جستجو

آموزش افزایش بازدید سایت

(13 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 15:04:07
تاریخ ثبت: 21 آبان 1399 ساعت 23:39:24
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43330
آموزش افزایش بازدید سایت یکی از موضوعات کلیدی است که مدیران بازاریابی بسیار روی آن تمرکز دارند. بسیاری از ما می دانیم که SEO می تواند روشی درخشان برای ایجاد ترافیک برای یک وب سایت باشد. با این حال، برای برخی از ما، بهینه سازی موتور جستجو ممکن است تنها وسیله ای برای افزایش ترافیک ما باشد و نتایج جستجو را افزایش دهد. این می تواند چیز بدی باشد. آموزش درست و اصولی بازدید سایت می تواند به شما کمک کند تا بتوانید میزان بازدید روزانه و ساعتی و حتی ثانیه ای سایت خود را افزایش دهید.

چگونه بازدید بیشتر وب سایت به کسب و کار شما کمک می کند؟


ترافیک وب سایت هم شاخص مهم و هم محرک رشد تجارت است. این می تواند به شما کمک کند:

  • ببینید بازاریابی شما چقدر خوب کار می کند.

  • برای تصمیم گیری، بینش مخاطبان خود را جمع کنید.

  • اعتبار سئو و موتور جستجو را بهبود ببخشید.

  • تولید های بیشتر، افزایش تبدیل ها و جذب مشتری بیشتر


با این وجود دستیابی به این مزایا نیازمند هدایت ترافیک به وب سایت شما به روش صحیح و تمرکز بر هدایت آموزش با کیفیت افزایش بازدید سایت است. در این مقاله، ما روش های رایگان افزایش بازدید وب سایت را شما را به گونه ای تحت تأثیر قرار خواهید گرفت ارایه می دهیم.

آموزش افزایش بازدید سایت را شروع کنیم. آیا همه ترافیک ها برابر هستند؟


قبل از شروع، من فقط می خواهم به شما یادآوری کنم که همه بازدیدهای وب سایت شما برابر نیست. شما ترافیک وب با کیفیت بالا می خواهید. ترافیک با کیفیت بالا که به صورت لیزری هدف گذاری شده است، ROI بهتری نسبت به ترافیکی که ایجاد نمی کند، تولید می کند. حال اگرچه ممکن است واضح به نظر برسد، اما این چیزی است که به راحتی می توان از آن عبور کرد، وقتی که می خواهید به وب سایت خود مراجعه کنید

اعداد پرترافیک می توانند چیز خوبی باشند، اما اگر ترافیک هدفمند نباشد، این اعداد فقط معیارهای باطل از افزایش بازدید سایت شما هستند. این موضوعی است که باید بخاطر بسپارید زیرا ما موضوع افزایش بازدید سایت را چندین بار بررسی می کنیم. ۱۰۰۰ بازدید غیر هدفمند همان ۱۰۰ بازدید هدفمند نیست که برای هدایت ترافیکی که به فروش می رسانند.

یک بستر رسانه اجتماعی ممکن است ترافیک وب ایجاد کند، اما ممکن است از کیفیت بالایی برای وب سایت شما برخوردار نباشد.Yotpo داده های ۶۵ میلیون سفارش خرده فروشی الکترونیکی را با ارزش معامله ۲ میلیارد دلار از ۱۲۰،۰۰۰ بازرگان تجارت الکترونیکی جمع آوری کرد تا مهمترین منابع ترافیک وب سایتهای تجارت الکترونیکی را تعیین کند.

در تحلیلی دیگر، پالس تجارت الکترونیکی نرخ افزایش بازدید سایت را از طریق کانال لیست کرده است. این یک جمع آوری داده است که برای برخی از محبوب ترین وب سایت های تجارت الکترونیکی که فروش را به راه انداخته است، رسانه یا منابع ترافیکی را نمایش می دهد

ترافیک ارگانیک، CPC و ایمیل بیشترین خرید از طریق تجارت الکترونیکی را به همراه داشته است. سهم اجتماعی فقط ۱.۱٪ بوده است. این بدان معناست که جستجو و تبلیغات آنلاین می تواند بازدید با کیفیت بیشتری را به سمت فروشگاه های تجارت الکترونیکی سوق دهد.

موثرترین عامل در افزایش ترافیک وب سایت این است که استفاده کننده از سایت شما، نه تنها علاقه قبلی به خدمات یا محصول شما دارد، بلکه در حال جستجو برای یک راه حل مشابه و آماده هزینه است. در این مرحله، احتمالاً فکر می کنید، "آیا برای افزایش بازدید سایت حتی به حضور در شبکه های اجتماعی نیاز دارم؟"

اگر موتورهای جستجو بهترین منبع ترافیک هدفمند برای یک سایت تجارت الکترونیکی باشند، لزوماً برای یک شرکت رسانه ای نتیجه یکسانی ندارند. بسته به مشخصات مخاطب شما و صنعتی که در آن فعالیت می کنید، شبکه های اجتماعی ممکن است بیشترین فروش و افزایش بازدید از سایت شما را برای تجارت شما به همراه داشته باشند.

مطالعه فایل های آموزش افزایش بازدید سایت و تجربه می گوید که رسانه های اجتماعی می توانند با استراتژی مناسب، منبع بزرگی از ترافیک هدفمند باشند. به عنوان مثال، نیروگاه رسانه توزیع شده دیجیتالی BuzzFeed برای جمع آوری ترافیک وب گسترده به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و دیگران متکی است. ترافیک اجتماعی آن ۵ برابر بیشتر از ترافیک جستجوی آن است و بیشتر آن هدفمند است. زیرا هدف اصلی BuzzFeed دستیابی به مخاطبان هزار ساله است (که اساساً در شبکه های اجتماعی زندگی می کنند).

آنها می توانند با ارائه محتوای شایسته، اشتراک، ترافیک واجد شرایط را به وب سایت خود برسانند.  سوال می کنید که چگونه ترافیک اجتماعی به BuzzFeed کمک می کند تا درآمد کسب کرده و بازدید سایت خود را بیشتر کند؟

خوب، مدل اصلی درآمد BuzzFeed تبلیغات بومی است. با فروش تبلیغات بومی متناسب با محتوای سرمقاله آن (فیلم ها ، آزمونها ، پست ها و ...) به مارک هایی که می خواهند به هزاره برسند، درآمد کسب می کند. محتوا سپس در رسانه های اجتماعی توزیع می شود که طرفداران BuzzFeed's دامنه آن را تقویت می کنند. استفاده از ابزاری مانند InVideo می تواند به شما کمک کند، فیلم های بسیار خوبی ایجاد کنید که می تواند در کانال های رسانه های اجتماعی توزیع شده و با بازدید فوق العاده از سایت شما، باعث ایجاد زمزمه و آگاهی شود.

نتایج بررسی آمارهای افزایش تعداد بازدید سایت نشان می دهد که مدل تبلیغات اجتماعی BuzzFeed برای مارک ها واقعا کار می کند. وقتی محتوا از طریق دهان به دهان به مخاطبان بیشتری می رسد، حتی بهتر عمل می کند. تمام این اطلاعات باعث می شود که جنگ شخصی بین منابع اجتماعی و منابع ترافیکی احمقانه به نظر برسد.

ترافیک رایگان در مقابل ترافیک با کیفیت


ترافیک وب سایت شما به بهبود رتبه شما کمک می کند که به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک یا بازدید سایت بیشتری می شود، اما شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که افزایش ترافیک نیز با افزایش تعامل همراه است. اگر میزان بازدید شما در حال افزایش است، اما نرخ تبدیل شما در حال کاهش است، ترافیک مناسبی وارد نمی کنید.

روش های مختلفی برای بهینه سازی وب سایت شما برای تبدیل وجود دارد. از جمله شامل فرم های فراخوان برای اقدام در مکان های مناسب، ارائه اطلاعاتی که بازدیدکنندگان شما به دنبال آن هستند و پیمایش آسان و بصری است.

اما اولین قدم، جذب بازدیدکنندگان صحیح از سایت شماست. هدف شما از ورود به وب سایت، هدایت بازدیدکنندگان با صلاحیت بیشتر به سایت شما است. یعنی کسانی که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می شوند.

کانالهایی که ترافیک با کیفیت را به وب سایت شما هدایت می کنند، هیچ ابزاری برای تنظیم و فراموش کردن آن وجود ندارد که ترافیک وب سایت رایگان و با کیفیتی را به وب سایت شما ایجاد کند. بلکه ترکیبی از کانال ها وجود دارد که برای هدایت بازدیدکنندگان با هم کار می کنند. برخی به تلاش نیاز دارند، برخی به زمان و برخی به پول نیاز دارند.

برخی از استراتژی ها و کانال هایی که به وب سایت شما مراجعه می کنند و باعث افزایش بازدید سایت شما می شوند، شامل موارد زیر است:

  • لیست های فهرست آنلاین

  • سئو سایت در صفحه

  • سئو خارج از صفحه

  • پست الکترونیک

  • رسانه های اجتماعی

  • تبلیغات آنلاین

  • وبلاگ نویسی


در بخش بعدی، به جزئیات بیشتر در مورد موثرترین (و قابل اعتماد) راه های افزایش بازدید وب سایت به صورت رایگان خواهیم پرداخت.

راه های رایگان افزایش بازدید وب سایت از Google


۱- یک لیست رایگان Google برای کسب و کار خود ایجاد کنید.


آیا می دانید یک لیست بهینه شده Google برای کسب و کار شما ۷ برابر بیشتر از یک لیست ناقص بازدید می کند؟ فراموش نکنید که لیست شما به وب سایت شما پیوند دارد ، بنابراین این یک روش عالی برای جذب بازدید بیشتر به وب سایت شما است. به خاطر داشته باشید که گوگل با نتیجه گیری دقیق و هوشمندتر می شود. اگر لیست شما تمام اطلاعاتی را که مشتری بالقوه برای تصمیم گیری به آن نیاز دارد، فراهم می کند، ممکن است از وب سایت شما چشم پوشی کرده و مستقیماً با تجارت شما تماس گرفته یا از آن بازدید کند .

۲- سئو On-Page را انجام دهید.


بسیاری از تاکتیک های SEO وجود دارد که می توانید در هر یک از صفحات وب سایت خود انجام دهید تا رتبه آنها در موتورهای جستجو افزایش یابد و بازدیدکنندگان بیشتری به دست آورید. این شامل تولید محتوای با کیفیت بالا که مخاطب شما در جستجوی آن است و نوشتن توضیحات متای مختصر برای صفحات شما می باشد.

توضیحات متا در زیر URL شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. دانستن اینکه یک صفحه چیست و چه چیزی منجر به کلیک می شود، کاربران را برای انجام این کار بسیار بیشتر می کند بازدید سایت شما را بالا می برد. تاکتیکهای جستجوگرها در صفحه از جمله این موارد رایگان هستند، اما مدتی طول می کشد.

راه های رایگان دیگر برای افزایش بازدید وب سایت


در اینجا ده مرحله اضافی وجود دارد که می توانید برای افزایش بازدید وب سایت خود انجام دهید.

۱-  در فهرست راهنماهای آنلاین لیست شوید.


راه دیگر برای افزایش بازدید به وب سایت شما این است که در فهرست های آنلاین رایگان و سایت های بررسی قرار بگیرید. برای اکثر این سایت ها، نمایه شما پیوندی به وب سایت شما خواهد داشت، بنابراین به روزرسانی فعالانه این لیست ها و دریافت نظرات مثبت احتمالاً منجر به بازدید بیشتر وب سایت می شود.

علاوه بر این، بسیاری از دایرکتوری ها مانند Yelp دارای دامنه قدرتمندی در Google هستند. این احتمال وجود دارد که صفحه رایگانYelp کسب و کار شما برای جستجوهای مرتبط رتبه بالایی داشته باشد.

۲- ساخت بک لینک


بک لینک پیوندی به وب سایت شما از وب سایت دیگری است. بک لینک از مشاغل مکمل یا تأثیرگذارهای صنعت، نه تنها تجارت شما را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار می دهد، بلکه باعث ایجاد ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما می شود. علاوه بر این، Google  در صورت مشاهده سایر سایت های معتبر که به شما اشاره می کنند، بک لینک را انتخاب می کند و اعتماد خود را به تجارت شما افزایش می دهد. اعتماد بیشتر گوگل منجر به کسب رتبه های بالاتر می شود که منجر به بازدید بیشتر وب سایت می شود. با بک لینک با کیفیت به طور رایگان در Google مورد توجه قرار بگیرید.

۳-  ارسال به رسانه های اجتماعی


رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی رایگان در اطراف هستند و در هدایت بازدید از وب سایت شما نقش دارند. ازFacebook ، Instagram و LinkedIn برای تبلیغ پست های وبلاگ و سایر صفحات مفید در وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مخاطبان شبکه های اجتماعی خود را به بازدید کنندگان وب سایت تبدیل کنید و در صورت ارسال مطالب قابل اشتراک، از شبکه های آنها بازدید کنید.

ایجاد محتوای مفید رایگان است و آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. شما در زمینه محصول / خدمات خود متخصص هستید. کار شما این است که آن را برای مخاطبان خود ساده کنید.

۴- هشتگ ها را در پست های خود قرار دهید.


با افزودن هشتگ به پست هایی که صفحات وب سایت و پست های وبلاگ شما را تبلیغ می کنند، می توانید دامنه دسترسی خود را به فراتر از شبکه خود افزایش دهید و توسط کاربرانی که محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند،کشف شوند. هرچه نگاه شما به پیوندها بیشتر باشد ، بازدیدکننده بیشتری به وب سایت خود می رسید.

۵-  از Landing Pages استفاده کنید.


صفحات فرود یکی دیگر از منابع رایگان بازدید از وب سایت شما است. اینها صفحات ویژه پیشنهادهای شما هستند، مانند استفاده از کد تخفیف ، بارگیری راهنمای رایگان یا شروع دوره آزمایشی رایگان.

این موارد شامل جزئیاتی است که کاربران برای حرکت به جلو و تبدیل به آن نیاز دارند و روی یک اقدام ویژه متمرکز هستند و احتمال وقوع آن را بیشتر می کنند. از آنجا که صفحات فرود بسیار خاص هستند، شما می توانید در پیام رسانی خود بسیار هدفمند شوید و بازدیدکننده از این صفحات را افزایش دهید.

۶- کلمات کلیدی Long-Tail را هدف قرار دهید.


در حالی که کلمات کلیدی short-tail اغلب بیشتر جستجو می شوند، رتبه بندی آنها در موتورهای جستجو دشوارتر است. از طرف دیگر، با هدف قرار دادن کلمات کلیدی دنباله دار، شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر (حتی در صفحه اول) برای سوالات خاص محصولات و خدمات خود ایجاد می کنید و رتبه بالاتر به معنای بازدید بیشتر از وب سایت است.

بعلاوه، با پیشرفت موتورهای جستجو و قابلیت تبدیل متن به متن، افراد از عبارات خاص تری برای جستجوی آنلاین استفاده می کنند. ابزارهای رایگان بسیاری برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی مورد هدف در دسترس هستند.

۷- بازاریابی ایمیلی را شروع کنید.


ارسال خبرنامه های منظم و تبلیغ پیشنهادات از طریق ایمیل راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است و همچنین می تواند به جذب بازدید از وب سایت شما کمک کند. اطلاعات مفید و پیوندهایی به صفحات وب سایت خود ارائه دهید که در آن آنها می توانند بیشتر بیاموزند، مانند پست های وبلاگ و صفحات فرود برای پیشنهادات خاص.

فقط مطمئن شوید که خوانندگان خود را بطور مداوم با ایمیل بمباران نمی کنید چون این کار باعث می شود مشتریان شما از شما جدا شده، حذف می شوند یا اشتراک خود را لغو کنند.

همچنین، در مورد موضوعات ایمیل خود دقت کنید. اینها به شدت بر روی باز کردن یا عدم کاربری ایمیل شما تأثیر می گذارند. اگر ایمیل های شما هرگز باز نشوند، نمی توانند بازدید سایت شما را تأمین کنند.

۸-  وبلاگ مهمان داشتن یک تأثیرگذار در صنعت


برای ارسال یک پست وبلاگ در سایت خود یا تبدیل مصاحبه با آنها به یک پست وبلاگ می تواند به ایجاد ترافیک کمک کند. هم از طریق جستجوی ارگانیک و هم از طریق آن تأثیرگذار که محتوای مخاطبان خود را تبلیغ می کند.

این همچنین می تواند به شما کمک کند تا تنوع بیشتری به محتوای شما اضافه شود و به بازدید کنندگان شما نشان دهد که در زمینه کاری خود فعال هستید. متناوباً، می توانید از یک فرد تأثیرگذار بخواهید که در بازبینی یا پست جمع بندی خود، تجارت شما را ذکر کند.

این روش هنوز رایگان است، اما شما همچنان به همکاری با اینفلوئنسر برای مبادله ای با سود متقابل نیاز دارید. شما همچنین می توانید یک وبلاگ نویس مهمان باشید. مشاغل مکمل در منطقه خود را که مخاطبان آن به تجارت شما مرتبط است، شناسایی کنید. ببینید آیا می توانید با ارسال پیوندی به وب سایت خود ، یک پست به وبلاگ آنها اضافه کنید یا خیر. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای مخاطبانش مرتبط و مفید باشد تا بیشتر یک مبادله باشد.

۹- آنلاین شوید.


فعالیت در گروههای آنلاین و وب سایتهایی که به کسب و کار و جامعه شما مرتبط هستند،رایگان است و به شما کمک می کند تا بازدید بیشتری داشته باشید. درباره وبلاگ ها و پست های شبکه های اجتماعی نظر دهید، به سوالاتی که افراد در حال ارسال آن هستند، پاسخ دهید و در گفتگوهای مربوط به صنعت خود شرکت کنید.

هرچه بیشتر با انجمن خود درگیر شوید، بازدید بیشتر از نمایه و بازدید وب سایت شما بیشتر می شود. اگر پروفایل های شبکه های اجتماعی شما پیوندی به وب سایت شما دارند، در نتیجه تعامل خود را به کانال دیگری برای بازدید وب سایت تبدیل کرده اید.

فقط مطمئن باشید که تعامل شما صادقانه است و از درج لینک به وب سایت خود در نظرات خودداری کنید. مبادا اسپم به نظر برسید و به اعتبار آنلاین و شغلی خود لطمه بزنید. افزایش ترافیک نباید هدف شما باشد، بلکه نتیجه ثانویه است.

۱۰- از تجزیه و تحلیل خود بیاموزید.


استفاده از Google Analytics رایگان است و اطلاعات آماری از آن می تواند به شما کمک کند تا به وب سایت خود بیشتر مراجعه کنید. برای مبارزات بازاریابی خود از پیوندهای پیگیری شده استفاده کنید و مرتباً تجزیه و تحلیل وب سایت خود را بررسی کنید.

این به شما امکان می دهد تا مشخص کنید کدام استراتژی ها و انواع محتوا کار می کنند و بازدید وب سایت شما را بالا می برند، کدام یک از آنها نیاز به بهبود دارند و نباید وقت خود را صرف هدر رفتن آنها کنید.

راه های پولی برای هدایت ترافیک وب سایت از Google


تبلیغات پولی در Google راهی عالی برای سوق دادن افراد به وب سایت شماست که به دنبال خدماتی هستند که شما ارائه می دهید.

۱- تبلیغات جستجوی Google با Google Ads ، شما هزینه می دهید تا وب سایت خود (معمولاً یک صفحه فرود) در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص نشان داده شود. وقتی پرس و جو با استفاده از آن کلمات کلیدی وارد می شود، Google به تمام حساب های پیشنهادی این کلمات کلیدی نگاه می کند و نتایج پرداخت شده را با توجه به کیفیت و ارتباط تبلیغات نمایش و رتبه بندی می کند.

نتایج جستجوی پولی ابتدا در بالای صفحه نتایج نشان داده می شود. این نوع قرار گرفتن در معرض یک روش عالی برای ایجاد بازدید بیشتر به وب سایت شما توسط بازدید کنندگان واجد شرایط است. بعلاوه، شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند. اگر بودجه ای برای تبلیغات پولی ندارید، به پست ما در مورد نحوه دریافت تبلیغات رایگان در Google مراجعه کنید.

۲-  تبلیغات Google Maps: همچنین می توانید تنظیمات برگزیده را از طریق بستر Google Ads انتخاب کنید تا کسب و کار شما در بالای نتایج جستجوی Google Maps نشان داده شود. همانند تبلیغات جستجوی پولی منظم، در کنار لیست شما شاخصی وجود دارد که نشان می دهد این یک نتیجه پولی است، اما قرار گرفتن در معرض نمایش در بالای صفحه بسیار ارزشمند است.

سایر روشهای پولی تولید ترافیک وب سایت رسانه های اجتماعی، نمایشگرها و تبلیغات هدف گذاری مجدد همه کانال های عالی تبلیغاتPPC برای افزایش بازدید وب سایت هستند.

تبلیغات شبکه های اجتماعی


برای نشان دادن در بالاترین مکان برای جستجوهای مرتبط، با تبلیغات رسانه های اجتماعی که برای نمایش در قسمت های مربوطه می پردازید، هزینه می کنید. با هر دو شکل تبلیغات، می توانید نوع مخاطبی را که می خواهید در مقابل آن ظاهر شوید، تعیین کنید، اما با داشتن اطلاعات روانشناختی بیشتر، رسانه های اجتماعی هدف گذاری فوق العاده ای را ارائه می دهند.

نمایش تبلیغات تبلیغات نمایشی، تبلیغاتی بنر مارک دار هستند که در وب سایت های مربوطه قرار می گیرند. اگر شما یک تجارت تناسب اندام هستید و تبلیغات شما در مورد وسایل ورزشی در یک صفحه وب ظاهر می شود، تبلیغ شما به احتمال زیاد بازدید سایت شما را به دنبال خواهد داشت. هدف گذاری مجدد تبلیغات جدید می توانند در وب سایت ها یا رسانه های اجتماعی ظاهر شوند. آنها در مقابل افرادی قرار می گیرند که قبلاً یک بار از سایت شما بازدید کرده اند و بنابراین احتمال بازگشت آنها بیشتر است.

از تولید کنندگان فوری ترافیک وب سایت برای افزایش بازدید وب سایت خودداری کنید.


چیزی به نام ترافیک وب سایت رایگان وجود دارد اما هیچ دکمه یا ابزاری جادویی وجود ندارد که فقط به طرز جادویی آن را مستقل از تلاش های شما ایجاد کند. اگر هر نوع تولید کننده خودکار ترافیک وب سایت را برای افزایش بازدید وب سایت خود می خواهید انتخاب کنید، به نکات زیر توجه کنید:

  • تولیدکنندگان ترافیک وب سایت خودکار می توانند به رتبه بندی شما آسیب برسانند: Google می تواند رفتار هرزنامه را تشخیص دهد، به افزایش فعالیت مشکوک شود و نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما را کنترل کند. استفاده از ربات یا مولد ترافیک اتوماتیک احتمالاً توجه نادرستی از طرف Google به خود جلب خواهد کرد که باعث اعتبار شهرت شما در نزد آنها و در نتیجه رتبه بندی شما خواهد شد.

  • ترافیک شما هدفمند نخواهد شد: هدف نهایی از جذب بازدید کننده بیشتر به وب سایت شما و کسب رتبه بالاتر در Google افزایش تعداد افرادی است که با تجارت شما تعامل دارند (و امیدوارید مشتری شما شوند). اگر بازدیدکنندگان شما هدف قرار نگیرند، به احتمال زیاد با وب سایت شما ارتباط برقرار نخواهند کرد و احتمالاً شاهد کاهش نرخ بازده و نرخ تبدیل خواهید بود.

  • سایت شما ممکن است منع شود: اگر وب سایت شما ترافیک ربات را جذب می کند، خطر مسدود شدن از سیستم عامل های تبلیغات آنلاین یا حتی بدتر از حذف شدن از Google را دارید. ترافیک وب سایت ارزان ارزش آن را ندارد! برای ایجاد ترافیک با کیفیت و پایدار به سایت خود وقت اختصاص دهید. Google برای کسب و کار من بهترین تولید کننده رایگان ترافیک وب سایت است.


دریافت ترافیک وب سایت ممکن است هزینه ای هنگفتی برای شما نداشته باشد، اما به تلاش شما نیاز دارد. با این وجود تلاشی که انجام می دهید برابر با کیفیت ترافیکی است که ایجاد می کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، اگر بازدیدکنندگان به احتمال زیاد با صفحات شما ارتباط برقرار نکنند، به رهبر مشتریان تبدیل نشوند یا مشتری نشوند، دیگر هیچ ترافیکی برای جذب وب سایت شما وجود ندارد.

به همین دلیل Google My Business به عنوان بهترین تولید کننده ترافیک وب سایت رایگان بررسی می کند.

  • تنظیم لیست شما رایگان و آسان است.

  • به شما امکان می دهد در جستجوهای مربوط به محل کار و مکان خود ظاهر شوید.

  • قابلیت مشاهده شما در بستری که کاربران قصد خرید دارند را افزایش می دهد.

  • ترافیک واجد شرایط را به سایت و فروشگاه شما هدایت می کند.

  • این فرصت را به مشتریان می دهد تا نظرات خود را ارسال کنند و حتی حضور شما را بیشتر تقویت کنند.


همچنین به خاطر داشته باشید که Google برای کسب و کار شما:

  • تجارت شما را قادر می سازد در جستجوهای تلفن همراه، از دسک تاپ پیشی بگیرید.

  • با استفاده از تصاویر بصری درک می کند که واقعاً بازدید در مشاغل شما چگونه است، و عدم اطمینان را که مانع اصلی ورود شماست، از بین برد.

  • جستجوگران را به توانایی تعامل مستقیم با کسب و کار شما در لیست شما مجهز می کند.

  • احتمال تعامل و به دست آوردن مشتری جدید را تسهیل می کند.


با توجه به مزایای فراوان لیست Google برای کسب و کار شما، نمی توانید به عنوان مشاغل محلی یکی از آنها را داشته باشید. لیست خود را ایجاد کنید و تا آنجا که ممکن است آن را به روز کنید. به دست آوردن تعداد بیشتری بازدید کننده وب سایت یک شبه اتفاق نمی افتد.

حتماً با سیستم عامل های مختلف روش های آموزشی تبلیغات برای افزایش بازدید سایت را تجربه کنید.


اگر می خواهید برای B2B تبلیغ کنید و به تصمیم گیرندگان برسید، LinkedIn  بهترین گزینه شماست. این بدان دلیل است که ۴ از ۵ عضو LinkedIn می توانند بر تصمیمات گرفته شده در شرکتشان تأثیر بگذارند همچنین لازم به ذکر است، LinkedIn  بیش از ۶۰ درصد از کل بازدید از کانال های رسانه های اجتماعی به وب سایت های شرکت را تشکیل می دهد.

بله، یک استثنا وجود دارد ، جایی که فیس بوک بیشترین بازدید را برای یک شرکت B2B ایجاد می کند. اما، در بیشتر موارد، LinkedIn  بهترین کانال برای هدایت ترافیک واجد شرایط و افزایش بازدید سایت به وب سایت های B2B است. قابلیت های هدفمند قوی LinkedIn نقش عمده ای در ایجاد ترافیک برای شرکت ها دارد به عنوان مثال، شما این گزینه را دارید که تجارت هدف خود را با ۸+ میلیون صفحه کسب و کار در LinkedIn با ویژگی هدفگیری حساب خود مطابقت دهید.

با هدف قرار دادن مخاطب، می توانید با اتصال به نرم افزار مدیریت محتوای خود یا بارگذاری لیست آدرس های ایمیل خود، به مخاطبین و چشم اندازهای شناخته شده بازاریابی کنید. همه این ویژگی های هدف گذاری بخشی از مخاطبان همسان LinkedIn است. مجموعه ای از قابلیت های هدف گیری که به شما این قدرت را می دهد تا داده های حرفه ای قدرتمند سیستم عامل را با داده های شخص اول خود ترکیب کنید. اگر می خواهید در درجه اول در بخش B2C تبلیغ کنید، اینستاگرام می تواند یک بستر رسانه اجتماعی بهتر باشد.

مقداری تلاش می خواهد، اما ما قسمت سختی را برای شما از بین برده ایم: در وهله اول دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید را آموزش دادیم. سپس با استفاده از Google برای کسب و کار من و سایر کانالهای ایمن ذکر شده در بالا، می توانید بازدیدکنندگان مناسبی را به سایت خود بیاورید و مهمتر از همه، بازدیدکنندگان بیشتری هستند که به مشتری تبدیل می شوند.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

معرفی چند سایت برتر ایرانی برای بک لینک سازی

با بک لینک سازی و استفاده از سایت‌های بک لینک سازی، رتبه وب‌سایت‌تان را بهبود داده و افزایش حضور آنلاین خود را...

سایت های برتر آگهی رایگان

سایت های بسیار زیادی جهت ثبت آگهی در کشور وجود دارند که از معروف ترین آنها وب سایت رایگان بفروش، دیوار و شیپور می...

10 سایت برتر درج آگهی در ایران

امروزه یکی از کارهایی که در بازاریابی دیجیتال میتواند هر کسب و کاری را متحول سازد، ثبت آگهی وتبلیغ در گوگل از طریق...

بهترین سایت تبلیغات رایگان

کشف کنید که چگونه بهترین سایت تبلیغات رایگان می‌تواند استراتژی تبلیغات آنلاین شما را طراحی مجدد کند. از مزایا،...

سایت درج آگهی رایگان ملک

امروزه گسترش همه جانبه شبکه اینترنت تغییرات عمده ای را در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها ایجاد کرده به صورتی که...

بک لینک چیست و چرا وب سایت به آن نیاز دارد

با کشف اهمیت بک لینک‌ها برای رشد وب‌سایت خود. یاد بگیرید بک لینک‌ها چیستند و چرا وب‌سایت شما نمی‌تواند بدون آن‌ها...

نحوه کار با وب سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد)

سایت مزایده آنلاین کالا

امکان برگزاری مزایده آنلاین در سایت سلفری

قوانین سایت

(دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد) با توجه به آنکه در این وب سایت کلیه...

سایت آگهی رایگان دارکوب

دارکوب سایت های آگهی رایگان بسیاری تاکنون طراحی نموده است.

بهترین سایت سازهای رایگان

در این مقاله قصد داریم به چند مورد از بهترین سایت سازهای رایگان ایرانی و خارجی بپردازیم. برای دانستن اطلاعات بیشتر...

سیستم های مدیریت محتوای رایگان برای طراحی سایت

هنگامی که صحبت از ساخت وب سایت هایی می شود که متمرکز بر محتوا هستند، بهترین گزینه معمولاً انتخاب سیستم مدیریت محتوا...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد