به نظر شما سایت های درج آگهی چه قوانینی را باید برای مشتریان خود وصف کنند؟ به نظر شما هنگام درج آگهی معرفی محصول یا کسب و کار چه نکات و قوانینی را باید رعایت کنیم؟ شما به عنوان یک صاحب سایت درج آگهی چه قوانینی را باید رعایت کنید؟ پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قوانین سایت های درج آگهی این مقاله را مطالعه فرمایید.
با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های کسب درآمد تغییر پیدا کرده اند. همچنین بازار خرید و فروش کالا ها نیز تحول بسیاری داشته اند. کاربران اینترنت به صورت روز افزون در حال افزایش هستند. تبلیغات اینترنتی یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری و مخاطب به حوزه کاری شما است.
مردم تبلیغات را دوست دارند. بنابراین از تبلیغات اینترنتی جهت افزایش اطلاعات و رونق کسب و کار استفاده می کنند. برای درج تبلیغات از روش های مختلفی استفاده می کنند. برای مثال: شما می توانید تبلیغات خود را در گوگل یا سایت های درج آگهی قرار دهید.
*بنر های تبلیغاتی : بنر های تبلیغاتی هزینه بالایی را برای درج در سایت های آگهی به وجود می آورد. اما شما می توانید از روش دیگری استفاده کنید. به این روش درج بنر های تبلیغاتی به صورت کلیکی گفته می شود.
این روش برای سایت های پر بازدید بسیار مناسب است. اصولاً شرکت های تجاری و بزرگ از تبلیغات بنری با قیمت های بالا استفاده می کنند.
*تبلیغات کلیکی در گوگل : امروزه گوگل از محبوبیت خاصی بر خوردار است. به جرأت می توان گفت که حدود 94% مردم جهان از این موتور برای رفع مشکلات شان استفاده می کنند. بنابراین قرار دادن تبلیغات در گوگل بهترین راه برای جذب مخاطب و رونق کسب و کار است.
تبلیغات کلیکی گوگل حدود 10 الی 50 سنت می باشد. شما با تهیه یک پست فوق العاده و سئو شده می توانید در نتایج اول گوگل قرار بگیرید. آمار نشان داده شده است که بسیاری از مردم پس از جستجوی کلمه کلیدی اولین لینک های نتایج جستجو گوگل را انتخاب می کنند.
به این ترتیب شما شانس بسیاری در دیده شدن کسب و کارتان از طریق تبلیغات گوگل دارید. شما برای تبلیغات کلیکی گوگل مبلغی حدود 2 الی 4 دلار پرداخت می کنید. این مبلغ تقریباً زیاد است؛ اما ارزش قرار دادن تبلیغات در گوگل را دارد.
*ثبت تبلیغات در سایت های درج آگهی : ثبت آگهی در این سایت ها روشی دیگر برای ایجاد تبلیغات اینترنتی می باشد. همچنین برای درج آگهی در این سایت ها شما هزینه کمتری را پرداخت می کنید.
درج آگهی به تخصص خاصی نیاز ندارد؛ اما نکاتی را باید هنگام درج آن رعایت کنید:
نکته : لازم به ذکر است اگر ویدئو و فیلم تولیدی شما برای سایت های درج آگهی با قوانین جمهوری اسلامی مطابقت نداشته باشد؛ مدیران سایت می توانند آگهی درج شده را از سایت حذف کنند. البته اگر ویدئو یا تصویر تولیدی شما مشکلات جزئی داشته باشد؛ به شما پیامی ارسال شده و درخواست اصلاح آن را دارند.
بهتر است بدانید هیچ شخصی نمی تواند ادعای دریافت هزینه پرداخت شده را داشته باشد. با توجه به قانون اگر شما مرتکب اشتباه و زیر پا گذاشتن قوانین جمهوری اسلامی ایران شده باشید؛ مدیران سایت ناچار هستند تا تبلیغات ثبت شده در سایت های درج آگهی را حذف کنند.
به این ترتیب هزینه ای که شما بابت درج آگهی در این سایت ها را پرداخت کرده اید؛ به حساب شما بر گشت داده خواهد شد.
تبلیغ در سایت های آگهی رایگان در میان بازاریابی بسیار مؤثر است. افرادی که از بازاریابی مستقیم استفاده می کنند همیشه در تلاش هستند، تا مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهند. مدیران و صاحبان کسب و کار ها فقط در شرایط بسیار خاص، از تکنیک های بازاریابی مستقیم استفاده می کنند.
تبلیغات در سایت های درج آگهی تأثیر بیشتری را روی مشتری می گذارد. برای مثال: هنگام درج آگهی در گوگل باید از قوانین اصلی و سئو آن پیروی کنیم. بر اساس قوانینی که گوگل برای طراحی متون حرفه ای جهت ثبت آگهی تنها محتوا های 300 کلمه ای را می پذیرد.
برای تبلیغ محصولات خود باید از یک محتوا جذاب و حرفه ای استفاده کنید. یک محتوا مناسب از 300 کلمه به بالا شروع می شود. هر چه کلمات بیشتری را برای محتوا تبلیغاتی خود استفاده کنید، بهتر است.
نکته دوم کپی نبودن مطالب، جهت ایجاد تبلیغات در سایت های درج آگهی است. اگر محتوا شما از سایت دیگری کپی شده باشد، آن ها به عنوان اسپم گوگل شناخته می شوند. بنابراین این محتوا جزء کم ارزش ترین مطالب در گوگل قرار می گیرند.
امیدواریم توانسته باشیم شما را در این مقاله با بهترین روش های درج آگهی و قوانین سایت های درج آگهی آشنا کرده باشیم.