جستجو

به روز رسانی: 05 شهریور 1399 ساعت 17:05:11
تاریخ ثبت: 27 اردیبهشت 1399 ساعت 22:20:11
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/30088
لوازم آرایشی یکی از اقلام پرکاربرد همه افراد، مخصوصاً ایرانیان است. اما آیا برای لوازم آرایشی، سایت های داخلی معتبری سراغ دارید؟ با ما همراه باشید تا به معرفی چند سایت معتبر برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در این شرایط شیوع ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی بپردازیم.

معرفی 5 فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید لوازم آرایشی


شاید تا به حال شما نیز در مورد آمار مصرف لوازم آرایشی در ایران شنیده اید. حتماً از این موضوع با اطلاع هستید که آمار مصرف این اقلام در ایران، 2.5 میلیون برابر میانگین جهانی است. اما ما در این مقاله به این میزان مصرف بی رویه لوازم آرایشی و بهداشتی کاری نداریم. موضوع مهم ما در این مقاله شناخت فروشگاه های اینترنتی مقرون به صرفه و معتبر برای عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در این شرایط بیماری کرونا است. با ما همراه باشید:

1- روبان - فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی مد و زیبایی


روبان یک سایت اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی است که هم در قالب وب سایت و هم اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار گرفته است. تجربه صورتی خرید آنلاین با روبان شامل دسته بندی های آرایشی (صورت، چشم، لب، ابرو، ناخن، محصولات جانبی و برندهای آرایشی)، پوست، مو، بدن، مادر و کودک، عطر، تغذیه و سلامت، مردانه و ضدعفونی می شود.

هم چنین با استفاده از فروشگاه اینترنتی روبان می توانید از بخش مقالات آموزشی، محصولات مناسب با جنس و رنگ پوست خود را به درستی انتخاب کنید. برای مثال می توانید با این بخش بفهمید که چه مدل ریملی مناسب مژه های شما است یا چه نوع محصولی برای موهای شما مناسب تر است.

در روبان صورتی می توانید طیف گسترده ای از محصولات و لوازم آرایشی ایرانی و خارجی را مشاهده کنید یا با سایر محصولات، مورد مقایسه قرار داده و در نهایت براساس ویژگی های پوست یا بودجه اختصاص داده شده، اقدام به خرید کنید.

در این فروشگاه اینترنتی پرطرفدار می توانید محصولاتی را که برای آن ها تخفیف خاصی در نظر گرفته شده است  را خریداری کنید. هم چنین می توانید محصولات و لوازم آرایشی که بیشتر خریداری شده اند را در بخشی جدا بررسی کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

از ویژگی های فروشگاه اینترنتی روبان، نماد اعتماد الکترونیکی، ضمانت اصل بودن کالا، ارسال سریع و ضمانت مرجوعی هفت روزه است. هزینه ارسال لوازم آرایشی نیز به میزان خرید شما بستگی دارد. به این صورت که اگر خرید شما به سقف 150000 تومان برسد، ارسال رایگان خواهد بود. اما برای خریدهای کمتر از این مبلغ، هزینه ارسال کالا به شهرستان، مبلغ 11000 تومان است.

top-view-decoration

 

2- فروشگاه اینترنتی خانومی


وب سایت خانومی یکی از وب سایت های معتبر و شناخته شده در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است. شاید یکی از مهمترین امتیازهای این وب سایت، بخش کالاهای نایاب خارجی است. به جرأت می توان گفت هر برندی که در بازار پیدا نشود، در فروشگاه اینترنتی خانومی موجود است. علت این موضوع نیز به این صورت است که خانومی، نماینده رسمی تمامی برندهای خارجی و وارد کنندگان رسمی در ایران است. با استفاده از این فروشگاه اینترنتی، یک خرید لذت بخش مجازی و بدون واسطه را تجربه کنید.

در این فروشگاه لوازم آرایشی ارسال کالا برای شما رایگان خواهد بود. در صورتی که قصد پس دادن کالا را دارید، روال مرجوعی در فروشگاه اینترنتی خانومی نیز مشروط به پلمپ بودن محصول و بازه زمانی هفت روزه است. یعنی شما تا هفت روز بعد از خرید خود می توانید بدون هیچ مشکلی لوازم آرایشی را بازگشت دهید. برای این منظور کافی است تا موضوع را به امور مشتریان اطلاع داده یا در بخش خریدهای من، ایمیل ارسال کنید. در صورت پذیرش درخواست شما، قبض به همراه کالا ارسال می شود که هزینه ارسال به عهده مشتری است.

ضمانت نامه های فروشگاه اینترنتی خانومی شامل ضمانت اصالت کالا، ضمانت تاریخ انقضاء، ضمانت دریافت کالای سالم، ضمانت بازگشت رایگان برای تهرانی ها و ضمانت بازگشت با تقبل هزینه پست برای شهرستانی ها و ضمانت تطابق کالا با سایت است.

3- فروشگاه اینترنتی مدیاژ - خرید آنلاین لوازم آرایشی، بهداشتی، زیبایی و عطر 


این فروشگاه اینترنتی به صورت انحصاری برندهایی آرایشی وت اند وایلد، کالر کارامل، برندهای تالگو و میریام کودو در دسته بندی محصولات بهداشتی و مراقبت پوست و مو و عطرهای خاصی همچون برند هیستوا دا پرفیوم، لوبن، لینازی، بودیسیا و بویس را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

با فروشگاه اینترنتی مدیاژ امکان دسترسی به لیست خریدها و پیگیری آن ها وجود دارد. هم چنین می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نظر خود را در لیست علاقمندی ها قرار داده تا در صورت موجود شدن یا تخفیف به سرعت از این اطلاعات مطلع شوید.

نماد اعتماد الکترونیکی، ارسال با پست برای شهرستانی ها و ارسال با پیک موتوری برای تهرانی های عزیز، تضمین اصالت کالا، پرداخت در محل شما و امکان بازگشت کالا تا 72 ساعت از ویژگی های فروشگاه اینترنتی مدیاژ است.

فروشگاه لوازم آرایشی

4- سایت مو تن رو


در فروشگاه اینترنتی مو تن رو می توانید انواع برندهای مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی را مشاهده کنید و در صورت علاقه سفارش دهید. دسته بندی محصولات ارائه شده در این فروشگاه شامل محصولات آرایشی و گریم، پوست، مو، بدن، عطر، بهداشت شخصی، مردانه، لوازم برقی، مادر و کودک، اکسسوری و زیورآلات، سالنی و کارآموزی و دسته بندی کادویاب است.

فروشگاه مو تن رو در سال 1397 شمسی به عنوان فروشگاه برتر لوازم آرایشی و بهداشتی شناخته شد. به این منظور تندیس برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی را به خود اختصاص داد. این تندیس براساس پایبندی به سه اصل تضمین اصل بودن کالا (همراه با تأییدیه وزارت بهداشت)، ضمانت 7 روزه بازگشت کالا و مشاوره تخصصی به این وب سایت معتبر اختصاص داده شده است.

روش های پرداخت متنوع، تحویل به صورت رایگان برای خریدهای بالای 100000 تومان و تحویل 24 ساعته در تهران از سایر ویژگی های مشخص این فروشگاه است. وجود برندهای خارجی مانند اوریفلیم، لورال، بورژوا، ایزادورا، اسنس و ... نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت این وب سایت است.

شما هم چنین می توانید در این فروشگاه اینترنتی از مشاوره تخصصی برخوردار شده و از طریق شبکه اجتماعی (وال) و مجله اینترنتی مو تن رو، مشکلات خود را در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی برطرف کنید.

5- فروشگاه اینترنتی دیجی کالا


دیجی کالا را همه می شناسند. هر نوع کالا یا محصولی که نیاز دارید، به راحتی در دیجی کالا پیدا می کنید. ست لوازم آرایشی هم از وسایلی است که دیجی کالا از فروش آن غافل نشده و لوازم آرایش صورت، آرایش چشم و ابرو، آرایش لب، آرایش ناخن و آرایش مو را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. هزینه های ارسال در دیجی کالا برای 200000 تومان به بالا به صورت رایگان و خرید پایین تر، هزینه ارسال 9500 تومانی را به همراه دارد.

در دیجی کالا نیز شرایط مرجوعی، ضمانت بازگشت هفت روزه را دارد. برای این کار کافی است محصول پلمپ شده خود را در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ثبت کرده تا مأمور تحویل برای مرجوعی به محل شما مراجعه کند. خاطر نشان می کنیم که هزینه مرجوعی رایگان است.

وجود پیشنهادات شگفت انگیز یک روزه که قیمت ها را گاهی تا 50 درصد کسر می کند، پیشنهادات ویژه برای قیمت ها، امکان اضافه کردن لوازم آرایشی به سبد علاقمندی ها، مقایسه محصولات با هم و  ... از ویژگی های مشخص دیجی کالا است.

سخن پایانی:


خرید لوازم آرایشی از فروشگاه های معتبر بسیار مهم است چرا که خرید اشتباه ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به پوست و موی شما وارد کند. با ثبت محصول خود در یکی از 5 فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی معرفی شده در این مقاله می توانید علاوه به مقرون به صرفه شدن هزینه های خود، محصولات مطمئنی را بدون واسطه در اختیار داشته باشید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی

با خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی، دسترسی به مخاطبان خود را گسترش دهید. در این مقاله، به مزایا، روش‌ها و پاسخ به...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

خرید رپورتاژ آگهی

افزایش اثربخشی وجود دیجیتالی خود را از طریق خرید رپورتاژ (ثبت در دایرکتوری‌ها) بهبود دهید. بیاموزید چگونه از این...

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

چرا باید از تولیدی مبل به صورت مستقیم خرید کرد؟ (10 نکته مهم )

برای آشنایی با تولیدی مبل چهاردانگه و انواع مبلمان ما کافی است با ما همراه شوید

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد