به روز رسانی: 05 آذر 1399 ساعت 11:46:13
تاریخ ثبت: 26 آبان 1399 ساعت 13:12:14
تبلیغات اینستاگرام روشی است برای تبلیغ محصولات شما در بستر اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیش تر و هدفمند. در حالی که دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است یک فرد تجاری یا شخصی تصمیم به تبلیغ بگیرد، اما تبلیغات اینستاگرام اغلب برای رشد نام تجاری، ترافیک وب سایت، تولید آگهی های جدید و غیره استفاده شود. نحوه تبلیغات در اینستاگرام بسیار آسان است و جالب است بدانید در پی یک تبلیغ اینستاگرامی
در مارس 2017، بیش از 120 میلیون اینستاگرامر از یک وب سایت بازدید کردند.
هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟
این یک سوال پیچیده برای پاسخ دادن است، زیرا هزینه ها بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شوند، و از آن جا که ممکن است شما شک داشته باشید این عوامل توسط سیستم عامل برای ما آشکار نشده است. این مدل تعیین هزینه ها براساس CPC (هزینه برای هر کلیک) و CPM (هزینه برای هر نمایش) است و قیمت ها با توجه به حراج تبلیغات اینستاگرام تعیین می شوند. هزینه تبلیغات نمایش مشخصات عمومی اینستاگرام توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار می گیرد.
AdEspresso اخیراً مبلغ 100 میلیون دلار هزینه تبلیغات اینستاگرام را در سال 2017 به دست آورده است و دریافت كه متوسط هزینه هر كلیك (CPC)برای تبلیغات اینستاگرام در Q3 بین 0.70 تا 0.80 دلار است. گرچه این یک معیار مفید است، اما بسته به تخفیف، مخاطب، مسابقه، زمان به اشتراک گذاری، روز هفته و غیره متفاوت خواهد بود.
5 مرحله آسان برای شروع تبلیغات در اینستاگرام
ممکن است در ابتدا یادگیری جزئیات یک بستر تبلیغاتی جدید طاقت فرسا به نظر برسد اما ما مراحل زیر را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین گزینه ای برای ایجاد چند تبلیغ ساده به طور مستقیم در برنامه اینستاگرام وجود دارد.
تبلیغاتی که از بازده بیش تری برخوردار هستند یا مجموعه تبلیغاتی نسبتاً بزرگی را اجرا می کند، می تواند تبلیغات خود را از طریق Power Editor یا Facebook API بازاریابی نیز پیکربندی کند. Instagram Partners همچنین برای مشاغلی که نیاز به خرید و مدیریت چندین تبلیغ، مدیریت یک جامعه بزرگ و ارائه محتوا در مقیاس دارند، در دسترس است.
1- هدف بازاریابی خود را تعیین کنید
اکنون برای قسمت سرگرم کننده، انتخاب هدف کمپین خود هستید. خوشبختانه اهداف به روشی تبیین پذیر نامگذاری شده اند. به ترافیک بیش تری احتیاج دارید؟ هدف ترافیک را انتخاب کنید. به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید؟ هدف آگاهی از برند را انتخاب کنید. اصل مطلب را می فهمید.
نکته ای که باید از آن آگاه باشید این است که تبلیغات اینستاگرام فقط با اهداف زیر کار می کنند:
- آگاهی از برند
- رسیدن
- ترافیک (برای کلیک روی وب سایت یا فروشگاه برنامه برای برنامه شما)
- برنامه نصب می شود
- بازدیدهای ویدئو
- تبدیل (برای تبدیل در وب سایت یا برنامه شما)
2- مخاطبان هدف خود را تعیین کنید
اکنون که هدف خود را انتخاب کردید، باید مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید تا تبلیغات خود را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید. این زیبایی واقعی تبلیغات اینستاگرام است زیرا شما از عمق دانش جمعیتی فیس بوک برای دستیابی به افراد مناسب استفاده خواهید کرد.
اگر قبلاً این کار را برای تبلیغات فیس بوک انجام داده اید، احتمالاً چندین مخاطب ساخته اید و کاملاً با روند کار آشنا هستید. اگر در این فرآیند تازه وارد هستید، در اینجا گزینه هایی برای هدف قرار دادن شما وجود دارد که می توانید برای جلب مخاطب دقیقاً هدف گذاری شده، آن ها را طبقه بندی کنید.
موقعیت مکانی: چه بخواهید یک کشور، منطقه، ایالت، شهر، کد پستی را هدف قرار دهید، مکان های خاصی را مستثنی یا در آن قرار دهید، هدف گذاری موقعیت مکانی به شما امکان می دهد همه این موارد و موارد دیگر را انجام دهید.
3- مکان های خود را انتخاب کنید
اکنون که اطلاعات جمعیتی ایده آل خود را هدف قرار داده اید، وقت آن است که مکان های موردنظر خود را انتخاب کنید! این مهم است اگر هدف شما از یک کمپین فقط نمایش تبلیغات در اینستاگرام باشد. اگر ترجیح دهید این مرحله را نادیده بگیرید، فیس بوک به شما اجازه می دهد تبلیغات شما در هر دو سیستم عامل ظاهر شود.
این ویژگی لزوماً امکان بدی نیست، اما اگر محتوایی دارید که مخصوص اینستاگرام ایجاد کرده اید، باید گزینه "ویرایش مکان ها" را انتخاب کنید.
4- بودجه و برنامه آگهی خود را تنظیم کنید
اگر با نحوه کار بودجه از طریق فیس بوک، AdWords و سایر سیستم عامل های تبلیغات دیجیتال آشنا هستید، این مرحله نباید برای شما چالش برانگیز باشد. اگر نه، نگران نباشید. اگرچه ممکن است هنگام اجرای اولین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود دقیقاً نمی دانید بودجه روزانه یا دائمی خود را کجا تنظیم کنید، این امر با آزمون و خطا و همچنین تجربه همراه است. و نکته خوب این است که اگر احساس می کنید بودجه شما به درستی تخصیص داده نشده است، امکان مکث یا توقف در هر زمان را دارید.
5- تبلیغ اینستاگرام خود را ایجاد کنید
اکنون زمان ایجاد تبلیغ اینستاگرام شما فرا رسیده است!
امیدوارم بعد از انجام مراحل بالا، محتوای تبلیغاتی را که می خواهید تبلیغ کنید در ذهن داشته باشید. این قسمت از فرآیند ممکن است بسته به هدف کمپین شما متفاوت به نظر برسد، اما شما همیشه چند گزینه قالب تبلیغ را برای انتخاب خواهید داشت.