جستجو

به روز رسانی: 03 بهمن 1398 ساعت 03:11:40
تاریخ ثبت: 24 دی 1398 ساعت 07:28:12
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/24057
امروزه اینستاگرام یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات است  و با توجه به ویژگی هایی که اینستاگرام دارد، می توان این رسانه اجتماعی را محبوب ترین شبکه اجتماعی در نزد ایرانیان دانست. با توجه به محبوبیت اینستاگرام نزد مردم، روزانه بیش از هزاران تبلیغات کسب و کار در پیج هایی که فالوور های میلیونی دارند اتفاق می افتد.

در این  لیست بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی برای تبلیغات را باهم بررسی می کنیم تا شما با تبلیغات در این پیج ها بتوانید باعث رونق کسب و کار خود شوید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید اولین پیج در اینستاگرام که بیشترین فالوور را در ایران دارد چه کسی است؟ این پیج متعلق به کسی است که نه بازیگر مشهوریست و نه خواننده و نه سلبریتی و نه یک شخص مهم سیاسی است! این شخص یک کمدین است که با پخش کلیپ های کمدی خودش توانست محبوبیت بالایی در بین کاربران اینستاگرام پیدا کند.

1.حسن ریوند

حسن ریوندی کمدین و طنزپرداز معروف این روزهای اینستاگرام با با 11.3 میلیون فالوور توانسته از بسیاری از سلبریتی های معروف و سیاست مداران خوش آوازه پیشی بگیرد. پست های کوتاه، کلیپ های ویدئویی جذاب و خنده دار و البته تاثیر گذار حسن ریوندی در ایستاگرام موجی از فالوورها را به سمت خودش روانه کرد. حالا پیج این آقای کمدین بعنوان یکی از بهترین مکان های تبلیغاتی برای مردم جا افتاده است.

حسن ریوندی

2. مهناز افشار

اما نفر دوم یا دومین شخص محبوب در اینستاگرام چه کسی است؟ چه کسی بعد از حسن ریوندی بیشترین حجم دنبال کننده را به خود اختصاص داده است؟ مهناز افشار سلبریتی و بازیگر جنجالی این روزهای سینمای ایران جایگاه دوم را با بالاترین فالوور بعد از حسن ریوندی به خود اختصاص داده است. او تا به امروز 9.9 میلیون فالوور جذب کرده است. مهناز افشار در پیجش از مطالب سیاسی گرفته تا آپلود عکس هایی با منش های جذاب قرار داده است.

مهنازافشار

3.رامبد جوان

رامبد جوان بعد از دو نفری که به آن ها اشاره کردیم با چیزی حدود 9.5 میلیون فالوور توانسته سومین پیج اینستاگرامی پرطرفدار را به خود اختصاص دهد. این مجری، بازیگر با برنامه خندوانه بیشترین تاثیر در جذب فالوور را داشت.

رامبد جوان

4.بهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری بازیگر معروف ایرانی است که 44 سال سن دارد و بزرگ شده شهر تهران است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران است و از سال 1375 کار بازیگری خود را آغاز کرد. اما در سال 1383 و بازی در سریال خانه به دوش رضا عطاران بود که شهرت و محبوبیت او بین مردم افزایش یافت. بهنوش بختیاری با  8.1 میلیون فالوور چهارمین رتبه بیشترین فالوور اینستاگرام ایران را در اختیار دارد.

پست‌های او بیشتر مضامین اجتماعی دارند. حمایت او از ترنس ها و مشکلات آن‌ ها در جذب تعداد فالوورهایش بی تاثیر نبود . او تاکنون 1969 پست در اینستاگرام منتشر کرده است و به صورت متوسط در هر پست، 83 هزار لایک دریافت می‌کند.

بختیاری

5. الناز شاکردوست

الناز شاکر دوست هم در بین سلبریتی های معروف توانسته است در اینستاگرام فالوورهای زیادی را جذب کند و تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیگرانی شود که از طریق تبلیغات در پیج فعالیت می کنند. الناز بخش‌هایی از زندگی شخصی خود را به اشتراک می‌گذارد که با همین پست ها توانسته  6.9 میلیون فالوور جذب کند.

النازشاکر دوست
در جدول زیر می‌توانید با پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی آشنا شوید.






























































































































































































































































































































عکس نام صاحب اسم صفحه نام کاربری دسته‌بندی تعداد فالوورها میانگین تعداد پست‌ها توضیحات
حسن ریوندی - hassan reyvandi حسن ریوندی hasan reyvandi حسن ریوندی hassan_reyvandi کُمِدین 9.5M 8 پست در ماه و 2 پست در هر هفته حسن ریوندی استندآپ کمدین و مجری ایرانی است. ریوندی اولین کنسرت خنده را در ایران در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۲ در برج میلاد اجرا کرد.
mahnaz afshar / مهناز اقشار مهناز افشار Mahnaz Afshar mahnaz_afshar بازیگران 9.1M 13 پست در ماه و 2 پست در هر هفته مهناز افشار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی تاکنون برنده جوایز بسیاری نیز این حوزه شده است.
rambod-javan / رامبد جوان رامبد جوان

Rambod javan رامبد جوان


rambodjavan1 بازیگران 9m 21 پست در ماه و 4 پست در هر هفته رامبد جوان کارهای هنری خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرده است. او کارگردانی آثار درخوری را نیز در کارنامه خود دارد.
بهنوش بختیاری / behnoosh bakhtiyari بهنوش بختیاری

behnoosh bakhtiari


behnoosh_bakhtiari بازیگران 8.1M 41 پست در ماه و 6 پست در هر هفته بهنوش بخیتاری نیز یکی دیگر از بازیگران ایرانی بوده  که تاکنون در آثار طنز متعددی به ایفای نقش پرداخته است.
elnaz shakerdoost/ الناز شاکر دوست الناز شاکردوست

Elnaz Shakerdoost


elnazshakerdoost بازیگران 6.9M 3 پست در ماه و 1 پست در هر هفته الناز شاگر دوست بازیگر و طراح صحنه و لباس تلویزیون و تئاتر است.
reza-golzar / رضا گلزار رضا گلزار

Mohammad Reza Golzar


rezagolzar بازیگران 6.8M 12 پست در ماه و 2 پست در هر هفته محمد رضا گلزار فعالیت رسمی هنری خود را با نواختن موسیقی در گروه آرین آغاز کرد. فیلم سام و نرگس نیز از اولین آثار بازیگری وی است.
goshifte-farahani / گلشیفته فراهانی گلشیفنه فراهانی

golfarahani


golfarahani بازیگران 6.5M 7 پست در ماه و 1 پست در هر هفته گلشیفته فراهانی نیز طرفداران بسیار زیادی در دنیای مجازی مخصوصا شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد.
sahar-ghoraishi / سحر قریشی سحر قریشی

Sahar Ghoreyshi


saharghoreyshiofficialpage بازیگران 6.3M 5 پست در ماه و 2 پست در هر هفته سحر قریشی نیز دیگر بازیگر سینما و تلویزیون است که پیج پرطرفداری در اینستاگرام دارد.
بهنوش طباطبایی / behnoosh tabatabaee بهنوش طباطبایی

Behnoush tabatabaei


behnoushtabatabai بازیگران 6.1M 12 پست در ماه و 3 پست در هر هفته دیگر پیج پرطرفدار ایرانی اینستاگرام پیچ بهنوش طباطبایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.
taraneh-alodoosti / ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی

Taraneh Alidoosti


taraneh_alidoosti بازیگران 5.5M 1 پست در ماه ترانه علیدوستی فعال در حوزه‌های بازیگری، ترجمه کتاب و حوزه زنان است
آرمین زارعی / armin zarei آرمین زارعی

Armin 2afm


armintwoafm خوانندگان 5.5M 6 پست در ماه و 2 پست در هر هفته آرمین زارعی خواننده رپ ایرانی است. جالب است بدانید اسم مستعار وی خلاصه اسم او و دو نفر دیگر از دوستانش است که با وی همکاری دارند.
پرویز پرستویی / parviz parastoee پرویز پرستویی

parviz parastouei


parvizparastouei بازیگران 5.4M 44 پست در ماه و 9 پست در هر هفته پرویز پرستویی بازیگر و گوینده سینما تلویزیون دیگر شخصیت شناخته شده‌ای است که یکی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام را دارد.
ابی / ابراهیم حامدزاده / Ebi ابراهیم حامدی

Ebi Hamedi


ebi خوانندگان 5.1M 18 پست در ماه و 4 پست در هر هفته ابراهیم حامدی خواننده ایرانی است که بیش از 3 میلیون طرفدار در اینستاگرام دارد.
امین حیایی / amin hayaee امین حیایی

Amin Hayaiee


amin.hayai بازیگر 4.7M 4 پست در ماه امین حیایی دیگر سوپر استار سینمایی است که همه بازی‌های درخشان وی را در آثار مختلف سینمایی به خاطر دارند.
bahram radan / بهرام رادان بهرام رادان

BahramRadan


bahramradan بازیگران 4.6M 10 پست در ماه و 1 پست در هر هفته بهرام رادان از بازیگران و همچنین فعالین در حوزه موسیقی ایرانی است. وی دارای یکی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی است.
شادمهر عقیلی / Shadmehr Aghili. شادمهر عقیلی

Shadmehr Aghili


realshadmehr خواننده 4.4M 11 پست در ماه و 2 پست در هر هفته شادمهر عقیلی از هنرمندان ایرانی است که در زمینه خوانندگی، آهنگسازی، نوازندگی و ترانه‌سرایی نیز به فعالیت می‌پردازد.
یاس / یاسر بختیاری / yaser bakhtiari یاسر بختیاری

YAS


yastunes خواننده 4.4M 5 پست در ماه و 1 پست در هر هفته یاسر بختیاری با نام مستعار یاس از خوانندگان پرطرفدار ایرانی است.
علی کریمی / ali karimi علی کریمی

Ali Karimi


aliiiiiiiikarimi8 فوتبالیست 4.4M 30 پست در ماه و 10 پست در هر هفته علی کریمی فوتبالیست باتجربه‌ای است که در تیم های موفقی به بازی پرداخته و طرفداران زیادی در فضای مجازی دارد.
علی دایی / ali daee علی دایی

Ali Daei


alidaei فوتبالیست 4.2M 5 پست در ماه و 1 پست در هر هفته دیگر فوتبالیستی که دارای یکی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام است، علی دایی است.
شهاب حسینی / shahab hosseini شهاب حسینی

Shahaab Hosseini Official Page


shahaab_hosseini بازیگر 4.1M 2 پست در ماه شهاب حسینی دیگر هنرمندی است که در صفحه اینستاگرامش طرفداران بسیار زیادی دارد.
سید حسین موسوی

Tohi


tohi خواننده 3.9M 11 پست در ماه و 2 پست در هر هفته حسین موسوی موسوم به حسین تهی دیگر خواننده رپ ایرانی است.
محمد امین کریم پور / mohammadalin karimpoor امین کریم پور

محمد امين كريم پور


mohamadaminkarimpor واینر 3.8M 7 پست در ماه و 1 پست در هر هفته محمدامین کریم پور دیگر فرد ایرانی است که یکی از پیج‌های پرطرفدار ایرانی را در اینستاگرام دارد.
رضا عطاران / reza attaran رضا عطاران

rezaattaran


rezaattaran بازیگر 3.7M 2 پست در ماه رضا عطاران از بازیگران، فیلنامه نویسان و کارگردانان معروف است که آثار درخوری در کارنامه کاری خود دارد.
مهراوه شریفی نیا مهراوه شریفی نیا

Mehrave Sharifinia


mehraveee بازیگر 3.7M 7 پست در ماه و 2 پست در هر هفته او تحصیل کرده رشته موسیقی و از بازیگران جوان کشور است که در عین حال طرفداران بسیار زیادی در صفحه اینستاگرام خود دارد.
بهاره رهنما / bahareh rahnama بهاره رهنما

Bahareh Rahnama


baharehrahnamaoriginal بازیگر 3.7M 26 پست در ماه و 6 پست در هر هفته بهاره رهنما حضور گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دارد که باعث شده انتقادات بسیاری به سمتش سرازیر شود.
nasrin moghanloo/ نسرین مقانلو نسرین مقانلو

nasrin moghanloo


nasrinmoghanloo بازیگر 3.5M 26 پست در ماه و 5 پست در هر هفته نسرین مقانلو نیز از دیگر پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام را در میان ایرانیان دارند.
بابک جهانجش / babak jahanbakhsh بابک جهانبخش

BaBak Jahanbakhsh


babakjahanbakhshoriginal خواننده 3M 23 پست در ماه و 3 پست در هر هفته بابک جهانبخش از خوانندگان و نوازندگان معروف ایرانی بوده که در این راستا از صفحه پرطرفداری در اینستاگرام نیز بهره‌مند است.
نیکی کریمی / niki karimi نیکی کریمی

Niki Karimi


nikkarimi بازیگر 2.8M 5 پست در ماه و 1 پست در هر هفته نیکی کریمی با کسب جوایز مختلف از جشنواره‌های خارجی برای همگان نام آشنا است.
محسن تناینده / mohsen tanabande محسن تنابنده

Mohsen Tanabandeh


mohsen.tanabandeh بازیگر 2.7M 6 پست در ماه و 1 پست در هر هفته محسن تنابنده که فارغ التحصیل رشته هنر است، در حوزه‌های کارگردانی، بازیگری و نویسندگی فعالیت می‌کند.
سید جواد رضویان / s.javad razavian سید جواد رضویان

سيد جواد رضويان


sj_razavian بازیگر 2.7M 4 پست در ماه جواد رضویان با حضور در برنامه تلویزیونی کار بازیگری خود را شروع کرد و در ادامه تبدیل به یکی از بازیگران طنز موفق سینما و تلویزیون گردید.


 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟

بهترین و محبوب‌ترین سرگرمی برای بازنشستگان چیست؟ بازنشستگی مرحله ای از زندگی است که زمان آزاد و فرصت های فراوانی...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد