جستجو

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

(14 رای)
به روز رسانی: 10 آذر 1399 ساعت 20:09:46
تاریخ ثبت: 03 آذر 1399 ساعت 21:49:57
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/44309
خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از چه زمانی مورد توجه قرار گرفت؟ این سوالی است که ممکن است بارها برای ما پیش آمده باشد.
با تکامل فناوری های وب در دهه 1990 ، تبلیغات اینترنتی یا همان تبلیغات مجازی با روش های سنتی بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات روزنامه ها، بیلبوردها و غیره ظاهر شد. در سال 2019 بازاریابان انتظار دارند که شرکت ها هزینه بیشتری را صرف تبلیغات دیجیتال کنند تا تبلیغات سنتی.

بیایید بررسی کنیم که چرا تبلیغات آنلاین بسیار محبوب شده است و انواع متداول آن از جمله بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی از طریق ایمیل، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات نمایشی، تبلیغات بومی و موارد دیگر را مورد بررسی قرار دهیم.

مزایا و معایب خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی


بیش از چهار میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد. این امر باعث افزایش چشمگیر خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی می شود. افراد با استفاده از موتورهای جستجو ، دنبال کردن پیج های مورد علاقه خود در شبکه های اجتماعی و عضو شدن در کمپین های مختلف از طریق ایمیل و اعلان ها، به دنبال محصولات هستند. فرصت های تبلیغاتی بسیار زیاد است. اما استفاده صحیح از آن ها کار آسانی نیست. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق به مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی داشته باشیم.

مزایای تبلیغات اینترنتی و خدمات بازاریابی


پوشش جهانی آسانی دارد: امروزه مردم عادت دارند که اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و غیره جستجو کنند. تبلیغات اینترنتی راهی برای نشان دادن پیشنهادات شما در مقابل بیش از 4.3 میلیارد کاربر وب در سراسر جهان است. شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت تمام دنیا را هدف قرار دهید.

مقرون به صرفه برای هر بودجه: بازاریابی آنلاین، حداقل هزینه برای رسیدن به 2000 مخاطب سه برابر ارزان تر از روش های تبلیغاتی سنتی است. بنابراین هر شرکتی از یک تجارت کوچک خانوادگی تا یک شرکت بزرگ می تواند از تبلیغات آنلاین استفاده کند و از منابع مالی خود بیشترین بهره را ببرد.

افزایش بازدید از یک وب سایت  با افزایش درآمد برابر است: هرچه بازدید کننده بیشتری به سایت داشته باشید، مشتری بالقوه بیشتری خواهید داشت که در نتیجه فروش شما افزایش می یابد.

هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و هدایت آنها به وب سایت شماست. پیشنهادهای نمایش داده شده در تبلیغات دیجیتال باید حس کنجکاوی را برانگیخته و دلیل خوبی برای کلیک کردن بر روی سایت شما به مردم ارائه دهد.

انتخاب هدفمند را به ارمغان می ‌آورد: برخلاف رسانه های سنتی بازاریابی که بدون فیلتر کردن برای همه تبلیغ می کنند، تبلیغات اینترنتی پیام را برای مخاطبان خاص ارسال می‌کند .این ها افرادی هستند که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می شوند.

به عنوان مثال ، یک شرکت تجهیزات مسافرتی ممکن است از تبلیغات شبکه های اجتماعی برای تبلیغ به کاربرانی که علاقه زیادی به سفر دارند، از تشویق لایک و اشتراک استفاده کند.

هدف گیری مجدد را امکان پذیر می کند: خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی راهی برای گفتن این است: "سلام ، به نظر می رسد چند روز پیش این توستر را چک کردید. من اینجا یک مورد شگفت انگیز برای شما دارم! " اگر افراد زیادی بدون خرید چیزی به فروشگاه آنلاین لوازم خانگی شما مراجعه می کنند، با تبلیغات بنری که در وب سایت شما تکرار می‌گردد، نیازشان به آن‌ها یادآوری می‌شود.

به شما امکان می دهد با مخاطبان خود نقاط تماس مختلف ایجاد کنید: تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا در زمان مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود در مکان مناسب ظاهر شوید. اگر صاحب یک نانوایی کوچک هستید، از نمایشگرهای اجتماعی مانند اینستاگرام و Pinterest برای نمایش محصولات استفاده کنید.

برای به اشتراک گذاشتن اخبار و ایجاد روابط طولانی مدت با مخاطبان، آنها را با بازاریابی از طریق ایمیل تقویت کنید. با ترکیب هوشمندانه انواع مختلف تبلیغات دیجیتال، می توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه حاضر و آماده ارائه خدمات است.

قابل اندازه گیری است: برخلاف بازاریابی آفلاین، که هزینه و کارایی آن تا حدودی تقریبی است. شما می توانید با استفاده از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل وب مانند Google Analytics ، دقیقاً بازده بازاریابی اینترنتی خود را پیگیری کنید.

معایب تبلیغات اینترنتی


چالش های اصلی مرتبط با خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی شامل رقابت شدید، هزینه اشتباهات، تجزیه و تحلیل های پیچیده و تبلیغات کور است. بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.

رقابت گسترده: البته این به خدمات شما بستگی دارد. اما اگر چیز جدیدی اختراع نکرده اید باید برای جلب توجه مشتری رقابت کنید. این بازار به خصوص برای مشاغل تجارت الکترونیکی بیش از حد اشباع شده است. بنابراین شما باید نیازهای مشتریان خود را برطرف کرده و مرتباً محصول خود را بهبود بخشید تا آن را رقابتی کنید.

اشتباه گران است: هدف قرار دادن افراد اشتباه، انتخاب کلمات کلیدی کاملاً رقابتی و اجرای کمپین تبلیغاتی در زمان نامناسب، متداول ترین اشتباهاتی است که می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

برای از بین بردن این اشتباهات، شما یا به یک متخصص برجسته یا به تجربه زیادی نیاز دارید. هر دو نوع نیاز به سرمایه گذاری دارد.

تجزیه و تحلیل پیچیده: برای تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات خود، به یک پلت فرم شخص ثالث مانند Google Analytics و تجربه کافی برای تفسیر درست نتایج نیاز دارید. شرکت های متوسط و مارک های بزرگ به تحلیل قوی نیاز دارند تا تبلیغات را هدفمند و موثرتر کنند.

تبلیغ کور: این اصطلاح مربوط به کوری بنر است. کاربران تقریباً هر بار که یک صفحه وب باز می کنند تبلیغات را مشاهده می کنند. به همین دلیل، آنها به راحتی بنرها را حتی بدون توجه به آنها نادیده می گیرند. برای مبارزه با این موضوع، مطمئن شوید که بنرهای شما افراد درستی را که به پیشنهاد شما نیاز دارند، هدف قرار می دهند.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟


تفاوت خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در نحوه عملکرد آن‌ها است. تبلیغات بخشی از بازاریابی است. برای روشن شدن آن، بیایید هر دو اصطلاح را تعریف کنیم.
بازاریابی - فرآیند تبلیغ محصولات شما برای مخاطبان هدف. این شامل تحقیقات بازار، شناسایی شخصیت خریدار شما و تجزیه و تحلیل است. علاوه بر این شامل فعالیت هایی است که پیشنهاد شما را به مشتری می دهد.

تبلیغات - یکی از آن فعالیت هایی است که به گسترش نام تجاری شما کمک می کند. تبلیغات یکی از عناصر بازاریابی است. سایر موارد شامل روابط عمومی، ارتقا فروش ، فروش مستقیم و فروش شخصی است.

بنابراین تبلیغات بخشی از بازاریابی است، در حالی که بازاریابی فقط تبلیغات نیست.

انواع تبلیغات اینترنتی



  • بازاریابی موتور جستجو

  • بازاریابی ایمیلی

  • تبلیغات رسانه های اجتماعی

  • نمایش تبلیغات

  • تبلیغات بومی

  • تبلیغات ویدئویی

  • وب فشار دادن

  • تبلیغات موبایل


اینترنت فرصت های گسترده ای را برای ارتباط با مشتریان بالقوه فراهم می کند. بنابراین بیایید برخی از تأثیرگذارترین انواع خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در بازار را مرور کنیم.
بازاریابی موتور جستجو

نوار جستجو نقطه شروع سفر کاربران است. با وارد کردن یک کلمه کلیدی، افراد عمدتا بر روی نتایج صفحه اول تمرکز می کنند. بازاریابی موتور جستجو به معنای رساندن صفحات وب به بالای(صفحه نتایج موتور جستجو است ، چه به صورت ارگانیک و چه به صورت پولی.

Google Ads نتایج را براساس رتبه آگهی نمایش می دهد. شرکت ها قیمت خود را برای یک کلمه کلیدی خاص مشخص می کنند. در حالی که Google کیفیت و مرتبط بودن محتوا را تجزیه و تحلیل می کند.
بازاریابی ایمیلی

یکی دیگر از خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی بازاریابی ایمیل است. این یک روش بازاریابی مبتنی بر ارتباط از طریق ایمیل است. این نوع تبلیغات اینترنتی یکی از قدیمی نوع بازاریابی است.

شما می توانید کمپین های ایمیل خود را شخصی سازی ، تقسیم بندی و A / B کنید تا مخاطبان خود را بهتر هدف قرار دهید.
تبلیغات ایمیل

با ارسال فرم های اشتراک حرفه ای، مشترکان بیشتری جذب کرده و آنها را با ارسال کمپین های ایمیل مرتبط به پایین کانال فروش منتقل کنید.
ثبت نام و تبلیغات از طریق ایمیل!

خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی از طریق پست الکترونیکی کمترین مزاحمت را برای دریافت کننده دارد. زیرا مشترکین مایل به دریافت خبرنامه و تبلیغات الکترونیکی هستند. به علاوه، آنها می توانند در هر زمان انصراف دهند. ایده اصلی بازاریابی از طریق ایمیل ترکیب تبلیغات با محتوای ارزشمند غیر قابل فروش است.
تبلیغات رسانه های اجتماعی

این به معنای تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، Pinterest برای B2C و LinkedIn برای B2B است. شرکت ها اخبار و تبلیغات خود را از طریق شبکه های اجتماعی به دو روش متناسب با مخاطبان مورد نظر تنظیم می کنند:

به صورت ارگانیک: اگر ظروف آشپزخانه تولید می کنید، می توانید محتوای ارزشمندی مانند روش های جالب استفاده از محصولات خود یا برخی از دستور العمل ها را برای تشویق بیننده و ایجاد یک تصویر تجاری جذاب ارسال کنید.
پرداخت شده: در این حالت، شما می توانید با نمایش پست های تبلیغاتی مخاطبان خود را بر اساس سن، جنس، فعالیت های مورد علاقه و سایر موارد مشترک هدف قرار دهید.
نمایش تبلیغات

40٪ از آمریکایی ها به دلیل ناخواسته بودن تبلیغات نمایشگر، از جمله تبلیغات بنر، تصاویر پس زمینه، پنجره های بازشو، فلش و تبلیغات ویدیویی با استفاده از نرم افزار مسدود کننده از دریافت تبلیغات خودداری می کنند.

علاوه بر این، بسیاری از افراد هم که تبلیغات را مسدود نمی‌کنند، اطلاعات موجود در تبلیغات را نادیده می گیرند. این یک پدیده روانشناختی "بنر کوری" نام دارد. از اواسط دهه 1990 ، تبلیغات نمایشی به رسانه های آزار دهنده شهرت منفی پیدا کرد.

تا زمانی که تبلیغات بسیار به کاربر مرتبط نباشند، عمدتاً نادیده گرفته می شوند.

دارندگان وب سایت با بازدید گسترده از سایت خود می خواهند از آن درآمد کسب کنند. بنابراین برخی از فضای خود را با Google AdSense می فروشند. در حالی که تبلیغ کنندگان آن را با Google Ads خریداری می کنند.

Google تبلیغات مربوطه را براساس دو رویکرد قیمت گذاری نشان می دهد. CPCهزینه برای هر کلیک و CPMهزینه هر هزار بازدید است و به شرکت ها امکان می دهد خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی خود را مجدداً هدف گذاری کنند.
تبلیغات ویدئویی

همانطور که از نامش پیداست، این تبلیغات در قالب ویدئو هستند و در سرویس هایی مانند YouTube ، Vimeo ، DailyMotion و Vine قرار می گیرند. این نوع تبلیغات گران قیمت است اما در عین حال موثر هستند. زیرا ممکن است ویدیوهای با کیفیت بالا ویروسی شوند.
اعلان وب

این فناوری به شما امکان می دهد هر زمان که کاربران آنلاین هستند توجه کاربران را به خود جلب کنید. این پیام ها در گوشه صفحه نمایش شما ظاهر می شوند و با کلیک بر روی آن کاربر را به یک صفحه وب خاص هدایت می کنید.

به عنوان مثال، یک کافی شاپ می تواند قبل از ساعت 10 صبح در مورد تخفیف 20 درصدی برای سفارش، اخطار صبحگاهی برای شما ارسال کند. کاربران برای تماس با اعلان ها عضو می شوند تا با نام تجاری در ارتباط باشند و اولین نفری باشند که از اخبار و به روزرسانی ها مطلع می شوند.

اگر صاحب منبع خبری هستید، می توانید از کسب درآمد اعلان‌ها نیز استفاده کنید.
تبلیغات موبایل

این نوع تبلیغات در تلفن های هوشمند و تبلت ها ظاهر می شود. شرکت ها می توانند پس از انتخاب کاربر یا با نمایش تبلیغات در مرورگر بهینه شده برای دستگاه های تلفن همراه، با پیامک تبلیغ کنند. می توانید با تبلیغات موبایل در کمترین زمان کمپین های پیام کوتاه ایجاد کنید.

1-سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. مردم در سراسر جهان هر ثانیه در جستجوی Google هستند. آنها به دنبال اخبار، محصولات، دستور العمل ها، کتاب های راهنما، نکات مربوط به خانه داری و موارد دیگر هستند. می توانید علاقه آنها را برآورده کرده و مشتریان جدیدی را به ارمغان بیاورید.

برای شروع سئو سایت خود، تحقیقات اساسی در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید و کلمات کم رقابت را انتخاب کنید. سپس خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی را ارائه نمایید.

2-با ارسال ایمیل‌های هدفمند به مشتریان خود آموزش دهید. محصولات خود را تبلیغ کنید. اخبار و به روزرسانی ها را به اشتراک بگذارید. مشتریان را در مورد سفارشات خود مطلع کنید و شناخت برند را افزایش دهید.

3-ارسال پست های مهمان. وبلاگ های معتبر با تعداد زیادی از مخاطبان که ممکن است به محصولات شما علاقه مند باشند را پیدا کنید. مطالب ارزشمندی را به آنها پیشنهاد دهید ، نکاتی را به اشتراک بگذارید ، مطالعات موردی را ارائه دهید و مشاوره دهید.

به وب سایت خود پیوند دهید. با این کار به معتبرتر شدن دامنه خود کمک خواهید کرد. به این ترتیب، پیام خود را به مخاطبان هدف منتقل کرده و آگاهی از برند خود را افزایش می دهید.

4-از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید. حداقل دو دلیل وجود دارد که شما باید از آنها استفاده کنید: بیشتر شبکه‌های اجتماعی رایگان هستند و افراد به دنبال اجناس مارک در شبکه‌های اجتماعی هستند. اگر بودجه کمی دارید، تبلیغات الزامی نیست. نمایه نام تجاری خود را ایجاد کنید. از محصولات خود عکس و فیلم اضافه کنید.

اخبار به روزرسانی های اخیر را به اشتراک بگذارید و از مشتریان بازخورد بخواهید. علاوه بر این، می توانید برای فیس بوک مسنجر یک چت بات ایجاد کنید تا به سوالات متداول مشتریان پاسخ دهد و به آنها کمک کند سفارش خود را ثبت کنند.

5-وبلاگ خود را شروع کنید. وبلاگ جایی است که می توانید همزمان تخصص خود را به نمایش بگذارید و برند خود را تبلیغ کنید. مرتباً پست بگذارید تا اخبار مربوط به شرکت خود را به اشتراک بگذارید.

به مخاطبان خود آموزش دهید. نکات تخصصی ارائه بدهید و برخی از پشت صحنه ها را نشان دهید. حتی می توانید با ارسال مطالب با کیفیت بالا از شرکت های دیگر که ممکن است برای مخاطبان شما مفید باشد، از طریق وبلاگ خود خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ارائه نموده و درآمد کسب کنید.
این پنج روش خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی را به صورت رایگان امتحان کنید!
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

در حال حاضر تغییر چشمگیری در دنیای دیجیتال رخ داده است. از آنجایی که دیگر مانند گذشته، مصرف کننده ها جذب هر محتوایی...

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

با تفاوت سایت مارکت پلیس و فروشگاه اینترنتی آشنا شوید

در دنیای مدرن بسیاری از افراد ترجیح می دهند از فروشگاه های آنلاین خرید کنند. سایت های فروشگاهی انواع مختلفی دارند...

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در طی سال‌های اخیر میزان استفاده از اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی بسیار زیاد شده است. اصطلاح...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

روش های جدید تبلیغات کدامند؟

تبلیغات را می توان یکی از شیوه های ارتباطی بین صاحبان کسب و کار با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی تعریف کرد....

کرونا کسب و کارهای اینترنتی را رونق داد

ظهور ویروسی به نام کرونا باعث ایجاد تغییرات اساسی در مناسبات اقتصادی بازارهای سراسر جهان شده است، بازارهای ایران...

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

روش های افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اولین دغدغه و مشکل برای فروشگاه های آنلاین است. آن ها باید سعی کنند محصولات خود را به صورت آنلاین به...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد