جستجو

تبلیغات آنلاین با بازدهی بالا

(25 رای)
به روز رسانی: 03 آبان 1399 ساعت 13:02:58
تاریخ ثبت: 20 مهر 1399 ساعت 19:44:57
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/39653
آیا با تاثیر تبلیغات آنلاین با بازدهی بالا که می توانند کسب و کار شما را رونق ببخشند، آشنایی دارید؟ آیا تا به حال روی تصویری در اینستاگرام دو بار ضربه زده اید، نسبت به ویدیویی در فیس بوک واکنش نشان داده اید یا روی نتیجه ی جستجو در گوگل کلیک کرده اید، اما کمی بعد متوجه شده باشید که این یک تبلیغ بوده است؟

این فضای تبلیغاتی، در حال تغییر و توسعه است. سیستم عامل های جدید، انواع تبلیغات و قابلیت های جدید، دائماً در حال پدیدار شدن هستند.

مزیت مهم تبلیغات آنلاین، تبلیغ سریع اطلاعات و محصولات بدون محدودیت مرز جغرافیایی است.

تاثیر تبلیغات آنلاین


تبلیغات آنلاین موثر، هنر استفاده از اینترنت به عنوان وسیله ای برای انتقال پیام های بازاریابی به مخاطبان مشخص است. این بدان معنی است که این تبلیغات می توانند در یک مرورگر وب، موتور جستجو، در رسانه های اجتماعی، تبلت ها، تلویزیون های هوشمند، تلفن های هوشمند و در ایمیل افراد ظاهر شوند. از اصطلاحات تبلیغات اینترنتی، تبلیغات وب، تبلیغات دیجیتال و بازاریابی آنلاین با همان معنای تبلیغات آنلاین نیز، استفاده می شود. آنلاین در این زمینه، به اینترنت اشاره دارد.

تبلیغات آنلاین

این نوع تبلیغات حدود بیست و پنج سال پیش، یعنی از زمانی که اینترنت بر زندگی ما تاثیر گذاشت، کم کم خود را نمایان کرد. از اوایل دهه ی 1990 رشد نمایی این تبلیغات افزایش یافت، که در نتیجه به یک استاندارد برای کمپانی های کوچک و بزرگ تبدیل شد.

امروزه بازاریابان رسانه های اجتماعی و سایت های اینترنتی، بر ایجاد گروه ها، به اشتراک گذاری محتوا ی ارزشمند، جلب مخاطبان ویژه ی خود و رسیدن به جستجوی ارگانیک متمرکز شده اند. اما امروز این نوع تبلیغات،کسب و کار همه را فرا گرفته است.

در تبلیغات آنلاین، اگر نمی دانید چه کسی را هدف خود قرار دهید و چرا آنها باید از شما خرید کنند، هرگونه بازاریابی و تبلیغ در آن سقوط می کند. باید تصمیم بگیرید بودجه ی شما چقدر است و از کدام کانال ها برای دسترسی به مخاطبان هدف خود استفاده خواهید کرد.

نمایش تبلیغات، موضوعی بحث برانگیز در زمینه ی بازدهی تبلیغات آنلاین می باشد. سال هاست که تبلیغ کنندگان از وسوسه کردن کاربران آنلاین اینترنت برای کلیک کردن روی تبلیغات و لینک های مختلف، از آنها سود می برند.

مثلا رسانه های اجتماعی و تبلیغاتی مختلفی هستند که پرچم دار تبلیغات بنری هستند. آنها می توانند تبلیغات شما را در مکان و زمان مناسب به مخاطبان هدف نشان دهند. اگر هم مایل هستید کنترل بیشتری روی تبلیغات خود داشته باشید، به شما اجازه می دهند تنظیمات تبلیغات را، خود تعیین کنید.

امروزه فناوری تبلیغات آنلاین موثر، تا حدی پیشرفت کرده است که کانال ها و رسانه های اجتماعی می توانند از داده ها و یادگیری ماشین، برای ارائه ی استراتژی های تبلیغاتی پربازده به تبلیغ کنندگان، استفاده کنند.

انواع رسانه های اجتماعی و فرمت های تبلیغات آنلاین با بازدهی بالا


تبلیغات آنلاین در شبکه های اجتماعی

هر ماه تقریباً 2.5 میلیارد کاربر فعال در فیس بوک، 1 میلیارد در اینستاگرام و 330 میلیون کاربر در توییتر در سراسر جهان وقت خود را می گذرانند. بازاریابان این موضوع را می دانند که افراد نه فقط برای گپ زدن و ارتباط با دوستان، بلکه برای اهداف تجاری و بازاریابی، در رسانه های اجتماعی حضور دارند.

به دلیل تعداد زیاد کاربران آنلاین در این سیستم ها، هزینه ی تبلیغات سرمایه گذاری شده در کانال های رسانه های اجتماعی، در بالاترین حد خود قرار دارد. پیش بینی می شود تبلیغات رسانه های اجتماعی در سراسر جهان امسال بیش از 8.5 میلیارد دلار باشد.

برای بازاریابان تازه کار، درک وسعت و تنوع این نوع تبلیغات، کمی گیج کننده است. در اینجا لیست کاملی از انواع شبکه ها و رسانه های اجتماعی و فرمت های تبلیغات آنلاین با بازدهی بالا، تهیه کرده ایم.

  • FaceBook


فیسبوک از پرکاربردترین رسانه های اجتماعی است. تقریباً 2.5 میلیارد (بیش از 30٪ از جمعیت جهان) از آن استفاده می کنند. به دلیل اینکه تعداد زیادی از افراد در این شبکه فعال هستند، تقریباً تضمین می شود که می توان مخاطبان بالقوه و مربوط به هر نوع شغل را جذب کرد.

فیسبوک و تبلیغات آنلاین

در فیسبوک، تبلیغات عکس برای به اشتراک گذاری مجموعه محتوای تصویر محصول، مناسب است. تبلیغات ویدیویی، برای فیلم های توضیح دهنده ی محصول و برند تجاری عالی هستند. تبلیغات داستانی به شما امکان می دهد از ترکیبی از عکس و محتوای ویدیویی کوتاه برای یافتن مشتریانی بالقوه، استفاده کنید.

با تبلیغات در فیسبوک می توانید محتوای سودمند ارائه دهید، به طوریکه مخاطبان را به ثبت نام در یک خبرنامه، دریافت برآورد قیمت یا درخواست اطلاعات بیشتر درباره ی خدمات، ترغیب کند.

روش دیگر تبلیغ در فیسبوک که بازده ی خوبی دارد، از طریق پیام رسان فیسبوک است.

Facebook Messenger یک برنامه پیام رسان مستقل است که فرصت های بازاریابی و تبلیغات خاص خود را دارد. این برنامه، در کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا بیشتر اجرا می شود. سایر برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp و WeChat محبوب ترین گزینه در کشورهای سراسر آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و آسیا می باشند.

در سراسر جهان، ماهانه 20 میلیارد پیام بین مردم و مشاغل از طریق پیام رسان فیسبوک رد و بدل می شود. نکته ی مهم این است که تبلیغات سهم بزرگی در شروع مکالمات در Facebook Messenger را دارند.

پیام رسان فیسبوک در تبلیغات آنلاین

  • اینستاگرام


می توان از طریق مدیریت بازدهی تبلیغات آنلاین فیس بوک، در اینستاگرام نیز تبلیغ کنید. اینستاگرام ماهانه بیش از 1 میلیارد (کمی کمتر از نیمی از تعداد کاربران آنلاین در فیسبوک) کاربر دارد. همچنین اکثر کاربران آنلاین آن، بین 18 تا 34 سال هستند.

اینستاگرام انواع تبلیغات مشابه فیس بوک را دارد، از جمله: تبلیغات عکس، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات داستانی، تبلیغات اکسپلورر و آگهی های خرید.

به چند روش می توان در اینستاگرام تبلیغ نتیجه بخش انجام داد. مثلا پست ها و استوری ها را مستقیماً از اکانت حرفه ای اینستاگرام خود تبلیغ کنید. روش بعدی اینکه از صفحه ی فیسبوک خود تبلیغات را ایجاد کرده و آنها را با استفاده از قابلیت اینستاگرام، در هر دو بستر یعنی فیسبوک و اینستاگرام تبلیغ کنید.

اما تاکنون جالب ترین و پربازده ترین نوع تبلیغات در اینستاگرام، Explore Tab و Shopping Post بوده اند. تبلیغات در Instagram Explore فرصت خوبی برای قرار دادن برند تجاری خود در مقابل دید مخاطبان است.

Shopping Post به شما امکان می دهد برچسبی را که نام و قیمت محصول را در تصویر نشان می دهد، وارد نمایید. با کلیک بر روی برچسب، فرد مستقیماً به صفحه ی محصول منتقل شده و می تواند محصول را خریداری کند.

اینستاگرام در تبلیغات آنلاین پربازده

  • LinkedIn


پلتفرم حرفه ای LinkedIn بیش از 660 میلیون عضو فعال در سراسر جهان دارد. کاربران آنلاین موجود در این شبکه، عمدتا از افراد متخصص تشکیل شده اند که باعث می شوند LinkedIn مکانی عالی برای تبلیغات B2B (بیزینس به بیزینس) باشد. LinkedIn می تواند یک رسانه ی اجتماعی سودمند باشد زیرا شما این امکان را دارید که مخاطبان را با توجه به حرفه، تحصیلات یا سن آنها مورد بررسی قرار دهید.

می توانید با استفاده از اطلاعات جمعیتی منحصر به فرد، مواردی از قبیل عنوان شغلی، عملکرد شغلی و صنعت را در LinkedIn هدف قرار دهید. پربازده ترین نوع تبلیغات در LinkedIn پیام های تبلیغاتی است. پیام های تبلیغاتی به شما امکان می دهند محتوای متنی را مستقیم به مشتری خود ارسال کنید.

اما دقت کنید پیام های تبلیغاتی زیادی را برای یکسری از افراد، بصورت تکراری ارسال نکنید، در این صورت برخلاف معتبر بودن پیام، مانند اسپم و هرزنامه از بین می رود. اگر می خواهید در این شبکه تبلیغ کنید، باید بیشتر وقت بگذارید تا پیام های تبلیغاتی را سفارشی و مرتبط با کاربران آنلاین تهیه نمایید.

تبلیغات آنلاین کارآمد در لینکدین

  • Twitter


تبلیغات و بازاریابی دیجیتال در توییتر کمتر رایج هستند. اما با این وجود، بسته به اهداف شما، همچنان تبلیغات می توانند نتایج قدرتمندی را ارائه دهند. توییتر ماهانه بیش از 330 میلیون کاربر جهانی دارد. اکثر کاربران آنلاین آن، بین 35 تا 65 سال سن دارند.

تبلیغ کنندگان کشف کرده اند که B2B و تجارت الکترونیکی، از جذابیت و بازده ی بالایی در توییتر برخوردارند. بسیاری از شرکت های B2B از توییتر به عنوان یک ابزار بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند و گفته شده کاربران آنلاین توییتر پول زیادی را در آن خرج می کنند.

توییتر تبلیغات خود را به چند دسته تقسیم می کند، از جمله: توییت های خود را تبلیغ کرده و دسترسی خود را به حداکثر برسانید. بازتوییت ها، لایک ها و کامنت های بیشتر را دریافت کنید. اکانت خود را ارتقا دهید. وب سایت خود را تبلیغ کنید و ترافیک بیشتری جذب کنید. برنامه های خود را تبلیغ کرده تا دانلود بیشتری داشته باشید. همه ی اینها می توانند با هم کار کرده و به شما کمک کنند تا کاربران آنلاین خود را افزایش داده و در آخر آنها را به مشتری تبدیل کنید.

توییتر و تبلیغات آنلاین

  • Pinterest


Pinterest یک نمونه ی منحصر به فرد از رسانه های اجتماعی است. این سایت 300 میلیون از کاربران آنلاین را به خود اختصاص داده است که بیشترشان زن هستند. بعضی معتقدند، Pinterest تنها پلتفرمی است كه کاربران آنلاین آن می خواهند، تبلیغات مارك ها و برند های مورد علاقه ی خود را در آنجا ببینند.

نحوه ی تبلیغ در Pinterest در چهار مرحله خلاصه می شود:

  1. انتخاب یک پین: بهترین پین های خود را تبلیغ کنید تا در مناسب ترین مکان ها ظاهر شوند.

  2. تصمیم بگیرید چه کسی آن را ببیند: هدف گذاری را تنظیم کنید تا افراد مناسب تبلیغات شما را ببینند.

  3. پرداخت برای نتایج: پرداخت هزینه ی تعامل یا بازدید از سایت خود را انتخاب کنید.

  4. آنچه را که بازده ی خوبی دارد، ردیابی کنید: پس از شروع کار، نحوه ی عملکرد آن را ببینید و تغییرات لازم را اعمال کنید.


بازاریابان در هنگام بازاریابی برای یک محصول، در تبلیغ آن علامت دلار را قبل از قیمت قرار می دهند که به Pinterest می گوید این کالا با آن قیمت برای فروش است. بازاریابان سپس می توانند محصول پین شده را به صفحه ی رسمی اش لینک دهند.

تبلیغات آنلاین پربازده در پینترست

برخی از بازاریاب ها نیز فرم تبلیغات Pinterest را با میزبانی مسابقات در آن، پیگیری می کنند. اگرچه این امر منجر به فروش مستقیم نمی شود، اما بسته به نحوه ی برگزاری مسابقه، راهی عالی برای جلب توجه کاربران، تعامل و افزایش بازدید سایت است. برای ایجاد بعضی تبلیغات نیازی به پرداخت نیست، اما باید زمان و تلاش قابل توجهی را برای ایجاد تاثیر تبلیغات آنلاین، صرف کنید.

این 3 نکته را فراموش نکنید که تبلیغات Pinterest برای مشاغلی که برای فروش محصولات خود به عکاسی متکی هستند و همچنین در مورد ارائه ی محصولات و خدمات B2C و بویژه خریداران زن، بسیار مناسب است.

  • YouTube


یوتیوب با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال، بعد از گوگل دومین موتور جستجوی بزرگ است. از زمانی که گوگل مالکیت یوتیوب را به دست آورده، تبلیغات در آن تقریباً به همان اندازه ی تبلیغات در AdWords گوگل، آسان و قابل تنظیم است.

تبلیغات یوتیوب تعدادی گزینه ی هدف گیری و چندین قالب مختلف را ارائه می دهد. این تبلیغات می توانند به صورت تبلیغات بنری، تبلیغات پوششی درون ویدئویی، تبلیغات ویدیویی استریم یا در جریان (که همان تبلیغات ویدیویی قبل یا در حین تماشای ویدیو هستند) و همچنین به عنوان یک ویدیوی تبلیغاتی مستقل با عنوان دیسکاوری، پس از انجام جستجو، ظاهر شوند.

از آنجا که می توانید علایق جمعیتی بخصوص را پیدا کنید، می توانید فیلم های خود را به مخاطبان مورد هدف ارائه دهید که از قبل در حال تماشای فیلم از برندهای مشابه یا موضوعات مرتبط هستند.

یوتیوب و تبلیغات آنلاین پربازده

  • Snapchat


218 میلیون کاربر Snapchat عمدتا از افراد بین 18 تا 24 سال تشکیل شده اند. این بستر چند نوع تبلیغ شامل تبلیغات داستانی، عنوان های حمایت شده در Snapchat Discover و لنز AR را ارائه می دهد.

انواع تبلیغات Snapchat کاملاً شبیه گزینه های تبلیغاتی در اینستاگرام هستند. آنچه در واقع Snapchat را منحصر به فرد می کند، لنزهای AR است. لنزهای AR توسط یک کسب و کار حمایت می شوند و لحظات تعاملی را که کاربران آنلاین می توانند از آنها استفاده کرده و با دوستانشان به اشتراک بگذارند را، ایجاد می کند.

تبلیغات آنلاین در اسنپ چت

  • TikTok


قدرت جدید تبلیغات آنلاین رسانه های اجتماعی، TikTok است. TikTok همه ی ویژگی های مورد نیاز برای ایجاد فیلم های کوتاه، خلاقانه و اغلب خنده دار را داراست. این پلتفرم در چند سال گذشته رشد بسیار یافته و به 500 میلیون کاربر در ماه رسیده است.

گزینه های بازاریابی و تبلیغاتی در آن هنوز محدود هستند و به تازگی اجازه تبلیغ داده است. کسب و کارهایی که در TikTok تبلیغ می کنند بیشتر به افزایش آگاهی و معرفی برند توجه می کنند.

بیشتر پست هایی که در TikTok مشاهده می کنید هدفشان خندیدن است. از دیدگاه بازاریابی، می توان فیلم هایی خنده دار و همسو با سایر مطالب موجود در این پلتفرم ایجاد کرد، به چیزهایی مانند چالش های مختلف و الگوهای رفتاری فکر کرد، که این نوع محتوا موثرترین و پربازده ترین تبلیغ می تواند باشد.

تبلیغات آنلاین در تیکتوک

  • تبلیغات جستجوی گوگل


تبلیغاتی هستند که هنگام جستجوی کلمه ی کلیدی توسط کاربران آنلاین، در صفحه ی نتیجه ی جستجو ظاهر می شوند. این تبلیغات با عنوان پرداخت به ازای هر کلیک (Pay Per Click) هستند که در آن تبلیغ کنندگان برای هر کلیک تبلیغات، هزینه ای پرداخت می کنند. تبلیغات PPC توسط بستر تبلیغاتی AdWords گوگل مدیریت می شود که برای تبلیغ در آن، باید یک حساب Google AdWords ایجاد کنید.

روزانه میلیاردها جستجو در Google و Bing انجام می شود و برخی از آنها مشتریانی هستند که به دنبال محصول یا خدمات شما می گردند. تبلیغات جستجوی گوگل به شما کمک می کند تا با نمایش تبلیغات خود در نتایج جستجوی کلمات کلیدی، که می توانید آنها را انتخاب کنید، در مقابل چشم مشتری قرار بگیرید.

پرداخت به ازای هر کلیک در تبلیغات آنلاین

ممکن است فکر کنید که چرا باید برای تبلیغات جستجوی گوگل پول بپردازیم؟ چند دلیل اساسی وجود دارد:

  1. به طور متوسط، تبلیغ کنندگان به ازای هر 1 دلار که در Google Ads خرج می کنند، 8 دلار درآمد کسب می کنند.

  2. تبلیغات جستجو ابتدا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بالای نتایج جستجوی ارگانیک، ظاهر می شوند.

  3. شما فقط زمانی باید به پرداخت اقدام کنید که مشتری احتمالی روی آگهی شما کلیک کند.

  4. شما احتمالا با این کار به مخاطبانی رسیده اید که در فکر خرید هستند.

  5. با گذشت زمان و تجزیه و تحلیل تبلیغات جستجو، می توانید آن تبلیغات را بهبود داده تا به بازدید بیشتری برسید.


اما گوگل از کجا می داند چگونه تبلیغ مناسب را به شخص مناسب ارائه دهد؟ اینجاست که کلمات کلیدی وارد عمل می شوند. کلمه کلیدی یک کلمه یا عبارت است که کسی برای توصیف آنچه در جستجو نیاز دارد استفاده می کند. اساسا، تبلیغات در سیستم های جستجو از قابلیت های هدف یابی موجود در رسانه های اجتماعی مانند جمعیت و موقعیت مکانی، استفاده می کنند و آن را با افزودن کلمات کلیدی لایه بندی می کنند.

جستجوی گوگل در تبلیغات آنلاین

  • تبلیغات Bing


تبلیغات Bing از این نظر که به صورت پرداخت به ازای هر کلیک می باشد، مشابه تبلیغات Google است. تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات خود را از طریق سرویس Bing Ads که قبلاً Microsoft adCenter نامیده می شد، مدیریت کنند. اگر حساب Bing Ads داشته باشید، می توانید کار را شروع کنید.

  • تبلیغات Tumblr


تبلیغات Tumblr در چند قالب مختلف وجود دارند. Tumblr Radar و Spotlight اجازه می دهد تا تبلیغ کنندگان در مناطقی که Tumblr محتوا و حساب های منحصر به فرد را ارائه می دهد، نمایش داده شوند. این کانال با 54 میلیون کاربر، ارسال 70 میلیون پست در روز، که هر روز بیش از نیم میلیارد بازدید دارند، Tumblr را به یک جامعه ی فعال و پویا تبدیل کرده است.

Tumblr همچنین تبلیغات ارسال شده ی تحت وب را نیز ارائه می دهد، که توسط تبلیغ کنندگان ساخته شده و در داشبورد اصلی کاربران آنلاین آن ظاهر می شوند.

تامبلر و تبلیغات آنلاین پربازده

تبلیغات بنر

تبلیغات بنری تبلیغات مبتنی بر تصویر هستند که غالباً در بخش های کناری، بالا و پایین وب سایت ها ظاهر می شوند. آنها از نظر اندازه، طرح و عملکرد می توانند به طور گسترده ای عمل کنند. شما آنها را در انواع وب سایت ها، وبلاگ ها و انجمن های وب دیده اید. بسیاری از وب سایت ها فضای تبلیغات خود را با مبادلات تبلیغاتی مانند Google Display Network نیز ارائه می کنند.

تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایلی تبلیغاتی هستند که در تلفن های هوشمند، تبلت ها و هر دستگاه ارتباطی همراه، نشان داده می شوند. بسیاری از سیستم عامل ها، وب سایت ها و برنامه های رسانه های اجتماعی، گزینه های تبلیغاتی ویژه ی تلفن همراه را ارائه می دهند. اگر در Google AdWords تبلیغ می کنید، می توانید با استفاده از برنامه های پیشرفته در دستگاه های تلفن همراه نیز این کار را انجام دهید.

همچنین AdMob تبلیغاتی هستند که در برنامه های تلفن همراه ظاهر می شود. AdMob بستر تبلیغات موبایلی Google است که به سازندگان برنامه امکان می دهد با ارائه ی فضای تبلیغاتی از بازی های رایگان، درآمد کسب کنند. به این ترتیب که به تبلیغ کنندگان امکان می دهند که مکان های تبلیغاتی در محبوب ترین بازی ها و برنامه های تلفن همراه را در اختیار داشته باشند. تبلیغات AdMob از HTML5 استفاده می کنند.

تبلیغات آنلاین ادموب و موبایل

تبلیغات فلش

تبلیغات فلش، در واقع تبلیغاتی بنری هستند که از طراحی فلش استفاده می کنند و اغلب دارای عناصر تعاملی برای جذب کردن کاربران آنلاین و بالقوه هستند. در حالی که هنوز در برخی از تبلیغات نمایشی از فلش به طرز نامحسوس استفاده می شود، دیگر به عنوان یک نوع محبوب و پربازده از تبلیغات بنری شناخته نمی شود.

تبلیغات In Game

نام دیگر آن تبلیغات درون بازی است، که در بازی های کامپیوتری یا ویدیویی وجود دارند. یکی از متداول ترین نمونه های تبلیغات درون بازی، بیلبوردهای تبلیغاتی در بازی های ورزشی و اکشن است. تبلیغات درون بازی، همچنین به عنوان نمایش محصولاتی مانند اسلحه، اتومبیل یا لباس که نشان دهنده ی برند تجاری هستند، ظاهر می شوند.

تبلیغات آنلاین کارآمد در بازی های کامیوتری

تبلیغات آنلاین در بازی های ویدیویی

تبلیغات Gmail

تبلیغات Gmail در سرویس ایمیل گوگل، تبلیغات متنی است که توسط یک فرآیند خودکار تولید می شود و ایمیل های کاربر را اسکن می کند تا علایق و موضوعات مرتبط با کاربر را کشف کند. اگر کاربری در حال نوشتن و دریافت نامه های الکترونیکی زیادی در مورد سیستم های تهویه مطبوع باشد، ممکن است کاربر تبلیغات مربوط به شرایط هوا را در سرویس گیرنده Gmail مشاهده کند.

در حالی که طرفداران حریم خصوصی از چنین شیوه هایی زیاد خوششان نمی آید، گوگل ادعا می کند که هیچ انسانی ایمیل کاربران آنلاین را نمی خواند، فقط ماشین مسئول این کار است و چنین تبلیغاتی کاملاً اتوماتیک هستند.

تبلیغات Email

تبلیغات ایمیل تبلیغاتی هستند که از طریق پست الکترونیکی به کاربران ارسال می شود. می توان از تبلیغات ایمیل برای اطلاع از سایر تبلیغات، تخفیف ها یا ویژگی های جدید به خدمات و مشترکان، استفاده کرد.

بیشتر تبلیغات ایمیل از یک تصویر بزرگ با حداقل متن برخوردار هستند. کاربران آنلاین زمان زیادی را برای خواندن تبلیغات ایمیل از دست نخواهند داد، بنابراین مهم است که پیام خود را تا حد ممکن واضح و روشن بیان کنید. همچنین تبلیغات ایمیل برای اطمینان از باز کردن ایمیل توسط کاربر، به یک موضوع جذاب متکی هستند.

تبلیغات آنلاین پربازده در ایمیل

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

بالا آوردن وب سایت در نتایج گوگل

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و بالا آوردن وب سایت در نتایج گوگل یکی از مهمترین دغدغه های وب مسترها و متخصصین سئو است....

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد