جستجو

گرفتن تبلیغات برای سایت

(15 رای)
به روز رسانی: 08 آبان 1399 ساعت 16:01:24
تاریخ ثبت: 29 مهر 1399 ساعت 16:51:48
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/40755
اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی کردید یا به دنبال راه هایی برای اضافه کردن درآمد جدید به تجارت خود هستید، ممکن است در نظر داشته باشید تبلیغات محصولات دیگر شرکت ها را در وب سایت خود بپذیرید. بنابراین؛ شما می توانید با گرفتن تبلیغات برای سایت خود به آسانی درآمد ثانویه خود را به دست آورید.

برای این که سایت شما برای شرکت هایی که به دنبال فضای تبلیغات هستند جذاب باشد، باید بازار بسیار خوبی داشته باشید، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را داشته باشید و همچنین تضمین کنید که سایت شما تبلیغات پربازده ای را دارد. با این حال، اگر همه این عناصر را تا کنون در دسترس ندارید، هنوز راه هایی برای کسب درآمد از تبلیغات برای سایت وجود دارد. ساده ترین - و اغلب موفق ترین - روش ها شامل موارد زیر است.

 

قرار دادن تبلیغات در سایت

1- یک محصول وابسته را در سایت خود تبلیغ کنید.


پیوستن به برنامه وابسته شرکت دیگری یکی از ساده ترین راه ها برای گرفتن تبلیغات در سایت است. اگرچه پیوندهای وابسته از نظر فنی تبلیغاتی نیستند، اما به شما این امکان را می دهند تا با تبلیغ محصول شخص دیگری درآمد کسب کنید. برای تشویق به فروش، ممکن است بنری در سایت خود قرار دهید که به سایت وابسته پیوند دارد یا مقاله ای  را درباره محصول آن ها نشان می دهد. برنامه های وابسته مختلف گزینه های مختلف پرداخت را ارائه می دهند، شما با توجه به نیاز خود، بهترین معامله و مناسب ترین گزینه برای سایت خود انتخاب کنید.

برخی از طرفداران تبلیغات اینترنتی در واقع تمام درآمد خود را از طریق ورود به سیستم با چندین برنامه وابسته کسب می کنند. آن ها حتی محصولی از خودشان ندارند! با این وجود این یک استراتژی برای مبتدیان نیست و باید قبل از انجام، کمی وقت بگذارید تا برنامه های مختلف را بررسی کنید.

2- با Google AdSense از تبلیغات هدفمند استفاده کنید.


برنامه Google AdSence به شما این امکان را می دهد که با قرار دادن تبلیغات متنی هدفمند تولید شده توسط گوگل در صفحات خود، در سایت خود تبلیغات خوبی انجام دهید. تبلیغات در جعبه های مستطیلی شکل در پایین یا در پایین صفحه وب ظاهر می شوند که عبارت "Ads by Google" در بالای آن قرار دارد. هزینه این تبلیغات توسط مشاغلی پرداخت می شود که از برنامه پرداخت هر کلیک (گوگل ادوردز) استفاده می کنند. این تبلیغات محتوای سایت شما را منعکس می کنند.

به عنوان ناشر Google AdSense، هر بار که بازدید کننده سایت شما بر روی یکی از تبلیغات ادوردز در سایت شما کلیک می کند، درآمد کسب می کنید. اگر ترافیک هدفمند زیادی را به خود اختصاص می دهید - و اگر این بازدیدکنندگان علاقه مند به تبلیغ محصولات هستند - این می تواند به معنای یک منبع درآمد سالم و جدید برای شما باشد. پیوستن به Google AdSense رایگان است و آسان است و Google تمام کارها را برای یافتن تبلیغات مرتبط برای سایت شما انجام می دهد.

یک هشدار: تبلیغات گوگل برای همه سایت ها کار نمی کند، بنابراین اگر آن ها را اضافه کردید، ابتدا حتماً آزمایش کنید.

کسب درآمد از طریق تبلیغ در سایت

3- مستقیماً از شرکت ها درخواست تبلیغ کنید.


اگر سایت شما در حال حاضر بازدید زیادی دارد، سعی کنید به دنبال سایت هایی باشید که محصولات مکمل سایت شما را ارائه می دهند و همان بازار موردنظر را هدف قرار می دهند. هرچه موفقیت تبلیغات شما بیش تر باشد، می توانید درآمد زیادی از تبلیغات به دست آورید.

4- برای یک برنامه تبلیغاتی خاص وبلاگ ثبت نام کنید.


اگر وبلاگ دارید، برای نمایش تبلیغات خاص وبلاگ در سایت خود، ثبت نام کنید. نکته اصلی این است که انواع تبلیغاتی را که مخاطبان هدف شما با ارزش می دانند در نظر بگیرید. در اینجا چند روش عالی برای جذب تبلیغ کنندگان به وبلاگ شما آورده شده است:

  • با یک برنامه تبلیغاتی مبتنی بر زمینه مانند Google AdSense ثبت نام کنید که به طور خودکار تبلیغاتی را برای سایت شما ایجاد می کند که می توانید در عرض چند دقیقه از پذیرفته شدن در برنامه آن ها تبلیغ کنید.

  • با پیوندی که می توانند از طریق آن برای تماس با شما برای نرخ ها و شرایط استفاده کنند، تبلیغ کنندگان را به وبلاگ خود علاقه مند کنید. این پیوند می تواند یک پیام ساده باشد که می گوید "برای اطلاع از نحوه تبلیغات در این وبلاگ اینجا را کلیک کنید!" به این ترتیب، هر کسی که به سایت شما مراجعه کند آزاد است در مورد فرصت های تبلیغاتی با شما بحث کند.


یک نکته مهم: با این نوع تبلیغات، تبلیغ کنندگان لیست های هزاران وبلاگ را جستجو می کنند تا افراد مناسب را برای تبلیغ محصولات خود انتخاب کنند. تا زمانی که روزانه هزاران بازدید کننده نداشته باشید، ممکن است همه آنها علاقه مند به تجارت با شما نباشند.

استراتژی های تبلیغ در وب سایت

کسب درآمد از سایت به منزله گذاشتن چند تبلیغ و گرفتن یک فیش حقوقی نیست، انجام یک تحقیق و آزمایش صحیح تأثیر زیادی بر یک سایت از قبل تاسیس شده دارد تا زمانی که بهترین استراتژی های تبلیغات اینترنتی جوابگو باشند.

پس از کشف بهترین راهکارهای گرفتن تبلیغات اینترنتی که برای سایت شما بهترین نتیجه را دارند، می توانید یک محصول دیگر و سپس محصول دیگری را امتحان کنید وبه زودی، تمام درآمد اضافه شده با هم ترکیب می شوند تا سود شما را افزایش دهند.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

گرفتن بک لینک فالو

تنها با پرداخت 50 هزار تومان ماهیانه می توانید در سایت رایگان بفروش بک لینک به صورت فالو و با متن مورد نظر خود داشته...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد