جستجو

روش های تبلیغ در اینستاگرام

(12 رای)
به روز رسانی: 12 آذر 1398 ساعت 15:02:54
تاریخ ثبت: 18 آبان 1398 ساعت 02:23:14
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/20671
تبلغات-در-اینستاگرام-2-730x400

در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام با تعداد فالوورهای بالای 20 میلیون، در کنار فیسبوک و یوتیوب، یکی از بزرگترین و پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی است. تبلیغ برای کسب و کار در اینستاگرام با توجه به تعداد فالوورها، قطعا از بازده خوبی برخوردار است. البته اگر این تبلیغ ها به روش درست و اصولی انجام شود.

در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش ها برای تبلیغات در اینستاگرام را معرفی کنیم.

بهترین روشها برای تبلیغ در اینستاگرام

اولین گام برای تبلیغ و بازاریابی این است که ابتدا استراتژی محتوا را مشخص کنید. در واقع پایه اصلی تکنیک شما برای بازاریابی اینستاگرام، محتوا است.

اگر شما یک پیج برای کسب و کار خود راه اندازی کنید اما محتوای پیج شما با هدف کسب و کارتان مرتبط نباشد، موفقیت در اینستاگرام برای شما سخت می شود.

بنابراین ابتدا باید نوع محتوایی که می خواهید پست کنید را مشخص کنید. همچنین باید بدانید چگونه عکس هایی برای بازاریابی کسب و کارتان مناسب است. عکس در بازاریابی اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است محصولی که برای فروش گذاشته اید بسیار با کیفیت و درجه یک باشد، اما اگر عکسی که از محصول خود می گذارید بی کیفیت باشد و نظر مشتری را جلب نکند، محصولتان به فروش نمی رسد. بنابراین سعی کنید عکسی با کیفیت از محصولات خود را با کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

با این کار شما فالوورهای خود را با آنچه که می فروشید آشنا می کنید و از این طریق آنها را به خرید ترغیب می کنید.

اینستاگرام همیشه هم برای تبلیغ کسب و کار و کسب درآمد نیست. چون خیلی وقت ها ممکن است محصولاتی که دارید برای دیگران جذاب و خاص نباشد و یا اینکه برندتان یک برند مشهور نباشد.

اما می توانید با تبلیغات کارآمد در اینستاگرام برای محصولات خود هویت ایجاد کنید و از این طریق محصولات خود را مشهور کنید و صاحب یک برند برای خودتان شوید.

دومین گام برای تبلیغ و بازاریابی در اینستاگرام برنامه ریزی برای محتوایی است که می خواهید برای آن بازاریابی کنید.

پس از اینکه محتوای بازاریابی را مشخص کردید، باید یک برنامه منظم هم برای اجرای آن داشته باشید.

باید به طور مداوم پست های جدید ارسال کنید. با این کار امکان دیدن پست ها افزایش می یابد. به این صورت همیشه پیج شما به روز است و باعث می شود تا افراد بیشتری پیج شما را فالو و پست های شما را لایک کنند و همچنین از آنفالو شدن توسط فالوورهایتان جلوگیری می کند.

می توانید از ابزاری مانند Buffer یا Later استفاده کنید. با این ابزار می توانید پست هایتان را به طور پیش فرض برنامه ریزی کنید و دیگر نیاز نیست همان لحظه قبل از پست گذاشتن به عکس گرفتن و ویرایش آن مشغول باشید.

برای تعداد پست هایی که می خواهید ارسال کنید باید یک بازه زمانی مشخص، تعیین کنید. تعداد پست ها هر چقدر که هست، ارسال آن باید بر اساس برنامه ریزی باشد. مثلا اگر در یک ماه می خواهید 15 پست محتوا به اشتراک بگذارید، به گونه ای برنامه ریزی کنید که هر 2 روز یک پست داشته باشید. نباید اشتراک پست ها به گونه ای باشد که 10 روز به طور پیوسته پست بگذارید و برای 20 روز هیچ پستی نداشته باشید.

با توجه به الگوریتم جدید اینستاگرام، زمانبندی برای ارسال پست ها از اهمیت زیادی برخوردار نیست. با این وجود بهتر است زمان هایی که بیشترین ارتباطات را در رسانه اجتماعی دارید شناسایی کنید و پست های خود را در زمان مناسب ارسال کنید.

گام سوم برای داشتن تبلیغات کارآمد در اینستاگرام، کیفیت عکس ها و کپشن هایی است که به اشتراک می گذارید.

درست است که همه نمی توانند یک دوربین عکاسی با یک دستگاه نورپردازی حرفه ای با قیمت چند میلیونی داشته باشند، اما مهم این است که با همین ابزاری که در دست دارید مانند گوشی تلفن همراه، سعی کنید یک عکس با کیفیت، با زاویه مناسب و نور کافی تهیه کنید تا محصولی که برای تبلیغ میگذارید را به خوبی نشان دهد.

می توانید از اپلیکیشن های ویرایش برای اینکه عکس ها تمیزتر و حرفه ای شوند، استفاده کنید. اما بهتر است ویرایش به گونه ای انجام شود که قابل تشخیص نباشد. به طور کلی منظور این است که عکس حالت اورجینال خود را حفظ کند.

می توانید برای اینکه بهتر متوجه شوید به پیج های دیگر سر بزنید و با دیدن عکس های ادیت شده ی آنها، ایده بگیرید.

یکی دیگر از ابزارهای مهم برای تبلیغات، کپشن است. کپشن باید به گونه ای باشد که بتواند مانند یک راهنما برای دنبال کنندگان باشد. یعنی دنبال کنندگان بتوانند با توجه به توضیحات کپشن در مورد خرید محصول تصمیم گیری کنند.

یکی دیگر از راه های تبلیغ در اینستاگرام هشتگ است. گذاشتن هشتگ های مربوط به محصول در زیر پست هایتان، باعث افزایش بازدید پست اینستاگرام شما می شود.

گام چهارم تولید محتوای بیشتر است. اینستاگرام مرتب در حال بروز رسانی و ارائه خدمات جدید است. یکی از بهترین بروز رسانی های اینستاگرام، استوری ها هستند.

شما با گذاشتن استوری فرصتی پیدا می کنید تا محصولات خود را به نمایش بگذارید و با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید. با استفاده از استوری پیج شما در بالای صفحه ی تازه های کاربران نمایش داده می شود. همیشه جدیدترین استوری ها در ابتدا دیده می شوند ولی همیشه در بالای صفحه هستند. گذاشتن استوری به طور مداوم، باعث می شود که بیشتر توسط فالوورهایتان دیده شوید. همچنین می توانید فالوورهایتان را در پست استوری ادد کنید تا احتمال دیده شدنتان افزایش بیشتری پیدا کند.

روش دیگر تبلیغ، live اینستاگرام است. البته اگر تعداد فالوورهایتان ثابت نیست، این ترفند خوبی برای تبلیغ نیست. اما می تواند تأثیر گذار باشد.

ویدئو های لایو مانند استوری در بالای صفحه، به طور پیش فرض برای فالوورهایتان قبل از استوری های دیگر نمایش داده می شود.

با لایو اینستاگرام شما می توانید به طور مستقیم با مخاطب خود در ارتباط باشید و با تبادل نظر با آنها از ایده های جدیدتر برای تبلیغات خود بهره مند شوید.

یکی دیگر از روش های تبلیغ در اینستا گرام دادن تخفیف است. می توانید با ارائه کد تخفیف در یک بازه زمانی مشخص، کاربران خود را به خرید تشویق کنید.

روش بعدی استفاده از اپلیکیشن تبلیغات اینستاگرام است.

با استفاده از اپلیکیشن افزایش فالوور، می توانید بازدید اینستاگرام را برای محصول خود هدایت کنید. در ابتدا شاید این روش سخت باشد اما در مدت زمان طولانی مؤثرتر است. زیرا در آینده می توانید با کاربران بهتر خرید و فروش کنید.

گام بعدی استفاده از آگهی تبلیغاتی است. بدون داشتن یک آگهی تبلیغاتی خوب نمی توانید یک بازاریابی مؤثر داشته باشید. در واقع تبلیغات اینستاگرام بهترین راه رسیدن به بازار هدف است. با ارائه مدل جدید تبلیغات در اینستاگرام، می توانید آگهی خود را برای افراد خاصی که خودتان در نظر گرفته اید بفرستید بدون اینکه نگران دیده شدن یا نشدن تبلیغات خود باشید.

برای آگهی تبلیغاتی خود از تصاویر جذاب استفاده کنید. همانطور که داشتن یک متن خوب برای تبلیغ مهم است، تصویری که برای آگهی استفاده می شود نیز باید مناسب و با کیفیت باشد.

 
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

ثبت پست مهمان با لینک های فالو

خدمات ثبت پست مهمان و درج بکلینک با لینک های فالو توسط سایت سلفری sellfree

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

معرفی روش های بازاریابی آنلاین

به هر روشی که در آن شخص تلاش می کند تا مخاطب را جذب محصول کرده و به خرید تشویق کند بازاریابی می گویند. بازاریابی به...

چطور میتونم ویدیوهای آموزشی و فایل های دیجیتالی خودم رو بفروشم؟

فروش ویدیوهای آموزشی در هر حوزه و فایل های دیجیتالی از طریق سایت رایگان بفروش (سلفری)

قوانین فروشگاه های اینترنتی (قوانین فروش آنلاین کالا)

قوانین فروشگاه های اینترنتی به اندازه کالایی که ارائه می دهند مهم است. در واقع یکی از مهم ترین مواردی که یک کسب...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

بزرگترین شرکت های استارت آپی ایران

امروزه در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم. دنیایی که درآمد افراد از کسب و کارهای اینترنتی به دست می آید. استارت آپ کسب...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

ارزان‌ترین روش بازاریابی به‌صورت آنلاین

آنلاین شدن کسب‌وکارها در این روزگار تبدیل به واقعیتی جدانشدنی شده است. به‌طورکلی در مقایسه با تبلیغات آفلاین...

درج آگهی در سایت های تبلیغاتی

عصر حاضر را عصر تکنولوژی و فناوری نامیده‌اند و قطعاً در این عصر یکی از بهترین روش‌های افزایش مشتری از طریق تبلیغات...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد