جستجو

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

(13 رای)
به روز رسانی: 22 آذر 1399 ساعت 08:24:57
تاریخ ثبت: 09 آذر 1399 ساعت 23:21:03
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/44701
آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین و سنتی می‌توان گفت، تبلیغات آنلاین جزو ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات برای هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های استفاده از روش‌های بازاریابی و تبلیغات آنلاین می‌توان به جذب مشتری هدفمند در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه اشاره کرد. صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جذب هدفمند مشتری از مهم‌ترین اهداف بازاریاب و تبلیغات آنلاین هر کسب‌وکاری است.

 

استفاده از روش‌های سئو برای انجام بازاریابی آنلاین


باتوجه‌به این‌که فرایندهای مرتبط با سئو ارزان‌قیمت بوده منجر به هدایت ترافیک ارگانیک و پایدار به سمت وبگاه ما می‌شود. می‌توان از سئو به‌عنوان یکی بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین نام برد. از مهم‌ترین اهداف هر کسب‌وکاری جذب مشتری بیشتر است. افزایش ترافیک ورودی یک وب‌سایت با کمک اصول سئو انجام می‌گیرد. در واقع سئو کمک می‌کند تا رتبه مناسبی در نتایج موتور جستجو برای وب‌سایت خود کسب کنیم که این کار علاوه بر ایجاد اعتماد در کاربرانی که با جستجو در اینترنت به سمت ما هدایت می‌شوند، منجر به افزایش کاربران نیز می‌شود. درست مثل این‌که مغازه خود را از انتهای یک کوچه فرعی و بن‌بست به مرکز شهر و در کنار یک خیابان شلوغ و اصلی جابه‌جا کنیم.

 

 استفاده از سایت‌های انتشار رایگان آگهی / دایرکتوری مشاغل


استفاده از سایت‌های انتشار آگهی و یا دایرکتوری مشاغل که در اینترنت در حال فعالیت هستند می‌تواند برای بازاریابی آنلاین یکی از بهترین استراتژی‌ها باشد. ثبت یک آگهی معرفی در دایرکتوری مشاغل می‌تواند به هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار ما در فضای آنلاین کمک کند. علاوه بر این می‌تواند در موارد زیر اثر گذار باشد.

  • ثبت آگهی در این وب‌سایت‌ها منجر به صرفه جویی در هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات می‌شود. بسیاری از وب دایرکتوری‌ها به صورت رایگان و یا با دریافت وجه خیلی کمی اقدام به ثبت لینک شما می‌کنند که می‌تواند در میزان هزینه شما به شدت اثرگذار باشد.

  • وقت به واقع در حکم طلا است و نباید به سادگی آن را از دست داد. بهترین راهکار برای صرفه جویی در زمان تبلیغات و کم کردن این زمان مورد نیاز برای اثر گذاری آن تبلیغ در سایت‌های دایرکتوری وب است.

  • با ثبت یک آگهی در این نوع از وب‌سایت‌ها می‌توان در تمام فضای اینترنت حضور داشت بدون هزینه اضافی و نیاز صرف زمان خاصی. به راحتی در بازار آنلاین محلی، کشوری و یا بین‌المللی حضور داشته باشید.


استفاده از qrcode


این مربع‌های کوچک که از لکه‌های مشکی مختلفی تشکیل شده است. یکی از روش‌هایی است که می‌توان هم برای تبلیغات آفلاین و هم تبلیغات آنلاین می‌توان از آن استفاده کرد.

می‌توان از این کدها بروی انواع کارت‌ها، پوسترها، بروشورها و ... استفاده کرد و انواع تبلیغات چاپی استفاده کرد تا با کمک آن بتوان پلی میان تبلیغات آفلاین به سمت رسانه‌های آنلاین خود ایجاد کنیم.

 

راه‌اندازی بخش خبرخوان


خبرخوان ها به واسطه جمع آوری اخبار تازه از منابع متنوعی با سرعت بالا، همیشه جزو نتایج بالای موتورهای جستجو قرار دارند؛ لذا می‌توان با انتخاب یک استراتژی مناسب در هنگام فعالی در خبر خوان ها و انجام تبلیغات، از این پتانسیل بالا برای انجام تبلیغات آنلاین و ارزان استفاده کنید.

نکته مهم در استفاده تبلیغاتی از خبر خوان ها انتخاب های صحیح رسانه خبرخوان و تبلیغات اصولی در ان است تا بهترین نتیجه را بتوان از آن گرفت.

 

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی


شبکه‌های اجتماعی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی‌های امروز شده است. همین امر منجر شده تا تبلیغات آنلاین با کمک شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک ضرورت شود. البته می‌توان با کمک این شیوه از مزایای زیر هم برخوردار شد:

  • در صورت انتخاب استراتژی مناسب هزینه بسیار پایین‌تری دارند نسبت به سایر روش‌های تبلیغ آنلاین

  • با توجه به تعداد بسیار بالای کاربران شبکه‌های اجتماعی، با کمک تبلیغات در این شبکه‌ها با تعداد بسیار بالایی از مشتریان احتمالی دسترسی خواهیم داشت.

  • امکان هدف‌گیری مخاطبین بر اساس سبک زندگی و یا بخش بندی های متنوع دیگر

  • دیده شدن با سرعت بالا بین تعداد زیادی از کاربران

  • امکان داشتم تعامل پویا با مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی


 

بازاریابی ایمیلی


با کمک روش‌های مختلفی می‌توان آدرس ایمیل مشتریان خود را جمع آوری کنید. در ادامه می‌توانید انواعی از محتواهای آموزشی و تبلیغاتی را به مشتریان خود ارسال کنید. علاوه بر این می‌توان به کمک بازاریابی ایمیلی در جهت آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید استفاده کرد.

اما به طور کلی کسب و کارها با اهداف زیر از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند.

  1. ایجاد ارتباط با مشتریان فعلی و قدیمی یک کسب و کار به منظور ایجاد وفاداری و تداوم خرید توسط آنها

  2. ایجاد ارتباط با کاربران جدید

  3. ارائه محتوای مفید برای انجام بازاریابی محتوایی


 

تولید محتوا


محتوا پادشاه است. این یکی از معروف‌ترین نقل‌قول‌ها از بیل گیتس است که در رابطه با اهمیت تولید محتوا گفته شده است. البته محتوایی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و نه هر نوع محتوایی.

یک از بهترین استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات که می‌توان از آن برای معرفی و جذب مخاطب جدید استفاده کرد. بازاریابی تولید محتوا است. با کمک تولید محتوایی که برای کاربران دارای ارزش باشد می‌توان کاربرانی وفادار جذب کرد حتی با معرفی ما به سایر کاربران به رشد این کسب و کار نیز کمک می‌کند.

 

انتشار ویدئو و های رایگان


یکی از فرمت های محبوب تولید محتوا ویدئو است. می‌توان پیچیده‌ترین موضوعات را با کمک ویدئو به‌راحتی برای مخاطب تشریح کرد. در نتیجه مخاطب به جای نیاز به مطالعه مقاله‌ای طولانی با کمک همین فایل ویدئویی می‌تواند به‌سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورد.

استفاده از ویدئو برای بازاریابی و تبلیغات آنلاین مزایای زیر را برای کسب و کار ما خواهد داشت.

  • مخاطب را درگیر کرده و تعامل با او را افزایش می‌دهد.

  • طرز استفاده آسانی داشته و مخاطب بدون پیچیدگی می‌تواند از آن بهره ببرد.

  • می‌تواند جامع و کامل باشد. در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را به مشتری منتقل کرد.

  • می‌توان احساست مخاطب را با کمک این شیوه درگیر کرد.

  • و ...


 

استفاده از وبینارها


وبینارها از جمله جدیدترین محصولات پر مصرف آنلاین هستند. از این شیوه برای انجام تبلیغات و همچنین آموزش و ... استفاده می‌شود. اما مزایایی وبینار چیست؟

  • می‌توان بدون توجه به مکان خاصی اقدام به اجرای یک وبینار کرد و یا به عنوان شرکت کننده در آن حضور داشت.

  • می‌تواند همیشه در دسترس باشد. به عنوان مخاطب می‌توان هر لحظه و هر مکان به پان دسترسی داشت.

  • نسبت به برگزاری سمینار و ... بسیار هزینه‌های کمتری دارد.

  • صرفه جویی در زمان هم برای شرکت کننده و هم برای برگزار کنند

  • سهولت در استفاده


می‌توان با کمک برگزاری وبینار مخاطبین بسیاری را جذب کرد. به عنوان عضوی فعال در میان سایر همکاران شناخته شویم. همچنین با کمک برگزاری وبینار، برای ایجاد آگاهی برند و همچنین معرفی محصولات جدید هم استفاده کرد.

 

نتیجه گیری:


شیوه‌های آنلاین تبلیغات امکانات زیادی را برای تبلیغات و بازاریابی ارزان قیمت برای کسب و کارها به وجود آورده است. امروزه می‌توان به راحتی با کمک ابزارهای مختلفی که تعدادی هم در بالا معرفی شد اقدام به بازاریابی کرد. البته باید مد نظر داشته باشیم که برای دریافت بازخورد مناسب از شیوه‌های بالا باید استراتژی مناسبی را انتخاب کنیم تا بتواند نتیجه بخش باشد.

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

با این 7 روش درآمد خود را به عنوان سئو کار چند برابر کنید

امروزه کسب و کارهای حوزه فناوری و تکنولوژی به علت پیشرفتی که در این حوزه صورت گرفته است بسیار زیاد شده اند، یکی...

بهترین سمساری آنلاین و فوری در تهران

با بالاتر رفتن قیمت اجناس نو خرید از سمساری ها بهترین راه حل است، اما بهترین سمساری کدام است؟

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

خرید و فروش سهام آنلاین

خرید و فروش سهام آنلاین یکی از سوالات رایجی است که این روزها همه با آن مواجه می شوند. با توجه به جذاب شدن بازار سرمایه...

راه اندازی کسب و کار آنلاین

راه اندازی کسب و کار به صورت آنلاین یکی از پر طرفدارترین راه ها برای شروع کار به صورت آنلاین است. شروع یک تجارت آنلاین...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

دیجیتال مارکتینگ چه روش هایی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال به مهم ترین عضو تبلیغاتی در پیشرفت کسب و کار ها تبدیل شده است. اخیراً مدیریت...

روش های افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اولین دغدغه و مشکل برای فروشگاه های آنلاین است. آن ها باید سعی کنند محصولات خود را به صورت آنلاین به...

بازاریابی موتورهای جست و جو

بازاریابی موتورهای جست و جو توسط دنی سالیوان در سال ۲۰۰۱ عنوان شد. او یک کارآفرین آمریکایی است. سالیوان در یکی از...

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش...

بهترین کتاب بازاریابی

برای اینکه بتوانید در زمینه بازاریابی به مهارت دست پیدا کنید و یک بازاریاب حرفه ای شوید، هیچ چیزی به اندازه مطالعه...

انواع روش های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهایی که می خواهند در بازار دیجیتال مرتبط و رقابتی باقی بمانند، یکی از ضروریات شده...

بازاریابی شبکه ای باینری

برنامه های جبران باینری یک محصول اصلی در صنعت فروش مستقیم است و به طور کلی، هیئت منصفه تقریباً به طور یکسان در مورد...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد