43846
برای مشاغل کوچک که بودجه کمی دارند، استفاده از سایت رایگان تبلیغ کالا می تواند حیاتی باشد. اما شرکت های بزرگ نیز نباید از این فرصت ها پرهیز کنند. تبلیغات رایگان به شما این امکان را می دهد که ضمن جلوگیری از برخی هزینه ها، حرف خود را به گوش دیگران برسانید، بنابراین می توانید بودجه خود را به جایی که بیش ترین بازده و اهمیت را دارد هدایت کنید.

تبلیغات رایگان

7 ایده تبلیغات رایگان برای برجسته کردن تجارت شما


همان طور که گفتیم استفاده از سایت رایگان تبلیغ کالا برای فروش کالاهای شما تأثیر بسزایی بر افزایش فروش محصولات شما دارد و کار را کمی برای شما آسان تر می کند.

1- از لیست کسب و کار من در Google استفاده کنید


اگر شرکت شما مکان فیزیکی دارد، راه اندازی  لیست Google برای کسب و کار من یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ رایگان کالا برای تجارت شما است.

این نه تنها به تلاش شما در جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) کمک می کند بلکه به شما کمک می کند در جستجوهای Google و در Google Maps برجسته شوید، همچنین به شما این امکان را می دهد که تصویر قابل اعتماد تری ارائه دهید.

لیست Google My Business شما باید دارای آدرس، ساعات کار، شماره تلفن، URL وب سایت و سایر اطلاعاتی باشد که مشتریان ممکن است آن را لازم بدانند.

2- کسب و کار خود را در سایر وب سایت های لیست قرار دهید


علاوه بر گوگل، وب سایت های دیگری نیز وجود دارند که می توانید تجارت خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. Yelp ،TripAdvisor ،Angie's List و The Business Journals تنها برخی از آن ها هستند.

مواردی را که بیش تر با کسب و کار شما سازگار است پیدا کنید و احتمال کشف آنلاین را به حداکثر برسانید.

3- حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید


همه از رسانه های اجتماعی به یک شکل یا شکل دیگر استفاده می کنند، شما باید متناسب با اهداف تجاری خود به خوبی از آن ها استفاده کنید. شبکه های اجتماعی بسیاری از LinkedIn گرفته تا Instagram وجود دارند. برای اینکه نتایج تبلیغات شما در شبکه های اجتماعی تأثیر مطلوبی داشته باشد، مواردی را انتخاب کنید که بیش تر مورد توجه مخاطبان شما قرار بگیرند.

تعداد دفعات ارسال شما به شبکه ای که استفاده می کنید بستگی دارد. اما برای اینکه مخاطب خود را از خود دور نکنید، مطمئن شوید که فقط محتوای تبلیغاتی را به اشتراک نمی گذارید. ترکیبی از خلاقیت و مراقبت راهی است که باید طی شود.

4- از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید  


محتوای تولید شده توسط کاربر به مشتریان بالقوه نشان می دهد که دیگران از خرید خود راضی هستند و به شما کمک می کند محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهید.

مشتریان خود را تشویق کنید تا عکس ها و فیلم های آن ها را با استفاده از محصولات شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سپس می توانید این محتوا را در حساب های رسانه های اجتماعی خود مجدداً پست کنید، آن را در وب سایت و خبرنامه خود قرار دهید و در واقع یک تبلیغ رایگان کالا توسط مشتریان خود ایجاد کنید.

همچنین در این راستا سعی کنید هشتگی را برای نام تجاری خود ایجاد کنید.

5- برای تجارت خود وبلاگ بنویسید


اگر مهارت نوشتن دارید، وبلاگ شرکت یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغات رایگان کالا است که می توانید استفاده کنید. وبلاگ شما می تواند همان سایت رایگان تبلیغ کالای شما باشد. همچنین داشتن یک وبلاگ برای تجارت خود مزایای مختلفی دارد. این موارد شامل توانایی آموزش مخاطبان هدف، افزایش آگاهی از برند، هدایت بازدید به وب سایت و صفحات محصول و داشتن محتوای با کیفیت برای ارسال در شبکه های اجتماعی است.

از همه مهم تر، یک وبلاگ باید سهم بزرگی در استراتژی SEO شما داشته باشد.

با انتشار مداوم محتوای بهینه سازی شده SEO که مربوط به صنعت شما است، می توانید رتبه بندی گوگل خود را به میزان قابل توجهی ارتقا داده و قابلیت مشاهده آنلاین خود را افزایش دهید.

تبلیغات آنلاین رایگان

6- پیشنهاد ارسال پست های مهمان در وب سایت های دیگر


علاوه بر داشتن وبلاگ شرکت خود، باید نوشتن پست های مهمان برای سایر وب سایت ها و نشریات صنعت را نیز در نظر داشته باشید. با انجام اسکن سریع از محتوای منتشر شده یا بررسی بخش تماس با ما، می توانید به راحتی متوجه شوید که آیا وب سایت پست های مهمان را می پذیرد یا خیر.

علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید، ارسال پست مهمان می تواند ارزش زیادی را در مورد ساخت برند ایجاد کند.

7- محتوای بصری چشم نواز ایجاد کنید


در دنیایی که به سرعت در آن دامنه های توجه به طور مداوم کاهش می یابد، محتوای بصری برای جلب توجه مخاطب شما ضروری است. سیستم عامل های بصری مانند Pinterest یا دیگر برنامه ها از این قبیل به سرعت در حال رونق هستند. توجه به این نکات به خصوص برای استفاده از سایت رایگان تبلیغ کالا توصیه می شود چرا که باعث فروش هر چه بیش تر محصولات شما می شوند.

دیگر همه می دانند که این روزها داستان سرایی ویدئویی به عنوان یکی از استراتژی های برتر در بازاریابی دیده می شود. بنابراین، باید ایجاد یک کانال ویدیویی برای مشاغل خود در نظر بگیرید، جایی که بتوانید تبلیغات رایگان کالاهای خود، نحوه تهیه فیلم و سایر مطالب مخاطبان خود را ببینید.

همچنین نباید از تصاویر برجسته، بنرها، عکس های روی جلد و اینفوگرافیک ها غافل شوید. این دارایی های بصری بازدید کنندگان وبلاگ و شبکه های اجتماعی شما را درگیر می کند، اشتراک گذاری آن ها آسان است و در صورت بهینه سازی، می تواند به وب سایت شما در رتبه بندی تصاویر گوگل کمک کند.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد