جستجو

تبلیغات متنی گوگل

(14 رای)
به روز رسانی: 05 آذر 1399 ساعت 14:53:47
تاریخ ثبت: 12 آبان 1399 ساعت 16:24:18
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/41471
تبلیغات گوگل یا Google Ads با بیش از یک میلیون و 200 هزار تبلیغ و تسلط بر بازار تبلیغات جستجو، قصد دارد موفقیت خود را ادامه دهد. هدف اصلی که پیش روی تبلیغ کنندگان امروز قرار دارد، دستیابی به مشتریان مناسب در زمان مناسب است.

تبلیغات متنی گوگل، یکی از بهترین روش ها برای دستیابی مؤثر به کاربران آنلاین است که این امکان را به تبلیغ دهندگان می دهد تا راه حل هایی را مستقیماً به خریدار بالقوه ارائه دهند و حضور بیش تری به صورت آنلاین ایجاد کنند.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل و نتایج آن


صفحه نتایج موتور جستجوی Google که SERP نیز نامیده می شود، در صفحه اول خود نتایج مختلفی را نشان می دهد و آن ها را از مهم ترین به کم ترین رتبه بندی می کند. حداکثر 7 نتیجه (Google Text Ads) حمایت مالی می شوند، بقیه نتایج ارگانیک هستند. گوگل حداکثر 4 تبلیغ متنی در بالای SERP و حداکثر 3 تبلیغ در پایین نشان می دهد. اگر پرس و جو جستجو خیلی دقیق باشد، گاهی اوقات هیچ تبلیغی را نشان نمی دهد.

طی 20 سال گذشته، گوگل در زمینه استتار تبلیغات خود به دلیل نتایج ارگانیک، کار قابل توجهی انجام داده است. همچنین، اندازه تبلیغات خود را با افزودن سطرهای متنی و افزونه های تبلیغاتی جدید افزایش داد تا جایی که کاربران برای دیدن نتایج ارگانیک نیاز به توجه بیش تر دارند.

چرا تبلیغات متنی Google بسیار قدرتمند هستند؟


گوگل به عنوان یک موتور جستجو، همه چیز را با یک جستجو شروع می کند. وقتی کاربران به دنبال اطلاعات، محصولات یا خدمات هستند، جستجوها را در Google انجام می دهند. برخلاف سایر کانال های تبلیغاتی، تبلیغات جستجوی گوگل کاربران را به خرید چیزی که مورد نیاز آن ها نیست، سوق نمی دهد. در عوض، این باعث می شود به کاربران دقیقاً محصولاتی را که به دنبال آن ها هستند را نشان دهد.

قصد خرید کاربران در حال مرور در گوگل بسیار بالاتر از اینستاگرام و رسانه های اجتماعی است. به همین دلیل است که شما باید در گوگل تبلیغ کنید. شما باید محصول یا خدمات خود را در مقابل کاربرانی که به دنبال آن هستند قرار دهید.

 


انواع تبلیغات متنی گوگل


هنگامی که درباره کلمات کلیدی خود تحقیق کردید و آن ها را در گروه های تبلیغاتی مختلف گروه بندی کردید، بالاخره وقت آن است که نسخه های تبلیغاتی خود را بنویسید. از مارس 2020، دو نوع تبلیغات متنی وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده کنید؛ تبلیغات متنی گسترده و تبلیغات جستجوی پاسخگو.

 تبلیغات متنی گسترده


تبلیغات متنی گسترده دارای سه عنوان، دو شرح ، یک URL نمایشگر ساخته شده از دو "مسیر" اختیاری و URL نهایی است.

تبلیغات جستجوی پاسخگو


با تبلیغات جستجوی پاسخگو می توانید حداکثر 15 عنوان و 4 شرح اضافه کنید. این سیستم عناوین و توضیحات را می چرخاند تا همزمان 3 عنوان و 2 توصیف نشان داده شود. گوگل بهترین ترکیبی از متن را که مربوط به هرگونه جستجوی جستجوی خاص است، انتخاب خواهد کرد.

گوگل ادز

تبلیغات متنی گوگل: بهترین روش ها


گوگل توصیه های خوبی در مورد بهترین روش کپی تبلیغ ارائه می دهد. ما در اینجا ما می خواهیم به بررسی تجارب با صدها مشتری از این سرویس بپردازیم.

1. از کلمات کلیدی در نسخه تبلیغاتی خود استفاده کنید


این اولین قانونی است که باید از آن پیروی کنید. هنگامی که تحقیقات کلمات کلیدی خود را کامل کردید و کلمات کلیدی خود را روی حساب بارگذاری کردید، وقت آن است که تبلیغات خود را بنویسید. به یاد داشته باشید، کلمات کلیدی تبلیغاتی را که به همان گروه تبلیغات تعلق دارند تحریک می کنند. بنابراین، می خواهید آن تبلیغات را تا حد امکان با کلمات کلیدی در همان گروه تبلیغات مرتبط کنید. با این کار مطمئن خواهید شد که تبلیغات شما با درخواست جستجوی کاربران نیز مرتبط خواهد بود.

در نظر داشته باشید که گنجاندن کلمات کلیدی در عنوان اول یک روش عالی برای برجسته سازی و دریافت کلیات است. بدیهی است که همیشه امکان پذیر نیست، اما فقط توجه داشته باشید که در صورت امکان، انجام چنین کاری بسیار توصیه می شود.

تبلیغات گوگل یک ویژگی به نام Keyword Insertion دارد که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را به صورت خودکار در عناوین تبلیغات وارد کنید. توصیه می کنیم این ویژگی را بررسی کنید.

2. مراقب تعداد کاراکترها باشید


همان طور که قبلاً متوجه شدید، هر عنوان و توصیف دارای محدودیت کاراکتر است. خلاقیت به خرج دهید و سعی کنید تا جایی که ممکن است از کاراکتر های مختلف استفاده کنید. ما متوجه شدیم که گوگل به دلیل استفاده کامل از ویژگی های آن، با رتبه بالاتر و هزینه کمتری برای هر کلیک به شما پاداش می دهد. همچنین، کپی تبلیغات طولانی تر به این معنی است که تبلیغ شما بزرگ تر به نظر می رسد. بنابراین، این امر باعث جلب توجه کاربران می شود و به طور بالقوه باعث افزایش میزان کلیک می شود.

استفاده از همه کاراکترها کار سختی است. واقعاً باید خلاقیت به خرج دهید و به آن عادت کنید. از آنجا که کار چالش برانگیز و خسته کننده ای است، به یاد داشته باشید که ممکن است رقبای شما اذیت نشوند! بنابراین، داشتن تبلیغات بزرگ تر می تواند در واقع یکی از مزیت های رقابتی شما باشد.

3. خاص باشید


چیزی که قطعاً می خواهید از آن اجتناب کنید کپی و جای گذاری همان تبلیغات در چندین گروه تبلیغاتی است. هر گروه تبلیغاتی باید حاوی کلمات کلیدی متفاوتی براساس یک موضوع، محصول یا خدمات مشترک باشد. تبلیغات متنی باید منعکس کننده آن باشد. تبلیغات خود را تا آنجا که ممکن است به طور خاص با کلمات کلیدی در همان گروه تبلیغات مرتبط کنید. از پیام ها و متن های عمومی خودداری کنید.

جمع بندی


تبلیعات گوگل دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی است که برای استفاده از آن ها و دست یابی به نتایج بهتر ابتدا باید مطالعه و بررسی دقیقی روی موضوعات موردنظر خود انجام دهید. امروزه، تبلیغات متنی گوگل یکی از پربازده ترین تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی می باشد.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهي در گوگل موجب پيشرفت شاياني در کسب و کارتان مي شود.

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

بالا آوردن وب سایت در نتایج گوگل

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و بالا آوردن وب سایت در نتایج گوگل یکی از مهمترین دغدغه های وب مسترها و متخصصین سئو است....

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

کسب درآمد از طریق دیدن تبلیغات

کسب درآمد از اینترنت چگونه ممکن است؟ دیدن تبلیغات چگونه باعث می شود کسب درآمد کنیم؟ چطور می توانیم درآمد دلاری...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد