جستجو

نحوه درج آگهی در سایت باما

(39 رای)
به روز رسانی: 28 مرداد 1398 ساعت 14:28:56
تاریخ ثبت: 23 مرداد 1398 ساعت 17:27:10
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/16302
با پیشرفته شدن جوامع انسانی حمل و نقل یکی از مهم ترین کارهای روزمره به شمار می آید و مطمئناً وسیله مناسب برای این کار می تواند بسیار کار آمد تر هم باشد. همانطور که می دانید در بازار خرید فروش از کوچک ترین کالاها گرفته تا بزرگترینشان ماجرایی بس پر سرو صدا شلوغ دارند که جای سوزن انداختن نیست و همین باعث می شود که افراد از بسیاری برنامه ها و کارهای دیگرشان عقب بمانند. بازار خرید و فروش خودرو که می توان گفت خود در صدر چنین معیاری قرار دارد به چندین بخش پردغدغه ،گیج کننده و زمان بر تقسیم می شود و بعد از همه این مراحل امکان دارد فرد نتواند کاملاً به نتیجه مطلوبی هم برسد. اما به لطف باما این مشکل حل شده و افراد به راحتی میتوانند در کمترین زمان با اطلاع بیشترین جزئیات خودروی مورد نظر را خرید یا به فروش برسانند. وب سایت باما یک سایت کاملاً تخصصی در حوزه اطلاعات خودرو است که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است.موثر-و-تعامل-با-مخاطب-در-اینستاگرام-سایت-باما-2

قوانین سایت

مقررات باما شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است. در بخش عمومی که معمولاً برای بازدیدکنندگان یا افرادی که توضیحات اولیه را باید بدانند ذکر شده: محتوای وب سایت، اطلاع رسانی بر پایه زبان فارسی می باشد و هر مطلب دیگری اعم از انگلیسی و دیگر زبان ها از دید عموم حذف خواهد شد. وب سایت هیچ نقشی در تعیین قیمت خودرو ندارد و این کار تماماً بر عهده آگهی دهنده می باشد اما چنانچه قیمت بیش از حد نامعقول باشد سایت آن را حذف یا به بخش توضیحات آگهی منتقل میکند. و... اما بخش استفاده از سایت اما خود به دو قسمت اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی تقسیم می شود. در زیر به چند مورد از دو بخش ذکر شده اشاره خواهد شد:

قوانین اشخاص حقیقی: هر کاربر حقیقی در صورت هر گونه استفاده نادرست از عضویت خریداری شده، حساب کاربرانی که از عضویت ((باما کار یا باما همکار)) استفاده میکنند، بدون هیچگونه تذکری مسدود و پیگرد قانونی خواهد داشت. کاربران ((با ما دوست)) مجاز به درج دو آگهی رایگان با اطلاعات مشابه از قبیل برند، مدل، سال و رنگ نخواهند بود.

قوانین اشخاص حقوقی: شماره های درج شده در پروفایل تنها مختص شماره های ثابت است چنانچه در قسمت توضیحات آدرس نمایشگاه، شماره تماس ثابت محل یا شعبه های دیگر دیده شود، از طرف تیم باما حذف می شود کاربران فقط می توانند حداکثر 3 شماره همراه در داخل توضیحات داشته باشند. در صورت داشتن چند خودرو با اطلاعات مشابه از نظیر برند،سال و رنگ، مدل کاربران فقط مجاز به درج 9 آگهی برای کلیه خودروهای مشابه هم رنگ هستند.

باما چه تعرفه هایی برای آگهی ها دارد؟

در قسمت منوی سایت بخش دیگری با نام تعرفه های سایت برای استفاده قرار دارد که توصیه می شود قبل از کار با باما خوانده شود. تعرفه ها مختص درج آگهی برای کاربران است و با زبانه های مختلفی شامل تگ آگهی، پکیج شخصی، پکیج نمایشگاه و تبلیغات در باما می باشد و در پایین صفحه درصد مالیات بر ارزش افزوده و همینطور تخفیفات برای خرید پکیج نیز یادآوری شده. برای درج آگهی در سایت باما باید زبانه تگ آگهی را لمس کنید تا چنین جدولی مقابلتان قرار بگیرد.

Capture4

همانطور که میبینید قرار دادن آگهی شامل سه طبقه تیپ 1 ، تیپ 2 و تیپ 3 می باشد و با پرداخت مبلغ مشخص شده برای هر قسمت شما از امکانات تمدید رایگان، تعداد بالابر عکس، برچسب سبز، آمار بازدید، تایید فوری، آگهی های مرتبط، ارسال ایمیل و ارسال پیامک که به تعداد متانسب با هر طبقه قرار دارد برخوردار خواهید شد. البته توضیحات هر یک از موارد در فیلد ها ذکر شده و هیچ بخش گیج کننده ای وجود ندارد.

به ثبت رساندن آگهی

برای ثبت آگهی مورد نظرتان باید روی گزینه درج آگهی که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید. همانطور که در قبل گفته شد تمامی بخش ها همچون خود سایت ساده و قابل فهم می باشند و تنها با کمی دقت می توان تمام مراحل را رد کرد و به نتیجه رسید. قسمت بالای فرم ثبت آگهی آمار گیری در رابطه با خودرو های فروخته شده در ماه و هفته گذشته قرار گرفته شده است تا به صحت داشتن کارتان ایمان پیدا کنید. بخش کناری دو آیکون همانند آیکون هایی که در منوی سایت مشاهده کردید قرار دارند که یکی مختص آگهی خودرو و دیگری مختص آگهی موتورمی باشند.

فرم آگهیCapture as Smart Object-1 as Smart Object-1 as Smart Object-1

 

فیلد اول شامل مشخصات تخصصی خودرو یعنی برند، مدل، سال، بنزین، کارکرد و گیربکس می شود که با فشردن هر یک از گزینه ها موارد انتخابی مشخص خواهند شد و بعد از آن نوبت به انتخاب نوع خودرو برای فروش می رسد که به پنج بخش صفر، کارکرده، پیش فروش، کارتکس(خودرو بدون پلاک) و حواله تقسیم می شود.

فیلد دوم مربوط به مبلغ فروش می باشد که شامل یک گزینه قیمت به عدد و یک گزینه نقدی یا اقساطی است. پیشنهاد می شود اگر قصد فروش زودتر را دارید گزینه دوم یعنی فروش اقساطی را انتخاب کنید تا زودتر به نتیجه برسید.

فیلد سوم در رابطه با ویژگی های عمومی خودرو می باشد که مشخصاتی در رابطه با وضعیت بدنه، رنگ بدنه، رنگ داخل، استان و شهر، محله بازدید از خودرو به طور مثال میدان ونک، توضیحات (اگر توضیحاتی در رابطه با خودرو خود دارید) نوع پلاک و سرآخر عکس خودرو را از  شما می خواهد. فرم ثبت آگهی موتور تماماً شبیه به توضیحات اعمال شده می باشد اما با تعداد فیلد های کمتر. حال اگر از تمام فیلد هایی که پر کرده اید اطمینان کافی را دارید گزینه ادامه را لمس کنید تا با ثبت شماره موبایل یا سامانه الکتریکی و دریافت کد چهار رقمی در سایت ثبت نام کنید و آگهی تان را در معرض عموم قرار دهید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

ثبت آگهی فروش کالا

ثبت آگهی فروش کالا در سایت sellfree.ir

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا بهبود دیده شدن آنلاین خود را می‌خواهید؟ با قدرت رپورتاژ آشنا شده و یادگیری کنید که چگونه می‌تواند حضور آنلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد