جستجو

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت

(80 رای)
به روز رسانی: 22 مرداد 1402 ساعت 13:32:00
تاریخ ثبت: 30 مرداد 1399 ساعت 03:13:19
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/35414
در این مقاله، با تبلیغات رایگان آشنا شوید و چگونه از آن برای جذب مشتریان و افزایش رشد کسب و کار خود بهره‌برداری کنید. ایده‌ها و راهکارهایی که به شما کمک می‌کنند تا با هزینه‌ی کم، تأثیر بزرگی داشته باشید.

آشنایی و آموزش تبلیغات رایگان در گوگل

تبلیغات همواره برای رشد کسب و کار بسیار مهم بوده‌اند. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید با استفاده از تبلیغ رایگان نیز توجه بسیاری از مشتریان را جلب کنید؟ در این راهنما، به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از تبلیغات رایگان، بتوانید نتایج قابل توجهی را در جذب مشتریان و افزایش فروش خود به دست آورید.

تبلیغات رایگان در اینترنت یک روش ایده­ آل برای کسانی است که یک کسب و کار کوچک دارند و بودجه چندانی هم ندارند تا بتوانند با استفاده از تبلیغات پرهزینه، کسب و کار و محصولات خود را به دیگران معرفی کنند. در کنار تبلیغات پرهزینه روش هایی هم برای تبلیغات رایگان کسب و کار وجود دارد که با استفاده از این روش ها می توانید هزینه های اضافی را حذف کنید و با توجه به بودجه ای که دارید برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهید.

قبل از اینه به مطالب این مقاله برسیم میخوام یک سایت درج آگهی رایگان در گوگل را به شما معرفی بکنم بله که شما نامحدود میتوانید آگهی ثبت و ویژه بکنید. بله باور نکردنی است که تبلیغ کسب و کار در گوگل رایگان باشد و به تعداد نا محدودی انجام بشود.

سایت رایگان بفروش یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان است که برای تبلیغ در این سایت شما قابلیت های زیادی دارید.

یکی از این قابلیت ها برای تبلیغ ثبت آگهی رایگان در صفحه اول گوگل است.

این سایت با قدرت و اعتبار بالایی که در گوگل دارد در حوزه تبلیغات رایگان در صفحه اول گوگل قرار دارد.

در این سایت با پرداخت 50 هزار تومان میتوانید آگهی های خود را ویژه سازی بکنید تا بالاتر از دیگر آگهی ها نمایش داده بشود.

یکی دیگر از قابلیت های این سایت برای تبلیغات ثبت رپورتاژ آگهی است.

شما با پرداخت 500 هزار تومان میتوانید در این سایت رپورتاژ آگهی به ثبت برسانید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02122383204 تماس حاصل بفرمایید.

یکی دیگر از روش های تبلیغات در این سایت ثبت پست مهمان در وب سایت است.

سایت رایگان بفروش

تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت چیست؟

تبلیغ رایگان کسب و کار در اینترنت به معنای تبلیغ و نمایش کسب و کار، محصولات یا خدمات شما به صورت آنلاین بدون هیچ هزینه مستقیمی است.

این کار از طریق پلتفرم‌های دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی، دایرکتوری‌های آنلاین و موارد دیگر قابل انجام است.

با بهره‌ گیری از توانایی تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت، می‌توانید به طور مؤثری به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کنید بدون نیاز به هزینه‌های بازاریابی بالا.

چرا باید این نوع تبلیغات را جدی بگیریم؟

تبلیغات در فضای مجازی ایترنت مزایای بسیار زیادی دارد از مزایای آن میتوانیم به مواردی مثل رایگان و با ارزان بودن آن، گسترده بدن بازار کار، راحت بودن این تبلغات و بازدهی بالا و خیلی از مزایای دیگر اشاره کرد.

این سنگینی کفه مزایا های این نوع اطلاع رسانی ها به ما ثابت میکند که تبلیغات اینترنتی چه به صورت رایگان و چه به صورت پولی منفعت و سود بسیار زیادی برای کار ما دارد.

آیا استفاده از این روش ها بازخورد بهتری دارد؟

در جواب این سوال باید بگ که هر کاری که ما در این دنیا و در زندگی خودمون انجام میدهیم اگر به طریق درستی انجام نشود صد در صد نتیجه مطلوبی نخواهد داشت برای ما.

اما اگر به طور درست و اصولی انجام شود برای ما بازخورد و بازدهی بهتری خواهد داشت در این مقاله ما قسط داریم که شما را با طریقه درست تبلیغات اینترنتی رایگان در گوگل آشنا بکنیم.

تبلیغات رایگان در چه مواردی مؤثر است؟

اطلاعیه رایگان به ویژه در موارد زیر می‌توانند تأثیرگذار باشند:

راه‌اندازی کسب و کار جدید

هنگامی که کسب و کار شما در مراحل ابتدایی راه‌اندازی است، تبلیغ رایگان می‌تواند به شما کمک کند تا بدون هزینه‌ی زیاد، به مخاطبان خود برسید و آگاهی ایجاد کنید.

ارتقاء محصولات یا خدمات جدید

وقتی که محصولات یا خدمات جدیدی را به مشتریان خود معرفی می‌کنید، تبلیغ رایگان می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب توجه و فهم بهتر در مورد آن‌ها عمل کند.

تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه

استفاده از تبلیغات مجانی برای اعلام تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و فرصت‌های منحصر به فرد، می‌تواند تعداد مشتریان شما را افزایش دهد و فروش را بهبود بخشد.

تبلیغات رایگان در مقابل تبلیغات پرداختی

به طور کلی، تبلیغات مجانی مزایای خود را دارد، اما تبلیغات پرداختی نیز اهمیت خود را دارند. تبلیغات پرداختی به شما امکان می‌دهند تا به طور دقیق ‌تر مشخص کنید که آگاهی مخاطبان از کسب و کار شما چگونه افزایش می‌یابد و در کدام کانال‌ها تبلیغاتتان مؤثرتر است.

مزایا و معایب تبلیغ در اینترنت به صورت رایگان

هر کاری که صورت میگیرد مزایا و معایب مخصوص خودش را دارد

تبلیغات در اینترنت نیز مزایا و معایب مخصوص خودش را دارد.

مزایا

هزینه پایین:

استفاده از ای روش تبلیغات هیچ هزینه به همراه ندارد و شما میتوانید به راحتی و به صورت رایگان این امر را انجام بدهید.

دسترسی جمعیت بزگ و گسترده:

این نوع اطلاع رسانی که از طریق اینترنتی انجام میشود به شما این امکان را میدهد که تبلیغات سراسری رایگان داشته باشید. این به شما کمک میکند تا در یک فضای گسترده ای تبلیغات خود را انجام بدهید.

برندینگ:

هر کسب و کاری هف این را دارد که خود را بر سر زبان ها بیاندازد تبلیغات مداوم رایگان به شما این امکان را میدهد که برند خود را بر سر زبان ها بیاندازید و برند خود را به کاربران اینترنت معرفی بکنید.

ارتباط مسقیم:

این نوع راه های تبلیغات رایگان به شما این امکان را میدهد تا با مخاطبان و کاربران بدون واسطه و به طور مستقیم در ارتباط باشید.

معایب

محدودیت:

خیلی از سایت های انتشار آگهی رایگان مثل سایت رایگان بفروش نیستند و شما را در ثبت آگهی محدود میکنند و شما اجازه دارید تعداد محدودی ثبت آگهی داشته باشید.

رقابت بالا:

این نوع اطلاع رسانی به دلیل رایگان بودن کاربران و کسب و کار های زیادی از این روش استفاده میکند و این باعث میشود در کسب و کار ها رقابت بسیار بالا برود.

استراتژی های استفاده از تبلیغات اینترنتی رایگان کسب و کار

  • استفاده از google map و افزودن آدرس محل کسب و کار
  • انتشار پست مهمان در سایت های دیگر
  • درج وب سایت خود در پایان ایمیل هایتان
  • انتشار مطلب در لینکدین
  • ارسال خبرنامه الکترونیکی
  • سخنرانی در سمینارها
  • تهیه بروشور و تراکت های کوچک تبلیغاتی
  • ایجاد مسابقه و دادن جایزه
  • به اشتراک گذاشتن فیلم در سایت های مانند یوتیوب و آپارات

روش های تبلیغات رایگان

تبلیغات در سایت های آگهی

یکی از ساده ترین و راحت ترین رو های تبلیغات در گوگل سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید است.

شما میتوانید در سایت هایی مثل رایگان بفروش، دیوار، شیپور و خیلی از سایت های دیگر ثبت آگهی خیلی راحت با ساخت یک حساب کاربری کسب و کار خود را تبلیغ بکنید.

اما ثبت آگهی تنها در یک سایت بازدهی بسیار خوبی به همراه ندارد شما باید در سایت های بسیار زیادی ثبت آگهی بکنید و روی نظم آنها را بروزرسانی بکنید میتوانید به نتیجه مطلوبی که هدف آن را دارید برسید.

برخی از سایت های ثبت آگهی مثل رایگان بفروش برای ثبت آگهی های خودشون قابلیت ویژه کردن دارند و شما برای مثال در سایت رایگان بفروش میتوانید با پرداخت 50 هزار تومان آگهی های خود را ویژه سازی بکید و این یژه سازی باعث میشود تا آگهی شما بالاتر از دیگر آگهی ها نمایش داده بشود.

در پایان لیست سایت های تبلیغات رایگان را برای شما قرار داده ایم.

محتوای جذاب، حرفه ای و منظم

تولید محتوا یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری است.

بعد از دیده شدن تبلیغ شما در سایت های و پلتفرم های مختلف مرحله بعدی و عامل بعدی که باعث میشود مخاطب با شما تماس بگیرد یا مایل بههمکاری با شما بشود محتوای شماست.

یک محتوا میتواند برای شما سود به همراه بیاورد و یا میتواند سودی برای شما نداشته باشد. پس چه بهتر که محتوایی آماده سازی بکنیم که از هر لحاظ مناسب و درست باشد تا سود آور باشد.

شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی به دلیل اینکه رایگان است بهترین جا برای تبلیغات کسب و کار است اما مزایای این فضا ها مثل اینستاگرام و ... تنها به رایگان بودن ختم نمیشود.

همونطور که میدونید و واضح است امروزه افراد زمان بسیار زیادی را در فضا های مجازی و شبکه های اجتماعی سپری میکنند پس یکی از بهترین تبلیغات این تبلیغات است که همیشه در مقابل چشم مردم باشد. برای مثال شما برای کسب و کار خود میتوانید تبلیغ رایگان کسب و کار در اینستاگرام بکنید

استفاده از google map و افزودن آدرس محل کار

تبلیغات در گوگل راه های بسیار زیادی دارد یکی از راه های دیگر استفاده از نقشه گوگل یا گوگل مپ است.

گوگل با پیشرفتی که داشته توانسته به مرحله از قابلیت برسد که تمام رفتار های کاربرش را شناسایی بکند.

گوگل با دریافت موقعیت شما زمانی که شما سرچ میکنید گوگل طبق موقعیت شما نتایج گوگل مپ رو هم برای شما نشان میدهد و نزدیک ترین مکان ها به شما را در نتایج اول گوگل نمایش داده میشود، پس اگر شما کسب و کار خود را در گوگل مپ به ثبت برسانید ممکن است کاربرانی که نزدیک شما مطالبی مربوط به کسب و کار شما را جستجو مسکنند شما توسط گوگل معرفی بشوید.

پیشنهادات گوگل مپ

تبلیغات ویدیویی

همونطور که تا الان گفتیم تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت راه های بسیار زیادی دارد.

یکی از راه هایی که تازگیا بسیار پتانسیل بالایی برای تبلیغات موفق را دارد تبلیغات ویدیویی است که در سایت هایی مثل آپارات، نماشا، یوتیوب و سایت ها و پلتفرم های این شکلی قرار میگیرد است.

به تازگی مردم علاقه زیادی به تبلیغات ویدیویی نشان میدهند تا تبلیغاتی که به صورت متن یا مقاله باشد.

پس با تولید محتوای بسیار جذاب میتوانید در کسب و کار خود به موفقیت برسید.

تصویر زیر سایت نماشا را نشان میدهد

سایت نماشا

انتشار پست مهمان در سایت های پربازدید

با گذاشتن پست مهمان در سایت های پربازدید می توانید با مخاطبان آن سایت ارتباط برقرار کنید و از این طریق کسب و کار خود را به آنها معرفی کنید. علاوه بر آن تبلیغات رایگان کسب و کار در این سایت ها، به شما این امکان را می دهد تا با علاقمندان به کسب و کار خود بیشتر در ارتباط باشید.

درج تبلیغات رایگان به عنوان پست مهمان در سایت های دیگر، مزایای بسیاری دارد و حتی گاهی از پستی که در سایت خودتان منتشر می کنید هم مشتری بیشتری برای کسب و کارتان جذب می کند. برای افزایش اعتبار و حتی بالا بردن رتبه سایت خود در نتایج جستجوی گوگل، می توانید علاوه بر انتشار پست مهمان در سایت های محبوب، در همان پست لینک وب سایت خود را قرار دهید تا مخاطب به راحتی و با یک کلیک به سایت شما وارد شده و محصولات تان را مشاهده کند. این کار نیز نوعی تبلیغات رایگان برای کسب و کارتان به شمار می رود.

درج وب سایت خود در پایان ایمیل هایتان

یکی دیگر از روش هایی که می توانید برای کسب و کار خود تبلیغات رایگان داشته باشید، فرستادن ایمیل های تبلیغاتی روزانه برای افراد است. برای اینکه این کار نتیجه بهتری داشته باشد می توانید در پایان ایمیل های ارسالی، لینک سایت خود را قرار دهید. همچنین در صورتی که عضو شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و ... هستید، می توانید با قرار دادن لینک وب سایت خود در پروفایل هایتان، خودتان برای کسب و کارتان تبلیغات رایگان انجام دهید.

انتشار مطلب در لینکدین

شاید یکی از دلایل محبوبیت لینکدین برای انتشار اطلاعات مربوط به کسب و کار، این باشد که در این مکان می توانید با اشخاص متخصص در این زمینه در ارتباط باشید. با انتشار مطلب در لینکدین شما می توانید تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. افراد مرتبط با شما و سایر اعضا لینکدین پست شما را با دیگران به اشتراک می گذارند و با این کار به نوعی برای کسب و کار شما تبلیغات رایگان انجام می دهند.

سایت لینکدین

ارسال خبرنامه الکترونیکی

می توانید برای برقراری ارتباط با مشتری، تبلیغ محتوا و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به کسب و کار، از خبرنامه الکترونیکی استفاده کنید. برای اینکه بتوانید یک خبرنامه الکترونیکی ایده آل برای کسب و کارتان داشته باشید، می توانید از ابزارهای رایگان طراحی خبرنامه کمک بگیرید.

با ارسال خبرنامه الکترونیکی می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید و اخبار مربوط به کسب و کار را به اطلاعشان برسانید. با ارسال خبرنامه می توانید حتی کسانی که مشتری شما نیستند را به سمت کسب و کار خود جذب کنید که این کار نوعی تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما است.

سخنرانی در سمینارها

برای اینکه برند خود را به دیگران معرفی کنید می توانید با شرکت در سمینارهای مختلف و سخنرانی کردن در مورد کسب و کارتان، توجه دیگران را به برند و محصولات خودتان جلب کنید. سخنرانی در مورد کسب و کارتان در سمینارهای مختلف، یکی دیگر از روش های تبلیغات رایگان کسب و کارتان است.

تهیه بروشور و تراکت های کوچک تبلیغاتی

یکی دیگر از روش های تبلیغات رایگان کسب و کار، تهیه بروشور و تراکت های کوچک تبلیغاتی و گذاشتن آن در فروشگاه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و مکان هایی از این قبیل است. برای اینکه این کار نتیجه بهتری داشته باشد، باید بررسی کنید که مشتری های شما بیشتر در چه مکان هایی حضور دارند. مثلاً اگر یک سالن آرایشی داشته باشید، بهترین مکان برای تبلیغات کسب و کارتان فروشگاه های لوازم آرایشی است.

ایجاد مسابقه و دادن جایزه

برای اینکه برای کسب و کارتان مشتری بیشتری جذب کنید و همچنین تبلیغات رایگان برای کسب و کارتان داشته باشید، می توانید همراه با خرید به مشتریانتان یک محصول به عنوان اشانتیون بدهید. برگزاری مسابقه هم می تواند راه دیگری برای تبلیغات رایگان کسب و کارتان باشد. با گذاشتن مسابقه و دادن هدیه به مشتریان می توانید آنها را به خرید های بیشتری ترغیب کنید. همچنین می توانید برای جایزه دادن محصولاتی را طراحی کنید که نام برند شما بر روی آن حک شده باشد. با این کار شما می توانید به صورت رایگان و در مقیاس وسیعی کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید.

چه زمانی تبلیغات پولی بهتر است؟

سوالی که خیلی از افراد میپرسند این است که چه زمانی تبلیغات پولی را آغاز کنیم بهتر است؟

در جواب باید بگوییم که در مرحله اول سایت باید آماده باشه برای تبلیغات آماده بودن سایت به سه فاکتور بستگی دارد:

  • سرعت سایت
  • ساختار سایت
  • نداشتن مشکل فنی

سایتی که در این سه مورد بهترین وضعیت را داشت آماده است برای تبلیغ شدن.

پرسش‌های متداول

تبلیغات مجانی چه مزایایی دارند؟

تبلیغ مجانی این امکان را به کسب و کارها می‌دهند که با هزینه کمتری، به تبلیغ و معرفی محصولات خود بپردازند. همچنین، این نوع تبلیغات می‌تواند به ارتقاء نام و شناخته‌ شدگی کسب و کار کمک کند.

آیا اطلاعیه رایگان تنها برای کسب و کارهای کوچک مناسب هستند؟

خیر، تبلیغ مجانی برای کسب و کارهای همه اندازه‌ها می‌توانند مؤثر باشند. حتی برندهای بزرگ نیز از این نوع تبلیغات بهره‌برداری می‌کنند تا بازار خود را تقویت کنند.

آیا تبلیغ رایگان همیشه نتایج مطلوب را دارند؟

نتایج اطلاعیه رایگان به عوامل متعددی از جمله کیفیت محتوا، هدف مخاطبان و راه‌های انتشار بستگی دارد. در برخی موارد ممکن است نتایج انتظاری را نداشته باشید، اما با بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی خود می‌توانید به نتایج بهتری دست یابید.

چگونه می‌توانم اثربخشی تبلیغ مجانی خود را ارزیابی کنم؟

برای ارزیابی اثربخشی اطلاعیه مجانی خود، می‌توانید از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics استفاده کنید تا ترافیک و تعامل مخاطبان با محتوایتان را مشاهده کنید. همچنین، می‌توانید از نظرسنجی‌ها و بازخوردهای مشتریان استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد نقاط قوت و ضعف تبلیغات خود کسب کنید.

گوگل آنالیتیکس

سخن آخر

با استفاده هوشمندانه از تبلیغات رایگان، می‌توانید نه تنها هزینه‌ های تبلیغاتی خود را کاهش دهید، بلکه توانایی جذب مخاطبان جدید و افزایش فروش را نیز تجربه کنید. با رعایت راهنماها و راهکارهای ارائه شده در این مقاله، می‌توانید کسب و کار خود را به موفقیت و رشد پایدار هدایت کنید.

اضافه کردن استراتژی‌های تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت به برنامه بازاریابی شما می‌تواند دید پذیری آنلاین شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد و رشد کسب و کار را تسریع کند. با بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی، ایجاد محتواهای ارزشمند، بهینه ‌سازی برای جستجوهای محلی و تعامل با مشتریان، می‌توانید کسب‌و‌کار خود را بدون هزینه‌های اضافی تبلیغ کنید. از قدرت تبلیغات رایگان کسب و کار در اینترنت بهره‌برداری کنید تا فرصت‌های جدیدی را باز کنید و به مخاطبین گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید. امروزه این تکنیک‌ها را به کار گیرید و شاهد رشد کسب‌و‌کار خود در دنیای دیجیتال باشید.

معرفی سایت های تبلیغات رایگان کسب و کار

در این بخش سایت های رایگان برای تبلیغات را به شما معرفی میکینیم

  • سایت سلفری
  • سایت گوگل آگهی
  • سایت کلیدور
  • سایت آناد
  • سایت نیازبان
  • سایت کافه نیاز
  • سایت جابینا
  • سایت پیام اول
  • سایت نیازمندی ها
  • سایت آفتاب
  • سایت آگهی چی
  • سایت آگهی 24
  • سایت نیازمندی های شهر
  • سایت لوکوپوک
  • سایت نوین تبلیغ
  • سایت درج آگهی
  • سایت آگهی آریا
  • سایت نیازپرداز
  • سایت ایفروش
  • سایت پیام سرا
  • سایت ایستگاه
  • سایت نمایش
  • سایت ویدیوفا
  • سایت شبکه ما
  • سایت میهن ویدیو
  • سایت تماشا
  • سایت لنزور
  • سایت ویسگون
  • سایت جعبه
  • سایت آپارات
  • سایت نماشا
  • سایت شبکه ما
  • سایت دالفک
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

 

نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

رایگان رتبه اول گوگل باش

بودن در نتایج برتر گوگل می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و برند سازی شما داشته باشد. دارکوب امکانی برای...

ثبت آگهی رایگان در گوگل

یاد بگیرید چگونه آگهی خود را به صورت رایگان در گوگل ثبت کنید و دیدار آنلاین خود را افزایش دهید. قدرت درج آگهی رایگان...

درج رایگان آگهی استخدام

روز به روز تکنولوژی در دنیا در حال رشدوتوسعه است و تاثیر به سزایی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی ما انسان ها گذاشته...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

تبلیغات رایگان کسب و کار

آیا به دنبال افزایش دیداری برند خود هستید؟ راهکارهای مؤثری را برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود در شبکه کشف کنید....

اپلیکیشن های ثبت آگهی رایگان

جهت ثبت آگهی در اینترنت می توانید از دو طریق طریق سایت ثبت آگهی و برنامه ثبت آگهی اقدام نمایید. برنامه ها و سایت...

درج آگهی رایگان بدون عضویت

درج آگهی رایگان بدون عضویت، و حتی درج آگهی پولی،ایجاد رپورتاژ و گرفتن بک لینک از اساسی ترین کارهایی است که در تبلیغات...

انتشار آگهی رایگان

انتشار آگهی رایگان بطور حتم برای کسب و کارهای متفاوت کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. فضای اینترنت برای ثبت و انتشار...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

چرا خرید بک لینک کار اشتباهی است

دلایلی را کشف کنید که چرا خرید بک ‌لینک اشتباه است و تأثیر منفی آن را بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بررسی کنید....

ثبت آگهی استخدام رایگان

ثبت آگهی استخدام رایگان در سایت sellfree.ir. وب سایت درج آگهی استخدام رایگان سلفیری (sellfree.ir) بخاطر امکانات سرچ قوی کمک...

با 9 روش تبلیغات اینترنتی آشنا شوید

بی شک تمامی کسب و کارها فارغ از اینکه کوچک و یا بزرگ باشند، به نحوی در فضای مجازی و اینترنت حضور دارند. چنین مشاغلی...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد