جستجو

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

(9 رای)
به روز رسانی: 03 آذر 1399 ساعت 15:21:39
تاریخ ثبت: 24 آبان 1399 ساعت 20:33:48
آدرس کوتاه: https://sellfree.ir/43525
تولید محتوا در اینستاگرام استراتژی های متفاوتی دارد که اگر بدرستی انتخاب و اجرا شود می تواند به مشاهده بیشتر اکانت اینستاگرام و در نهایت بالا بردن رتبه اکانت منجر شود.

آیا می خواهید محتوای اینستاگرام خود را بهبود ببخشید؟ آیا به دنبال یک راهنمای بازاریابی محتوای اینستاگرام برای دنبال کردن هستید؟استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام باید چگونه باشد؟

در این مقاله، شما می توانید نحوه برنامه ریزی، ایجاد و بهینه سازی محتوای Instagram را بیاموزید. به شما توصیه می کنیم به این ۵ استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام توجه کنید.

۱- چگونه می توان یک تم محتوا برای نمایه اینستاگرام خود ایجاد کرد؟


اولین قدم برای اجرای یک حساب کاربری موفق اینستاگرام، برنامه ریزی مطالب خود شما است. از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، با تعریف ظاهر و نمایه کسب و کار خود شروع کنید. هنگام ایجاد طرح زمینه برای اینستاگرام، باید کمی فکر کنید:

  • رنگ های استفاده شده

  • فیلترهایی که برای تصاویر شما اعمال می شوند

  • نوع محتوا برای ارسال (فقط یک ایده تقریبی در این مرحله)


به حساب اینستاگرام شرکت های تجاری و برندهای برتر نگاهی بیندازید. آنها انواع مختلفی از محتوا را ارسال می کنند اما در مورد رنگهایی که استفاده می کنند سختگیری می کنند.

همانطور که پست های آن ها را نگاه می کنید، متوجه می شوید، رنگ ها به صورت ارگانیک تغییر می کنند، مثلا از بنفش به قرمز شرابی یا هر رنگ دیگری که فکر می کنید. مشاغل دیگر مانند لاکوست استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام دیگری دارند. در درجه اول از رنگهای تجاری خود - سفید و سبز - استفاده می کند و معمولاً هر خط در شبکه آنها دارای پست های بصری مشابه است.

اگر واقعاً می خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را تحت تأثیر قرار دهید، می توانید شبکه اینستاگرام خود را به مجموعه ای پیچیده و بهم پیوسته از تصاویر و فیلم ها تبدیل کنید، مانند Lancôme در حساب اینستاگرام خود.

سبک محتوای بصری اینستاگرام شما باید نشان دهنده برند شما باشد. این یک استراتژی مهم در تولید محتوا در اینستاگرام است. برای کمک به ایجاد سبک مناسب برای تجارت خود، به این سوالات پاسخ دهید:

  • می خواهید مردم چه رنگ هایی را با برند شما مرتبط کنند؟ استفاده از این رنگها را بیشتر در پستهای اینستاگرامی خود در نظر بگیرید.

  • می خواهید چه نوع محتوایی ارسال کنید؟ عکس و فیلم با افراد، نمای نزدیک از چهره، محصولات شما، مناظر؟ مطمئناً لازم نیست خودتان را به یک نوع عکاسی محدود کنید، اما داشتن یک ایده کلی درباره انواع محتوایی که می خواهید پست کنید، کمک می کند.

  • از چه فیلترهایی استفاده خواهید کرد؟ یکی از راه های ایجاد یک تم قابل شناسایی در اینستاگرام استفاده از فیلتر خاص برای تمام مطالب خود است. این یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک سبک امضای Instagram  است.


۲- چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد؟


وقتی دانستید که می خواهید نمایه اینستاگرام شما از نظر بصری چه چیزی را بیان کند، آماده شروع برنامه ریزی برای محتوای خود هستید.

قبل از در نظر گرفتن انواع مختلف محتوا، به آنچه می خواهید با بازاریابی اینستاگرام خود بدست آورید فکر کنید. آیا فروش بیشتری می خواهید؟ تعامل بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری دارید؟

تعیین اهداف از آن جهت مهم است که به شما می گوید چه استراتژی محتوایی را در اینستاگرام منتشر کنید. همچنین زمانی را که باید به اینستاگرام اختصاص دهید، در نظر بگیرید.

اگر مشاغل کوچکی هستید، ممکن است شخصی برای مدیریت تمام وقت رسانه های اجتماعی خود نداشته باشید. به همین ترتیب، شما احتمالاً وقت زیادی برای اختصاص دادن به اینستاگرام نخواهید داشت (به همین دلیل همه این برنامه ریزی ها و استراتژی های اولیه تولید محتوا در اینستاگرام بسیار مهم هستند).

با خود در مورد اینکه چقدر می توانید به اینستاگرام اختصاص دهید صادق باشید تا بدانید که روزانه با چه تعداد پست می توانید اکانت اینستاگرام خود را اداره کنید.

علاوه بر این در نظر بگیرید که چه منابعی برای بازاریابی اینستاگرام خود دارید؟ چقدر می توانید در محتوای اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید؟

تقویم انتشارات اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید.


اکنون به ترکیبی از محتوایی که هر روز ارسال خواهید کرد فکر کنید (تصاویر تبلیغاتی، فیلم ها، داستان ها، عکس ها و غیره). با ارسال مطالب متنوع و نه فقط یک نوع از مطالب، همه چیز را جالب نگه دارید.

چه یک کسب و کار کوچک باشید و چه یک مارک تجاری بزرگ، استفاده از تقویم انتشاراتی برای برنامه ریزی محتوای خود به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید. همچنین در طولانی مدت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و نتایج بهتری را به بار می آورد.

اکنون بیایید به انواع مختلف محتوایی که می توانید برای اینستاگرام ایجاد کنید، نگاهی بیندازیم.

به اشتراک گذاشتن آمار و حقایق در پست های شما برای مشارکت و اشتراک گذاری به عنوان یکی از استراتژی های تولید محتوا در اینستاگرام بسیار مناسب است. در اینجا، HubSpot یک گرافیک را با یک نتیجه مهم از تحقیقات خود به اشتراک می گذارد.

پست هایی با مضمون حیوانات و حیوانات خانگی، تصاویر خنده دار و مواردی از این دست نیز برای ایجاد جذابیت در مخاطبان شما بی تاثیر نیست. تعطیلات ملی و تعطیلات جدید می توانند الهام بخش محتوایی برای اینستاگرام باشند. برای تعطیلات و رویدادها، محتوای مضمونی ایجاد کنید.

نکات آموزشی، مشاوره و سایر مطالب می توانند به اعتماد سازی مخاطبان کمک کنند. نقل قول های انگیزشی و موفقیت مانند جملات شرکت Dove در رسانه های اجتماعی محبوب است و به خصوص برای اینستاگرام بسیار مناسب است. به علاوه، ایجاد آنها آسان و ارزان بوده و یکی از استراتژی های بی دردسر برای تولید محتوا محسوب می شود.

اینستاگرام همچنین مکانی عالی برای برجسته سازی محصولاتتان است. در واقع، مارک ها و محصولات با 80٪ حساب های اینستاگرام که حداقل یک تجارت را دنبال می کنند، در این سیستم عامل کاملاً محبوب محسوب می شوند.

ابزارهایی برای کمک به برنامه ریزی استراتژی محتوای اینستاگرام وجود دارد.


یکی از راه های برنامه ریزی استراتژی محتوای اینستاگرام شما استفاده از صفحه گسترده ساده یا حتی بهتر از آن یک صفحه Google است تا بتوانید به راحتی با دیگران همکاری کنید. روش دیگر استفاده از مدیریت پروژه و ابزار همکاری تیمی مانند Trello وجود دارد.

برنامه های دیگری نیز به صورت رایگان و پولی، با شروع از 12.50 دلار در ماه وجود دارند که چند الگوی آماده برای هدف پیدا ایجاد می کنند. اگرچه نمی توانید پست های اینستاگرامی خود را با Trello برنامه ریزی کنید، اما این یک ابزار مفید برای مراحل اولیه برنامه ریزی است: تعریف انواع محتوا برای ارسال، تصمیم گیری در مورد ارسال آنها، ثبت ایده های پست تیم خود و غیره.

۳- چگونه محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را ایجاد کنیم؟


اگر برند بزرگی هستید، ممکن است شرکتی برای شما محتوا سازی کند. به احتمال زیاد، شما کارمندان تمام وقت خود را دارید که فقط بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز می کنند، خواه این برنامه استراتژی سازی، ایجاد، ارسال، جذب یا اندازه گیری باشد.

اگر مشاغل کوچکی هستید، همه این منابع را در اختیار ندارید. به همین دلیل، مشاغل کوچک معمولاً یکی از دو رویکرد ایجاد محتوا را در پیش می گیرند: آنها وقتی زمان صرف استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام می کنند یا ایده جدید را الهام می گیرند تا محتوای جدید ارسال کنند.

آنها مطالب خود را از قبل آماده می کنند و مطمئن می شوند که همیشه مطالب جدید ارسال می کنند. به عنوان یک تجارت کوچک، تهیه و تولید محتوای جدید هر روز آسان نیست. اگر تنها به در دسترس بودن و زمان خود اعتماد کنید، به احتمال زیاد نتایج شگفت انگیزی از اینستاگرام نخواهید گرفت، زیرا:

  • شما محتوای کافی ارسال نمی کنید

  • شما محتوای طراحی شده برای کمک به شما در دستیابی به اهداف اینستاگرام خود را ارسال نمی کنید.

  • شما به تعداد کافی از افراد دسترسی ندارید و به اندازه کافی درگیر نمی شوید.


اگر در ابتدا می خواهید دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید، ممکن است تمرکز خود را روی ارسال محتوای جذاب مانند نقل قول های الهام بخش و انگیزشی، عکس های حیوان خانگی زیبا و انواع مشابه محتوای مورد علاقه مردم در اینستاگرام بگذارید.

اگر از قبل مخاطبان مناسبی در اینستاگرام دارید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید، به روشی متفاوت به ارتقا محصولات، خدمات و به طور کلی تجارت خود نیاز خواهید داشت.

به یاد داشته باشید: اگر می خواهید از اینستاگرام نتایج خوبی کسب کنید و اطمینان حاصل کنید که برای رسیدن به اهداف خود تمام تلاش خود را انجام می دهید، این توصیه ها را در تولید محتوای اینستاگرام به یاد داشته باشید. مرتباً وقت خود را صرف ایده پردازی ایده های جدید کنید، قرار دادن آنها در تقویم رسانه های اجتماعی خود و ایجاد محتوا استراتژی مناسبی برای تولید محتوا در اینستاگرام است.

در اینجا چند روش مهم مهم وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوای اینستاگرام به خاطر بسپارید:

  • اهداف خود را همیشه در ذهن داشته باشید. هر زمان که به یک ایده محتوا رسیدید، از خود بپرسید چه چیزی به شما در دستیابی کمک می کند.

  • از تصاویر، فیلم و صدا با کیفیت بالا استفاده کنید. خواه خرید تصاویر عکاسی حرفه ای یا کلیپ های ویدئویی باشد یا خودتان آنها را بسازید (حتی اگر با تلفن هوشمند شما باشد)، محتوای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اگر نشد، آن را کنار گذاشته و دوباره امتحان کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای پلتفرم اندازه بهینه است، به ویژه اگر آن را با استفاده از یک ابزار شخص ثالث ایجاد یا ویرایش می کنید. بیشتر ابزارهای تصویر، گزینه های اندازه گیری متفاوتی را از جمله برای انواع مختلف پست های اینستاگرام ارائه می دهند.


اگر می خواهید فیلم های خود را بسازید، سرمایه گذاری در چند قطعه مختلف تجهیزات ویدئویی (هر کدام که مربوط باشد) را در نظر بگیرید: سه پایه دوربین (تلفن هوشمند)، کیت روشنایی و میکروفون.

ابزارهایی برای کمک به ایجاد استراتژی تولید محتوای اینستاگرام


منابع آنلاین رایگان و پولی بسیار خوبی وجود دارد که می توانید عکس های با کیفیت سهام و کلیپ های ویدیویی را برای استفاده در پست های اینستاگرام خود دریافت کنید. در اینجا چند موردی که ممکن است بخواهید امتحان کنید وجود دارد:

  • عکس های رایگان Unsplash،Pexels و Pixabay

  • عکس ها و کلیپ های ویدیویی پولی Shutterstock و Getty Images


وقتی نوبت به ایجاد تصاویر شبکه های اجتماعی می رسد ، Canvaبرنامه های رایگان و پولی (از ۱۲.۹۵ دلار در ماه) یکی از محبوب ترین ابزارها است. این طرح رایگان ویژگی های مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد به تعداد زیادی الگو دسترسی داشته باشید. استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن بصری یکی دیگر از استراتژی های تولید محتوای اینستاگرام این ابزار است و تصاویر رایگان و پولی مستقیماً در ویرایشگر قابل دسترسی هستند.

این ابزار برای ایجاد تصاویر الهام بخش و انگیزشی، افزودن علامت های آبی به پست های شما، افزودن فراخوان به عمل (CTA) به تصاویر و متن های دیگر و ایجاد جلوه بهتر در ارسال ها با انواع فیلترها و ویژگی های ویرایش مفید است. اگر یکی از برنامه های پرداخت شده را انتخاب کنید، می توانید در هنگام ایجاد محتوا الگوها را ذخیره کرده و با سایر اعضای تیم همکاری کنید.

۴- چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را زمان بندی کنید؟


پس از ایجاد محتوای خود، پست های اینستاگرام خود را برای اطمینان از ارسال منظم مطالب جدید ، زمان بندی کنید. بسیاری از مطالعات را در مورد بهترین زمان ارسال در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام مشاهده خواهید کرد.

اما حقیقت این است که زمان مناسب برای ارسال شما به مخاطبان شما بستگی دارد. بهترین راه برای یافتن زمانهای مناسب در اینستاگرام بررسی بازخورد ارسال و نظارت دقیق بر نتایج است. به دنبال روزها و زمانهایی باشید که بهترین نتیجه را می گیرید.

خوشبختانه، اینستاگرام اکنون به برنامه های شخص ثالث اجازه می دهد تا محتوا شامل تصاویر ، فیلم ها و GIF را زمان بندی کنند. اگر از چندین شبکه اجتماعی مهم استفاده می کنید، من ابزاری مانند SocialPilot  (برنامه ها از ۳۰ دلار در ماه شروع می شود) ، با یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان را توصیه می کنم که به شما امکان می دهد تمام حساب های خود را از یک مکان مدیریت کنید.

این ابزار تولید محتوای اینستاگرام برای مشاغل کوچک، مفید و مقرون به صرفه است، زیرا شما مجبور به پرداخت هزینه چندین ابزار نخواهید بود و وقت خود را برای رفتن از یک ابزار به ابزار دیگر و بازگشت دوباره آن از دست نمی دهید.

این ابزار به شما امکان می دهد. پست های رسانه های اجتماعی خود را زمان بندی کنید و چند ویژگی اضافی ارائه می دهد که می تواند برای Instagrammers مفید باشد:

  • برای به اشتراک گذاشتن در حساب اینستاگرام خود تصاویر رایگان را از کتابخانه داخلی آنها پیدا کنید.

  • پست های اینستاگرام خود را با فیلترها، جلوه ها، متن و سایر گزینه های ویرایش سفارشی کنید.

  • تصاویر خود را علامت گذاری کنید.

  • برای زمان بندی و اجرای استراتژی محتوای خود با اعضای تیم همکاری کنید.


۵- چگونه نتایج خود را در اینستاگرام بیشتر بهبود می دهید؟


در اینجا چند استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام برای افزایش دسترسی، بهبود تعامل و رشد پیروان شما وجود دارد.

هشتگ های مرتبط را اضافه کنید.


هشتگ ها قسمت بسیار مهمی از اینستاگرام هستند. هشتگ های مناسب (و تعداد مناسب هشتگ) می تواند به شما در جذب مخاطبان بیشتر و جذب فالوور بیشتر کمک کند. اگر شما یک برند تجاری بزرگ هستید که اعتبار زیادی دارید، ممکن است لازم نباشد که همیشه از هشتگ استفاده کنید.

اما اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید، اطمینان حاصل کنید که به هشتگ ها بسیار توجه داشته باشید و حداقل از یکی در همه پست های خود استفاده کنید. در غیر این صورت، فرصت دسترسی به افراد بیشتر را از دست خواهید داد.

قبل از اینکه بهترین روش های استفاده از هشتگ را در اینستاگرام به اشتراک بگذارم، بیایید انواع مختلف هشتگ اینستاگرام را بررسی کنیم:

  • هشتگ های مارک دار: این هشتگ هایی است که ایجاد می کنید و مختص برند شما است. می توانید از آنها برای ایجاد نام تجاری خود و تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. اگر هشتگی با مارک تجاری ایجاد می کنید، اطمینان حاصل کنید که مختصر، تایپ آسان و به خاطر سپاری آسان باشد.

  • هشتگ های صنعتی: این هشتگ هایی هستند که مربوط به صنعت خاصی مانند # عکاس هستند. این نوع هشتگ معمولاً بسیار محبوب است و ده ها میلیون پست دارد.

  • هشتگ های خاص صنعتی یا حرفه: اگر عکاس یک هشتگ صنعت است ، هشتگی مانند # عکاس غذایی هشتگ حرفه ای خواهد بود.

  • هشتگ های موقعیت مکانی: این هشتگ ها می توانند برای مشاغل فعال در مکان های خاص بسیار کاربردی باشند. می توانید با استفاده از هشتگ های مکانی مانند # لندن یا # شهر جدید، به دنبال مخاطبان بیشتری بروید یا با هشتگ های خاص برای محله ها و جوامع خاص، طیف گسترده تری را دنبال کنید. حتی ممکن است ترکیبی از مکان ها و طاقچه ها مانند#northlondonfoodie را امتحان کنید.

  • هشتگ های رویداد: هر زمان که یک رویداد به اندازه کافی بزرگ اتفاق می افتد، معمولاً هشتگی در پشت آن وجود دارد، مانند#fifawwc برای جام جهانی زنان.

  • هشتگ های تعطیلات: بیشتر تعطیلات هشتگ های خاص خود را دارند - از تعطیلات ملی مانند کریسمس، تا تعطیلات دیگر. در حالت ایده آل.


باید تا حد امکان از این هشتگ های مختلف استفاده کنید. همچنین، به طور مداوم با هشتگ های مختلف آزمایش کنید تا ببینید که چگونه آنها بر نتایج شما تأثیر می گذارند. این موضوع یکی از مهم ترین استراتژی های تولید محتوا در اینستاگرام است که باید به خاطر بسپارید. اکنون که دانستید از انواع هشتگ می توانید استفاده کنید، در اینجا بهترین روش های استفاده از هشتگ در اینستاگرام آمده است:

۱) همیشه از هشتگ استفاده کنید.


در حالی که می توانید حداکثر ۳۰ هشتگ استفاده کنید، این بدان معنا نیست که این روش خوبی است (حتی اگر به این معنی باشد که ممکن است به افراد بیشتری برسید). مطالعات نشان می دهد داده های متناقضی در مورد استفاده و تعامل هشتگ وجود دارد، بنابراین تعداد مختلف هشتگ را آزمایش کنید و ببینید که چگونه بر نتایج شما تأثیر می گذارد.

۲) قبل از استفاده از هشتگ ها، تحقیق کنید.


با جستجوی سریع هشتگ ها می توانید تعداد و نوع پست ها را ببینید. پست های زیاد می تواند به معنای از بین رفتن محتوای شما در دریای به روزرسانی ها باشد.

۳) برای دسترسی آسان هشتگ های مربوطه را در یک سند ذخیره کنید.


سپس هنگام ایجاد پست، بهترین هشتگهای مربوط به آن محتوا را کپی کنید.

۴) از هشتگ های محبوب فراتر بروید.


شاید استفاده از هشتگ های فوق العاده معروف بسیار وسوسه انگیز باشد، اما حقیقت این است که محتوای بسیار ساده ای وجود دارد تا می تواند محتوای شما  را گم کند. از ترکیبی از انواع مختلف هشتگ استفاده کنید.. هشتگ های معروف، هشتگ های خاص، هشتگ های موقعیت مکانی و غیره.

ابزارهایی برای کمک به یافتن و استفاده از هشتگ های اینستاگرام


همه هشتگ ها ابزاری برای شناسایی، ایجاد و تحلیل هشتگ ها است. برای شروع استفاده رایگان از آن، هشتگ/ کلمه کلیدی را تایپ کنید و نشان دهید آیا می خواهید هشتگ های پراستفاده فقط محبوب ترین هشتگ های شما باشند یا می خواهید از تعداد زیادی هشتگ در استراتژی تولید محتوای خود در اینستاگرام استفاده کنید.

ابزار Keyhole (از ۲۹ دلار در ماه ، با یک دوره آزمایشی ۷ روزه رایگان) هشتگ، نظارت آنلاین و ابزار تجزیه و تحلیل است که با چندین سیستم عامل اجتماعی از جمله Instagram کار می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد هشتگ را در زمان واقعی ردیابی کنید.

علاوه بر نشان دادن پست های برتر با استفاده از آن هشتگ ها، استفاده از آن برای هشتگ را به مرور تجزیه و تحلیل می کند، احساسات فالوورها در مورد آن هشتگ را نشان می دهد، برترین تأثیرگذاران با استفاده از آن هشتگ را نشان می دهد و سایر موضوعات پرطرفدار را نشان می دهد.

به عنوان یک استراتژی متفاوت تولید محتوا در اینستاگرام، می توانید رقبا را رصد کنید تا ببینید که استراتژی های هشتگ آنها چگونه تکامل یافته و چه چیزهایی می توانید از آنها یاد بگیرید.

از طول عنوان بهینه برای محتوای خود استفاده کنید.


طول زیرنویس اینستاگرام شما تا حدی به نوع محتوایی که ارسال می کنید بستگی دارد. اگر می خواهید پیوندی را در بیوگرافی خود ارتقا دهید و بازدید از آن را افزایش دهید، بهتر است عنوان خود را کوتاه و ساده قرار دهید تا افراد بتوانند CTA (فراخوان فالوور برای عمل در اینستاگرام) شما را بدون خواندن چندین پاراگراف ببینند.

به طور کلی، شما باید CTA ها را هر زمان ممکن اضافه کنید، در غیر این صورت افراد را وادار به اقدامی نمی کنید که می خواهید.  چندین مکان وجود دارد که می توانید CTA اضافه کنید: زیرنویس، تصاویر و بیوگرافی.

هر اقدامی که می خواهید افراد انجام دهند، از یک صفحه وب بازدید کنند، چیزی بخرند، نظر بگذارند و موارد دیگر، این را در زیرنویس و محتوای خود روشن کنید.

نتیجه گیری


هنگامی که شما یک کسب و کار کوچک هستید و کسی شما را نمی شناسد، استفاده از رسانه های اجتماعی بخ خصوص اینستاگرام دشوار است، مگر اینکه به استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام مجهز باشید.

بسیاری از مواردی که در این راهنما آورده ایم به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که به جذب فالوور و تعامل بیشتر اینستاگرام کمک کند، از جمله:

  • با استفاده از یک برنامه ثابت

  • ارسال انواع متنوعی از مطالب هر روز

  • استفاده از ترکیبی مناسب از هشتگ ها


اگرچه اینستاگرام مطمئناً می تواند اسپم باشد (با سهم خود از فالوورهای جعلی، حساب های جعلی و موارد مشابه)، اما دارای تعداد زیادی از کاربران واقعی نیز است که هر روز برای دیدن محتوای جدید از دوستان، تأثیرگذاران و بله حتی از مارک ها راهنمایی می خواهند. پس این شما هستید که باید با انتخاب استراتژی های اصولی و درست بهترین محتوا را در اینستاگرام تولید کنید.

اگرچه ممکن است با محتوای عالی و هشتگ های مناسب توجه برخی از آنها را به خود جلب کنید، راه دیگری برای ادامه پیروی و تعامل خود تعامل با کاربران است. در اینجا بهترین استراتژی ها برای موفقیت  در اینستاگرام وجود دارد:

  • برای تشویق مردم به تعامل با محتوای شما و نظر دادن، از فراخوان برای عمل در پست ها و زیرنویس های خود استفاده کنید.

  • هر روز وقت خود را صرف پسندیدن پست ها، مشاهده داستان ها و فیلم ها و تعامل با پیروان خود، تأثیرگذاران مرتبط در جایگاه خود و ... کنید.

  • به طور مرتب به دنبال کاربران جدیدی باشید که ممکن است به نام تجاری شما علاقه مند شوند و با آنها تعامل داشته باشید.


شما چه فکر میکنید؟ آیا برای اینستاگرام خود استراتژی محتوای ایجاد خواهید کرد؟ آیا نکات ایجاد محتوا دارید؟ نظرات خود را در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید.
نظرات سوالات
ثبت نظر (5 امتیاز)
سوال جدید (5 امتیاز)

نقاط قوت


نقاط ضعف


من یک ربات نیستم

آیتم های مرتبط

با ساخت ربات اینستاگرام در دنیا دیده شوید

با ساخت ربات اینستاگرام می توان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را توسعه داد. فالوورهای بیشتری جذب و درآمد بالاتری...

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام چطور است؟

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ این اتفاق ممکن هنگام عوض کردن گوشی...

تولید محتوا کلید تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی و تولید محتوا به بخش جدا نشدینی از یک کسب و کار تبدیل شده است. هدف از تولید محتوا کسب رتبه...

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند تأثیر بسیار مثبتی را روی رونق کسب و کار شما بگذارد. شما به عنوان یک عضو فعال...

چگونه بازدید پست های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش بازدید اینستاگرام یکی از موارد حائز اهمیت برای افراد، شرکت ها و سازمان ها است زیرا امروزه اینستاگرام به...

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق ایمیل یکی از مسائلی است که افراد بسیاری با آن مواجه شده اند. شاید این مسئله...

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

در حال حاضر قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، یک مزیت فوق العاده برای کسب و کار های تجاری محسوب می شود...

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام امروزه بسیار معروف شده است. در واقع می توان گفت بازاریابی اینستاگرام...

آنفالویاب اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندروید و ios است که افراد بسیاری در رنج های مختلف سنی از آن استفاده می...

دانلود استوری اینستاگرام

اینستاگرام از سال 2016 ویژگی استوری را به بستر خود اضافه کرده که طرفداران زیادی دارد و دانلود استوری اینستاگرام یکی...

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام روشی است برای تبلیغ محصولات شما در بستر اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیش تر و هدفمند. در...

ساخت اکانت جدید در اینستاگرام

اگر می خواهید به میلیون ها نفری که در رسانه اینستاگرام حساب کاربری دارند بپیوندید، می توانید به صورت رایگان یک...

خرید فالوور اینستاگرام

شما می توانید برای حساب اینستاگرام خود فالوور خریداری کنید. خدمات ارزان بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد...

استراتژی بازاریابی چیست؟

Marketing strategy یا استراتژی بازاریابی، کارهایی مانند گفتگو و مذاکره با شرکت رقیب است که شما انجام می دهید تا فرصتی در...

مزایای بازاریابی محتوا

مزایای بازاریابی محتوا در مقایسه با بازاریابی های دیگر به نسبت تفاوت های زیادی دارد. همینطور هر روز به این فاصله...

فالوئر بگیر اینستاگرام

جذب فالوئر در اینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی همه افرادی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. اینستاگرام...

طراحی سایت توسط دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوای دارکوب. با
10 از درآمدهای این سایت صرف امور خیریه می گردد